Structurarea Corecta A Unui Cont de Adwords - STAR MARKETING TIMISOARA
Structurarea Corecta A Unui Cont de Adwords

Construirea unui cont nu este la fel de intimidantă cum ar părea. Da, interfața AdWords poate fi un pic dificila să navighezi uneori, dar acest ghid pas cu pas vă va îndruma prin tot ceea ce trebuie să faceți pentru a crea un cont bine structurat. De asemenea, rețineți că structura contului dvs. nu este permanentă și probabil va continua să se schimbe și să se dezvolte în timp.

De ce structura contului AdWords este atât de importantă?

Să facem un pas înapoi – ce înseamnă cu adevarat structura contului și de ce este atât de importanta?

Mă bucur că ati întrebat. Puneți simplu, modul în care vă structurați contul AdWords vă permite să controlați modul în care doriți ca anunțurile dvs. să fie declanșate și când și unde doriți să apară acestea. A nu avea un cont bine structurat este ca încercarea de a conduce o mașină care nu este construită corect – accidentele sunt obligate să se întâmple.

Asigurați-vă că toate căutările care declanșează anunțurile dvs. sunt relevante pentru publicul dvs.

Un cont bine structurat de Adwords rezulta in scoruri de calitate mai bune, ceea ce inseamna rezultate mai bune si preturi mai mici. Scorul de calitate este un sistem prin care Google masoara calitatea unui cont/anunt/cuvant cheie.

O structura de cont bine facuta face campania mai organizata și veti fi capabil să optimizați mai usor contul. În cazul în care contul dvs. este o dezorganizat, atunci este posibil să vă pierdeți in prea multe detalii, rezultatele dvs. vor scădea (sau nu vor ajunge) și optimizarea pentru a obține rezultate mai bune va fi în afara chestiunii. Așadar, țineți minte organizarea (și propria dvs. logică) atunci când vă structurați contul.

Cele 6 componente critice ale structurii contului AdWords:

Este important să aveți o înțelegere deplină a fiecărei componente a structurii contului, deci să examinăm rapid noțiunile de bază:

Campanii: Cu excepția cazului în care contul dvs. este foarte mare, de obicei, veți avea doar câteva campanii care înconjoară teme mai largi.

Fiecare campanie va conține grupuri de anunțuri care conțin cuvinte cheie care se leagă de anunțurile dvs. text și vor fi direcționate către pagina dvs. de destinație. De obicei, vă recomand să decideți cu privire la subiectele de campanie bazate pe modul în care doriți să vă divizați bugetul de marketing când vă configurați bugetul la nivel de campanie.

Grupuri de anunțuri: în fiecare campanie, veți crea grupuri de anunțuri relevante, care vor fi mult mai specifice.

Nu există un număr recomandat de grupuri de anunțuri pe care să le aveți în cadrul unei campanii, dar de obicei este mai ușor să nu treceți in partea excesiva, deoarece acest lucru va întinde bugetul campaniei în multe grupuri de anunțuri, cuvinte cheie, anunțuri și pagini de destinație.

Grupurile de anunțuri conțin cuvinte cheie (nu se recomandă mai mult de 10-20), aceste cuvinte cheie vor declanșa anunțurile dvs. text (2-3 pe grup de anunțuri) și apoi vor fi direcționate către o pagină de destinație relevantă.

Cuvinte cheie: Cuvintele cheie vor intra sub fiecare grup de anunțuri și sunt foarte importante pentru a controla modul în care este declanșat anunțul dvs.

Când cineva introduce în caseta de căutare din Google, această căutare se numește “interogare de căutare”, care este apoi potrivită cu un cuvânt cheie, care declanșează apoi un anunț.

Fiecare cuvânt cheie va avea un CPC maxim, un tip de potrivire și un punctaj de calitate legat de acesta. Este esențial să realizați o cercetare temeinică a cuvintelor cheie, să obțineți o înțelegere concretă a tipurilor de potrivire și să petreceți timpul optimizând și optimizând strategia dvs. de cuvinte cheie în timp.

