Cum crestem rata de click - Google Adwords - STAR MARKETING TIMISOARA
24 May
2019

Cum crestem rata de click – Google Adwords

Category:SEO & Marketing

Cand vrei sa iti cresti rata de click a anunturilor Google Adwords, este important sa intelegi de ce faci ceea ce faci.Unii oameni de marketing se focuseaza doar pe cresterea scorului de calitate, in timp ce altii vor sa isi creasca rata de click. Cand ai anunturi relevante pentru publicul tau tinta, atunci vei avea o rata de click mare.

In timp ce un scor de calitate ridicat, iti ofera un cost mai mic si o relevanta mare – este important sa stii cum sa dezvolti anunturi persuasive in campania de PPC.

Nu uita insa de ce este mai important – rata de conversie a anunturilor tale.

Sunt multe metode prin care sa dezvolti anunturi persuasive – dar nu toate vor creste rata de click.

Iata mai jos cum poti creste rata de click a anunturilor tale de Adwords.

  1. Cuvintele cheie si relatia cu anunturile

Daca ai in jur de 20 de cuvinte cheie, atunci trebuie sa le grupezi cat mai bine pentru a avea anunturi mai targetate. Daca ai sinonime sau acronime, chiar ai abrevieri, vei avea nevoie sa le grupezi.

Deci incepe de azi sa grupezi cuvintele tale cheie in ad groups proprii si sa vezi daca poti gasi variatii de cuvinte cheie.

  1. Cuvintele cheie in url

Este o tehnica, ce de multe ori este ignorata pentru ca unii advertiseri nu o considera de valoare, dar se inseala.

Astfel daca ai cuvintele cheie in url, vei vedea o crestere de CTR.

URL-ul afisat este o parte a textelor din anunturi, dar sunt ignorate de multi advertiseri. Nu fa si tu aceasta greseala.

  1. Countdown timers

Poate sa fie o tehnica de succes daca vrei sa cresti urgenta anunturilor tale. Este un timer vizibil care arata in cat timp se termina promotia.

Acesta este un snippet si vei vedea cum va popula anunturile tale.

  1. Extensii de anunturi

Ai sansa sa iti cresti rapid rata de click – CTR-ul anunturilor tale daca folosesti extensiile de anunturi potrivite care sa apara in rezultatele de cautare. Foloseste-le in avantajul tau pentru a creste rata de click.

cum crestem rata de click Adwords

Fiecare anunt trebuie sa aiba sitelink extensions dar si alte tipuri de extensii. Este important, daca ai o afacere locala sa folosesti extensii de loctie, pentru ca oamenii sa isi dea seama unde se afla afacerea ta. Daca ai un telefon de firma, iti recomandam sa alegi un extension call.

  1. Foloseste-tede simboluri @$#%$&%$^&

Este important ca anunturile tale sa iasa in evidenta, astfel poti sa faci acest lucru daca folosesti semne care sa iasa in evidenta.

  1. Cuvintele cheie negative

Este o metoda prin care sa spui Google-ului dupa ce cuvinte cheie sa nu apara anunturile tale. Este foarte folosita mai ales cand ai cuvinte cheie in broad match.

  1. Adauga prima litera cu capital

Este important dupa cum am scris mai sus ca anunturile tale sa iasa in evidenta, astfel daca vei scrie cuvintele din anunturile tale cu litera mare.

Google adwords crestere CTR
  1. Titlul este de 5x mai citit

Daca vrei sa cresti rata de click a anunturilor tale este important sa scrii titluri persusive pentru ca ele sunt de 5x mai persuasive si mai citite de catre oamenii care vad anunturile tale.

Adauga cuvintele cheie dinamice in titlu, dar si un call to action pentru a indemna oamenii sa faca o actiune.

  1. Testeaza anunturile

O practica des intalnita in Adwords si FAcebook ads este sa testezi A/B anunturile tale pentru a vedea care varianta este cea mai buna pentru tine si care este cea care iti aduce cel mai multe de castigat.

Testeaza titlurile, url-urile, cuvintele cheie, descrierea.

  1. Analizeaza atentia competitia

Vezi atent ce anunturi dezvolta competitia ta si cum poti dezvolta si tu anunturi mai bune care sa prezinte mai bine beneficiile si care sa indemne la actiune.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+