Următorul tutorial Google Ads abordează cea mai mare platformă de publicitate din lume.
În întregul peisaj publicitar digital, există doi giganți publicitari care guvernează piața de ceva timp: Facebook și Google. Dacă difuzați anunțuri, doriți să faceți publicitate la ambele. Am abordat subiectul difuzării anunțurilor pe Facebook într-unul din articolele noastre anterioare.
Astăzi, vă vom spune tot ce trebuie să știți despre acesta din urmă care primește cota de piață mai mare.
Este destul de ușor să începeți publicitatea pe Google, mai ales dacă utilizați opțiunile lor „inteligente”, automate, care pot „ghici” o mulțime de factori de campanie. Din păcate, profitul cu Google nu este atât de ușor.
De fapt, există mai multe rețele de publicitate diferite care necesită abordări și strategii diferite. De asemenea, chiar și cele mai mici modificări aparent nesemnificative în configurarea campaniei dvs. pot face o diferență în ceea ce privește profitabilitatea campaniei. În cele din urmă, politicile Google Ads pun mai multe restricții care fac folosirea unor tehnici de atragere sau executarea unor verticale mai dificile sau chiar imposibile.
De aceea suntem aici. Chiar dacă nu vom face o campanie profitabilă să creez o campanie profitabilă, te vom ajuta să eliminati greșelile cele mai frecvente și să utlizati tot ceea ce Google are de oferit în avantajul dvs.
Despre acest Ghid de Google Ads
Acest tutorial a fost împărțit în două părți. Prima parte se concentrează pe informațiile cruciale pe care trebuie să le cunoașteți înainte de a rula o campanie:
Dimensiunea și importanța Google Ads
Google Ads pentru campanii afiliate și urmărire cu Voluum
Pâlnia de marketing
Rețele de publicitate
Scorul de calitate
A doua parte face o abordare profundă în crearea și desfășurarea campaniilor în toate rețelele de publicitate. Include următoarele subiecte:
Cercetare cu cuvinte cheie
Proiectarea paginii de destinație
Selectarea unui obiectiv și a unei rețele de publicitate
Alegerea strategiei de licitare potrivite și conturarea bugetului dvs.
Direcționarea către conținut
Configurarea unui anunț
Configurarea urmăririi
Optimizarea unei campanii
Acest ghid de Google Ads funcționează cel mai bine atunci când citiți pas cu pas, cu toate acestea, puteți sări peste un capitol sau două dacă vă simțiți confortabil cu subiectul.
Google se preocupă de platforma sa
S-ar putea să credeți că o companie precum Google are o sursă diversificată de venit. La urma urmei, face multe lucruri: dispozitive și servicii. Dar, în ciuda eforturilor sale, publicitatea reprezintă încă majoritatea veniturilor sale.
Calitatea anunțului este esențială. Google trebuie să-i mențină atât pe cei mai mari agenți de publicitate, cât și pe utilizatorii lor. Acestea din urmă, bombardate cu reclame irelevante sau, mai rău, controversate, nu numai că nu vor converti, dar ar putea începe să nu le placă platformei în sine. Pe de altă parte, agenții de publicitate trebuie să fie siguri că anunțurile lor sunt afișate într-un context sănătos. În caz contrar, vor abandona platforma, așa cum s-a întâmplat în 2017.
Lecția pe care ar trebui să o invatati este următoarea: dacă jucati cărțile corecte, urmati regulile acestora, veti putea derula campanii Google Ads cu toate binecuvântările lor. Dacă încercați să incaltai regulile, veți fi interzis. Poate nu instantaneu, ci în cele din urmă. Urmați aceste recomandări tutoriale Google Ads pentru a minimiza riscul unei interdicții.
Google Ads pentru specialiștii în marketing afiliați
După ce ați spus cele de mai sus, vă puteți întreba dacă Google Ads este locul potrivit pentru campania dvs. de afiliere. Raspunsul este…
Depinde.
