SEO este greu. Dar nu trebuie să fie. Dacă nu aveți timp pentru strategii sau planuri bine definite, este crucial să respectați cel puțin o serie de bune practici SEO.
Prin urmare, să vedem lista de verificare pe care trebuie să o parcurgeți pentru a vă asigura că obțineți un nivel ridicat de Google.
SEO este încă relevant în 2021?
În caz că vă întrebați, da. SEO este încă relevant în 2021. Dacă doriți să atrageti cantități uriașe de trafic pe site-ul dvs. pe termen lung, cu un randament mare de investiții, atunci SEO este calea de urmat.
Gândiți-vă doar la ultima dată când ați căutat ceva pe internet. Ce ai folosit? Șansele sunt că a fost Google.
Într-un fel, lucrurile se complică din ce în ce mai mult, dar acesta este un lucru bun.
De ce?
Ei bine, pentru că atunci când lucrurile se complică din ce în ce mai mult, oamenii le simplifică.
Și prin asta, vreau să spun că renunță.
Renunță la toate „tactici” și „metode secrete” și revin la elementele de bază.
Pe măsură ce SEO devine tot mai avansat și Google este mai greu de păcălit, oamenii încep să abandoneze tehnicile SEO BlackHat.
Văd din ce în ce mai multe agenții SEO autentice. Văd din ce în ce mai mulți oameni care vorbesc despre adevărate strategii pe termen lung. Văd mult mai multe site-uri web de calitate.
Care sunt cele mai bune practici SEO in 2021
Pentru a simplifica procesul SEO și pentru a obține rezultate bune în ceea ce privește clasamentul, urmați această listă a celor mai bune practici SEO:
1. Optimizați pentru intenția de căutare
Intenția de căutare este mare lucru în 2021 și înainte.
Când un utilizator caută ceva, Google trebuie să returneze rezultate relevante pentru a se potrivi cu intenția de căutare.
În caz contrar, experiența lor va fi una proastă.
Voi da un exemplu simplu. Dacă aveți un site web de revizuire a încălțămintei și încercați să optimizați pentru „cumpărați pantofi online”, veți avea probabil un clasament dificil pentru acesta.
Motivul din spatele ei este că oamenii care caută acea frază caută să cumpere pantofi, ceea ce înseamnă că vor să vadă oferte și site-uri de comerț electronic.
Așadar, dacă utilizatorii încep să caute site-uri de comerț electronic, Google își va da seama și va afișa rezultatele corespunzătoare.
În schimb, o opțiune mai bună ar fi să vizăm ceva precum „pantofii cei mai buni pentru alergare” sau alte cuvinte cheie în care oamenii caută conținut informațional și nu un magazin.
Puteți vedea clar diferența de intenție de căutare pentru acest cuvânt cheie, cu mai mult conținut informațional afișat.
Au fost și câteva anunțuri și un fragment prezentat, dar le-am eliminat pentru a afișa doar rezultatele motorului de căutare organic vanilat.
Pe baza cuvintelor cheie pe care le utilizați, motorul de căutare ar putea interpreta interogarea dvs. ca având intenții diferite în spatele acesteia:
informațional (dacă căutați „ochelari de soare polarizati”);
de navigare (dacă căutați numele unei anumite mărci de ochelari de soare);
tranzacțional (dacă căutați „ochelari de soare ieftini” sau „cumpărați ochelari de soare”);
Și dacă vă întrebați care intenție de căutare este cea mai populară, trebuie să știți că peste 80% din totalul intențiilor de căutare sunt informaționale, 20% fiind divizate aproape în egală măsură între navigație și tranzacțional.
Deci, înainte de a începe să scrieti conținut, trebuie sa ne gandim la subiectul cheie. Puteți consulta un articol anterior al nostru despre cum să optimizați pentru fiecare tip de intenție de căutare .
2. Efectuați cercetare în cuvinte cheie în profunzime
Cercetarea cu cuvinte cheie este întotdeauna cel mai important pas atunci când vine vorba de SEO.
Este vital să stim ce caută utilizatorii nostri, altfel vom scrie fara rost.
De asemenea, este foarte util să știți ce fac concurenții dvs., așa că asigurați-vă că și voi veți cerceta asta.
Puteți utiliza Instrumentul de optimizare a conținutului și de cuvinte cheie pentru a găsi cuvinte cheie relevante.
