Cum sa optimizam campania de Facebook Ads in 2020 - Star Marketing­čĆć
SEO & Marketing

Cum sa optimizam campania de Facebook Ads in 2020

Crearea unei pagini Facebook pentru afaceri ╚Öi lansarea anun╚Ťurilor Facebook vor fi pa╚Öii dvs. principali pentru a ajunge la poten╚Ťialii dvs. clien╚Ťi viza╚Ťi pe baza demografiei lor (Interese – v├órst─â – sex – loca╚Ťie) pe toate platformele Facebook.

Facebook are cea mai mare comunitate online ├«n compara╚Ťie cu alte canale de socializare din toate ╚Ť─ârile din ├«ntreaga lume. Indiferent de persoana poten╚Ťialilor clien╚Ťi, ace╚Ötia vor fi activi pe Facebook, oferind o oportunitate solid─â de a cre╚Öte gradul de con╚Ötientizare a m─ârcii cu op╚Ťiuni de publicitate rentabile.

Promovarea ├«ntregii dvs. pagini Facebook de afaceri sau post─âri specifice este disponibil─â pentru a atinge obiectivul dorit din campaniile publicitare pl─âtite ╚Öi pentru a evita pierderea de timp, eforturi ╚Öi bani ├«n campanii offline obi╚Önuite, suficient de eficiente ├«n compara╚Ťie cu costurile lor enorme.

Linii directoare pentru crearea de reclame Facebook

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/Creating-Facebook-ads-guide.png

Crearea anun╚Ťurilor Facebook ├«ncepe cu alegerea obiectivului campaniei care poate varia ├«ntre obiective de con╚Ötientizare, implicare ╚Öi conversie pentru a atinge un obiectiv specific de afaceri ├«n afara campaniei.

Dup─â alegerea obiectivului campaniei, v─â ve╚Ťi crea contul de anun╚Ťuri definind ╚Ťara dvs., moneda pentru tranzac╚Ťiile financiare, numele contului dvs. publicitar ╚Öi fusul orar.

Informa╚Ťiile despre contul de anun╚Ťuri v─â vor fi de ajutor atunci c├ónd defini╚Ťi bugetul campaniei, limita de cheltuieli zilnice ╚Öi orele specifice pentru a afi╚Öa anun╚Ťurile dvs. c─âtre poten╚Ťiali clien╚Ťi, ├«n func╚Ťie de activitatea lor pe Facebook.

Fiecare campanie va con╚Ťine seturi de anun╚Ťuri care sunt op╚Ťiuni pentru a defini publicul vizat ├«n func╚Ťie de demografia acestora, destina╚Ťiile de plasare pentru anun╚Ťul dvs., bugetul campaniei, programul de publicitate ╚Öi strategia de licitare pentru a optimiza performan╚Ťa campaniei dvs.

Nivelul final pentru campania dvs. va fi nivelul anun╚Ťului care implic─â alegerea paginii de afaceri sau a contului de afaceri de Instagram pentru a reprezenta afacerea dvs. ├«n timpul campaniei, alegerea formatului ╚Öi a mijloacelor media pentru anun╚Ť, crearea textului necesar pentru anun╚Ťul dvs. ╚Öi previzualizarea anun╚Ťului. pentru a evalua compatibilitatea cu platformele alese pentru a afi╚Öa anun╚Ťul care include:

Facebook Newsfeed
Povești pe Facebook
Videoclipuri în flux
Pia╚Ťa pentru mobil ╚Öi desktop
Instagram Newsfeed și povești
Mesaje primite
Dup─â ce analiza╚Ťi toate detaliile legate de campania dvs. ╚Öi con╚Ťinutul anun╚Ťului, confirma╚Ťi lansarea campaniei ╚Öi ve╚Ťi primi feedback-ul de aprobare de la Facebook pe e-mailul dvs. ├«n urm─âtoarele 24 de ore.

Ghid de reclame Facebook pentru direc╚Ťionarea publicului

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/audience-targeting.png

Unul dintre cele mai importante beneficii ale anun╚Ťurilor Facebook este op╚Ťiunea de direc╚Ťionare detaliat─â pentru a alege criteriile adecvate pentru ofertele de afaceri de la to╚Ťi utilizatorii activi diferi╚Ťi de pe Facebook.