Marketingul afiliat în esența sa se referă la obținerea de profituri din promovarea ofertelor terților. Acest lucru NU este interzis de Google. Ceea ce este interzis este promovarea anumitor verticale și utilizarea unor tehnici asociate stereotipic cu marketingul afiliat: cloaking sau redirecții.
Dar daca
… rulați oferte care nu sunt excluse de politicile Google Ads …
… utilizați o pagină de destinație în loc să faceți legătura directă cu o ofertă …
… nu încercați să ascundeți o pagină de destinație de la recenzenții Google …
… și utilizați funcția Pixel de urmărire directă a Voluum pentru a urmări evenimentele fără redirecționarea inițială care nu-i place Google …
… ar trebui să fii clar.
Dar nu uitați că Google folosește o varietate de factori pentru a vă evalua credibilitatea ca agent de publicitate. Vom vorbi despre acest lucru mai mult în acest tutorial Google Ads în secțiunea despre scorul de calitate.
Urmărirea conversiilor si actiunilor în Google Adwords
Când vine vorba de urmărirea evenimentelor, Google timp de mulți ani a fost foarte strict în ceea ce privește utilizarea trackerelor externe. Nu a aprobat și nici nu a permis redirecționările (și încă nu) și nu a oferit nicio altă soluție pentru funcționarea trackerelor. Presupunerea a fost că urmărirea tuturor evenimentelor poate fi realizată chiar de Google, cu platforma sa de analiză.
În 2018, Google a introdus o mică doză de schizofrenie în politicile sale. A implementat funcția de urmărire paralelă, care a fost o invitație pentru trackere externe. Această caracteristică permite Google Ads să apeleze la adresa URL a unui tracker în paralel cu direcționarea unui vizitator către o adresă URL de destinație. Cu toate acestea, această caracteristică permite să surprindă doar prima parte a călătoriei unui vizitator. Orice interacțiune cu o pagină de destinație și evenimente de conversie care le urmează nu pot fi urmărite cu un tracker extern utilizând funcția de urmărire paralelă. Firul este pierdut.
Din punctul de vedere al unui agent de marketing afiliat, funcția de urmărire paralelă nu s-a schimbat prea mult. Încă un lucru nu s-a schimbat, de asemenea: faptul că Voluum poate oferi o modalitate de a urmări toate evenimentele din Google Ads.
Tipuri de reclame disponibile astazi în Google Adwords
Google Ads este mai mult de o rețea. Anunțurile dvs. pot fi afișate în cinci rețele de anunțuri distincte, care pot diferi semnificativ în anumite aspecte cheie.
Rețelele de publicitate din Google Ads:
Căutare
Afişa
Video
În aplicație
Cumpărături
La începutul procesului de creare a campaniei, va trebui să selectați rețeaua în care doriți să faceți publicitate. Uneori puteți utiliza mai multe rețele pentru o singură campanie, dar, de obicei, acest lucru nu este recomandat.
Alegerea unei rețele de publicitate influențează ce fel de opțiuni și tipuri de anunțuri aveți la dispoziție. Discutăm mai detaliat acest lucru în capitolele următoare.
Rețea publicitară: căutare
Anunțurile din Rețeaua de căutare sunt un tip de anunț care îmi aduce în minte instantaneu Google. Toată lumea folosește Google, așa că toată lumea a văzut un anunț de căutare Google. Apare în partea de sus a paginii cu rezultatele motorului de căutare (SERP).
Anunțurile afișate în rețeaua de căutare utilizează modelul CPC, astfel încât să plătiți numai atunci când cineva face clic pe anunțul dvs., nu numai pe acesta. Și de ce ar face cineva clic pe anunțul dvs., în afară de faptul că este frumos scris și conceput? Pentru că au intenția de a găsi ceva similar cu ceea ce oferiți dvs.