Apoi puteți utiliza fila Analiză de clasare pentru a vedea ce tipuri de pagini se clasează bine pentru fiecare cuvânt cheie pe care doriți să îl vizați.
În acest fel, veți înțelege mai bine intenția utilizatorului și vă puteți construi corect conținutul în jurul acestor informații.
3. Tema principală Subiect și cuvânt cheie
Nu vreau să înțelegeți acest lucru în mod greșit. Nu trebuie să vizați un singur cuvânt cheie.
Cu toate acestea, este important să vizăm un subiect principal. Din nou, totul se reduce la intenția utilizatorului.
Dacă credeți că două fraze de cuvinte cheie sunt foarte similare, dar nu sunteți sigur de intenție, faceți o căutare Google.
Google arată rezultate similare de căutare pentru ambele cuvinte cheie? Sau sunt diferite?
De exemplu, „sfaturi de călătorie Indonezia” și „călătorie în Indonezia” pot părea foarte similare, dar intenția este foarte diferită.
În primul, oamenii doresc să vadă destinații de călătorie de pe blogurile populare, în timp ce în cel de-al doilea vor să știe dacă este bine să călătorească acolo, așa că site-urile oficiale gov sunt foarte relevante pentru rezultatele cautarii.
S-ar putea să nu fie cel mai bun exemplu, dar sper să intelegeti ideea.
Atunci când efectuați cercetarea prin cuvinte cheie, întotdeauna testați ce tip de rezultate clasează pentru fiecare cuvânt cheie.
Dacă rezultatele căutării sunt similare, puteți încerca să combinați cuvintele cheie. În acest fel, veți obține mai mult trafic.
Cu toate acestea, dacă intenția este diferită și rezultatele sunt diferite, nu încercați să prindeți doi iepuri cu o singură lovitură.
Vei termina cu niciunul.
4. Utilizați cuvântul cheie focalizat în titluri și descrieri
Etichetele titlurilor și descrierile meta sunt foarte importante pentru SEO.
O dată, Google caută în mod activ cuvintele cheie din etichetele dvs. pentru a vă da seama dacă conținutul dvs. este relevant sau nu pentru interogările de căutare.
În al doilea rând, aceste titluri afectează CTR, ceea ce înseamnă mai multe clicuri pe site-ul dvs. web.
Secretul este să-l faceti captivant. Puteți să-l faceți captivant doar adăugând cuvântul cheie în titlu.
Studiile arată că utilizatorilor le place să vadă cuvântul cheie din titlu sau descriere. Acesta este și motivul pentru care Google pune tot timpul cuvintele cheie cu text mult.
Nu uitați de meta descriere. Încercați să adăugați acolo și cuvinte cheie și, de asemenea, un CTA sau ceva care să convingă utilizatorii să facă clic pe rezultatul dvs.
Reducerile, transportul gratuit și lucruri similare funcționează bine pentru site-urile de comerț electronic.
Stăpânirea creării titlurilor pentru SEO este probabil una dintre cele mai valoroase abilități pe care le poate avea un profesionist SEO.
Sigur, când vine vorba de site-uri cu adevărat mari, veți folosi tipare și creați titluri în mod dinamic.
Cu toate acestea, atunci când doriți să maximizați rezultatele, va trebui să ajustați manual fiecare titlu.
De asemenea, este o idee bună să păstrați titlul captivant, în special pentru social media. Uneori, este greu să incluzi și cuvântul cheie ȘI să-l faci catchy
Deci, aici este locul unde Open Graph vine la îndemână. Vă permite să aveți un titlu pentru Google și un altul pentru social media.
Pe WordPress, puteți utiliza pluginuri precum Yoast SEO pentru a configura diferite titluri pentru social media.
5. Scrieți conținut optimizat pentru utilizatorii dvs. și Google
Faceți-o în ordinea respectivă. Mai întâi utilizatorii dvs., apoi Google.
Scrierea de conținut optimizat este una dintre cele mai importante bune practici SEO.
Adevărul este că trebuie să faceți lucrurile un pic mai evidente pentru Google, uneori.
De exemplu, cel mai bun titlu la care te gândești ar putea să nu includă doar căutările foarte căutate …
Dacă doriți să obțineți rezultate mai bune, va trebui să faceți un compromis și să încercați să adăugați cuvântul cheie în aceste titluri.
De multe ori, când oamenii scriu lucruri doar de dragul SEO, conținutul se simte … robotizat.
