Dacă anul acesta ne-a învățat ceva, este că avem un canal online de încredere care generează continuu clienți potențiali pentru afacerea noastră este calea de urmat. Și în acest ghid Google Ads, vom încerca să vă convingem că acesta ar putea fi doar acesta. Companiile înregistrează în medie venituri de 2 USD pentru fiecare 1 […]
Majoritatea agenților de publicitate petrec mult timp pentru a veni cu cuvintele cheie potrivite pe care doresc să le includă în campaniile lor de căutare Google. Și pe bună dreptate. A avea cuvintele cheie potrivite este unul dintre pilonii unei campanii de căutare plătite cu succes. Dar, foarte des, toate acele lucrări merg direct pe […]
Remarketingul (sau retargeting) este o tehnică puternică de marketing care vizează conversia utilizatorilor cu intenții ridicate care au avut interacțiuni trecute cu marca dvs. În acest tip de marketing, specialiștii în marketing au redifuzat anumite reclame utilizatorilor pe baza interacțiunilor lor din trecut cu afacerea lor. Există mai multe platforme de publicitate pe care le […]
Cuvintele cheie contează mai mult decât credeti. Indiferent dacă încercați să atrageți trafic organic pe site-ul dvs. web, asigurându-vă că vă clasați în paginile cu rezultatele motorului de căutare sau doriți să obțineți adevărata valoare din campaniile dvs. PPC, totul începe cu cuvinte cheie. În timp ce căutarea traficului organic prin SEO este onorabilă și […]
Aflati cum puteti sa dezvoltati campanii de succes in Google Adwords in 2020
Publicul personalizat este o modalitate foarte bună pentru întreprinderile online de a interacționa cu utilizatorii de pe mai multe canale. Publicul personalizat este una dintre cele mai bine orientate forme de marketing, făcându-le din ce în ce mai populare în magazinele de comerț electronic care doresc să-și păstreze mărcile la maxim cu consumatorii interesați. Beneficiile […]
Cum optimizam campania de Facebook Ads? Chiar daca ai dezvoltat sau rulat recent campanii de Facebook Ads, cu siguranta ti-ai dat seama ca au fost multe schimbari cand vine vorba de modul de functionare a platformei, plasamentelor si tipurilor de anunturi. De ceva vreme, Facebook foloseste si implementeaza inteligenta artificiala pentru a usura munca voastra. […]
Facebook atrage aproximativ 86% dintre marketeri care folosesc platforma pentru publicitate. Numărul masiv de agenți de publicitate ce folosesc aceasta platforma se datorează faptului că Facebook creează în mod regulat produse publicitare excelente pentru a ajuta companiile să obțină rezultate mai bune pe platforma sa. Unul dintre aceste produse este Facebook Dynamic Ads, un instrument […]
Crearea unei pagini Facebook pentru afaceri și lansarea anunțurilor Facebook vor fi pașii dvs. principali pentru a ajunge la potențialii dvs. clienți vizați pe baza demografiei lor (Interese – vârstă – sex – locație) pe toate platformele Facebook. Facebook are cea mai mare comunitate online în comparație cu alte canale de socializare din toate țările […]
Acesta este ghidul pentru SEO în 2019 in varianta finala. Și să fiu clar despre ceva: Acest lucru nu este un doar un ghid de “SEO in 2019” scris la repezeala. În schimb, veți vedea strategii testate care funcționează chiar acum … și vor funcționa și mai bine în 2019. Deci, dacă sunteți în căutarea […]