Ori de câte ori un utilizator introduce ceva în bara de căutare, Google potrivește această expresie cu cuvinte cheie pe care le-ați furnizat și, după o licitație programatică, afișează anunțul câștigător. Deci, situația este că un utilizator caută un termen care indică intenția de cumpărare și vede un anunț strict legat de intenția respectivă. Cat de norocos!
Anunțurile din Rețeaua de căutare sunt excelente pentru a aborda partea inferioară a pâlniei de marketing sau atunci când nu aveți timp și / sau resurse pentru a rula întreaga pâlnie. Apar exact acolo unde ar trebui să fie, declanșează o acțiune imediată și costă bani.
Rețea publicitară: afișare
Cele 2 milioane de pagini web ajung, 93% utilizatori de internet acoperite, diverse formate de reclame afișate. Gmail, YouTube și nenumărate site-uri partenere. Rețeaua de afișare este mare, dar este adesea omisă de agenții de publicitate.
Rețelele de afișare constau atât din pagini deținute de Google, cât și din pagini de parteneri care participă la programul Google Adsense. Acest program permite editorilor să câștige bani prin închirierea spațiului lor publicitar.
Unde sunt aceste reclame? Practic peste tot.
Această rețea funcționează excelent la creșterea gradului de cunoaștere a mărcii, dar poate fi folosită și ca o modalitate simplă de a ajunge la vizitatori cu reclame vizuale.
Rețea de publicitate: video
Rețeaua video Google oferă diferite tipuri de reclame care apar sub formă de clipuri video afișate pe YouTube. Poate fi:
Anunțuri video skipabile Trueview afișate înainte de un videoclip real sau în flux. Numele Trueview înseamnă că plătiți numai atunci când un utilizator a urmărit efectiv sau s-a angajat cu videoclipul dvs. Videoclipurile omise nu sunt numărate.
Videoclipuri pre-roll care nu se pot închide afișate înainte de un videoclip real sau in-stream. Mai scump, dar puteți fi sigur că anunțul dvs. a fost urmărit.
Descoperiți videoclipuri sugerate pentru vizionare. Plătiți numai pentru utilizatorii care au dat clic pe acest videoclip.
Videoclipuri cu bare de protecție, un anunț scurt, care nu poate fi omis, afișat înainte de un videoclip real. Plătiți pe bază de CPM, ceea ce înseamnă că plătiți pentru fiecare 1.000 de vizionări ale anunțului dvs.
Crearea unui anunț video este mai dificilă decât crearea altor tipuri de anunțuri, însă acest format este considerat a fi foarte atractiv. Gândiți-vă: tuturor le place să vizioneze videoclipuri. La urma urmei, acestea sunt deja pe platforma concepută pentru a viziona videoclipuri. Și puteți transmite atât de multe informații și emoții cu combinația potrivită de imagine și sunet.
Rețea de publicitate: cumpărături
Dacă sunteți un tip de cumpărături, la fel ca majoritatea oamenilor, probabil că ați văzut sau ați folosit deja reclame de cumpărături Google. Împărtășesc anumite asemănări cu anunțurile afișate în rețeaua de căutare, deoarece apar în partea de sus sau în partea dreaptă a SERP. Puteți accesa chiar și partea „Cumpărături” a motorului de căutare Google pentru a vedea produsele legate de căutarea dvs. într-un singur loc.
Însă Google Shopping nu este o piață a produselor. Este ceva care se numește un motor de comparare a cumpărăturilor (CSE) care listează produsele fizice din diferite magazine care s-au înscris la Google Merchant Center. Fiecare magazin oferă informații despre produsele sale sub formă de fluxuri de date.
Aceste fluxuri sunt ceea ce vedeți de fapt în SERP.
Scorul de calitate în Google AdWords
În acest moment, știți unde pot apărea anunțurile dvs. Acum să vorbim un pic despre cum să ne asigurăm că se descurcă.
Nu, nu vom vorbi încă despre configurarea unei campanii. Aceasta vine în partea a doua a acestui tutorial Google Ads. În schimb, vom discuta subiectul scorului de calitate.