Publicul vizat poate fi ales folosind anumite demografii, inclusiv:

Loca╚Ťia curent─â specific─â care locuie╚Öte ├«n acea loca╚Ťie sau c─âl─âtore╚Öte ├«n acea loca╚Ťie
Interval de vârstă potrivit pentru campanie
Toate tipurile de gen sau sex specific s─â fie vizate
Ad─âugarea limbilor vorbite neobi╚Önuit pentru persoanele din loca╚Ťia vizat─â
Nivelul educa╚Ťiei, venitul financiar estimat, evenimentele curente din via╚Ť─â cum ar fi luna de na╚Ötere ╚Öi starea rela╚Ťiei
Titluri și industrii
Domenii de interes precum sport sau mod─â
Comportamente ale consumatorilor precum tipuri de dispozitive utilizate pentru activitatea Facebook
Dup─â determinarea demografiei specifice a criteriilor vizate, atingerea poten╚Ťial─â a utilizatorilor Facebook va fi estimat─â pentru ├«ntreaga campanie, plus acoperirea zilnic─â.

Direc╚Ťionarea larg─â nu este eficient─â ├«n realizarea niciunui obiectiv pl─âtit de campanii de publicitate social─â pl─âtite ├«n compara╚Ťie cu direc╚Ťionarea detaliat─â pentru segmente specifice care au interes pentru produsele sau serviciile dvs. de afaceri.

Criteriile definite pot fi salvate pentru a fi utilizate în viitoarele campanii pentru a economisi timp și eforturi în pregătirea următoarei dvs. campanii publicitare Facebook.

Ce tip de reclame Facebook sunt cele mai eficiente?


Anun╚Ťurile Facebook au de ales din mai multe tipuri pentru optimizarea performan╚Ťei campaniei dvs. cu formatul de anun╚Ť adecvat pentru con╚Ťinutul anun╚Ťului, destina╚Ťia de plasare aleas─â ╚Öi criteriile vizate. Unele formate sunt mai atractive ╚Öi mai eficiente dec├ót altele, bazate pe obiectivul campaniei tale.

Formatele disponibile pentru anun╚Ťurile Facebook sunt urm─âtoarele:

-Image: fotografiile sunt eficiente pentru anun╚Ťurile create pentru a genera mai mult trafic pe site-ul dvs., con╚Ötientizeaz─â produsele ╚Öi serviciile dvs., iar anun╚Ťul poate fi creat ├«n c├óteva minute.

ÔÇôVideo: videoclipurile sunt mai captivante dec├ót orice tip de con╚Ťinut ╚Öi sunt o solu╚Ťie eficient─â pentru a demonstra caracteristicile produsului dvs. cu o mi╚Öcare ╚Öi sunete interactive.

ÔÇôCarousel: o secven╚Ť─â derulabil─â de 2 p├ón─â la 10 imagini sau videoclipuri pentru a prezenta mai multe informa╚Ťii despre ofertele companiei dvs. cu un link diferit pentru o pagin─â de destina╚Ťie diferit─â pentru fiecare imagine sau video

ÔÇôSlideshow-uri: reclame video ├«n bucl─â compuse din 2 p├ón─â la 10 imagini care pot fi create mai repede dec├ót videoclipurile obi╚Önuite cu active ├«nc─ârcate de pe pagina de afaceri sau de pe telefonul dvs. cu aceea╚Öi experien╚Ť─â de videoclipuri pentru utilizatorii cu o conexiune lent─â.

ÔÇôColec╚Ťie: anun╚Ťurile de colec╚Ťie pot fi utilizate pentru a afi╚Öa produsele dvs. din catalogul de afaceri personalizate pentru fiecare utilizator ├«n parte cu acest anun╚Ť.

Ob╚Ťinerea rezultatelor dorite se va baza ├«n principal pe alegerea tipului ╚Öi formatului adecvat pentru con╚Ťinutul dvs. ╚Öi obiectivul campaniei.

Testele A / B pot fi utilizate pentru a determina cel mai bun format de anun╚Ť adecvat pentru campania dvs. pe baza rezultatului implic─ârii ╚Öi a conversiei fiec─ârui format.

Specifica╚Ťiile pentru formatele de anun╚Ťuri Facebook trebuie respectate pentru a evita dezaprobarea pentru anun╚Ťurile dvs. ╚Öi calitatea slab─â a con╚Ťinutului anun╚Ťului.

Alegerea destina╚Ťiilor de plasare adecvate pentru anun╚Ťurile dvs.

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/Facebook-ads-placements.png

Facebook ofer─â multiple op╚Ťiuni pentru plasarea anun╚Ťurilor pe platformele de re╚Ťea Facebook, Instagram, Messenger ╚Öi Audience.

Alege╚Ťi destina╚Ťii de plasare potrivite pentru anun╚Ťul dvs. ├«n func╚Ťie de tipul de format al anun╚Ťului, obiectivul campaniei, activitatea utilizatorilor viza╚Ťi pe fiecare platform─â.

Previzualizarea aspectului anun╚Ťului pe diferite platforme este disponibil─â atunci c├ónd crea╚Ťi con╚Ťinutul anun╚Ťului pentru a optimiza performan╚Ťa.

