X

Cum sa optimizam campania de Facebook Ads in 2020

ghid de facebook ads marketing romania

Crearea unei pagini Facebook pentru afaceri și lansarea anunțurilor Facebook vor fi pașii dvs. principali pentru a ajunge la potențialii dvs. clienți vizați pe baza demografiei lor (Interese – vârstă – sex – locație) pe toate platformele Facebook.

Facebook are cea mai mare comunitate online în comparație cu alte canale de socializare din toate țările din întreaga lume. Indiferent de persoana potențialilor clienți, aceștia vor fi activi pe Facebook, oferind o oportunitate solidă de a crește gradul de conștientizare a mărcii cu opțiuni de publicitate rentabile.

Promovarea întregii dvs. pagini Facebook de afaceri sau postări specifice este disponibilă pentru a atinge obiectivul dorit din campaniile publicitare plătite și pentru a evita pierderea de timp, eforturi și bani în campanii offline obișnuite, suficient de eficiente în comparație cu costurile lor enorme.

Linii directoare pentru crearea de reclame Facebook

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/Creating-Facebook-ads-guide.png

Crearea anunțurilor Facebook începe cu alegerea obiectivului campaniei care poate varia între obiective de conștientizare, implicare și conversie pentru a atinge un obiectiv specific de afaceri în afara campaniei.

După alegerea obiectivului campaniei, vă veți crea contul de anunțuri definind țara dvs., moneda pentru tranzacțiile financiare, numele contului dvs. publicitar și fusul orar.

Informațiile despre contul de anunțuri vă vor fi de ajutor atunci când definiți bugetul campaniei, limita de cheltuieli zilnice și orele specifice pentru a afișa anunțurile dvs. către potențiali clienți, în funcție de activitatea lor pe Facebook.

Fiecare campanie va conține seturi de anunțuri care sunt opțiuni pentru a defini publicul vizat în funcție de demografia acestora, destinațiile de plasare pentru anunțul dvs., bugetul campaniei, programul de publicitate și strategia de licitare pentru a optimiza performanța campaniei dvs.

Nivelul final pentru campania dvs. va fi nivelul anunțului care implică alegerea paginii de afaceri sau a contului de afaceri de Instagram pentru a reprezenta afacerea dvs. în timpul campaniei, alegerea formatului și a mijloacelor media pentru anunț, crearea textului necesar pentru anunțul dvs. și previzualizarea anunțului. pentru a evalua compatibilitatea cu platformele alese pentru a afișa anunțul care include:

Facebook Newsfeed
Povești pe Facebook
Videoclipuri în flux
Piața pentru mobil și desktop
Instagram Newsfeed și povești
Mesaje primite
După ce analizați toate detaliile legate de campania dvs. și conținutul anunțului, confirmați lansarea campaniei și veți primi feedback-ul de aprobare de la Facebook pe e-mailul dvs. în următoarele 24 de ore.

Ghid de reclame Facebook pentru direcționarea publicului

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/audience-targeting.png

Unul dintre cele mai importante beneficii ale anunțurilor Facebook este opțiunea de direcționare detaliată pentru a alege criteriile adecvate pentru ofertele de afaceri de la toți utilizatorii activi diferiți de pe Facebook.

Publicul vizat poate fi ales folosind anumite demografii, inclusiv:

Locația curentă specifică care locuiește în acea locație sau călătorește în acea locație
Interval de vârstă potrivit pentru campanie
Toate tipurile de gen sau sex specific să fie vizate
Adăugarea limbilor vorbite neobișnuit pentru persoanele din locația vizată
Nivelul educației, venitul financiar estimat, evenimentele curente din viață cum ar fi luna de naștere și starea relației
Titluri și industrii
Domenii de interes precum sport sau modă
Comportamente ale consumatorilor precum tipuri de dispozitive utilizate pentru activitatea Facebook
După determinarea demografiei specifice a criteriilor vizate, atingerea potențială a utilizatorilor Facebook va fi estimată pentru întreaga campanie, plus acoperirea zilnică.

Direcționarea largă nu este eficientă în realizarea niciunui obiectiv plătit de campanii de publicitate socială plătite în comparație cu direcționarea detaliată pentru segmente specifice care au interes pentru produsele sau serviciile dvs. de afaceri.

Criteriile definite pot fi salvate pentru a fi utilizate în viitoarele campanii pentru a economisi timp și eforturi în pregătirea următoarei dvs. campanii publicitare Facebook.

Ce tip de reclame Facebook sunt cele mai eficiente?


Anunțurile Facebook au de ales din mai multe tipuri pentru optimizarea performanței campaniei dvs. cu formatul de anunț adecvat pentru conținutul anunțului, destinația de plasare aleasă și criteriile vizate. Unele formate sunt mai atractive și mai eficiente decât altele, bazate pe obiectivul campaniei tale.

