Cum sa dezvoltam reclame dinamice in Facebook Ads 2020 - ­čĆć
SEO & Marketing

Cum sa dezvoltam reclame dinamice in Facebook Ads 2020

Facebook atrage aproximativ 86% dintre marketeri care folosesc platforma pentru publicitate. Num─ârul masiv de agen╚Ťi de publicitate ce folosesc aceasta platforma se datoreaz─â faptului c─â Facebook creeaz─â ├«n mod regulat produse publicitare excelente pentru a ajuta companiile s─â ob╚Ťin─â rezultate mai bune pe platforma sa. Unul dintre aceste produse este Facebook Dynamic Ads, un instrument care ajut─â la realizarea remarketingului Facebook cu un pas mai departe, oferind posibilitatea de a combina eficien╚Ťa remarketing-ului pe Facebook cu automatizarea de marketing. Acest articol v─â va oferi un ghid detaliat despre reclame dinamice Facebook.

Anun╚Ťurile de produse dinamice Facebook sunt anun╚Ťuri care se modific─â pentru a afi╚Öa con╚Ťinut ╚Öi promo╚Ťii pentru utilizatorii care au ar─âtat interes pentru un anumit produs sau serviciu. Conform Facebook:

ÔÇ×Anun╚Ťurile dinamice promoveaz─â automat inventarul dvs. pentru persoanele care ╚Öi-au exprimat interesul pe site-ul dvs. web, ├«n ÔÇőÔÇőaplica╚Ťia dvs. sau ├«n alt─â parte de pe Internet. Anun╚Ťurile dinamice arat─â exact ca alte anun╚Ťuri cu o singur─â imagine, anun╚Ťuri de tip carusel sau colec╚Ťii de pe Facebook, Instagram ╚Öi Network Network. Cu toate acestea, ├«n loc s─â crea╚Ťi individual un anun╚Ť pentru fiecare articol pe care ├«l promova╚Ťi, crea╚Ťi un ╚Öablon de anun╚Ť care utilizeaz─â automat imagini ╚Öi detalii din catalogul dvs. pentru articole pe care dori╚Ťi s─â le face╚Ťi publicitate. “

Cu reclame dinamice de produse, pute╚Ťi retargeta vizitatorii care au fost pe site-ul dvs., dar nu au finalizat o achizi╚Ťie. Pute╚Ťi crea campanii personalizate pentru utilizatorii site-ului dvs. web, afi╚Ö├ónd produsele pe care le-au vizualizat pe site-ul dvs. ╚Öi alte produse conexe. Acest lucru va crea mai mult─â con╚Ötientizare pentru utilizator ╚Öi va cre╚Öte astfel ╚Öansa ca acesta s─â revin─â pe site-ul dvs. web pentru a cump─âra.

Pute╚Ťi crea anun╚Ťuri dinamice pentru a afi╚Öa oferte de produse, post─âri pe blog, recenzii ╚Öi beneficii asociate activit─â╚Ťii cu compania dvs.

Beneficiile utiliz─ârii reclamelor dinamice Facebook

  1. Con╚Ťinut publicitar extrem de personalizat: Anun╚Ťurile dinamice de produse prezint─â produse ╚Öi promo╚Ťii specifice ╚Öi relevante pentru utilizatorii site-ului care au vizitat site-ul dvs. web. Acest lucru face u╚Öor s─â le converti╚Ťi ├«n clien╚Ťi.
  2. Exclude╚Ťi, vinde╚Ťi spre clien╚Ťii actuali / cei care au cumparat in trecut: Anun╚Ťurile dinamice permit excluderea persoanelor care v-au achizi╚Ťionat produsele ├«nainte. ├Äi elimin─â din reclame ╚Öi ajut─â la economisirea de bani la cheltuielile publicitare. ├Än al doilea r├ónd, dac─â vinde╚Ťi produse conexe, pute╚Ťi vinde ╚Öi vinde mai mult c─âtre clien╚Ťii trecu╚Ťi, contribuind la cre╚Öterea valorilor de v├ónz─âri ╚Öi de via╚Ť─â.
  3. Direc╚Ťionarea pe mai multe dispozitive: Anun╚Ťurile dinamice sunt optimizate pentru a viza utilizatorii site-urilor web pe fiecare dispozitiv, cum ar fi desktopul ╚Öi dispozitivele mobile de pe Facebook, Instagram, Messenger ╚Öi re╚Ťeaua de public. De exemplu, un vizitator care ├«╚Ťi r─âsfoie╚Öte site-ul pe un dispozitiv desktop ╚Öi apoi ├«l vizit─â din nou pe dispozitivul mobil poate s─â vad─â ├«n continuare anun╚Ťurile tale pe Facebook, Instagram, Messenger ╚Öi re╚Ťeaua de audien╚Ť─â.
  4. Cresterea rapida a traficului social vizat: anun╚Ťurile de produse conduc traficul social c─âtre paginile de produse de pe site-ul dvs. web. Acest lucru face ca traficul vizat al utilizatorilor care sunt susceptibili de a face cump─âr─âturi, mai degrab─â dec├ót simpla navigare.