Are o mare influență asupra faptului dacă anunțurile dvs. vor fi afișate, cât de des și la ce preț.
Google măsoară, urmărește și analizează tot ceea ce poate pune mâna roboților lor. Aceasta include atât utilizatorii, cât și agenții de publicitate. Diversele părți ale campaniei dvs., istoricul contului, destinația anunțului și designul paginii de destinație vor fi verificate pentru a vă asigura că sunteți persoana care poate oferi utilizatorilor o experiență publicitară captivantă.
La ce bun este un scor de înaltă calitate în Google Adwords?
Pentru Google, vorbește despre bani, dar nu poate depăși alți factori. Cel mai bine plătit agent de publicitate nu câștigă neapărat. Google joacă jocul lung, în care preferă să piardă unele profituri pe termen scurt în favoarea afișării unui anunț mai bun de la un agent de publicitate mai respectuos.
Atunci când decide cu privire la publicitatea cui se afișează, Google ia în considerare clasamentul anunțului. Clasarea anunțurilor este o măsurare care este produsul ofertei maxime și al scorului de calitate.
Scorul de calitate influențează, de asemenea, costul afișării unui anunț.
Deci, scorul de calitate ridicat înseamnă șanse mai mari de a afișa anunțul și de a plăti mai puțin. Acum vedeți că acesta este ceva care merită să aveți grijă.
Din ce este format un scor de calitate?
Google nu-i place să intre în prea multe detalii atunci când descrie cum funcționează funcțiile sale. Probabil ar prefera dacă toată lumea ar presupune pur și simplu că există magie sub interfața sa minimalistă.
Nu este magie, ci algoritmi.
Algoritmi care analizează următorii factori:
Istoricul contului. Un cont care arată o istorie a comportamentului uman natural este mai bun decât cel creat acum câteva minute. Rețineți că Google este foarte bun în a urmări firimiturile activității dvs. și a afla dacă există o persoană în spatele mai multor conturi. Dacă unul dintre conturile dvs. este interzis sau cel puțin primește un scor scăzut, nu vă așteptați că crearea unui cont nou vă va oferi un nou început.
Google vă urmărește activitatea pe mai multe dispozitive și platforme, vă conectează cu diferite metode de plată. Un cont nou necesită un browser, un dispozitiv, un IP diferit și probabil alte câteva lucruri despre care nu știm.
Pagina de destinație. Lui Google îi pasă unde îți trimiți utilizatorii (da, asta crede el despre majoritatea utilizatorilor de pe Internet – că ei sunt ai săi). Acesta va măsura mai multe lucruri despre pagina dvs. de destinație (viteza de încărcare, compatibilitatea cu dispozitivele mobile) și va măsura în continuare altele odată ce ați început să trimiteți utilizatori (rata de conversie, rata de respingere).
O pagină de destinație bună, sau mai bine încă, este foarte necesară. Nu numai că vă va servi mai bine când vine vorba de conversiile utilizatorilor, ci și ca o modalitate de a vă crește scorul. Câștig dublu. Sau pierderea dublă, dacă pagina dvs. nu respectă așteptările Google.
Date anterioare. Dacă ați derulat câteva campanii înainte, Google va trage predicții pe baza ratei de succes anterioare. Lui Google îi plac agenții de publicitate profitabili. Succesele din trecut le conduc pe cele viitoare.
Relevanța anunțurilor. Google vrea să se asigure că utilizatorii săi găsesc ceea ce caută. Relevanța anunțurilor dvs. pentru cuvintele cheie pe care le licitați este importantă.
Fiti amabili cu algoritmii Google și vor face același lucru în schimb.
Prima parte a acestui tutorial Google Ads a fost axată pe înțelegerea modului în care funcționează totul. Acum vine momentul să faceți clic, și să vedeți progresul real.
Parcurgem cercetarea cuvintelor cheie, creăm active și lansăm o campanie.