Formatele disponibile pentru anunțurile Facebook sunt următoarele:

-Image: fotografiile sunt eficiente pentru anunțurile create pentru a genera mai mult trafic pe site-ul dvs., conștientizează produsele și serviciile dvs., iar anunțul poate fi creat în câteva minute.

–Video: videoclipurile sunt mai captivante decât orice tip de conținut și sunt o soluție eficientă pentru a demonstra caracteristicile produsului dvs. cu o mișcare și sunete interactive.

–Carousel: o secvență derulabilă de 2 până la 10 imagini sau videoclipuri pentru a prezenta mai multe informații despre ofertele companiei dvs. cu un link diferit pentru o pagină de destinație diferită pentru fiecare imagine sau video

–Slideshow-uri: reclame video în buclă compuse din 2 până la 10 imagini care pot fi create mai repede decât videoclipurile obișnuite cu active încărcate de pe pagina de afaceri sau de pe telefonul dvs. cu aceeași experiență de videoclipuri pentru utilizatorii cu o conexiune lentă.

–Colecție: anunțurile de colecție pot fi utilizate pentru a afișa produsele dvs. din catalogul de afaceri personalizate pentru fiecare utilizator în parte cu acest anunț.

Obținerea rezultatelor dorite se va baza în principal pe alegerea tipului și formatului adecvat pentru conținutul dvs. și obiectivul campaniei.

Testele A / B pot fi utilizate pentru a determina cel mai bun format de anunț adecvat pentru campania dvs. pe baza rezultatului implicării și a conversiei fiecărui format.

Specificațiile pentru formatele de anunțuri Facebook trebuie respectate pentru a evita dezaprobarea pentru anunțurile dvs. și calitatea slabă a conținutului anunțului.

Alegerea destinațiilor de plasare adecvate pentru anunțurile dvs.

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/Facebook-ads-placements.png

Facebook oferă multiple opțiuni pentru plasarea anunțurilor pe platformele de rețea Facebook, Instagram, Messenger și Audience.

Alegeți destinații de plasare potrivite pentru anunțul dvs. în funcție de tipul de format al anunțului, obiectivul campaniei, activitatea utilizatorilor vizați pe fiecare platformă.

Previzualizarea aspectului anunțului pe diferite platforme este disponibilă atunci când creați conținutul anunțului pentru a optimiza performanța.

Fiecare format de anunț nu este disponibil în toate destinațiile de plasare a platformelor și ar trebui să alegeți un format de anunț compatibil pentru destinația de plasare vizată.

Alegerea sistemelor de operare și a dispozitivelor mobile pentru vizualizatorii de anunțuri specifice sunt de asemenea disponibile la alegerea plasării anunțurilor, plus posibilitatea de a alege doar o conexiune Wi-Fi pentru anunțurile care necesită o conexiune puternică precum videoclipurile.

Optimizarea anunțurilor Facebook în bugetul dvs. limitat

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/optimizing-ads-budget.png

Anunțurile Facebook sunt o opțiune rentabilă pentru publicitatea online, deoarece puteți optimiza rezultatele bugetului dvs. limitat, specificând toate detaliile legate de bugetul dvs. publicitar, inclusiv:

Bugetul general
Limitele de cheltuieli zilnice
Programul campaniei – Strategia de licitare
Programul de difuzare a anunțurilor în fiecare zi a campaniei
Determinarea bugetului campaniei este legată de obiectivul dorit pentru anunțul dvs. și de valoarea acestor obiective, precum conștientizarea mărcii sau mai multe conversii în afacerea dvs. în bugetul dvs. limitat.

O opțiune de buget pe viață sau zilnică este disponibilă, dar prefer opțiunea pentru bugetul de viață, deoarece puteți personaliza zilnic programul de difuzare a anunțurilor în funcție de activitatea utilizatorilor vizați pe fusul orar specific.

Alegeți suma dvs. de licitare pentru fiecare dată când anunțul va fi vizionat fiecărui client potențial în funcție de limita bugetului dvs. și de acoperirea vizată. Facebook vă va percepe doar costul cel mai mic comparativ cu oferta ofertantului concurentului și nu mai mult decât limita dvs. de ofertare.

Bugetul campaniilor viitoare ar trebui să beneficieze de experiența anterioară cu anunțurile Facebook pentru a optimiza performanța campaniei și pentru a atinge obiectivul dorit.

Urmați politicile de publicitate Facebook
Politicile de publicitate Facebook sunt setate pentru a ghida agenții de publicitate să creeze conținut adecvat în anunțurile lor pentru o experiență mai bună pentru utilizatorii activi Facebook.