Cum func╚Ťioneaz─â Facebook Dynamic Ads

Facebook v─â ofer─â un pixel pentru configurare pe site-ul dvs. web ╚Öi pe SDK Facebook pe aplica╚Ťia dvs. mobil─â. Pixelul ╚Öi SDK-ul ajut─â Facebook-ul s─â urm─âreasc─â vizitatorii ╚Öi ac╚Ťiunile de pe site-ul ╚Öi aplica╚Ťia dvs. mobil─â. Dup─â configurarea codurilor, Facebook v─â permite s─â ├«nc─ârca╚Ťi catalogul de produse pe platform─â. Aceasta este o list─â a produselor dvs. cu informa╚Ťii precum pre╚Ť, loca╚Ťie ╚Öi disponibilitate.

Utilizatorii care viziteaz─â site-ul dvs. ╚Öi vizualizeaz─â produsele, dar nu au f─âcut nicio achizi╚Ťie, vor primi informa╚Ťiile lor pe Facebook. Pixelul ╚Öi catalogul lucreaz─â ├«mpreun─â pentru a spune Facebook care a v─âzut ce produs pe site-ul dvs. web. Urm─âtorul lucru este s─â crea╚Ťi un anun╚Ť dinamic pentru produsele dvs.

Facebook le va ad─âuga ├«ntr-o audien╚Ť─â, iar c├ónd utilizatorul se conecteaz─â la Facebook, va vedea anun╚Ťuri pe acelea╚Öi produse similare pe care le-au v─âzut pe site-ul dvs. web. Acestea pot face clic pe anun╚Ť pentru a reveni pe site-ul dvs. web pentru a face cump─âr─âturi.

De asemenea, este posibil s─â viza╚Ťi vizitatorii care nu au fost niciodat─â pe site-ul dvs. Web prin istoricul de navigare. De exemplu, dac─â un utilizator nu a fost niciodat─â pe site-ul produsului dvs., dar a vizualizat ╚Öi cump─ârat produse conexe, Facebook le poate ar─âta articole sau servicii similare din catalogul pe care l-a╚Ťi ├«nc─ârcat pe platform─â.

Anun╚Ťurile de produse dinamice Facebook v─â ajut─â, de asemenea, s─â v─â promova╚Ťi produsele c─âtre o audien╚Ť─â mai larg─â care nu a interac╚Ťionat niciodat─â cu site-ul dvs. web, utiliz├ónd direc╚Ťionarea publicului larg.


Cerin╚Ťele pentru crearea unui anun╚Ť dinamic sunt:

  1. Un catalog de produse. Un catalog de produse este o list─â de produse cu detalii ale acestora, precum pre╚Ťuri, disponibilitate ╚Öi descrieri.
  2. Facebook Pixel ╚Öi / sau Facebook SDK: Facebook Pixel este un cod pe care trebuie s─â ├«l instala╚Ťi pe site-ul dvs. web. V─â ajut─â s─â urm─âri╚Ťi, s─â m─âsura╚Ťi, s─â optimiza╚Ťi ╚Öi s─â construi╚Ťi audien╚Ťe pentru campaniile dvs. de anun╚Ťuri Facebook. SDK Facebook func╚Ťioneaz─â pe anun╚Ťurile dvs. pentru aplica╚Ťii mobile.

Cum s─â configura╚Ťi reclame dinamice Facebook
Pentru a configura anun╚Ťurile dinamice Facebook, urma╚Ťi pa╚Öii de mai jos:

  1. Instala╚Ťi Facebook Pixel ╚Öi ad─âuga╚Ťi evenimentele

Primul pas pe care trebuie s─â ├«l face╚Ťi este s─â crea╚Ťi Facebook Pixel ╚Öi s─â instala╚Ťi codul pe site-ul dvs. Web. Pentru aceasta, urma╚Ťi pa╚Öii de mai jos:

A. Accesa╚Ťi Managerul de reclame ╚Öi face╚Ťi clic pe Pixeli

B. Creati Pixelul

Ve╚Ťi vedea un fragment de cod pe care trebuie s─â ├«l copia╚Ťi ╚Öi s─â ├«l ad─âuga╚Ťi ├«n sec╚Ťiunea antet a site-ului dvs. web. Dac─â nu sunte╚Ťi priceput ├«n tehnologie, trimite╚Ťi prin e-mail instruc╚Ťiunile de instalare dezvoltatorului dvs., utiliza╚Ťi o integrare partener─â sau un manager de etichete. C├ónd a╚Ťi terminat, trebuie s─â testa╚Ťi pixelul pentru a vedea dac─â func╚Ťioneaz─â sau nu. Pentru a face acest lucru, face╚Ťi clic pe trimite trafic. Dac─â func╚Ťioneaz─â, starea scrie ÔÇ×activÔÇŁ.

c. Ad─âuga╚Ťi evenimentele

Evenimentele sunt ac╚Ťiuni comune pe care utilizatorii site-ului web le ├«ntreprind pe site-ul dvs., cum ar fi vizualizarea unui produs, completarea unui formular de ├«nscriere sau efectuarea unei achizi╚Ťii. Configurarea evenimentelor face u╚Öor pentru pixel s─â surprind─â cele mai importante evenimente pe care dori╚Ťi s─â le urm─âri╚Ťi pentru afacerea dvs. Dup─â cum se vede din imaginea de mai jos, exist─â diferite evenimente pe care le pute╚Ťi ad─âuga pixelului. Cu toate acestea, cele mai importante evenimente sunt Vizualizarea con╚Ťinutului, Ad─âugare ├«n co╚Ö ╚Öi Cump─ârare. Evenimentele pixeli v─â ajut─â s─â crea╚Ťi un public vizat de persoane care v-au vizualizat produsele, dar nu le-au achizi╚Ťionat.

  1. Crea╚Ťi catalogul dvs. de produse Facebook

Al doilea pas este configurarea catalogului de produse Facebook. Aceasta este o baz─â de date a produselor dvs. cu detalii precum numele, pre╚Ťul, descrierea, imaginea ╚Öi marca. Va trebui s─â muta╚Ťi datele pe Facebook, astfel ├«nc├ót s─â le pute╚Ťi transforma ├«n reclame. Pentru a configura catalogul de produse, urma╚Ťi pa╚Öii de mai jos:

A. Accesa╚Ťi Administratorul de anun╚Ťuri ╚Öi selecta╚Ťi Catalogul sub active

├Änc─ârca╚Ťi ╚Öi configura╚Ťi set─ârile catalogului

Aici ├«nc─ârca╚Ťi informa╚Ťiile despre produs utiliz├ónd un formular, un flux de date sau un pixel Facebook sau conecta╚Ťi o platform─â de comer╚Ť electronic pentru a v─â importa produsele ├«n mod automat. ├Änc─ârcarea manual─â este accesibil─â dac─â operezi o afacere mai mic─â, ├«n timp ce importurile automate de pe platforma de comer╚Ť electronic sunt bune pentru ├«ntreprinderile mari, deoarece economisesc timp ╚Öi efort. Pute╚Ťi utiliza, de asemenea, Catalog Sync de Leadsbridge pentru a v─â ├«nc─ârca produsele ├«n mod automat pe Facebook.

Urma╚Ťi pa╚Öii de mai jos pentru a face acest lucru:

  1. Crea╚Ťi un set de produse

Seturile de produse v─â ajut─â s─â v─â segmenta╚Ťi produsele ├«n seturi diferite, astfel ├«nc├ót s─â afi╚Öa╚Ťi produse diferite atunci c├ónd derula╚Ťi campaniile. Totu╚Öi, pe ultima pagin─â, face╚Ťi clic pe setul de produse a╚Öa cum se arat─â mai jos.

Apoi face╚Ťi clic pe ÔÇ×crea╚Ťi set de produseÔÇŁ. Acum, este timpul s─â seta╚Ťi regulile pentru campania dvs. ╚Öi parametrii pentru produsele dvs. s─â fie afi╚Öate utilizatorilor. De exemplu, pute╚Ťi alege s─â retargeta╚Ťi persoanele care au vizualizat un produs, dar nu l-au achizi╚Ťionat.

  1. Alege╚Ťi-v─â publicul

Este recomandat s─â ├«ncepe╚Ťi cu un public larg, astfel ├«nc├ót Facebook s─â poat─â avea campanii ╚Öi date de feedback ale utilizatorilor. Acest lucru va ajuta Facebook s─â decid─â cine vede ce produs o dat─â cu difuzarea anun╚Ťurilor. Ave╚Ťi dou─â op╚Ťiuni aici – retarget persoane care au fost pe paginile dvs. de produse sau perspective pentru noi utilizatori.