Procesul de cercetare: găsiți cuvântul cheie perfect pentru Adwords
În Google Ads, puteți promova oferta dvs. pe site-uri web selectate sau, ceea ce este mai frecvent, atunci când este căutat un anumit cuvânt cheie.
Va trebui să găsiți un cuvânt cheie care să se asocieze cel mai bine cu oferta dvs.
Pentru a face acest lucru, puneți-vă câteva întrebări:
Ce caută oamenii când caută oferte similare cu ale mele?
Cum se comercializează alte oferte similare?
La început, puteți începe cercetarea cuvinte cheie de unul singur. Introduceți cuvintele cheie în modul de incognito al browserului web (deci veți avea rezultate necunoscute) și vedeți dacă puteți găsi oferte similare. Bifați și secțiunea „Oamenii întreabă și” din SERP. Acesta este modul în care această secțiune caută interogarea de căutare “geaca de piele”.
Al doilea pas ar fi utilizarea instrumentelor profesionale de cercetare a cuvintelor cheie. Google vă oferă unul. Se numește Planificator de cuvinte cheie și este o modalitate excelentă de a verifica volumele de trafic la care vă puteți aștepta. Un alt instrument excelent este SEMrush. În afară de ceea ce oferă Planificatorul de cuvinte cheie Google, acesta vă poate permite, de asemenea, să vă spionați concurența.
Cuvinte cheie de marcă in Google Adwords
În timpul cercetării, este posibil să fiți tentat să utilizați cuvinte cheie de marcă, adică cuvinte care sunt strict legate de un anumit brand sau termen, cum ar fi „coca cola”. Urmați aceste două activități simple și ce nu trebuie din acest tutorial Google Ads atunci când decideți să utilizați aceste cuvinte cheie:
Faceti asta:
Folosiți cuvinte cheie care au legătură cu marca pe care o dețineți sau cu drepturi de utilizare. S-ar putea să credeți că este inutil să plătiți pentru ceva ce poate fi realizat gratuit (deoarece utilizatorii pot ajunge la oferta dvs. în mod organic atunci când caută marca dvs.), totuși concurenții dvs. pot intercepta acest trafic. Nu doriți o situație în care un utilizator să tasteze numele dvs. de marcă și primul lucru pe care îl văd este anunțul care spune „10 motive pentru a nu utiliza marca dvs.”.
Nu faceți acest lucru:
Nu utilizați cuvinte cheie care nu vă aparțin, Google este foarte sensibil la asta.
Vom vorbi despre configurarea cuvintelor cheie în Google Ads mai târziu. Deocamdată, este important să obțineți una sau mai multe idei de cuvinte cheie.
Pagina de destinație: oamenii trebuie să ajunga undeva dupa ce dau click pe anuntul Adwords
O pagină de destinație va fi o destinație pentru vizitatorii dvs. Trebuie să aveți una în funcțiune înainte să vă gândiți chiar la crearea unei campanii.
Dacă nu sunteți dezvoltator web sau designer grafic, există multe soluții automatizate care vă vor permite să creați o frumoasă pagină de destinație fără să tastați o singură linie de cod.
Indiferent de modul în care creați o pagină de destinație, este esențial să vă amintiți că Google vă va califica munca. Scopul său principal este de a oferi o experiență de marketing lină pentru utilizatorii săi. Deci, fiecare pagină de destinație care va fi marcată ca fiind de calitate slabă nu va primi mult trafic.
Vindeți pagina dvs. atât spre Google, cât și vizitatorilor dvs. Iar primul îl conduce pe acesta din urmă. Este un scenariu tipic in Google Adwords.
Creați un cont Google Adwords
Iată cel mai mare moment „duh…” al întregului tutorial Google Ads: aveți nevoie de un cont Google Ads pentru a difuza anunțuri în Google.
Un cont de publicitate trebuie să fie atașat la contul dvs. Google. Creați un nou sau utilizați unul existent.