Multe anunțuri nu sunt aprobate din cauza încălcării acestor politici cu privire la conținutul anunțului sau la tipul de afaceri cum ar fi conținutul pentru adulți, produse și servicii ilegale, arme, explozibili sau produse din tutun.

Ghid de reclame cu povești Instagram

Instagram este o comunitate vizuală online cu un număr în creștere rapidă de utilizatori activi și este una dintre platformele Facebook care poate fi aleasă pentru destinațiile de plasare a anunțurilor.

Formatele de anunțuri potrivite pentru anunțurile Instagram sunt imagini, videoclipuri și formate de carusel și pot fi utilizate în fluxurile de știri sau în anunțurile de povești.

Poveștile sunt o metodă adăugată recent pentru prezentarea conținutului dvs. pe Facebook și Instagram, care sunt disponibile numai pentru următoarele 24 de ore după publicarea unei povești.

Poveștile Instagram pot fi utilizate pentru anunțuri pentru ofertele urgente ale afacerii dvs., care sunt limitate la o perioadă scurtă de timp, încurajând spectatorii să se implice și să finalizeze conversia înainte de data expirării ofertei.

Manager de afaceri Facebook pentru agenții de publicitate

Creați un cont de afaceri Facebook pentru a putea beneficia de opțiunile pe care le administrează afacerile pe care le furnizează, inclusiv:

Crearea de conturi publicitare separate pentru diferitele companii sau clienți cu care aveți de-a face
Solicitarea accesului la pagini și conturi de anunțuri pentru a îndeplini un rol vizat ca agent de publicitate sau analist
Alocarea permisiunii și a rolurilor pentru membrii echipei dvs. pentru pagini și conturi de anunțuri
Măsurarea performanței anunțurilor dvs. pentru diferite conturi de anunțuri utilizând informațiile și rapoartele de analiză furnizate de managerul de afaceri Facebook


Ghidul managerului de anunțuri Facebook (Informații și analize)

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/audience-insights.jpg

Managerul de anunțuri Facebook oferă oportunitatea unei mai bune înțelegeri a potențialilor dvs. clienți vizionați prin intermediul informațiilor despre audiență și evaluează performanța campaniei prin rapoarte personalizate de performanță pe baza valorilor alese.

Managerul de anunțuri oferă date de performanță despre campaniile dvs. active și inactive, inclusiv (starea – rezultatele bazate pe obiectivul campaniei – atingere și impresie – cost pe rezultat – suma cheltuită din bugetul dvs. – programul campaniei – rata de clic pentru campaniile dvs.).

Rapoartele personalizate pentru anumite valori pot utiliza managerul de anunțuri pentru a vă concentra pe valori mai specifice și corelate cu obiectivul campaniei dvs.

Aceste rapoarte pot fi exportate și partajate sub formă de e-mailuri și vizualizate folosind excel pentru persoanele care nu au acces la contul dvs. de anunțuri.

Managerul de anunțuri Facebook permite opțiunile de editare și gestionare a anunțurilor existente începând de la întreruperea și repornirea anunțurilor curente până la limita de cheltuieli, numele, programul, audiența, destinațiile de plasare, difuzarea și conținutul anunțului.

Ghid de reclame Facebook pentru întreprinderile de comerț electronic
Orice afacere de comerț electronic poate utiliza reclame Facebook pentru a obține diverse obiecte dorite, cum ar fi generarea mai mult trafic către site-ul de afaceri și urmărirea potențialelor oportunități generate de comportamentul anunțurilor Facebook pe site-ul web pentru a crește conversiile folosind codul de urmărire a analitice Google sau codul pixel Facebook.

Pixelul Facebook permite colectarea de informații despre vizitatorii site-ului dvs. web menționate de Facebook pentru a crea reclame mai relevante bazate pe demografia lor și pentru a îmbunătăți rata de conversie în funcție de comportamentul lor pe site-ul dvs. web.

Pixelul Facebook poate fi creat din secțiunea instrumente din contul managerului dvs. de anunțuri Facebook și instalat manual în codul site-ului dvs.

După instalarea pixelului Facebook și verificarea instalării utilizând extensia de ajutor pentru pixeli Facebook, veți putea genera date despre comportamentul vizitatorilor site-ului dvs. web din rapoartele managerului de anunțuri Facebook.

Alegerea unei agenții de marketing digital pentru anunțuri Facebook
Fiecare agenție profesională de marketing digital va putea să creeze, să lanseze, să gestioneze și să evalueze anunțurile dvs. Facebook, dar doar câțiva își vor atinge obiectivele de afaceri pe baza expertizei lor în furnizarea de servicii de management de social media.

Suntem disponibili pentru a răspunde la toate întrebările legate de marketingul pe social media și pentru a oferi cunoștințele necesare pentru a derula o campanie de anunțuri Facebook de succes.

Categories: SEO & Marketing
flavius:
Related Post