Optimizarea Site-ului in 2018 - STAR MARKETING TIMISOARA

Optimizarea SEO in 2018

Cu peste 200 de factori de clasare in rezultate de cautare Google, SEO devine din ce in ce mai complex. Astfel tu trebuie sa fi la curent cu acesti factori dar si cu schimbarile de algoritm de la Google.

Cum motoarele de cautare cauta sa devina din ce in mai bune in oferirea rezultatelor de cautare relevante, unii factori de clasare cresc in importanta, iar altii scad, dar vin si noi factori de clasare in algoritm.

Pentru a te ajuta sa intelegi trendurile de optimizare in 2018, am pregatit pentru tine un articol bazat pe acest subiect.

trenduri de seo timisoara

1. Crestearea SERP features

Sa zicem ca site-ul tau se afla pe pozitia 1 in rezultatele de cautare. Dar el nu atrage majoritatea traficului pentru ca peste pozita #1 in rezultatele de cautare avem si local packs, knowledge panels, featured snippets. Aceste elemente atrag atentia userilor si click-urile lor.

Ce poti face ca site-ul in privinta acestui fapt?

Cu evolutia SERP features, este critic ca tu sa monitorizezi pozitia site-ului tau in rezultatele de cautare. Poti face usor acest lucru daca utilizezi Rank Tracker de la SEO PowerSuite.

2. Pagina rezultatelor de cautare va fi mai personalizata

Rezultatele de cautare personalizate nu ma este doar un factor de clasare ci si un trend de SEO in 2018 care va schimba SERPs.

Aceasta personalizare tine de istoricul cautarilor, locatia userilor, device-ul folosit.

Stiai ca pe Google, 50% din rezultele de cautare sunt personalizate?

Ce poti face?

Personalizare nu lucreaza neaparat improtriva ta. Cand cineva cauta un cuvant cheie pentru prima data, iar site-ul tau va aparea in topul rezultatelor de cautare atunci ai un avantaj.

Poti adauga in continutul tau orasul afacerii tale, anul curent.

3. RankBrain & User Experience – Trend de SEO puternic in 2018

Anul trecut Google a anuntat ca RankBrain a devenit al 3lea factor de clasare ca importanta.

” Inca din primele luni de la lansarea RankBrain, acesta a devenit un factor de clasare major in rezultatele de cautare”.

Si precum Google isi rafineaza algoritmul, RankBrain va deveni mai important in 2018.

Dar multa lume se intreaba, ce este mai exact acest RankBrain si cum iti poti optimzia site-ul pentru acest update?

google rank brain seo timisoara

GOOGLE RANKGRAIN – DEFINITIE

RankBrain este o masina de invatare care ajuta Google sa isi dea seama cum sa sorteze mai bine rezultatele de cautare pentru a oferii cele mai bune rezultate pentru oamenii care fac o cautare anume.

RankBrain masoara exact interactiunea oamenilor cu rezultatele de cautare.

RankBrain se focuseaza pe cat timp petrec oamenii pe pagina ta, dar si numarul de oameni care dau click pe rezultatele de cautare.

Hai sa vedem mai in detaliu acest RankBrain:

Dwell Time – Timpul petrecut de oameni pe site-ul tau.

Dwell time este timpul pe care oamenii il petrec pe site-ul tau.

Astfel RankBrain pune mare accent pe cat timp staun oamenii pe site-ul tau.

Defapt, seful departamentului Google Brain din Canada a confirmat ca Google utilizeaza Dwell Time ca factor de clasare. Pe langa asta, Rankbrain masoara: cand cineva da click pe rezultatul tau de cautare si cat timp petrece pe site.

SearchMetrics admite acest fapt si a aratat ca Dwell Time pentru o pagina din top 10 Google rezultate de cautare are 3 minute.

Astfel paginile care au Dwell Time ridicat vor fi mai bine clasate in rezultele de cautare.

Cand petreci mult timp pe un site, inseamna ca site-ul are un continut de calitate ridicata.

trenduri seo in 2018

GOOGLE RANKBRAIN SI ORGANIC CLICK THROUGH RATE

Celebrul inginer de la Google Paul Haahr a facut valuri cu slide-ul de mai jos:
Practic concluzia acestui slide este ca Google RankBrain pune accent mare pe rata de click pe care o primesc site-urile in rezultatele de cautare.

Daca vrei sa domini rezultatele de cautare in 2018 trebuie sa intelegi acest trend de SEO.

CTR va deveni din ce in ce mai important in 2018.

Pentru ca Google RankBrain va lua in considerare rata de click pe care o primesc site-urile.

Nu este nici un secret ca Google populeaza rezultatele de cautare organice cu Answer Boxes, Ads, Carusele si alte elemente.

Pentru ca site-ul tau sa iasa in evidenta el trebuie sa atraga click-uri sa indemne oamenii sa dea click.

CONTINUTUL DE CALITATE VA DOMINA IN 2018

content marketing timisoara

In primii ani, Google analiza de cate ori aparea un cuvant cheie in rezultele de cautare.

Cu alte cuvinte, Google se concentra pe continut. Asa ca robotii Google vizitau pagina ta si verificau daca in pagina aparea cuvantul cheie in:

Title tag
URL
Image ALT text
Description tag
H1 tag

Dar sa nu uitam ca si azi, Google se uita la aceste elemente doar ca Google a devenit mai avansat si in loc sa se uite doar la continut, se uita la CONTEXT.

Ce vreau sa spun prin Context?

Trebuie sa ti minte ca jobul Google este sa arate CELE MAI BUNE REZULTATE DE CAUTARE catre oamenii care fac o cautare anume. Si de multe ori aceste rezultate de cautare nu includ pagini in care cuvantul cheie este prea prezent.