Cuvinte cheie negative: acestea sunt foarte uitate de agenții de publicitate, dar ele sunt esențiale pentru a crea și construi pe scheletul acesteora strategii pentru a evita cheltuirea banilor pe căutări irelevante.

Mai ales dacă utilizați cuvinte cheie mai largi și / sau cuvinte cheie cu potrivire amplă modificată, este foarte probabil să trageți anumite interogări de căutare complet nerelevante care se potrivesc cu cuvintele dvs. cheie și cu anunțurile.

Continuați să vă construiți lista cu cuvinte cheie negative și să verificați raportul privind interogările de căutare (sau utilizatorii QueryStream pentru utilizatorii WordStream) pentru a identifica noile negative

Textul anunțului: acesta este textul real care va apărea atunci când anunțul dvs. este declanșat. Fiecare grup de anunțuri trebuie să aibă câte 2-3 anunțuri pe anunțuri pe grup care să direcționeze către aceeași pagină de destinație.

 

STRUCTURA CONT ADWORDS

Este important să respectați regulamentul AdWords pentru a vă aproba anunțurile, nu uitati sa testati A/B anunțurile în timp și să evidențiati cu adevărat beneficiile ofertei dvs. de a vă oferi o concurență mai bună în rezultatele căutării.

Pagini de destinație: Nu în ultimul rând, avem pagini de destinație. Destinația în care fiecare anunț va direcționa căutătorul către (probabil o pagină de pe site-ul dvs. cu o ofertă sau cu un apel de acțiune).

Vă recomand să fiți foarte strategic cu paginile dvs. de destinație, asigurându-vă că fiecare anunț direcționează către o pagină extrem de relevantă, care reflectă nu numai cuvintele cheie pe care le licitați în cadrul acelui grup de anunțuri, ci și textul publicitar afișat în SERP. Pagina de referință a relevanței și optimizarea sunt esențiale pentru a vedea succesul cu PPC.

Acum, când am revăzut elementele de bază, să intrăm în grija a ceea ce trebuie să faceți atunci când vă construiți contul. Dacă sunteți complet nou în AdWords, începeți prin crearea unui cont. Această parte trebuie să fie destul de explicită, dar urmați acest ghid dacă aveți nevoie de asistență.

# 1: Timpul petrecut pentru a decide cum doriți ca contul dvs. să fie structurat

Această întrebare apare în mod constant: Care este structura perfectă a contului? Nu există o adevărată rețetă magică pentru structurarea contului tău și mai multe strategii se pot dovedi de succes. Din fericire, există câteva metode diferite care funcționează bine:

Bazându-vă pe structura site-ului dvs. web: Cum este structurat site-ul dvs. web?

Aveți tab-uri sau pagini diferite pentru diferite produse sau oferte?

Vreți să prețuiți paginile de produse diferite față de ceilalți? Dacă site-ul dvs. este bine structurat (care ar trebui să fie), atunci este logic să vă structurați contul AdWords într-un mod similar.

Prin produsele / serviciile oferite: Este probabil același lucru cu structura site-ului dvs., dar gândiți-vă la diferitele dvs. servicii sau produse oferite și structurați contul dvs. într-un mod similar.

De exemplu, să spunem că vindeți unelte de tenis, ați dori să creați o campanie pentru rachete de tenis, bile de tenis, îmbrăcăminte de tenis etc. În cadrul campaniei pentru rachete de tenis puteți crea grupuri de anunțuri separate pentru brandurile pe care le vindeți sau, probabil, pentru dimensiunea sau genul pentru care este vorba racheta.
uitați-vă la diferitele dvs. oferte și decideți care sunt cele mai valoroase. Există o cerere foarte mare pentru mingi de tenis online? Apoi, ați putea dori o campanie pentru mingi de tenis cu un buget mai mare.

