trenduri seo in 2019
Trenduri de optimizare (SEO) in 2019

how computer slot machines work Jobul unui specialist SEO este sa identifice si sa se adapteze la schimbarile de algoritm de la Google.

Internetul a devenit principalul loc in care clientii potentiali cauta bunuri si servicii sau informatii. Cu atat de multa lume activa in mediul online, afacerile se chinuie sa supravietuiasca, dar si sa isi faca un brand in mediul online.

https://katymillerphotography.com/how-much-money-does-nurses-get-an-hour Totusi, daca ai un site pentru afacerea ta nu este indeajuns. Pentru a menitine relevanta cautarilor, trebuie sa te adaptezi la mediul schimbator din lumea SEO.

SEO sau search engine optimisation este o strategie de marketing care a devenit necesara pentru orice afacere online.

betspin casino bonus Succesul unei strategii de SEO implementate corect pe site necesita sa fi la curent cu cele mai noi schimbari si tactici de la Google.

https://reactorscram.com/money-is-the-root-of-all-evil-essay Deci care sunt trendurile de SEO in 2019?

https://4npo.org/easy-ways-to-make-extra-money-in-college seo ghid 2019

#TRENDUL SEO 1 – OPTIMIZARE PENTRU USER INTENT

In lumea de marketing, research-ul este baza oricarei strategii bune de SEO cand vine vorba de optimizarea pentru cuvinte cheie. SEO nu este doar despre a gasi cuvintele cheie dupa care sa optimizezi un site, ci si despre volumul de cautari pentru acele keywords.

Aici ne referim la intergrarea pe site a cuvintelor cheie cautate de clientii potentiali. Pentru propriul tau beneficiu, trebuie sa stii care este intentia de cautare a clientilor potentiali.

Cand cineva cauta o fraza anume in Google, acest motor de cautare ii va oferi cel mai relevant rezultat de cautare. Pentru cautator, cand gasesc un rezultat de cautare care ii raspunde la intrebari, ii va da mai multa satisfactie si incredere in brand.

Optimizarea pentru USER INTENT este viitorul in SEO pentru 2019 si nu numai. Mai trebuie sa stim ca voice search creste de la an la an. Astfel userul spune telefonului ce vrea mai exact sa gasesca cand intra pe Google.

Cea mai buna metoda princ are sa optimizezi pentru user intent ese sa te gandesti ca tu esti cel ce face o cautare. Ce vrei sa cauti/gasesti? Care sunt call to action care te vor determina sa dai click pe un rezultat de cautare?

User intent optimization in 2019 va fi mai important ca niciodata, mai ales din cauza cautarilor vocale in crestere.

TRENDUL SEO #2 – MICROFORMATELE / SCHEMA

In termeni de programare, microformatele sunt bucati mici de cod HTML care ofera mai multe informatii motoarelor de cautare despre ce este pe o pagina. Cu cat mai multe info are Google despre ce e pe o pagina cu atat mai bine poate sa o claseze. Motoarele de cautare vor premia site-urile care la ofera rapid mai multe informatii.

Pe langa asta, microformatele sunt ideale pentru ca iti vor face contentul mai interesant pentru consumer, astfel vei avea mai multe clickuri. Numarul de clicks inseamna un ROI imbunatatit si semnale SEO pozivite care vor alerta Google ca site-ul tau este de calitate.

Aceste elemente – microformatele – traduc motoarelor de cautare despre ce este vorba pe pagina. Pentru a folosi aceste formate iti recomandam rich snipptets, o optiune folosita de expertii SEO. Daca ai un site WordPress iti recomandam sa utilizezi pluginul YOAST. Aceste – rich snippets – te ajuta sa oferi informatii Google-ului despre url, titlu, descrieri si sa le afisezi mai clar in SERPs.

De exemplu poate vrei sa afisezi ratingul pentru un produs in SERPS – poti face asta folosind rich snippets.

TRENDUL SEO #3 OPTIMIZAREA PENTRU MOBILE

Oamenii au inceput din ce in ce mai mult sa isi foloseasca telefoanele mobile pentru a face cautari pe Google, devreme ce acestea sunt atat de performante. Cand sunt in miscare, oamenii vor sa fie capabili sa faca rapid o cautare online. Pe langa asta, in 2019 – Google va pune din ce in ce mai mult accent pe mobile first index, deci daca nu esti pregatit atunci nu vei obtine pozitia de pe prima pagina.

ghid seo 2019

Cu mobile first indexing, Google va indexa prima data versiunea mobila a site-ului tau, dupa care va urma sa indexeze si versiunea desktop. Aceste concepte sunt practice pentru Google pentru ca peste 60% din traficul de pe orice site este accesat de pe mobile.

