Ghid Google Analytics – Star Marketing

[emaillocker]

Ghid Google Analytics – Star Marketing

Citeste acest ghid de Google Analytics de la Star Marketing pentru a afla cum sa monitorizezi traficul de pe site-ul tau web.

Definițiile termenilor “Google Analytics”
http://aefsupply.com/amatuer-wife-couple-movie Ce este o conversie?
O conversie este o acțiune finalizată, care se poate înscrie la buletinul dvs. de știri sau o vânzare pe site-ul dvs. Web.

In acest ghid de Google Analytics vei afla cum sa setezi corect un cont.
Care este atribuirea?
Acesta este locul în care Analytics elaborează punctul de contact care a creat vânzarea sau conversiile.
Care sunt modelele de atribuire?
Acestea sunt modele care dezvoltă importanța punctelor de contact.
de exemplu. Ultima atribuire a clicurilor dă 100% din creditul pentru vânzare la ultimul clic
de exemplu. Atribuirea primului clic dă 100% din creditul pentru vânzare la primul clic

Care sunt “Dimensiunile” în Google Analytics?
Acestea sunt atribute ale utilizatorului, cum ar fi locația geografică, dispozitivul sau tipul de browser.
Ce sunt valorile?
Acesta este termenul utilizat pentru a descrie comportamentul utilizatorilor pe site-ul dvs., de ex. Durata unei sesiuni, rata de respingere, numărul de pagini vizitate etc.
Ce sunt “Evenimente” în Google Analytics?
Acestea sunt evenimente specifice pe care doriți să le urmăriți, de ex. Când cineva descarcă un PDF pe site-ul dvs. Aceasta se referă la “obiective”
Care sunt “obiectivele” din Google Analytics?
Obiectivele reprezintă una dintre principalele măsuri pentru succesul site-ului dvs.
Google spune: “Exemple de obiective includ cumpărarea (pentru un site de comerț electronic), completarea unui nivel de joc (pentru o aplicație pentru jocuri mobile) sau trimiterea unui formular de informații de contact (pentru un site de marketing sau de plumb)” https: /support.google.com/analytics/answer/1012040?hl=en

ghid-google-analytics.jpg

Ce înseamnă “Vizualizări de pagină”?
Numărul de afișări de pagină este numărul total de pagini vizualizate și este posibil ca utilizatorii să vizualizeze mai multe afișări de pagină.
naked farmer protest Ce este o sesiune?
Acesta este durata pe care un utilizator o cheltuiește pe site-ul dvs.
(Notă: de la Flavius Noja, “petrecerea mai mult de 30 de minute pe un site nu generează o nouă sesiune.
follow site Ce înseamnă “Sursă” în Google Analytics?
Sursele se referă la locul în care a venit traficul de ex. Google, sau un anumit site Web, direct sau Social.
source link Ce înseamnă “Mediu” în Google Analytics?
Mediu se referă la categoria generală a sursei, de ex. Organic, PPC, social.
Care sunt “proprietățile” și “activele” și “punctele de vedere”?
Pentru fiecare afacere, este posibil să creați un Cont, care are apoi propriile “proprietăți” legate de activele sale – cum ar fi diferitele site-uri sau aplicații mobile.
Ce înseamnă “rata de respingere”?
Acesta este procentajul persoanelor care pleacă după ce au vizitat doar o pagină a site-ului.
S-ar putea să știți că persoanele care vin la site-ul dvs. “direct” vor avea ca rezultat o rată de respingere mai mică decât persoanele care vin prin intermediul, de ex. Sociale sau un rezultat al căutării.
“Vizualizările” se referă apoi la modul în care veți vedea datele referitoare la acea proprietate.
Când creați o “proprietate”, aveți doar vizualizarea implicită, astfel că aceasta vă oferă șansa de a diferenția.
Notă: atunci când creați o nouă vizualizare, datele nu sunt “reportate”, astfel încât începe numai colectarea de la data creării acesteia.
Cum se configurează Google Analytics
Mai întâi vizitați aici: https://www.google.com/analytics și vi se va acorda opțiunea de a vă conecta la cont.