STRUCTURA CONTULUI ADWORDS

Petreceți ceva timp pentru a vă cartografia produsele și pentru a decide cum doriți să vă împărțiți bugetul între campanii.

Bazat pe locații: locația este importantă pentru afacerea dvs.? Poate că aveti un birou de avocați care are locații multiple în Cluj sau poate vinzi cursuri de dezvoltare în orașe mari, de la Timisoara la Bucuresti.

Dacă direcționarea în funcție de locație este importantă, atunci structura trebuie bazată pe aceasta. De exemplu, creați o campanie din Bucuresti pentru a vă vinde cursul de dezvoltare doar pentru cei care se află într-o anumită rază a orașului.

Desigur, există multe alte tactici de structurare a contului dvs., dar este vorba despre timpul acordat pentru a veni cu o structură rațională care va fi ușor de gestionat, urmărit și optimizat pentru a obține cele mai bune rezultate în timp.

Așadar, aveți timp să reflectați asupra diferitelor tehnici de structurare și să decideți pe cel care funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs. Odată ce v-ați hotărât că vă recomandăm să cartografiați structura pe o bucată de hârtie sau într-un document Excel pentru a obține o vizualizare completă a campaniilor și a grupurilor de anunțuri pe care le veți crea.

# 2: Desfășurați cercetarea cuvintelor cheie

Așadar, ați elaborat o structură de cont minunată cu teme de campanie și subiecte de grup de anunțuri. Acum este timpul să umpleți aceste grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie, dar cum să alegeți cuvintele cheie pe care să le utilizați?

Poate, doar selectarea aleatorie a cuvintelor cheie care au legătură cu sunetul?

Trebuie să efectuați o cercetare aprofundată a cuvintelor cheie pentru a vă asigura că alegeți cuvinte cheie care nu sunt prea competitive sau care au scoruri slabe de calitate sau volum de căutare.

Începeți prin a trece prin fiecare grup de anunțuri și păstrați o listă organizată într-un document Excel. Apoi utilizați Planificatorul de cuvinte cheie Google sau Instrumentul pentru cuvinte cheie WordStream pentru a găsi cuvinte cheie relevante pentru fiecare grup de anunțuri

Asigurați-vă că rețineți că este mai bine să începeți cu numărul de cuvinte cheie pe care le utilizați pe grupul de anunțuri (maxim 10-20). Dar de ce? Nu este mai bine să licitați pe mai multe cuvinte cheie pentru a obține rezultate mai bune?

Imaginați-vă o petrecere prea aglomerată; mâncarea a fost mâncată înainte să puteți obține orice, ați putea să vă mișcați abia fără să vă respirați pe aproapele vostru, iar alții probabil ați pășit pe picioare, fără să vă dați seama că ați fost acolo.

Google reacționează la fel în cazul în care prea multe cuvinte cheie sunt într-un grup de anunțuri – partidul este pur și simplu prea aglomerat, iar șansele de a obține trafic și rezultate din fiecare cuvânt cheie sunt slabe.

Veți dori, de asemenea, să utilizați o varietate de tipuri de potrivire, oferind mai mult cu cât restricționați mai mult cu fiecare tip de potrivire.

# 3: Creați prima dvs. campanie

Acum, că ați petrecut timpul pentru a schimba o structură a contului cu o listă detaliată a cuvintelor cheie, este timpul să rulați mingea și să construiți prima dvs. campanie.

Începeți cu cea mai mare prioritate și apoi lucrați de acolo. Primul lucru pe care doriți să-l faceți este să examinați setările campaniei.

Această parte sună explicită, dar agenții de publicitate tind să facă greșeli fără griji, ceea ce poate costa o mare parte din bugetul de marketing. Moral al povestii, fii atent și du-te prin setările tale cu sârguință. Verificați dublu următoarele elemente:

Tip: Veți fi înscris automat în Rețeaua de căutare cu opțiune de afișare. Această opțiune funcționează bine pentru anumiți agenți de publicitate care încearcă să atingă cât mai mult posibil, însă trebuie să știți că acest lucru va permite ca anunțurile dvs. text să se afișeze în afara căutării, în rețeaua de display Google (adică diferite site-uri de pe web). De obicei, prefer să păstrez separat căutarea și afișarea, așadar aș recomanda alegerea “Doar rețeaua de căutare”.