  1. Dac─â selecta╚Ťi retargeting, ave╚Ťi patru op╚Ťiuni diferite, cum ar fi:

Vizualiza╚Ťi sau ad─âuga╚Ťi ├«n co╚Ö, dar nu cump─ârate: Aceast─â op╚Ťiune v─â ajut─â s─â v─â promova╚Ťi produsele c─âtre utilizatorii care au vizualizat un produs sau care v─â adaug─â produsele ├«n co╚Ö, dar nu au fost achizi╚Ťionate ├«ntr-o fereastr─â de timp specificat─â (adic─â zile, s─âpt─âm├ón─â sau lun─â).

  • Ad─âugat ├«n co╚Ö, dar nu cump─ârare: aceast─â op╚Ťiune promoveaz─â produsele dvs. utilizatorilor care au ad─âugat produse ├«n co╚Öul lor la o anumit─â perioad─â.
  • Produse superbe: acest lucru ajut─â la promovarea produselor dvs. pentru persoanele care au v─âzut produsele dintr-un set ╚Öi v─âd produsele dintr-un alt set la o anumit─â perioad─â.
  • Produse de v├ónzare ├«ncruci╚Öat─â: aceast─â op╚Ťiune arat─â clien╚Ťilor dvs. din trecut alte produse gratuite pe care le pot achizi╚Ťiona.
  1. Dac─â alege╚Ťi a doua op╚Ťiune – Afi╚Öa╚Ťi produse relevante clien╚Ťilor poten╚Ťiali: necesit─â cercet─âri aprofundate ale persoanei cump─âr─âtorului dvs. pentru a v─â ajuta s─â crea╚Ťi seturi de produse relevante pentru ace╚Ötia.

Alege╚Ťi destina╚Ťiile de plasare ╚Öi bugetul publicit─â╚Ťii: Facebook v─â recomand─â s─â utiliza╚Ťi destina╚Ťii de plasare automat─â. Bugetul depinde de produsele ╚Öi obiectivele dvs. Bugetul zilnic minim este de 5,00 USD.

Seta╚Ťi optimizarea pentru difuzarea anun╚Ťurilor la ÔÇ×clicuri pe linkÔÇŁ ╚Öi da╚Ťi clic pe ÔÇ×continuaÔÇŁ.

  1. Alege╚Ťi pagina de afaceri Facebook ╚Öi contul de Instagram pe care dori╚Ťi s─â ├«l utiliza╚Ťi pentru a derula campania dvs.
  2. Selecta╚Ťi formatul anun╚Ťului. Exist─â trei op╚Ťiuni diferite, cum ar fi caruselul, o singur─â imagine ╚Öi colec╚Ťia.
  3. Completa╚Ťi copia anun╚Ťului. ├Äncepe╚Ťi cu descrierea produsului, apoi alege╚Ťi numele produsului. Pentru flux de ╚Ötiri, descrierea linkului, selecta╚Ťi o scurt─â descriere. Dup─â ce a╚Ťi terminat copia, face╚Ťi clic pe Confirmare ╚Öi a╚Ťi terminat.

Facebook Dynamic Ads și industria auto

Pia╚Ťa de pe Facebook este un lucru important c├ónd vine vorba de cump─ârarea ╚Öi v├ónzarea de ma╚Öini. Dealerii ├«╚Öi pot lista acum inventarul pe pia╚Ť─â. Una dintre cele mai bune metode de a folosi aceast─â platform─â este folosirea Facebook Dynamic Ads. Cu acest instrument, dealerships-urile ├«╚Öi pot ├«nc─ârca inventarul vehiculelor cu detalii precum marca, modelul, anul, loca╚Ťia, starea vehiculului, pre╚Ťurile etc.).

Dup─â ├«nc─ârcarea inventarului, pute╚Ťi crea o reclam─â. Facebook introduce apoi imaginile ╚Öi detaliile vehiculului din inventarul dvs. ╚Öi le arat─â utilizatorilor at├ót pe Facebook, c├ót ╚Öi pe Instagram pentru a v─â ajuta s─â genera╚Ťi poten╚Ťiali duce╚Ťi la site-ul dvs. Web sau la formularul de plumb. Acest lucru v─â va economisi timpul pe care l-ar fi petrecut ├«nc─ârc├ónd detaliile fiec─ârui vehicul de fiecare dat─â c├ónd ave╚Ťi nevoie pentru a crea un anun╚Ť.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+