Ghid SEO 2019 - Optimizarea On Page - STAR MARKETING⭐
Ghid SEO 2019 – Optimizarea On Page
image_pdfimage_print

In capitolul 4 al acestui ghid de SEO poti afla cum sa optimizezi site-ul on page si sa vezi cum sa aliniezi elementele de pe pagina dupa cerintele Google.

CUM SA DEZVOLTI CONTENT DE CALITATE

Acum ca ai vazut ce cauta publicul tau tinta, este timpul sa faci primii pasi in optimizarea on page a site-ului tau, prin crearea de content care sa raspunda la intrebarile oamenilor. On page SEO este multiutil, pentru ca nu doar ca trebuie sa creezi content dar trebuie sa optimizezi si alte elemente de pe pagina precum schema, meta tags, despre care vor vorbi in capitolul 5 al acestui ghid de SEO 2019 – optimizarea tehnica a unui site web.

In ultimul capitol am vazut metode si elemente prin care sa vedem cum sa descoperim ce vrea audienta tinta sa gasesca pe site-ul nostru si ce cauta.

Acum este timpul sa punem in practica tot ce am aflat in faza de research, iata cum ne putem utiliza de acest research la maxim.

Grupeaza cuvintele cheie in grupuri similare si creeaza subiecte in care sa incoporezi aceste cuvinte cheie. Aceste grupuri ar fi bine sa fie sub forma de pagina.

Daca nu ai facut pana acum, trebuie sa vezi ce content este scris pe baza cuvintelor cheie alese.

Vezi daca site-urile de pe prima pagina au content sub forma de text, cum scriu ei, cum este formatat contentul.

Poti sa te intrebi cum poti sa adaugi valoare prin contentul de pe site.

Nu este o formula secreta in clasarea site-ului tau in rezultatele de cautare. Google claseaza site-urile pentru ca ele raspund cel mai bine la cautarile oamenilor. In ziua de azi, motoarele de cautare verifica daca ai un content de calitate, original, bine scris.

Pagina ta trebuie sa ofere valoare pentru cei ce fac o cautare si sa raspunda la intrebarile din mintea vizitatoriilor de pe site.

Iata o formula buna prin care sa dezvolti content pentru site-ul tau:

– cauta cuvintele cheie dupa care vrei sa iti clasezi site-ul

– vezi ce pagini se claseaza pentru cuvintele tale cheie

– determina ce valoare adauga aceste pagini

– creaza content mai bun decat al concurentei

Daca vrei sa creezi o pagina care sa se poata lupta pentru prima pagina este necesar sa ai un content mai bun decat al concurentei tale. Google te va rasplati pentru acest lucru si vei avea de castigat.

Tine minte, nu este vreo formula magina cand vine vorba de crearea unui content de calitate pe pagina – trebuie sa ai un content care sa satisfaca nevoile clientului.

Daca ai o afacere locala, asigura-te ca adaugi adresa, numarul de telefon, codul postal si harta pe pagina. Astfel vei avea mai multe sanse sa te clasezi in rezultatele de cautare locale si in maps.

ghid seo 2019
ALTE ELEMENTE DE OPTIMIZAT ON PAGE

1. Subtitluri

Acestea sunt importante pentru ca dau informatii de calitate Google-ului – principalul heading H1 trebuie sa fie unic si singular.

Mai avem si H2 pana la H6 – care pot sa imparta logic contentul de pe site.

Principalul cuvant cheie trebuie sa fie inclus in H1 – dupa care poti adauga cuvinte cheie sinonime in h2-h6.

2. Linkuri interne

In capitolul 2 al acestui ghid de SEO 2019 am vazut importanta linkurilor in procesul de crawling. Parte a crawlability site-ului tau sta in structura linkurilor interne. Cand dai link spre o pagina, te asiguri ca Google va accesa acea pagina.

Astfel trebuie sa ai 2-5 linkuri interne pe pagina.

3. Accesibilitate linkuri

Linkurile care au nevoie de click sunt de obicei ascunse de motoarele de cautare, deci trebuie sa te asiguri ca toate linkurile de pe site sunt usor de accesat.

4. Anchor text

Este textul din spatele linkurilor. Iata mai jos un exemplu concret:

<a href=”http://www.domain.com/”></a>
<a href=”http://www.domain.com/” title=”Keyword Text”>Keyword Text</a>

Acest anchor text trimite semnale motoarelor de cautare in ceea ce priveste contentul de pe pagina de destinatie.

seo ghid 2019
5. Optimizarea imaginilor

Imaginile mari cauzeaza intarzieri in incarcarea site-ului tau. Cea mai buna metoda de a rezolva aceasta problema este sa comprimi imaginile de pe site.

Pe langa asta trebuie sa adaugi si alt text – prin care motoarele de cautare sa isi dea seama despre ce este vorba in imagine.

6. Optimizarea titlurilor

Un titlu de pe pagina este descriptiv, un element HTML prin care specifici titlul unei pagini. Adauga cuvantul cheie principal in title tag.

Fiecare pagina trebuie sa aiba un titlu unic, care sa aiba cuvantul cheie inclus, si numele afacerii.

7. Optimizarea url-urilor

Este important sa ai url-uri curate pe site, care sa contina cuvantul cheie, dar si sa fie separat de semnul “-“.

Update Aprilie 2019 – Rich Snippets

Aceste Rich Snippets – sau rezultate rich sunt rezultate de cautare de la Google prin care se dau mai multe informatii pentru acest motor de cautare si pentru useri. Aceste date extra sunt luate din Structured Data gasite in pagina HTLML de pe site si include in mare recenzii, retete, evenimente si alte tipuri de date utile.

De ce sunt importante rich snippets?

Ele ajuta Google sa inteleaga mai bine informatiile de pe site prin 3 elemente:

– title tag

– meta descrieri

– url

Acestea sunt cele 3 elemente majore care apar in rezultatele de cautare Google pentru majoritatea site-urilor. Prin aceste 3 elemente tu trebuie sa convingi oamenii care vad site-ul tau in rezultatele de cautare sa dea click pe site-ul tau.

Cu ajutorul rich snippets, tu oferi mai multe informatii Google-ului despre ce este vorba pe site-ul tau.

Alege tipul de rich snippets in prima faza

Este important in functie de contentul de pe site sa iti dai seama ce tip de rich snippet ai nevoie sa dezvolti. Cea mai buna metoda este sa folosesti Structured Markup petnru a dezvolta aceste elemente.

Poti sa alegi sa dezvolti recenzii – de tip stele de la 1-5 care sa fie agregate de catre Google.

Retete – este un tip de data Structurata care se aplica doar pentru retete.

Music – ofera Google informatii despre melodii, albume, date.

Product markup – ofera motoarelor de cautare informatii despre produsele tale incluzand preturi si imagini.

Ghid Optimizare SEO Off Page 2019

 

Ghid optimizare viteza site 2019

 

Ghid SEO 2019 – Capitolul 1 – Ce este SEO

 

Ghid SEO 2019 – Crawling, Indexare si Clasare

 

GHID SEO 2019 – CAPITOLUL 3 – KEYWORD RESEARCH

 

Ghid SEO 2019 – Cum optimizam linkurile interne

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+