Ghid Facebook Audiente Similare - STAR MARKETING TIMISOARA
facebook ads timisoara
18 May
2019

Ghid Facebook Audiente Similare

Category:SEO & Marketing

Daca vrei sa atragi mai multi clienti pe site-ul tau web si care sa rezulte intr-o conversie indiferent de tipul ei – achizitie, vizitarea unei pagini, inscriere la newsletter, atunci audientele similare sunt ideale pentru a targeta mai bine anunturile tale. Facebook va utiliza datele pe care le are la dispozitie pentru a potrivi oamenii la audienta existenta, prin comportament, engagement, interese.

Acest tip de audienta este usor de scalat si seamana dupa anumite caracterisitici cu audienta cheie, de baza.

Vei putea sa utilizezi audienta similara daca ai creat o audienta custom sau ai instalat pe site Facebook Pixel pe site pentru a targeta userii ce iti viziteaza site-ul. Asta se intampla pentru ca Facebook are nevoie de date pentru a dezvolta audiente similare.

promovare facebook ads

Daca esti nou in Facebook audiente, poti sa incepi prin a urma pasii de mai jos:

  1. Plaseaza Pixelul pe site-ul tau
  2. Creaza o audienta pe baza de interese, comportamente, date demografice ale audientei tinta.
  3. Foloseste datele colectate de Facebook pentru a dezvolta audienta customizata
  4. Analizeaza cu atentie audientele customizate si anunturile
  5. Alege cea mai buna audienta si anunturi

AVANTAJELE AUDIENTELOR SIMILARE

Cel mai bun mod de a vedea avantajele audientei similare este sa scalezi campania cea mai buna.

Daca vei targeta persoanele potrivite, la timpul potrivit, atunci ai sanse mai mari pentru a realiza o conversie. O audienta care are nevoie de produsul sau serviciul tau este ideala pentru tine daca vrei sa cresti vanzarile de pe site. Astfel, realizarea unei audiente similare cu aceste persoane iti da sansa sa atingi mai multe persoane, pe o perioada mai mare de timp.

Sunt doua metode mari de a scala audienta ta tinta – vertifcal sau orizontal – ambele au avantajele sale, dar audienta similara iti da sansa sa incepi o noua campanie cu persoane targetate.

CUM DEZVOLTAM AUDIENTE SIMILARE IN FACEBOOK ADS

Trebuie sa ne logam in Facebook Business Manager, sa dam click pe “Asset Library” si sa gasim tabul de Audiente.

Daca vom da click pe Creare Audienta vom putea selecta Audientele Similare.

Se va deschide un pop-up pe care sa il folosesti pentru dezvoltarea audientelor tale dorite.

Prima optiune pe care trebuie sa o selectezi este sursa pentru audienta ta similara, aici fie prin Facebook Pixel si datele aferente de pe site sau din audintele personalizate.

ghid facebook ads

Click pe text box si FAcebook iti va prezenta toate optiunilie valabile. Ele se impart in 2 categorii:

  1. Value based sources – aici fie sunt date din Facebook Pixel sau date din aplicatia ta.
  2. Alte surse – ele sunt valabile pentru a dezvolta audienta ta.

Facebook recomanda sa dezvolti audiente pe baza persoanelor care au vizitat site-ul tau sau au facut anumite actiuni pe site precum add to cart, lead, search, view content, initiere checkout.

LOCATIE

Este super important sa folosesti datele de tip demografice pentru a dezvolta audienta ta tinta. Poti sa alegi tari sau regiuni de targetat.

DIMENSIUNEA AUDITENTEI TALE

Ultima piesa de puzzle este sa vezi care este dimensiunea audientei tale tinta. Este procentul care iti spune cat de mult seamana noua audienta cu cea din datele originale.

Cu cat este mai mic acest numar, cu atat mai similara va fi audienta noua. Este bine sa variezi dimensiunea audientei tale tinta.

Tine minte ca daca vrei sa atingi succesul in lumea digitala – trebuie sa fi pregatit sa testezi continuu si sa scalezi campania si audienta, dar si anunturile tale. Testeaza orice si fi atent la rezultatele de tip split testing.

Atat! Cand esti pregatit, apasa pe creare audienta din partea dreapta.

facebook ads ghid flavius

CONCLUZIE FACEBOOK AUDIENTE SIMILARE

Probabil ca ai observa ca daca iti creezi audienta similara este mai simplu sa targetezi audienta tinta si clientii ideali daca vei investi timp si energie.

Cu cat iti intelegi mai bine clientii tai, cu atat mai multe date vei putea sa iei de la ei si cu atat mai targetate vor fi anunturile tale iar in final vei avea o campanie de succes.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+