GHID SEO 2019 - CAPITOLUL 3 - KEYWORD RESEARCH - Star Marketing
seo ghid 2019
GHID SEO 2019 – CAPITOLUL 3 – KEYWORD RESEARCH

 

Bine ai ajuns la capitolul 3 al ghidului de SEO 2019 de la Star Marketing. In acest capitol vei afla cum sa faci keyword research de calitate pentru a gasi cele mai potrivite cuvinte/expresii cheie dupa care sa faci SEO pe site-ul tau.

Acum ca am aflat cum sa ne clasam in rezultatele de cautare Google, hai sa vedem cum sa determinam cuvintele cheie strategice dupa care vor targeta contentul de pe site, dar si cum sa dezvoltam content care sa satisfaca atat userii dar si motoarele de cautare.

Puterea in keyword research este in intelegerea audientei tinta dar si ce cauta ei.

Un bun research de cuvinte cheie ne va ajuta sa raspundem la intrebari precum:

– ce cauta oamenii pe site

– cati oameni imi cauta contentul

– ce format de content este util pentru ei

In acest capitol vom afla ce tool-uri sa folosm dar si ce strategii sa adoptam pentru a acoperii toate informatiile pe care userii vor sa le gaseasca pe site.

De indata ce ne vom da seama ce content vrea sa gaseasca audienta noastra tinta, putem sa ne bucuram cu adevarat de beneficiile optimizarii site-ului.


CE TERMENI CAUTA OAMENII?

Poate stii ce vrei sa faci, dar cum stii ca oamenii iti vor descoperii contentul, produsul/serviciul oferit sau informatiile pe care le oferi pe site. Daca raspunzi la aceasta intrebare cu siguranta vei avea de castigat.

Descoperirea cuvintelor cheie folosite de audienta ta tinta pentru a cauta ceea ce oferi tu, este primul pas.

Poti utiliza Google Keyword Tool pentru a descoperii volumul lunar de cautare pentru cuvintele cheie dar si a descoperii cuvinte cheie similare.

Vom analiza numarul de cautari pentru cuvintele cheie mai tarziu, dar in faza de descoperire trebuie sa gasim cuvintele dupa care sa creem content.

De indata ce ai adaugat lista de cuvinte cheie in tool-ul de research poti sa incepi sa descoperi alte cuvinte cheie, intrebari, topicuri care pot fi acoperite prin contentul de pe site.

In acest proces de SEO de descoperire a cuvintelor cheie relevante pentru content, putem sa vedem ca volumul de cautare difera de la cuvant cheie la altul.

Vrem intr-adevar sa gasim cuvintele cheie potrivite care sa aiba un volum de cautare mare, pentru a atrage mai multa lume pe site.

Atat cuvintele cheie cu volum mare de cautare dar si competitie mica sunt utile si avantajoase pentru site-ul nostru, prin descoperirea cuvintelor cheie cu volum mare de cautare ne va ajuta sa prioritizam contentul de pe site.

Trebuie sa intelegem ca putem sa ne diversificam lista de cuvinte cheie dupa care facem strategia de SEO prin crearea de content care sa acopere un subiect intreg. Astfel putem adauga cuvinte cheie semantice si sinonime.

Cu cat este mai mare volumul de cautare pentru anumite cuvinte cheie cu atat mai multa munca trebuie sa depunem pentru a ne clasa mai bine in rezultatele de cautare.

Acesta se refera la dificultatea de clasare a cuvintelor cheie si poate incorpora SERP features.

Marile branduri se bat pe cuvinte cheie cu volum mare de cautare, deci daca deabia ai investit in SEO, o sa dureze o perioada pana cand site-ul tau va incepe sa urce in rezultatele de cautare.

ghid seo 2019

Tipic, cu cat volumul de cautare este mai mare, cu atat mai mare este competitia si cu atat mai multa investitie este necesara. Astfel este important sa iti focusezi atentia pe cuvinte cheie cu volum de cautare mai mic la inceput.

Acum ca am vazut care este relevanta volumului de cautare pentru cuvintele cheie trebuie sa vedem cum sa alegem cuvintele cheie dupa competitia noastra.

Probabil ca in nisa ta ai multa competitie pentru cuvintele cheie. Deci care este primul pas de urmat?

Este o idee buna sa prioritizezi cuvintele cheie pentru care concurenta ta nu face SEO. Pe de alta parte, trebuie sa vezi si dupa ce cuvinte cheie se claseaza bine concurenta ta.

Este important sa vezi ce oportunitati pierde concurenta ta si sa profiti de lipsa lor de informare.

In capitolul 2 al acestui ghid de SEO 2019 am vazut mai multe despre SERP features. Acest background te va ajuta sa intelegi care este intentia de cautare a oamenilor pentru anumite cuvinte cheie.

Formatul in care Google afiseaza site-urile in rezultatele de cautare este dependent de tipul de cautare facut si dupa ce scrie in bara de search.

Poti cautari locale, dupa informatii, dupa zone, etc.

Este important sa faci un pas inainte si sa ajuti Google sa aiba mai multe informatii despre contentul de pe site-ul tau, prin acoperirea unor subiecte mari in care sa inserezi mai multe cuvinte cheie.


TOOL-URI UTILE PENTRU KEYWORD RESEARCH

Care este valoare pe care anumite cuvinte cheie o aduc pe site-ul tau?

Aceste tool-uri de mai jos te va ajuta sa afli raspunsul la aceasta intrebare.

Moz Keyword Explorer – este un tool care extrage date precise despre cuvintele cheie precum volum de cautare, dificultate, oportunitati.

Search Planner – Google Keyword Planner te ajuta sa ai date istorice despre anumite cuvinte cheie.

Ghid Optimizare SEO Off Page 2019

 

Ghid optimizare viteza site 2019

 

Ghid SEO 2019 – Capitolul 1 – Ce este SEO

 

Ghid SEO 2019 – Crawling, Indexare si Clasare

 

GHID SEO 2019 – CAPITOLUL 3 – KEYWORD RESEARCH

 

Ghid SEO 2019 – Cum optimizam linkurile interne

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+