Vă amintiți cum evaluează Google credibilitatea contului dvs.? Devine important acum.
Dacă utilizați un cont Google existent, istoricul contului dvs. contează și poate avea un impact pozitiv sau negativ asupra scorului dvs. Dacă creați un cont Google nou pentru prima dată, faceți-l unul bun:
Google verifică de fapt adresa dvs. fizică, deci dacă ați furnizat una inexistentă sau o adresă a unui stadion sportiv, de exemplu, veți obține un rating mai mic.
Puneți o adresă de e-mail cu numele și prenumele. Este clasificat ca fiind de calitate superioară unui nume de adresă abstractă.
Atașați o metodă de plată fiabilă.
Respectați toate criteriile și nu ar trebui să aveți probleme cu derularea unei campanii. Rețineți, totuși, că nu putem exclude complet posibilitatea ca dvs., contul dvs. sau campaniile să nu fiți niciodată pus la îndoială de Google. Ești la mila lor.
Structura campaniei in Google Adwords in 2020
Uitați pentru o scurtă secundă că sunteți un agent de marketing afiliat și doriți să atrageți cât mai mulți oameni pe pagina dvs. web. Gândiți-vă invers, într-un mod în care oamenii care încearcă să lanseze o misiune pilotată pe Marte trebuie să gândească: vor câțiva oameni buni. Acestea trebuie să fie exclusive, să ecranizeze persoane care nu se potrivesc profilului, să le aleagă doar pe cele interesate de subiectele spațiului.
Astfel, structura campaniei Google Ads are mai mult sens.
În această perspectivă, structura campaniei Google este o pâlnie de trei niveluri care activează persoanele care nu ating note specifice pe lista dvs. Acest lucru nu lasă decât viitorii coloniști perfecti de pe Marte.
Acum sa revenim la ideea originală de marketing per click. Doriți mulți oameni, dar doriți ca aceștia să se convertească mai târziu, așa că relevanța sau afinitatea lor contează. Încă doriți să citiți utilizatorii neinteresați, dar să obțineți cel mai mare număr dintre cei mai interesați. Utilizați fiecare nivel al structurii campaniei Google Ads ca modalitate de a sorta utilizatorii și de a obține cele care contează pentru dvs.
Ați ajuns la acest punct în acest tutorial de Anunțuri Google în care nu există altceva de făcut decât să începeți o nouă campanie. Sa incepem!
Nu faceti asta. Rețineți un principiu: o campanie este egală cu o rețea. Introducerea mai multor rețele într-o campanie obosește rezultatele.
Selectarea unei rețele este urmată îndeaproape prin furnizarea unui nume de campanie și definirea direcționării GEO.
Și apoi vine această opțiune abia vizibilă, aparent nesemnificativă, numită public.
Segmente de public
Acesta este un instrument electric care vă va face direcționarea mai precisă. Vizați persoanele în funcție de:
Afinitate. Selectați interese care sunt legate de oferta dvs.
Demografie. Definiți starea civilă a acestora, nivelul de educație etc.
Ciclul de cumpărare. Stabiliți segmente de public pe piață care caută activ o anumită categorie de produse.
Remarketing. Publicuri vizate care s-au implicat anterior în afacerea dvs. Aceasta este o strategie de marketing extrem de eficientă.
Bugetul dvs. și strategia de licitare in Google Adwords
Oferiți o sumă de bani pe care vă veți simți confortabil să o cheltuiți în fiecare zi. Google va ajusta cheltuielile dvs. zilnice pentru a cumpăra cel mai mult trafic și vă va ține cheltuielile lunare.
Când vine vorba de licitare, nu aveți una, ci mai multe strategii de licitare automată. Diferența dintre ele provine de la obiectivul pe care l-ați setat pentru ei: în cazul în care vor licita pentru a maximiza clicurile, pentru a atinge suma CPA țintă etc.