Are sens, nu? De când a fost scris pentru roboți.
Când vorbesc despre instrumentul de optimizare a conținutului cognitiveSEO, menționez întotdeauna cum ar trebui să utilizați de fapt cuvintele cheie pe care le oferă.
Mulți oameni încearcă doar să le adauge acolo unde pot.
Cu toate acestea, încercați să vă gândiți la ele ca la subtopici sau elemente cheie importante despre care ar trebui să vorbiți.
De exemplu, am o secțiune despre legăturile interne și mai multe secțiuni despre SEO tehnic în acest articol.
În acest fel, mă pot asigura că acele cuvinte cheie vor apărea în mod natural în articol. Tocmai am folosit două dintre ele chiar acum!
Dar sigur, uneori are sens să înlocuiți doar „Google, Yahoo și Bing” cu „Motoare de căutare”.
6. Utilizați adrese URL scurte și prietenoase pentru om
Nu uitați de adresele URL!
Avertisment: nu schimbați adresele URL care au fost deja indexate de Google fără să efectuați o redirecționare corespunzătoare 301 . Acest lucru vă poate afecta foarte mult clasamentul.
Este întotdeauna cea mai bună idee de a primi URL-ul chiar de la început și de a rămâne cu el.
Lungimea URL-ului nu este un factor de clasare, dar există o corelație între adresele URL mai scurte și clasamentele superioare.
Acum, asta nu înseamnă că adresele URL scurte provoacă clasamente mai mari. Poate că paginile mai bine optimizate au doar adresele URL mai ordonate.
Ideea este că o adresă URL trebuie să descrie în mod corespunzător despre ce este conținutul.
În acest fel, vor exista mai multe șanse ca oamenii să le facă clic. De fapt, crește CTR cu până la 45%.
Cuvintele cheie din URL ajută, de asemenea, Google să descopere despre ce conținut este vorba.
7. Asigurați-vă că site-ul dvs. web este mobil prietenos
În această zi și perioada, aproape toată lumea navighează pe web pe telefon. Peste 50% din traficul de pe majoritatea site-urilor web provine din căutări mobile.
Dacă site-ul dvs. web nu este optimizat corespunzător pentru utilizare mobilă, s-ar putea să pierdeți mult trafic.
Google folosește prima indexare mobilă, ceea ce înseamnă că va analiza mai întâi versiunea mobilă a site-ului dvs. web și o va clasifica în funcție de aceasta.
Pentru a testa dacă site-ul dvs. este mobil prietenos, puteți utiliza acest instrument.
Dacă site-ul dvs. nu este mobil, asigurați-vă că urmați acești pași pentru a-l face mobil .
De asemenea, puteți arunca o privire asupra acestor bune practici de la Google.
8. Optimizați viteza de încărcare a site-ului dvs.
Viteza de încărcare este foarte importantă. Unele studii arată că puteți pierde rata de conversie de 7% pentru fiecare secundă suplimentară pe care site-ul dvs. o durează la încărcare.
Asta poate fi devastator!
Fixarea problemelor de viteză include mai multe lucruri, cum ar fi dimensiunea imaginii și JavaScript, pe care le vom acoperi în curând.
Cu toate acestea, accentul nu ar trebui să se axeze pe rezolvarea problemelor sau verificarea gloanțelor furnizate de instrumente, ci viteza în sine. În secunde.
Un alt lucru care afectează viteza site-ului dvs. este serverul. Asigurați-vă că aveți un server bun.
Cu cât traficul este mai mare către site-ul dvs. web, cu atât mai bine ar trebui să fie serverul pentru a-l gestiona corect.
9. Îmbunătățirea experienței utilizatorului site-ului dvs.
Acum acesta este un sfat general, care combină totul, dar nu se limitează doar la aceste sfaturi.
Multe lucruri constituie o experiență bună a utilizatorului, de la viteza de încărcare rapidă la conținut de înaltă calitate.
Cu toate acestea, lucrurile diferă de la caz la caz.
Cel mai bun mod de a îmbunătăți experiența utilizatorilor este să-i întrebi despre asta.
Cercetează- ți utilizatorii cu Qualaroo și SurveyMonkey și folosește instrumente precum Hotjar pentru a-și monitoriza activitatea pe site.
Vei descoperi problemele UX destul de rapid, de exemplu, dacă un buton mobil este prea mic sau utilizatorii nu pot să-și dea seama ce trebuie să facă în continuare într-o pâlnie.