Locații și limbi: asigurați-vă că vizați cele potrivite pentru această campanie!

Strategia de licitare: Dacă nu doriți ca Google să ruleze spectacolul, recomandăm să licitați manual pentru a avea un control granular asupra bugetului. Veți fi automat înscris în acordarea AdWords a sumelor licitate, deci asigurați-vă că modificați acest lucru!

Suma licitată și bugetul prestabilit: Suma licitată standard este pur și simplu suma CPC maximă care va fi legată la fiecare cuvânt cheie pe care îl adăugați.

Acest lucru poate fi schimbat cu ușurință pentru fiecare cuvânt cheie, ceea ce probabil că doriți să faceți, doar setați-l la un număr pe care sunteți plăcut să plătiți pe clic. Bugetul este și mai important.

Calculați suma pe care sunteți dispus să o cheltuiți zilnic pentru campania respectivă cu bugetul de marketing pe care l-ați alocat programului AdWords pentru a vă ajuta să decideți.

# 4: Creați primul grup de anunțuri și anunțul text

Pentru a obține buna funcționare a campaniei dvs., aveți nevoie de anunțuri (duh!). Pe măsură ce am trecut mai înainte, anunțurile sunt legate de o listă de cuvinte cheie dintr-un grup de anunțuri, astfel că primul lucru pe care trebuie să-l facem este să creați un nou grup de anunțuri. În fila Campanii din AdWords, veți vedea o filă “Grupuri de anunțuri” și un buton roșu + Grup de anunțuri.

Selectați această opțiune și consultați lucrarea anterioară pentru a desemna primul grup de anunțuri (de exemplu, reveniți la exemplul nostru de tenis, poate că acest grup de anunțuri este Rachete de tenis pentru femei).

Apoi, va trebui să creați primul dvs. anunț, deoarece, desigur, un grup de anunțuri nu va putea fi difuzat decât dacă există cel puțin o reclamă în acel grup. Pentru a începe să creați texte publicitare, țineți cont de următoarele sfaturi:

Limita de caractere: Google vă va avertiza cu ușurință atunci când depășiți limita de caractere, dar pentru a reaminti, titlul anunțului poate avea două titluri de 30 de caractere, o linie de descriere a 80 de caractere consolidate și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la destinația dvs. URL care este extras automat din adresa URL finală (deși puteți personaliza calea URL).

Relevanța: textul publicitar trebuie să reflecte textul și textul paginii de destinație la care direcționează anunțul. Dacă licitați pentru un cuvânt cheie general, cum ar fi “pantofi de tenis” și anunțul dvs. citește “Pantofi de tenis pentru femei”, persoanele căutate de bărbați vor fi descurajate și nu vor da clic pe anunțul dvs. Afișați cu claritate cuvintele dvs. cheie în linia de titlu și descriere a textului publicitar.

Cele mai bune practici: Nu voi trece prin toate cele mai bune practici ale textului publicitar, dar sunt atât de multe lucruri pe care le puteți face pentru a obține anunțul dvs. remarcat pe un concurent.

De exemplu, adăugarea în oferte speciale cu numere (oamenii iubesc numerele), folosind o perioadă de la sfârșitul liniei de descriere 1 (acest lucru se încadrează linia 1 în titlu atunci când anunțul este afișat în partea de sus a paginii și se dovedește probabil că creșteți CTR), capitalizând fiecare literă, iar lista continuă. Așadar, verificați diferitele noastre studii și posturile de cele mai bune practici din textul publicitar – există o multitudine de conținuturi acolo.

Direct către pagina de destinație cea mai relevantă: Într-o lume ideală, veți avea deja pagini de destinație create pentru fiecare grup de anunțuri care rulează.

