Cum setezi o campanie de Adwords
Când începeți să vă configurați campania AdWords, va trebui să faceți acest lucru:
Alegeți un tip de campanie și un subtip de campanie.
Cele mai utilizate tipuri de campanii includ:
Numai Rețeaua de căutare
Anunțurile pot apărea pe site-urile web din Rețeaua de căutare Google.
Cuvintele dvs. AdWords sunt legate de cuvintele sau frazele care apar
Cineva utilizează pentru a căuta pe Google, apoi sunt afișate anunțurile text relevante
Paginile cu rezultatele căutării.
Rețeaua de display numai
Anunțurile se pot afișa în întreaga Rețea de display. Acest tip de campanie
Funcționează prin potrivirea anunțurilor dvs. – inclusiv text, imagine, conținut media bogat și
Anunțuri video – pe site – uri web și alte destinații de plasare, cum ar fi YouTube și
Aplicații mobile, cu conținut legat de direcționarea dvs.
Rețeaua de căutare cu opțiune de afișare
Vă permite să afișați anunțurile dvs. – inclusiv text, imagine, conținut media bogat și
Anunțuri video – cu rezultate de căutare în Rețeaua de căutare Google și
Destinații de plasare relevante în Rețeaua de display. Cu această opțiune, dvs.
Bugetul este împărțit în ambele rețele.
Consultați acest videoclip pentru diferite tipuri de campanii »
Subtipuri de campanie
Când creați oricare dintre tipurile de campanie de mai sus, va trebui, de asemenea
Alegeți un subtip de campanie mai specific; Cele mai frecvente sunt
Subtipurile “Standard” sau “Toate caracteristicile”.
Puteți alege un subtip de campanie specializat, astfel încât să puteți:
Remarca anunțurile dvs. sau le afișați în aplicații mobile.
Face remarketing
Afișați anunțuri text, imagine sau video către persoane care au vizitat deja dvs.
Când navighează pe alte site-uri din Rețeaua de display.
Anunțuri în aplicații mobile
Ajungeți la audiența în creștere a persoanelor care utilizează telefoane mobile și
Prin afișarea anunțurilor dvs. în aplicații. Anunțurile dvs. vor fi potrivite cu aplicațiile
Prin Rețeaua de display.
Aflați mai multe despre alegerea unui tip de campanie »
2.2 Structurarea campaniei
AdWords este organizat în trei straturi: cont, campanii și Grupurile de anunțuri.
● Cont: Contul dvs. este asociat cu un e-mail unic
Adresă, parolă și informații de facturare.
● Campanii: fiecare campanie din contul dvs. are propria sa campanie
Buget și setări care determină locul unde vor fi anunțurile dvs.
apărea.
● Grupuri de anunțuri: fiecare grup de anunțuri din cadrul unei campanii conține un set
De anunțuri și cuvinte cheie similare pe care doriți să le declanșați
Anunțuri pentru afișare.
Structurarea campaniei
Cu AdWords, vă veți organiza contul separat Campaniile, fiecare campanie fiind concentrată pe un singur scop de afaceri.
O abordare eficientă este organizarea campaniilor în jurul dvs.
Teme sau produse specifice.
Puteți controla următoarele la Nivel de campanie:
● Cât de mult sunteți dispus să cheltuiți pentru clicuri, afișări
Sau conversii de la anunțurile dvs.
● Rețelele și locațiile geografice unde doriți dvs.
Anunțuri pentru afișare
● Alte setări de nivel superior care afectează grupurile dvs. de anunțuri
Organizarea grupurilor dvs. de anunțuri
Fiecare campanie conține unul sau mai multe grupuri de anunțuri. Un grup de anunțuri permite
Să vă organizați campania în seturi de anunțuri și cuvinte cheie
Legate direct unul de celălalt, ceea ce vă poate îmbunătăți Scorul de calitate
Și să vă ajute să vă stimulați rentabilitatea investițiilor. Pentru rețeaua de căutare
Campaniilor, aceasta vă ajută să afișați anunțuri relevante pentru
Căutările persoanelor pe care încercați să le atingeți. Pentru campanii
Care vizează Rețeaua de display, puteți crea anunțuri relevante pentru afișare
Clienților care navighează pe site-uri despre subiecte similare.
2.3 Direcționarea publicului
Afișarea anunțurilor dvs. către clientul potrivit este o parte esențială a unui succes
Campanie publicitară care vă ajută să vă atingeți obiectivele. Aici sunt
Modalități diferite în care puteți utiliza AdWords pentru afișarea anunțurilor:
Direcționarea în funcție de cuvinte cheie
Utilizați tipurile de potrivire a cuvintelor cheie, cum ar fi potrivirea amplă, potrivirea amplă
Modificator, potrivire expresie, potrivire exactă și potrivire negativă pentru a controla
Care căutări declanșează anunțul. De asemenea, puteți adăuga cuvinte cheie negative
Pentru campaniile care afișează anunțuri în Rețeaua de căutare sau în cuvântul cheie
Excluderi pentru campaniile care afișează anunțuri în Rețeaua de display.