10. Organizați-vă Ierarhia și navigarea site-ului
Structura este una dintre cele mai bune practici SEO, care sunt adesea trecute cu vederea. Este foarte bine să iei lucrurile bine de la început.
De aceea, ai nevoie de un SEO înainte de a începe crearea unui site web.
Deși experiența utilizatorului este factorul de conducere, există mai multe structuri decât asta.
Modul în care arată navigarea dvs., de obicei, dictează profunzimea clicurilor către paginile tale.
Și Google favorizează paginile care nu sunt prea departe, așa cum fac utilizatorii.
Dacă este nevoie de săpături uriașe pentru a scoate pagini importante de pe site-ul dvs., cel mai probabil nu vor fi găsite sau ignorate.
Structurați-vă site-ul pentru a favoriza paginile importante.
11. Folosiți Secure HTTPs Protocol
Acest sfat este scurt și la obiect. Conexiunile ar trebui să fie sigure.
Google favorizează site-urile web cu conexiuni sigure, în special atunci când date sensibile sunt transmise prin intermediul acestora.
Deci, dacă aveți un formular de contact, o pagină de conectare, un sistem de plată, ar trebui să fie difuzat prin HTTPS.
Avertisment: trecerea de la HTTP la HTTPS poate avea un impact negativ asupra clasamentelor dacă este făcută greșit. Asigurați-vă că urmați acest ghid de migrare HTTP către HTTPS .
12. Optimizați imaginile pentru SEO
Una dintre cele mai mari probleme cu imaginile este legată de dimensiunea lor, în special de dimensiunea discului.
Imaginile sunt mari și necesită mult timp pentru a se încărca. Îți fac site-ul lent.
Asigurați-vă că respectați aceste reguli:
Comprimați imaginile cu un instrument precum Smush pentru WordPress sau ShortPixel
Afișați-le la dimensiunea potrivită și nu doar reduceți-le cu CSS
Încărcați imagini care sunt în afara vizualizării utilizatorului ulterior, cu LazyLoad
Totuși, optimizarea imaginii nu se termină aici. Asigurați-vă că adăugați, de asemenea, imagini un titlu de titlu și alte etichete relevante.
Imaginile sunt o modalitate excelentă de a adăuga cuvinte cheie care nu pot fi utilizate corect în propoziții.
Cu toate acestea, nu doar spamul textul alt text acolo. Încercați să descrieți pe scurt ce este în imagine folosind acele cuvinte cheie.
Dacă aveți nevoie de imagini HD pe site-ul dvs., veți avea nevoie de un server cu adevărat bun sau de un hosting de CD-uri / CDN.
13. Folosiți video în conținutul dvs.
Nu prea multe persoane fac asta.
Puteți adăuga videoclipuri pentru a vă susține conținutul, sau puteți chiar să-l refaceți complet și apoi să îl conectați.
De exemplu, dacă aveți un articol destul de bun, transformați-l într-un videoclip. La fel.
Apoi, încorporați videoclipul în conținut și, de asemenea, conectați-vă la postare din descrierea videoclipului dvs.
Cu toate acestea, nu copiați doar lipiți o bucată de conținut de la o platformă pe alta, deoarece s-ar putea să nu obțineți rezultatele dorite.
Fiecare platformă de socializare necesită o strategie diferită. Ceea ce funcționează pe Facebook s-ar putea să nu funcționeze pe Instagram sau LinkedIn.
14. Efectuați audituri regulate ale site-ului
Auditul site-ului dvs. este foarte util pentru a detecta mici probleme care pot deveni probleme uriașe.
În timp, mici schimbări încep să se strecoare și, uneori, lucrurile s-ar putea escalada.
Dar auditul unui site necesită timp. De aceea, un instrument precum CognitiveSEO este atât de util!
Face treaba pentru tine și te anunță constant cu privire la problemele care apar astfel încât să le poți detecta și să le rezolvi înainte ca lucrurile să devină prea rele.
15. Utilizați legături interne cu texte de ancoră relevante
Structura site-ului poate fi consolidată constant folosind link-uri interne.
Știm că Google sancționează backlink-urile cu textele de ancorare exacte, dacă este făcut prea mult, dar nu știm nicio penalizare pentru legăturile interne.
Atât reprezentanții Google, John Mueller, cât și Gary Illyes au confirmat acest lucru .