Fiecare format de anun╚Ť nu este disponibil ├«n toate destina╚Ťiile de plasare a platformelor ╚Öi ar trebui s─â alege╚Ťi un format de anun╚Ť compatibil pentru destina╚Ťia de plasare vizat─â.

Alegerea sistemelor de operare ╚Öi a dispozitivelor mobile pentru vizualizatorii de anun╚Ťuri specifice sunt de asemenea disponibile la alegerea plas─ârii anun╚Ťurilor, plus posibilitatea de a alege doar o conexiune Wi-Fi pentru anun╚Ťurile care necesit─â o conexiune puternic─â precum videoclipurile.

Optimizarea anun╚Ťurilor Facebook ├«n bugetul dvs. limitat

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/optimizing-ads-budget.png

Anun╚Ťurile Facebook sunt o op╚Ťiune rentabil─â pentru publicitatea online, deoarece pute╚Ťi optimiza rezultatele bugetului dvs. limitat, specific├ónd toate detaliile legate de bugetul dvs. publicitar, inclusiv:

Bugetul general
Limitele de cheltuieli zilnice
Programul campaniei – Strategia de licitare
Programul de difuzare a anun╚Ťurilor ├«n fiecare zi a campaniei
Determinarea bugetului campaniei este legat─â de obiectivul dorit pentru anun╚Ťul dvs. ╚Öi de valoarea acestor obiective, precum con╚Ötientizarea m─ârcii sau mai multe conversii ├«n afacerea dvs. ├«n bugetul dvs. limitat.

O op╚Ťiune de buget pe via╚Ť─â sau zilnic─â este disponibil─â, dar prefer op╚Ťiunea pentru bugetul de via╚Ť─â, deoarece pute╚Ťi personaliza zilnic programul de difuzare a anun╚Ťurilor ├«n func╚Ťie de activitatea utilizatorilor viza╚Ťi pe fusul orar specific.

Alege╚Ťi suma dvs. de licitare pentru fiecare dat─â c├ónd anun╚Ťul va fi vizionat fiec─ârui client poten╚Ťial ├«n func╚Ťie de limita bugetului dvs. ╚Öi de acoperirea vizat─â. Facebook v─â va percepe doar costul cel mai mic comparativ cu oferta ofertantului concurentului ╚Öi nu mai mult dec├ót limita dvs. de ofertare.

Bugetul campaniilor viitoare ar trebui s─â beneficieze de experien╚Ťa anterioar─â cu anun╚Ťurile Facebook pentru a optimiza performan╚Ťa campaniei ╚Öi pentru a atinge obiectivul dorit.

Urma╚Ťi politicile de publicitate Facebook
Politicile de publicitate Facebook sunt setate pentru a ghida agen╚Ťii de publicitate s─â creeze con╚Ťinut adecvat ├«n anun╚Ťurile lor pentru o experien╚Ť─â mai bun─â pentru utilizatorii activi Facebook.

Multe anun╚Ťuri nu sunt aprobate din cauza ├«nc─âlc─ârii acestor politici cu privire la con╚Ťinutul anun╚Ťului sau la tipul de afaceri cum ar fi con╚Ťinutul pentru adul╚Ťi, produse ╚Öi servicii ilegale, arme, explozibili sau produse din tutun.

Ghid de reclame cu povești Instagram

Instagram este o comunitate vizual─â online cu un num─âr ├«n cre╚Ötere rapid─â de utilizatori activi ╚Öi este una dintre platformele Facebook care poate fi aleas─â pentru destina╚Ťiile de plasare a anun╚Ťurilor.

Formatele de anun╚Ťuri potrivite pentru anun╚Ťurile Instagram sunt imagini, videoclipuri ╚Öi formate de carusel ╚Öi pot fi utilizate ├«n fluxurile de ╚Ötiri sau ├«n anun╚Ťurile de pove╚Öti.

Pove╚Ötile sunt o metod─â ad─âugat─â recent pentru prezentarea con╚Ťinutului dvs. pe Facebook ╚Öi Instagram, care sunt disponibile numai pentru urm─âtoarele 24 de ore dup─â publicarea unei pove╚Öti.

Pove╚Ötile Instagram pot fi utilizate pentru anun╚Ťuri pentru ofertele urgente ale afacerii dvs., care sunt limitate la o perioad─â scurt─â de timp, ├«ncuraj├ónd spectatorii s─â se implice ╚Öi s─â finalizeze conversia ├«nainte de data expir─ârii ofertei.