În plus față de cuvintele cheie, puteți utiliza diferite metode de direcționare
Potrivește anunțul dvs. cu locurile sau cu segmentele de public din Rețeaua de display. Aceste
include:
● Direcționarea în funcție de context: potrivirea conținutului site-ului relevant
Folosind cuvinte cheie sau subiecte
● Audiențe: atingeți anumite grupuri de persoane care utilizează afinitate;
Audiență, segmente de public în piață, remarketing și / sau
demografice
● Direcționarea către destinații de plasare gestionate: selectați site-uri web specifice
Și aplicații
Localizarea și direcționarea în funcție de limbă
Cu ajutorul setărilor de locație, puteți viza zonele geografice în care se află
Doriți ca anunțurile dvs. să apară.
Direcționarea în funcție de limbă vă ajută să vă asigurați că vor apărea anunțurile dvs.
Site-uri care sunt scrise în limba clienților pe care doriți sa ajunga.
Direcționarea dispozitivului
De asemenea, puteți ajunge la clienții dvs. în timp ce se află în mișcare
Afișarea anunțurilor dvs. atunci când utilizatorii caută sau accesează Afișare
Site-uri de rețea pe telefoanele mobile cu browsere complete, cum ar fi
Dispozitive iPhone și dispozitive Android.
2.4 Setarea sumei licitate și a bugetelor
Odată ce ați decis ce rețele doriți să afișați anunțurile dvs.
Și cu care doriți să le arătați, sunteți gata să vă gândiți
bugetul tău. Există două lucruri pe care veți dori să le luați în considerare:
Bugetul dvs.: Bugetul dvs. zilnic este suma pe care ați stabilit-o pentru fiecare
Campanie pentru a indica cât de mult, în medie, sunteți dispus să cheltuiți
pe zi.
Strategia dvs. de licitare: în funcție de rețeaua dvs. de campanie
Vizează obiectivele dvs. de publicitate, puteți stabili ce
Strategia este cea mai bună pentru dvs.
Pentru a vă reîmprospăta memoria, iată strategiile de licitare pe care le puteți utiliza
alege din:
● Licitarea cost-pe-clic (CPC): Utilizați dacă doriți să conduceți
Clienți pe site-ul dvs. web.
● Licitarea cost-pe-afișare (CPM): utilizați dacă doriți
Asigurați-vă că clienții văd mesajul dvs.
● Licitarea cost-pe-achiziție (CPA): Utilizați dacă doriți
Maximizați conversiile pe site-ul dvs. web
2.5 Crearea grupurilor de anunțuri
Fiecare grup de anunțuri conține un set de cuvinte cheie, anunțuri și sume licitate pe care le aveți
administra. Pentru campaniile din Rețeaua de display, grupurile dvs. de anunțuri pot
Includ alte metode de direcționare, cum ar fi demografice sau
Liste de remarketing.
Unele dintre componentele principale ale grupurilor de anunțuri pentru campaniile în cauză
Veți rula în Rețeaua de căutare sau în Rețeaua de display includ:
Cuvinte cheie
Sfaturi pentru crearea listei dvs. de cuvinte cheie:
Alegerea și organizarea cuvintelor cheie
● Gândiți-vă ca un client
● Aliniați cuvintele dvs. cheie cu obiectivele
● Grupați cuvintele cheie similare în teme
Cercetarea unor cuvinte cheie noi
● Utilizați Planificatorul de cuvinte cheie sau Planificatorul de display
● Examinați raportul privind termenii de căutare
Optimizarea cuvintelor cheie
● Utilizați tipurile de potrivire a cuvintelor cheie
● Includeți cuvinte cheie negative
În funcție de tipul de campanie pe care îl creați, diferite tipuri
De formate de anunțuri și de extensii la anunțuri vor fi disponibile.
Rețineți că toate anunțurile au trecut printr-un proces de aprobare – dorim
Anunțurile să fie utile, variate, relevante și sigure pentru utilizatori atunci când se difuzează
În Rețeaua Google. Vă examinăm activitatea activă și ați întrerupt
Anunțurile, cuvintele cheie și site-ul Web în conformitate cu politicile noastre publicitare.
Tipurile de formate de anunțuri includ:
Texte, extensii la anunț, imagini, mobil WAP, anunțuri de promovare a aplicațiilor,
Videoclipul Instream, anunțurile cu afișare de produse, anunțurile numai pentru apeluri.
Tipurile de extensii la anunțuri includ:
1. Extensii manuale: extensii de aplicații, extensii de apel,
Extensii de locație, Extensii de recenzii, Sitelinkuri
Extensii, Extensii pentru caractere
2. Extensii automate: evaluări ale consumatorilor, vizite anterioare,
Extensii sociale, evaluări de vânzări
Cele mai bune practici pentru crearea de anunțuri eficiente
● Conectați anunțurile și cuvintele cheie
● Evidențiați ceea ce vă face unice
● Includeți un apel de acțiune
● potriviți anunțul dvs. cu pagina de destinație;
● Adaptați anunțurile pentru mobil
● Utilizați extensiile la anunțuri
● Experimentați