X

Cum sa dezvoltam reclame dinamice in Facebook Ads 2020

Facebook atrage aproximativ 86% dintre marketeri care folosesc platforma pentru publicitate. Numărul masiv de agenți de publicitate ce folosesc aceasta platforma se datorează faptului că Facebook creează în mod regulat produse publicitare excelente pentru a ajuta companiile să obțină rezultate mai bune pe platforma sa. Unul dintre aceste produse este Facebook Dynamic Ads, un instrument care ajută la realizarea remarketingului Facebook cu un pas mai departe, oferind posibilitatea de a combina eficiența remarketing-ului pe Facebook cu automatizarea de marketing. Acest articol vă va oferi un ghid detaliat despre reclame dinamice Facebook.

Anunțurile de produse dinamice Facebook sunt anunțuri care se modifică pentru a afișa conținut și promoții pentru utilizatorii care au arătat interes pentru un anumit produs sau serviciu. Conform Facebook:

„Anunțurile dinamice promovează automat inventarul dvs. pentru persoanele care și-au exprimat interesul pe site-ul dvs. web, în ​​aplicația dvs. sau în altă parte de pe Internet. Anunțurile dinamice arată exact ca alte anunțuri cu o singură imagine, anunțuri de tip carusel sau colecții de pe Facebook, Instagram și Network Network. Cu toate acestea, în loc să creați individual un anunț pentru fiecare articol pe care îl promovați, creați un șablon de anunț care utilizează automat imagini și detalii din catalogul dvs. pentru articole pe care doriți să le faceți publicitate. “

Cu reclame dinamice de produse, puteți retargeta vizitatorii care au fost pe site-ul dvs., dar nu au finalizat o achiziție. Puteți crea campanii personalizate pentru utilizatorii site-ului dvs. web, afișând produsele pe care le-au vizualizat pe site-ul dvs. și alte produse conexe. Acest lucru va crea mai multă conștientizare pentru utilizator și va crește astfel șansa ca acesta să revină pe site-ul dvs. web pentru a cumpăra.

Puteți crea anunțuri dinamice pentru a afișa oferte de produse, postări pe blog, recenzii și beneficii asociate activității cu compania dvs.

Beneficiile utilizării reclamelor dinamice Facebook

  1. Conținut publicitar extrem de personalizat: Anunțurile dinamice de produse prezintă produse și promoții specifice și relevante pentru utilizatorii site-ului care au vizitat site-ul dvs. web. Acest lucru face ușor să le convertiți în clienți.
  2. Excludeți, vindeți spre clienții actuali / cei care au cumparat in trecut: Anunțurile dinamice permit excluderea persoanelor care v-au achiziționat produsele înainte. Îi elimină din reclame și ajută la economisirea de bani la cheltuielile publicitare. În al doilea rând, dacă vindeți produse conexe, puteți vinde și vinde mai mult către clienții trecuți, contribuind la creșterea valorilor de vânzări și de viață.
  3. Direcționarea pe mai multe dispozitive: Anunțurile dinamice sunt optimizate pentru a viza utilizatorii site-urilor web pe fiecare dispozitiv, cum ar fi desktopul și dispozitivele mobile de pe Facebook, Instagram, Messenger și rețeaua de public. De exemplu, un vizitator care îți răsfoiește site-ul pe un dispozitiv desktop și apoi îl vizită din nou pe dispozitivul mobil poate să vadă în continuare anunțurile tale pe Facebook, Instagram, Messenger și rețeaua de audiență.
  4. Cresterea rapida a traficului social vizat: anunțurile de produse conduc traficul social către paginile de produse de pe site-ul dvs. web. Acest lucru face ca traficul vizat al utilizatorilor care sunt susceptibili de a face cumpărături, mai degrabă decât simpla navigare.

Cum funcționează Facebook Dynamic Ads

Facebook vă oferă un pixel pentru configurare pe site-ul dvs. web și pe SDK Facebook pe aplicația dvs. mobilă. Pixelul și SDK-ul ajută Facebook-ul să urmărească vizitatorii și acțiunile de pe site-ul și aplicația dvs. mobilă. După configurarea codurilor, Facebook vă permite să încărcați catalogul de produse pe platformă. Aceasta este o listă a produselor dvs. cu informații precum preț, locație și disponibilitate.