Dacă nu, aș aloca un timp și resurse pentru a crea pagini de destinație specifice grupului de anunțuri.

Acest lucru ar putea părea ridicol, dar dacă pagina de destinație căreia îi este direcționat căutarea nu este relevantă pentru anunțul pe care faceți clic, atunci șansele de a reveni la Google sunt mari.

# 5: adăugați lista relevantă de cuvinte cheie în grupul de anunțuri

În același ecran, veți vedea o casetă albă intitulată “Cuvinte cheie” unde veți dori să adăugați lista listei de cuvinte cheie create anterior. Vă reamintim că această listă trebuie să fie scurtă (nu mai mult de 10-20 de cuvinte cheie) și extrem de relevantă pentru textul publicitar și pagina de destinație căreia îi sunt direcționați utilizatorii.

De asemenea, rețineți că în mod implicit, cuvinte cheie noi sunt adăugate la potrivirea amplă. Pentru a specifica tipurile de potrivire, utilizați punctuația desemnată; de exemplu, utilizați citate în jurul unui “cuvânt cheie frază”, paranteze pentru a specifica o potrivire exactă, plus semne pentru + specificați + modificat + larg, iar cuvintele cheie largi pot fi adăugate ca atare.

După ce ați creat deja un grup de anunțuri cu anunțuri și cuvintele cheie, dacă doriți să intrați pentru a adăuga mai multe cuvinte cheie, navigați la grupul de anunțuri din bara laterală din stânga și apoi mergeți la fila “Cuvinte cheie” și selectați roșu “+” Cuvinte cheie “.

După ce ați terminat să creați primul grup de anunțuri, textul publicitar și lista de cuvinte cheie, selectați Salvați și continuați să facturați.

Felicitări! Ați creat cu succes prima campanie, grup de anunțuri, anunț text și lista de cuvinte cheie, dar nu sunteți încă gata …

6: Creați una sau două reclame suplimentare în grupul dvs. de anunțuri și ajustați setările anunțului

Acum că totul funcționează în primul dvs. grup de anunțuri, trebuie să creați cel puțin una sau două anunțuri. Doriți să rulați cel puțin două sau trei anunțuri în fiecare grup de anunțuri pentru a compara performanța.

Anunțurile dvs. ar trebui să fie similare, dar să fie redactate puțin diferit – probabil, punând apelul la acțiune într-un loc diferit sau evidențiind un alt punct-cheie în fiecare anunț.

Acest lucru vă va permite să vă testați anunțurile și să vedeți ce rezonă cu audiența dvs. Rețineți că totuși doriți să urmați punctele de bullet listate în # 4 cu privire la crearea unui text publicitar, dar tocmai ați făcut fiecare anunț puțin diferit.

Pentru a crea un anunț nou, asigurați-vă mai întâi că în secțiunea “Campanii” din contul dvs. AdWords, în partea stângă a paginii, selectați grupul de anunțuri pe care tocmai l-ați creat și navigați la fila anunțuri.

Din selectați + Ad și începeți să creați noul anunț text.

Odată ce toate anunțurile dvs. vor fi create pentru acel grup de anunțuri, veți dori să navigați la setările Campaniei, selectând campania din bara laterală din partea stângă și apoi selectând setările.

De acolo veți observa “Metoda de difuzare” – aceasta specifică modul în care doriți ca anunțurile dvs. să fie difuzate pe SERP-urile. Asigurați-vă că anunțurile dvs. sunt livrate la livrare standard pentru a nu cheltui prea repede bugetul dvs. pe tot parcursul zilei.

O ultima setare de ajustat este “livrarea de anunțuri”. Această setare specifică modul în care vor fi rotite anunțurile dvs. Vă recomandăm să vă rotiți anunțurile pe o perioadă nedefinită, astfel încât să le puteți compara uniform pentru a vedea ce text publicitar a rezonat mai mult cu publicul.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+