Haideti sa vadem o poveste. La inceputul Google a fost PageRank – acesta a facut din Google cel mai puternic motor de cautare din lume. Totul a mers bine...
Cel mai important criteriu dupa care sa analizezi corect campania de Google Adwords si sa te asiguri ca ea ruleaza la parametrii normali este sa te uiti la SCORUL...
Cand vrei sa iti cresti rata de click a anunturilor Google Adwords, este important sa intelegi de ce faci ceea ce faci.Unii oameni de marketing se focuseaza doar pe...
Scorul de calitate in Facebook Ads estimeaza cat de bine vor rezona anunturile tale cu audienta ta tinta. Pentru a determina acest scor, Facebook se va uita la ad...
Daca vrei sa atragi mai multi clienti pe site-ul tau web si care sa rezulte intr-o conversie indiferent de tipul ei – achizitie, vizitarea unei pagini, inscriere la newsletter,...
Motivul pentru care multi oameni de marketing folosesc Custom Audiences in campaniile lor de Facebook Ads este pentru ca ele functioneaza intr-adevar. Daca nu folosesti si tu audientele customizate,...
The basic premise of search engine reputation management is to use the following three strategies to accomplish the goal of creating a completely positive first page of search engine...
Daca pagina ta nu este indexata in libraria Google sunt 0% sanse ca tu sa obtii trafic organic. In mare indexarea unui site este un proces care este compus...
In 2019, continutul este mult mai centrat pe audienta site-ului tau web. Daca esti in cautarea unor tehnici care sa te ajute sa iti optimizezi continutul pentru SEO si...
Rata ta de bounce este prea mare? Vrei sa o reduci la un nivel mediu pentru a te asigura ca site-ul tau ofera o experienta de utilizare cat mai...