Utilizatorii care vizitează site-ul dvs. și vizualizează produsele, dar nu au făcut nicio achiziție, vor primi informațiile lor pe Facebook. Pixelul și catalogul lucrează împreună pentru a spune Facebook care a văzut ce produs pe site-ul dvs. web. Următorul lucru este să creați un anunț dinamic pentru produsele dvs.

Facebook le va adăuga într-o audiență, iar când utilizatorul se conectează la Facebook, va vedea anunțuri pe aceleași produse similare pe care le-au văzut pe site-ul dvs. web. Acestea pot face clic pe anunț pentru a reveni pe site-ul dvs. web pentru a face cumpărături.

De asemenea, este posibil să vizați vizitatorii care nu au fost niciodată pe site-ul dvs. Web prin istoricul de navigare. De exemplu, dacă un utilizator nu a fost niciodată pe site-ul produsului dvs., dar a vizualizat și cumpărat produse conexe, Facebook le poate arăta articole sau servicii similare din catalogul pe care l-ați încărcat pe platformă.

Anunțurile de produse dinamice Facebook vă ajută, de asemenea, să vă promovați produsele către o audiență mai largă care nu a interacționat niciodată cu site-ul dvs. web, utilizând direcționarea publicului larg.


Cerințele pentru crearea unui anunț dinamic sunt:

  1. Un catalog de produse. Un catalog de produse este o listă de produse cu detalii ale acestora, precum prețuri, disponibilitate și descrieri.
  2. Facebook Pixel și / sau Facebook SDK: Facebook Pixel este un cod pe care trebuie să îl instalați pe site-ul dvs. web. Vă ajută să urmăriți, să măsurați, să optimizați și să construiți audiențe pentru campaniile dvs. de anunțuri Facebook. SDK Facebook funcționează pe anunțurile dvs. pentru aplicații mobile.

Cum să configurați reclame dinamice Facebook
Pentru a configura anunțurile dinamice Facebook, urmați pașii de mai jos:

  1. Instalați Facebook Pixel și adăugați evenimentele

Primul pas pe care trebuie să îl faceți este să creați Facebook Pixel și să instalați codul pe site-ul dvs. Web. Pentru aceasta, urmați pașii de mai jos:

A. Accesați Managerul de reclame și faceți clic pe Pixeli

B. Creati Pixelul

Veți vedea un fragment de cod pe care trebuie să îl copiați și să îl adăugați în secțiunea antet a site-ului dvs. web. Dacă nu sunteți priceput în tehnologie, trimiteți prin e-mail instrucțiunile de instalare dezvoltatorului dvs., utilizați o integrare parteneră sau un manager de etichete. Când ați terminat, trebuie să testați pixelul pentru a vedea dacă funcționează sau nu. Pentru a face acest lucru, faceți clic pe trimite trafic. Dacă funcționează, starea scrie „activ”.

c. Adăugați evenimentele

Evenimentele sunt acțiuni comune pe care utilizatorii site-ului web le întreprind pe site-ul dvs., cum ar fi vizualizarea unui produs, completarea unui formular de înscriere sau efectuarea unei achiziții. Configurarea evenimentelor face ușor pentru pixel să surprindă cele mai importante evenimente pe care doriți să le urmăriți pentru afacerea dvs. După cum se vede din imaginea de mai jos, există diferite evenimente pe care le puteți adăuga pixelului. Cu toate acestea, cele mai importante evenimente sunt Vizualizarea conținutului, Adăugare în coș și Cumpărare. Evenimentele pixeli vă ajută să creați un public vizat de persoane care v-au vizualizat produsele, dar nu le-au achiziționat.

  1. Creați catalogul dvs. de produse Facebook

Al doilea pas este configurarea catalogului de produse Facebook. Aceasta este o bază de date a produselor dvs. cu detalii precum numele, prețul, descrierea, imaginea și marca. Va trebui să mutați datele pe Facebook, astfel încât să le puteți transforma în reclame. Pentru a configura catalogul de produse, urmați pașii de mai jos:

A. Accesați Administratorul de anunțuri și selectați Catalogul sub active

Încărcați și configurați setările catalogului

Aici încărcați informațiile despre produs utilizând un formular, un flux de date sau un pixel Facebook sau conectați o platformă de comerț electronic pentru a vă importa produsele în mod automat. Încărcarea manuală este accesibilă dacă operezi o afacere mai mică, în timp ce importurile automate de pe platforma de comerț electronic sunt bune pentru întreprinderile mari, deoarece economisesc timp și efort. Puteți utiliza, de asemenea, Catalog Sync de Leadsbridge pentru a vă încărca produsele în mod automat pe Facebook.