Cand era vremea desktop first indexing, Google prima data indexa partea destkop a site-ului apoi partea mobile. Asta facea ca multi proprietari de site-uri sa ignore UX de pe mobile.

Acum din ce in ce mai multa lume va pune accent pe experienta de utilizare mobila a unui site daca se vor gandi sa isi optimizeze site.

Facand asta inseamna ca site-ul va fi mai usor si placut de utilizat de pe mobile.

Web developerii au adoptat aceste trenduri cand realizeaza site-uri web si vor dezvolta pentru prima data partea mobile a unui site.

TRENDUL SEO #4 – VOICE SEARCH

Pentru ca recent au aparut aplicatii precum Siri si Voice Search de la Google, lumea SEO s-a schimbat si a inceput sa adopte tehnici de optimizare pentru cautarile vocale. Aceste tehnologii cauta sa recunoasca vocea posesorului, locatia, samd si sa le aplice in a oferii cele mai bune experiente de cautare.

Cel mai important semnal in folosirea cautarilor vocale in 2019 este implementarea AI in mobile.

Device-uri precum Alexa, Google Home, Apple Homepod se vand ca painea calda.

Oamenii vor sa fie conectati 24/24 la orice device care sa le permita sa faca o cautare online/sa gaseasca informatii utile.

Precum mobile optimization, optimizarea pentru cautarile vocale au nevoie de research si implementare riguroasa in 2019.

optimizare rankbrain

TRENDUL DE SEO #5 GEO-TARGETAREA CAUTARILOR

Cautarile locale au devenit din ce in ce mai relevante pentru afaceri si clienti.

Daca ai un magazin local iti recomandam sa urmezi sfaturile de mai jos.

Cea mai buna metoda de a te asigura ca vei atrage clienti in magazinul tau este sa te folosesti de tehnicile de mai jos.

Iti recomandam sa adaugi locatia magazinului tau atat pe homepage/contact page + o harta cu locatia magazinului tau.

Pentru 2019, aceste cautari locale vor deveni din ce in ce mai precise. Astfel cautarile vor fi mai targetate. Cu cat pui mai mare accent pe oferirea de info concrete despre locatia/programul afacerii tale cu atat mai bine.

Defapt, proximitatea inseamna foarte mult in 2019. Este aproape egala cu calitatea serviciilor. Cand poi targeta local cautarile pe care clientii potentiali le fac poti sa imbratisezi puterea mobile search.

Campaniile de SEO locale vor domina in 2019. Cu cat o afacere este mai apropiata de locul in care se va face o cautare cu atat mai multe sanse va avea sa indemne clientul potential sa ii viziteze site-ul/magazinul…

TREND SEO 2019 #6 CREAREA DE CONTENT

Strategia de creare de content este deja populara pentru marketeri si va fi in continuare un trend de SEO in 2019.

Producerea de content de calitate prin care sa informezi oamenii despre ceea ce oferi este importanta. Este de asemenea un semnal pentru cititori ca vrei sa ii ajuti – va creste imaginea brandului.

cum sa analizezi seo concurenta

2019 nu va fi diferit fata de anii trecuti cand vine vorba de optimizarea continutului pentru motoarele de cautare.

Producerea de content de calitate este inima optimizarii unui site. Concurenta pentru o pozitie buna in rezultatele de cautare va fi mare si acest fapt este de inteles daca ne gandim ca pentru crearea de content de calitate ai nevoie de timp.

In 2019, daca site-ul tau nu are un content de calitate, atunci nu se va clasa mai bine in rezultatele de cautare. Astfel daca vrei sa depasesti concurenta ta, ai nevoie de content de calitate.

Oferirea de informatii utile pentru vizitatorii de pe site este un must have in 2019.

CONCLUZIA ACESTUI ARTICOL

In 2019, SEO trends vor fi importante de stiut daca vrei sa iti clasezi mai bine site-ul in motoarele de cautare.

Relevanta continutului si backlinkurilor vor juca in continuare un rol important dar trebuie sa luam in considerare sfaturile de mai sus daca vrem sa ajungem pe prima pagina Google.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+