De asemenea, puteți alege configurarea manuală, dacă vă simțiți suficient de încrezători. Acest lucru vă va oferi mai mult control asupra cheltuielilor dvs. Dar sa luam în considerare și faptul că algoritmii sunt, dacă nu chiar mai inteligenți, dar cu siguranță mai rapizi.
Dar dacă alegeți să faceți acest lucru, știți că există două școli de gândire concurente:
Licitați redus și licitați treptat. Acest lucru vă permite să urcați încet pe curba de învățare și să economisiți bugetul. Este posibil să dureze mai mult timp până când campania dvs. devine profitabilă.
Licitați ridicat și optimizați. Aceasta este o strategie recomandată dacă doriți rezultate rapide și obțineți un scor mai bun de la Google. Lui Google îi plac cheltuitorii mari (dar nu prea mari, acest lucru este suspect pentru ei).
Așadar, nu vă abțineți – veți putea învăța din greșelile dvs. mai târziu.
Costurile pe clic variază în funcție de industrii.
Costul depinde de volumul de persoane care licitează și de competitivitatea altor agenți de publicitate. Chiar și în configurarea manuală, Google Ads vă va sugera o ofertă optimă care ar trebui să vă ofere o cantitate decentă de trafic în industria dvs.
Este posibil să fiți familiarizați cu modul tipic de afiliere de a trimite informații despre costuri de la o sursă de trafic către un tracker și aceasta prin utilizarea simbolului {cost} sau similar.
Da, acest lucru nu funcționează aici. Google nu acceptă niciun indicativ dinamic care transmite informații despre cât ați plătit efectiv.
Nivelul 2: grupul de anunțuri din Google Adwords
Acest nivel al configurării unei campanii este legat de direcționarea către conținut. În funcție de rețeaua de publicitate pe care ați selectat-o, puteți viza utilizând următorul conținut: cuvinte cheie, subiecte sau destinații de plasare.
Cuvinte cheie în Google AdWords
Ați deja cercetat cuvinte cheie și aveți câteva idei, așa cum este descris la începutul celei de-a doua părți a acestui tutorial Google Ads. Știți ce cuvinte cheie să utilizați pentru fiecare parte a unei pâlnii de marketing.
Important de înțeles este că, în ciuda faptului că trimiteți și licitați pentru cuvinte cheie, efectiv plătiți pentru termenii de căutare.
Google folosește diferite metode de potrivire pentru a afișa anunțul dvs. nu numai persoanelor care au introdus cuvinte cheie specifice, dar și persoanelor care au folosit expresii similare sau conexe. Aceasta se bazează pe tipurile de potrivire:
Potrivirea Larga. Puneți cuvintele cheie fără nici o punctuație. Acest lucru va face anunțul dvs. vizibil pentru cel mai larg public. Pe de altă parte, anunțul dvs. va fi mai puțin relevant pentru ei. Puteți include semnul „+” înainte de cuvântul pe care doriți să îl includeți cu siguranță într-un termen de căutare lărgit.
Potrivirea Fraza. Vă puneți cuvintele cheie în ghilimele. Acest lucru va face anunțul dvs. vizibil pentru utilizatorii care au introdus o frază care se potrivește exact cu cuvintele dvs. cheie sau este o variație strânsă care nu schimbă sensul.
Aceasta include cuvinte adăugate înainte sau după cuvintele cheie.
Potrivirea exacta. Puneți cuvintele cheie între paranteze pătrate Acesta este cel mai strict tip de potrivire. Afișează anunțul dvs. persoanelor care au introdus o expresie care se potrivește exact cu cuvintele cheie sau care este o variantă apropiată, fără a include cuvinte adăugate înainte sau după.
