Despre scorul de calitate in Adwords - STAR MARKETING TIMISOARA 🔥
24 May
2019

Despre scorul de calitate in Adwords

Category:SEO & Marketing

Cel mai important criteriu dupa care sa analizezi corect campania de Google Adwords si sa te asiguri ca ea ruleaza la parametrii normali este sa te uiti la SCORUL DE CALITATE si adRank.

De multe ori ne intrebam cum putem sa imbunatatim campania noastra de Adwords, sa crestem rata de click si sa scadem costurile.

Acest articol iti va arata cum sa faci acest lucru daca te vei focusa mai mult pe scorul de calitate.

Sunt multe moduri in care AdRank-ul si scorul de calitate sunt calculate, dar este greu de inteles daca nu ai ceva experienta in managementul campaniilor Adwords. Dar nu iti fa griji, acest articol are rolul de a te lamuri in acest sens.

CUM SE CALCULEAZA SCORUL DE CALITATE

Aceasta metrica este calculata de fiecare data cand un cuvant cheie primeste o impresie. Asta inseamna ca atat scorul de calitate cat si ad rank-ul sunt calculate de mai multe ori per zi, in functie de numarul de impresii pe care le primesc cuvintele tale cheie.

Multi factori sunt implicati in scorul de calitate, dar sunt cativa care au o pondere mare care determina cresterea sau scaderea acestui scor:

  1. Rata de click – atat a cuvintelor cheie dar si a anunturilor. Cu cat rata de click este mai mare, cu atat un scor de calitate mai mare vei avea si cu atat mai mare va fi ad rank-ul.

Este unul dintre cei mai importanti factori de calcul a scorului de calitate si arata ca oamenii ce vad anunturile tale sunt interesati de ele.

Cum poti creste rata de click? In primul rand trebuie sa grupezi cuvintele cheie in grupuri de anunturi mai relevante si sa folosesti cel putin targetarea locala, dar si potrivirea cea mai buna.

Adauga cuvantul cheie in titlu, url si descriere. Astfel oamenii vor avea tentatia mai mare de a da click pe ad-ul tau.

Nu uita sa dezvolti un copy persuasiv care sa indemne oamenii sa dea click pe anunturile tale.

  1. Rata de click istorica

Chiar daca este corect sau nu, Google va lua in considerare atat sumele licitate pentru acele cuvinte cheie pe care licitezi pentru a determina scorul de calitate. Dar se uita si la istoricul cuvintelor cheie de la alte conturi dar si de la contul tau.

  1. Relevanta

Atat ad rank-ul cat si scorul de calitate se calculeaza dupa relevanta cuvintelor cheie, anunturilor, ad groups. Este important sa ai un cont cat mai bine structurat, care sa aiba cuvintele cheie bine targetate si grupate in ad-groups specifice.

  1. Istoria contului

Nu este un factor de impact major dar joaca un rol in calculul scorului de calitate si a ad-rank-ului. Ajuta cand faci schimbari intr-un cont cu vechime.

Daca ai un cont nou, te rog sa te focusezi pe #1 si #2.

  1. Calitatea landing page-ului

Google mentioneaza ca se uita la 3 elemente cand vine vorba de landing page. Acestea sunt:

  • relevanta, utilitatea, contentul original
  • transparenta si increderea
  • usurinta de navigare
cursuri-adwords-star marketing

Deci este important sa iti trimiti traficul pe landing pages de calitate care sa indeplineasca toate cerintele de mai sus.

CUM SE CALCULEAZA AD RANK

Este mai simplu de inteles decat scorul de calitate si se bazeaza pe acest scor si pe suma maxima licitata.

Daca ai un scor de calitate de 8 si un max bid de 1 leu atunci Adrank-ul este 8.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+