Manager de afaceri Facebook pentru agen╚Ťii de publicitate

Crea╚Ťi un cont de afaceri Facebook pentru a putea beneficia de op╚Ťiunile pe care le administreaz─â afacerile pe care le furnizeaz─â, inclusiv:

Crearea de conturi publicitare separate pentru diferitele companii sau clien╚Ťi cu care ave╚Ťi de-a face
Solicitarea accesului la pagini ╚Öi conturi de anun╚Ťuri pentru a ├«ndeplini un rol vizat ca agent de publicitate sau analist
Alocarea permisiunii ╚Öi a rolurilor pentru membrii echipei dvs. pentru pagini ╚Öi conturi de anun╚Ťuri
M─âsurarea performan╚Ťei anun╚Ťurilor dvs. pentru diferite conturi de anun╚Ťuri utiliz├ónd informa╚Ťiile ╚Öi rapoartele de analiz─â furnizate de managerul de afaceri Facebook


Ghidul managerului de anun╚Ťuri Facebook (Informa╚Ťii ╚Öi analize)

https://www.sendiancreations.com/wp-content/uploads/2019/03/audience-insights.jpg

Managerul de anun╚Ťuri Facebook ofer─â oportunitatea unei mai bune ├«n╚Ťelegeri a poten╚Ťialilor dvs. clien╚Ťi viziona╚Ťi prin intermediul informa╚Ťiilor despre audien╚Ť─â ╚Öi evalueaz─â performan╚Ťa campaniei prin rapoarte personalizate de performan╚Ť─â pe baza valorilor alese.

Managerul de anun╚Ťuri ofer─â date de performan╚Ť─â despre campaniile dvs. active ╚Öi inactive, inclusiv (starea – rezultatele bazate pe obiectivul campaniei – atingere ╚Öi impresie – cost pe rezultat – suma cheltuit─â din bugetul dvs. – programul campaniei – rata de clic pentru campaniile dvs.).

Rapoartele personalizate pentru anumite valori pot utiliza managerul de anun╚Ťuri pentru a v─â concentra pe valori mai specifice ╚Öi corelate cu obiectivul campaniei dvs.

Aceste rapoarte pot fi exportate ╚Öi partajate sub form─â de e-mailuri ╚Öi vizualizate folosind excel pentru persoanele care nu au acces la contul dvs. de anun╚Ťuri.

Managerul de anun╚Ťuri Facebook permite op╚Ťiunile de editare ╚Öi gestionare a anun╚Ťurilor existente ├«ncep├ónd de la ├«ntreruperea ╚Öi repornirea anun╚Ťurilor curente p├ón─â la limita de cheltuieli, numele, programul, audien╚Ťa, destina╚Ťiile de plasare, difuzarea ╚Öi con╚Ťinutul anun╚Ťului.

Ghid de reclame Facebook pentru ├«ntreprinderile de comer╚Ť electronic
Orice afacere de comer╚Ť electronic poate utiliza reclame Facebook pentru a ob╚Ťine diverse obiecte dorite, cum ar fi generarea mai mult trafic c─âtre site-ul de afaceri ╚Öi urm─ârirea poten╚Ťialelor oportunit─â╚Ťi generate de comportamentul anun╚Ťurilor Facebook pe site-ul web pentru a cre╚Öte conversiile folosind codul de urm─ârire a analitice Google sau codul pixel Facebook.

Pixelul Facebook permite colectarea de informa╚Ťii despre vizitatorii site-ului dvs. web men╚Ťionate de Facebook pentru a crea reclame mai relevante bazate pe demografia lor ╚Öi pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi rata de conversie ├«n func╚Ťie de comportamentul lor pe site-ul dvs. web.

Pixelul Facebook poate fi creat din sec╚Ťiunea instrumente din contul managerului dvs. de anun╚Ťuri Facebook ╚Öi instalat manual ├«n codul site-ului dvs.

Dup─â instalarea pixelului Facebook ╚Öi verificarea instal─ârii utiliz├ónd extensia de ajutor pentru pixeli Facebook, ve╚Ťi putea genera date despre comportamentul vizitatorilor site-ului dvs. web din rapoartele managerului de anun╚Ťuri Facebook.

Alegerea unei agen╚Ťii de marketing digital pentru anun╚Ťuri Facebook
Fiecare agen╚Ťie profesional─â de marketing digital va putea s─â creeze, s─â lanseze, s─â gestioneze ╚Öi s─â evalueze anun╚Ťurile dvs. Facebook, dar doar c├ó╚Ťiva ├«╚Öi vor atinge obiectivele de afaceri pe baza expertizei lor ├«n furnizarea de servicii de management de social media.

Suntem disponibili pentru a r─âspunde la toate ├«ntreb─ârile legate de marketingul pe social media ╚Öi pentru a oferi cuno╚Ötin╚Ťele necesare pentru a derula o campanie de anun╚Ťuri Facebook de succes.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+
Deschide chat
Discuta cu noi
Salut,
Cum te putem ajuta?