Urmați principiul de aur al publicității din acest tutorial Google Ads, care este valabil nu numai pentru Google, ci și pentru proprietățile publicitare ale majorității gigantilor de pe internet, cum ar fi Facebook. Regula este următoarea:
Utilizați un cuvânt cheie pe grup de anunțuri
Orice altceva va face ca citirea datelor dvs. să fie mai dificilă, relevanța anunțului dvs. va scădea și scorul dvs. de calitate va scădea odată cu aceasta. Cu toate acestea, puteți utiliza în siguranță diferite tipuri de potrivire într-un singur grup de anunțuri.
După ce rulați campania, un raport privind termenii de căutare va fi disponibil pentru dvs. Puteți arunca o privire asupra a ceea ce tastează utilizatorii și puteți ajusta setările în consecință.
Nivelul 3: anunțul din Google Adwords
A sosit momentul creării unui anunț real. În funcție de tipul de rețea pe care l-ați selectat, veți avea diferite tipuri de anunțuri de creat.
Fiecare tip de anunț stârnește emoții diferit și motivează cu un utilizator prin diferite mijloace. Este important să aveți o înțelegere clară a modului în care funcționează și cu cine lucrează.
Mai jos puteți găsi câteva dintre cele mai simple sfaturi de proiectare valabile pentru toate tipurile de anunțuri:
Nu suprapromiteți și nu faceți afirmații false cu privire la produsul dvs.
Creați până la 3 anunțuri într-un singur grup de anunțuri pentru a le împărți.
Evidențați clar beneficiile.
Afișați un îndemn clar, evitați utilizarea celor generice („faceți clic aici”).
Nu scrieți totul în TOATE MAJUSCULE;
Evitați titlurile care ar putea fi considerate a fi clic-momeli;
Săriți folosind semnele exclamării în titluri.
Optimizarea rapidă în Google Adwords
Acordați campaniei câteva zile pentru a rula înainte de a efectua oricare dintre modificările de optimizare. Algoritmii Google au nevoie de date pentru a funcționa și aceste câteva zile ar trebui să le ofere suficient pentru a le pune în funcțiune.
Odată ce această perioadă de învățare se încheie, puteți face unele ajustări de bază.
Optimizați cuvintele cheie din Google Adwords
Raportul de cuvinte cheie din Google Ads este o mărturie a calității cercetării anterioare a cuvintelor cheie.
Puteți verifica acolo ce cuvinte cheie sunt de fapt utilizate de utilizatori și vă aduc profituri și care nu neapărat.
Utilizați cuvintele cheie de conversie de top ca idei noi de campanie.
Excludeți cuvintele cheie neprofitabile trimitându-le sub formă de cuvinte cheie negative, astfel încât să nu pierdeți bani pe ele.
Optimizați-vă anunțurile din Adwords in mod corect
Testați întotdeauna idei de anunțuri noi. Păstrați cele profitabile, dar continuați să testați unghiuri noi. Pentru a accelera procesul, copiați anunțul existent și aprobat și modificați-l. Astfel veți putea săriți din nou prin procesul de aprobare.
Optimizați-vă sumele licitate în Google AdWords
Ajustările sumelor licitate vă permit să licitați mai mare sau mai mic pentru un anumit grup de utilizatori procentual. Puteți utiliza următoarele ajustări:
Locație: licitați mai mult pentru persoanele din state care vă aduc mai mult profit.
Dispozitiv: licitați mai mult pentru traficul provenit de la anumite tipuri de dispozitive.
Programarea anunțurilor: licitați mai puțin pentru utilizatori în perioadele mai puțin profitabile ale zilei.
Dar unde veți găsi datele care acceptă fiecare ajustare? În Voluum, desigur! A fost conceput pentru astfel de lucruri. Este locul ideal pentru a vă face afiliatul.
Sfârșitul unei călătorii este începutul alteia in marketingul online
Ideea acestui tutorial Google Ads nu a fost să parcurgeți fiecare mică opțiune disponibilă, ci mai degrabă să înțelegeți cum funcționează totul. Și din această perspectivă, pot spune cu sinceritate că am făcut mai mult decât să zgâriem suprafața. Am spart suprafața și am ajuns direct la inima Google Ads.