Urmați pașii de mai jos pentru a face acest lucru:

  1. Creați un set de produse

Seturile de produse vă ajută să vă segmentați produsele în seturi diferite, astfel încât să afișați produse diferite atunci când derulați campaniile. Totuși, pe ultima pagină, faceți clic pe setul de produse așa cum se arată mai jos.

Apoi faceți clic pe „creați set de produse”. Acum, este timpul să setați regulile pentru campania dvs. și parametrii pentru produsele dvs. să fie afișate utilizatorilor. De exemplu, puteți alege să retargetați persoanele care au vizualizat un produs, dar nu l-au achiziționat.

  1. Alegeți-vă publicul

Este recomandat să începeți cu un public larg, astfel încât Facebook să poată avea campanii și date de feedback ale utilizatorilor. Acest lucru va ajuta Facebook să decidă cine vede ce produs o dată cu difuzarea anunțurilor. Aveți două opțiuni aici – retarget persoane care au fost pe paginile dvs. de produse sau perspective pentru noi utilizatori.

  1. Dacă selectați retargeting, aveți patru opțiuni diferite, cum ar fi:

Vizualizați sau adăugați în coș, dar nu cumpărate: Această opțiune vă ajută să vă promovați produsele către utilizatorii care au vizualizat un produs sau care vă adaugă produsele în coș, dar nu au fost achiziționate într-o fereastră de timp specificată (adică zile, săptămână sau lună).

  • Adăugat în coș, dar nu cumpărare: această opțiune promovează produsele dvs. utilizatorilor care au adăugat produse în coșul lor la o anumită perioadă.
  • Produse superbe: acest lucru ajută la promovarea produselor dvs. pentru persoanele care au văzut produsele dintr-un set și văd produsele dintr-un alt set la o anumită perioadă.
  • Produse de vânzare încrucișată: această opțiune arată clienților dvs. din trecut alte produse gratuite pe care le pot achiziționa.
  1. Dacă alegeți a doua opțiune – Afișați produse relevante clienților potențiali: necesită cercetări aprofundate ale persoanei cumpărătorului dvs. pentru a vă ajuta să creați seturi de produse relevante pentru aceștia.

Alegeți destinațiile de plasare și bugetul publicității: Facebook vă recomandă să utilizați destinații de plasare automată. Bugetul depinde de produsele și obiectivele dvs. Bugetul zilnic minim este de 5,00 USD.

Setați optimizarea pentru difuzarea anunțurilor la „clicuri pe link” și dați clic pe „continua”.

  1. Alegeți pagina de afaceri Facebook și contul de Instagram pe care doriți să îl utilizați pentru a derula campania dvs.
  2. Selectați formatul anunțului. Există trei opțiuni diferite, cum ar fi caruselul, o singură imagine și colecția.
  3. Completați copia anunțului. Începeți cu descrierea produsului, apoi alegeți numele produsului. Pentru flux de știri, descrierea linkului, selectați o scurtă descriere. După ce ați terminat copia, faceți clic pe Confirmare și ați terminat.

Facebook Dynamic Ads și industria auto

Piața de pe Facebook este un lucru important când vine vorba de cumpărarea și vânzarea de mașini. Dealerii își pot lista acum inventarul pe piață. Una dintre cele mai bune metode de a folosi această platformă este folosirea Facebook Dynamic Ads. Cu acest instrument, dealerships-urile își pot încărca inventarul vehiculelor cu detalii precum marca, modelul, anul, locația, starea vehiculului, prețurile etc.).

După încărcarea inventarului, puteți crea o reclamă. Facebook introduce apoi imaginile și detaliile vehiculului din inventarul dvs. și le arată utilizatorilor atât pe Facebook, cât și pe Instagram pentru a vă ajuta să generați potențiali duceți la site-ul dvs. Web sau la formularul de plumb. Acest lucru vă va economisi timpul pe care l-ar fi petrecut încărcând detaliile fiecărui vehicul de fiecare dată când aveți nevoie pentru a crea un anunț.

Categories: SEO & Marketing
flavius:
Related Post