In schimb, paginile din topul rezultatelor de cautare Google acopera subiecte in detaliu.

Cu aceasta schimbare, Google obliga indirect ca site-urile care vor sa domine topurile Google sa dezvolte continut de calitate in jurul unor subiecte nu a unor cuvinte cheie.

CUM SA DEZVOLTI CONTINUT DE CALITATE USOR DE CLASAT IN TOPUL GOOGLE

Deci marea intrebare este: cum poti dezvolta continut care sa claseze pagina in topul Google?

In primul rand, continutul tau trebuie sa aiba minim 2000 de cuvinte, care sa acopere un subiect.

Adaugarea de cuvinte cheie semantice

De la inceputul articolului tau trebuie sa ai un continut de minim 2000 de cuvinte si cuvinte cheie sinonime.

Aceastea vin in ajutorul cuvintelor cheie principale si ajuta sa acoperi un subiect.

Trend de SEO in 2018- INDEXAREA MOBILE FIRST

Anul trecut Google a anuntat ca prima data vor indexa varianta mobila a unui site apoi varianta desktop.

Cu alte cuvinte, Google va pune mai mult accent pe site-uirle mobile.

Acest fapt are foarte mare sens pentru ca 60% din cautarile din ziua de azi se fac de pe mobile.

mobile first seo cursuri

CUM SA PREGASTESTI SITE-UL PENTRU CAUTARILE MOBILE FIRST?

1. Dezvoltarea unui continut pentru desktop si mobile.

Trebuie ca site-ul tau sa aiba un continut vizibil total atat pentru desktop cat si pentru mobile.

2. Muta variant m. la varianta responsive

Daca ai o varianta m. a site-ului, Google recomanda sa o schimbi la varianta mobile responsive.

3. Design mobile

Asigura-te ca varianta mobile a site-ului tau functioneaza perfect. Site-ul tau nu trebuie sa aiba bug-uri.

Trend de SEO in 2018- VIDEO-URILE DOMINA SI VOR DOMINA IN 2018

Un alt trend de optimizare in 2018 este ca imporatanta materialelor video in 2018 va creste.

Un studiu efectuat de Cisco a aratat ca materialele video vor acapara in 2021 80% din tot traficul.

Asta inseamna ca oamenii apreciaza materialele video iar tu trebuie sa dezvolti video-uri de calitate.

Poti incepe sa dezvolti un canal de Youtube in care sa prezinti afacerea ta, produsele tale, serviciile tale.

Pe langa asta poti dezvolta tutoriale, materiale how to.

video cursuri seo timisoara

Nu uita sa optimizezi materialele video si sa adaugi descrieri de calitate, link catre site-ul tau web.

Adauga video si in continutul site-ul tau tau pentru ca va ajuta atat video-urile dar si pagina sa se claseze mai bine in rezultatele de cautare.
Embeding a video content in pagini

Daca vrei ca oamenii sa gaseasca mai usor video-urile tale, recomandarea mea este sa faci embed la ele in postarile tale cele mai populare.

De asemenea aceste video-uri embeduite vor creste dwell time.

ATENTIE LA VOICE SEARCH IN 2018

Se spune ca in 2018 voice search va devenii un trend de SEO puternic.

Sa ne uitam la aceste stastici putin:

40% din oameni fac cel putin o cautare prin voce

Cautarile prin voce au crescut de 35 X din 2008

20% din cautarile de pe mobile sunt prin voce.

Stiind aceste statici multi specialisti SEO au optimizat continutul pentru cautarile vocale.

cautare prin voce seo timisoara

CUM SA OPTIMIZEZI PENTRU VOICE SEARCH

1. Alege pagina care vrei sa o optimizezi

2. Raspunde la intrebari prin continut

Oamenii care fac o cautare prin voce cauta raspunsuri la intrebarile lor. De aceea continutul tau trebuie sa le raspunda la intrebari.

3. Include o intrebare si un raspuns in continutul tau.

Cea mai mare problema a celor care dezvolta continut este ca nu raspund la intrebarile oamenilor care fac o cautare.

Google ia dintr-o pagina intrebarea pe care o pun oameni si raspunsul pe care tu il oferi.

CONTINUTUL SI LINK-URILE SUNT CHEIA

Cu toate aceste trenduri de optimizare in 2018, sa nu uitam si de contintul de pe site dar si de link-uri.

Fara un continut de calitate nu vei atrage link-uri.

Fara link-uri nu vei fi bine clasat in rezultale de cautare Google.

Iar daca nu esti in topul rezultatelor de cautare Google nu atragi trafic.

Google a confirmat ca primii 2 factori de clasare a unui site in topul rezultatelor de cautare sunt contintul si link-urile

Astfel site-ul tau trebuie sa aiba un continut super calitativ si multe backlinks.

ALTE TENDINTE DE SEO IN 2018

trenduri de seo timisoara

Creeaza continut vizual

Ca si video-urile, importanta imaginilor creste rapid.

Defapt peste 37% din oamenii de marketing spun ca marketing-ul vizual este o forma importanta de continut.

Si datorita Pinterest si Instagram vom putea vedea o creste a continutului grafic in 2018.

Astfel tu trebuie sa dezvolti imagini, gifs, video-uri care sa atraga atentia si sa faca oamenii sa stea pe site.

PUBLICAREA DE CONTINUT ORIGINAL 100%

Google a anuntat ca site-urile care au continut 100% original vor avea intaietate in rezultatele de cautare.

Astfel tu trebuie sa ai pe fiecare pagina un continut de calitate, de minim 2000 de cuvinte si ORIGINAL.

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+