Nu-l forța, totuși. Într-o zi, s-ar putea să existe o pedeapsă, cine știe.
Cheia este de a le face relevante și pentru utilizatori.
De asemenea, țineți cont de faptul că legăturile interne ale conținutului cazanelor din secțiuni precum antetul, subsolul sau barele laterale sunt mai puțin valoroase decât legăturile contextuale din corp.
Ori de câte ori publicați conținut nou, rețineți când puteți face referire la conținut vechi în cazuri relevante și să faceți legătura cu acesta.
Obiectivul dvs. este să evidențiați acele pagini pe care le considerați cele mai importante.
Dacă pagina dvs. de bani cea mai importantă are un număr redus de legături interne în comparație cu alte pagini, Google ar putea să nu înțeleagă importanța acesteia.
16. Link către pagini externe cu text de ancoră relevant
Recent, am avut o sesiune de consultanță cu un client care mi-a mărturisit că un expert SEO i-a spus să nu se conecteze la pagini externe, deoarece pierde Page Rank .
Dacă ești un adevărat expert în SEO, probabil că râzi cu mine chiar acum.
Cu toate că există o uncie de adevăr care, în cele din urmă, veți pierde Rank Ranking atunci când vă conectați prea mult, există semne că link-ul către alte site-uri web relevante ar putea ajuta la creșterea clasamentului.
Dacă aveți ceva relevant și util de împărtășit cu lumea și publicul dvs., faceți legătura departe.
Te va ajuta să construiești relații și favorurile vor reveni.
17. Cumpărați activ link-uri către site-ul dvs. web
Luca 6:38. Dă și vei fi dat.
Dacă nu vă conectați la alții, de ce ați aștepta ca aceștia să se conecteze la dvs.?
Cu toate acestea, va trebui să lucrați și pentru acele backlink-uri.
Există o vorbă: „Dumnezeu îi ajută pe cei care se ajută pe ei înșiși”.
Așadar, parcurgeți un kilometru suplimentar pentru a vă promova conținutul după ce îl publicați. Fie prin publicitate sau prin publicitate socială, asigurați-vă că ajunge la persoanele potrivite.
Încercați să construiți relații și să oferiți valoare și linkurile vor veni.
Puteți urma acești pași pentru a dezvolta o campanie eficientă de creare de linkuri .
18. Adăugați constant conținut proaspăt și de înaltă calitate
Deși adăugarea de mai mult conținut nu vă garantează clasamente mai mari sau mai mult trafic, un lucru este sigur: cu cât aveți mai mult conținut, cu atât sunt mai mari șansele de a obține mai mult trafic.
De fapt, este destul de simplu: cu cât adăugați mai mult conținut, cu atât vă vizionați mai multe cuvinte cheie. Cu cât vizează mai multe cuvinte cheie, cu atât vei primi mai mult trafic.
Cu toate acestea, după ce ai ajuns la acel moment când ai acoperit totul, lucrurile încep să stagneze.
De exemplu, aici la cognitiveSEO ne-am concentrat pe scrierea de conținut nou de înaltă calitate pentru anii trecuți. Nu este ușor, dar merită.
Dacă tocmai începeți, direcționarea cuvintelor cheie ale concurenței inferioare și scrierea mai multor articole poate fi o strategie eficientă până când construiți o anumită autoritate.
Dacă sunteți deja un brand mare, o soluție mai bună ar fi să mergeți după concurență mare, articole cu volum mare de căutare.
Aterizează unul dintre cei mari și ești pregătit.
Dar asigurați-vă că citiți următoarea noastră cea mai bună practică SEO …
19. Actualizați conținutul cel mai performant din când în când
După un timp, am ajuns la un punct în care majoritatea subiectelor SEO erau deja abordate într-un fel sau alt articol din vechile noastre articole.
Găsirea unor subiecte noi a devenit mai dificilă și am observat că ne repetăm în multe cazuri.
Deci am decis să actualizăm conținut vechi în loc să scriem unul nou.
Actualizarea și îmbunătățirea conținutului vechi care a funcționat bine vă poate ajuta cu adevărat în clasamentele motoarelor de căutare.
Un astfel de experiment a fost pe un articol SEO Copywriting .
După actualizarea conținutului și optimizarea acestuia mai bine pentru intenția utilizatorului (primul pas în această listă de bune practici SEO), clasamentele și traficul au crescut.