How-to-setup-Google-Analytics-1
Dacă nu aveți deja un Cont Google, vi se va oferi opțiunea de a crea unul.
Dacă acesta este primul cont pe care îl configurați, atunci probabil că veți ateriza pe o pagină cu un pas, dar dacă nu:
Accesați “Admin” în partea de sus și faceți clic pe “Creați un cont nou” în partea de jos a listei:


How-to-setup-Google-Analytics-16-1
De acolo veți alege “Website” (implicit) sau “Mobile App”:
Completați detaliile înainte de a alege ‘Get Tracking ID’ în partea de jos:
Apoi veți putea accesa codul de urmărire care va fi adăugat pe site-ul dvs. Web:

Modificarea afișării implicite în Google Analytics
Dacă doriți să vedeți o anumită vizualizare pe care ați configurat-o la conectare, faceți clic pe Admin în partea de sus înainte de a selecta o vizualizare din meniul derulant:
Cum să filtrați propria adresă IP din datele Google Analytics
Pentru a vă asigura că rezultatele dvs. Google Analytics reprezintă cu exactitate vizitatorii adevărați ai site-ului dvs., probabil că doriți să excludeți persoanele care îl vizitează în mod regulat din cadrul organizației dvs.
Pentru a face acest lucru, trebuie să excludeți întreaga adresă IP pe care o utilizează.
Fie vă puteți da o listă, fie puteți:
Pasul 1 – căutați pe Google.com “Ce este IP-ul meu” de ex. 94.1.262.17
Pasul 2 – alegeți “filtre” din coloana “Vedeți”

Pasul 3 – Alegeți “Adăugați filtrul”:

Pasul 4 – În continuare alegeți să excludeți:

Cum să configurați filtre personalizate în Google Analytics
În contul dvs. Google Analytics, vă recomandăm să mergeți mai adânc cu filtrele. În acest caz, accesați meniul “Personalizat”

filtru

Și apoi alegeți din meniul derulant, pe baza faptului dacă doriți să ex. Includ sau exclude activitatea:
Notă: când aplicați mai multe filtre într-un cont, acestea se aplică în acea ordine. Deci, dacă vă decideți să filtrați mai întâi la nivel de țară, atunci acest filtru va fi activat înainte de al doilea filtru, de ex. tip de dispozitiv.

filtru1
Puteți schimba ordinea filtrului selectând “aloca ordine filtru” (deasupra listei).
Cum să utilizați “diagrame de mișcare” în Google Analytics
Dacă doriți să vizualizați datele într-o manieră vizibilă și activă și Google Analytics are acea capacitate.
Faceți clic pe cele trei pictograme rotunde din dreapta sus pentru a alege afișarea graficului de mișcare.

Și puteți schimba graficul făcând clic pe meniul derulant din stânga sus:

Este posibil să știți că cea mai mare înțelegere vine de la a avea obiectivele stabilite.
De asemenea, puteți modifica afișarea dând clic pe opțiunea de grafic.
Cum se adaugă segmente în Google Analytics
Având o imagine de ansamblu a datelor dvs. este utilă, este foarte probabil că veți dori să căutați și să afișați date care se referă, de exemplu, la date geografice și la utilizatori mai specifice.
Principalul considerent este: ce rezultate încercați să obțineți? Cum vă vor ajuta să vă înțelegeți mai bine aceste segmente?
Să presupunem că aveți un produs nou pe care doriți să îl obțineți prin intermediul remarketingului Google. Poate fi util să vă segmentați datele pentru a obține o perspectivă asupra unui vizitator mai specific, pe care, la rândul său, îl puteți remarca în funcție de istoricul site-ului dvs.
Dacă doriți să segmentați datele, puteți face acest lucru după cum urmează.
Faceți clic pe “adăugați segmentul” într-un raport:

How-to-add-segments-in-Google-Analytics-2

Apoi click pe + segment nou
Apoi puteți să numiți și să alegeți natura datelor pe care doriți să le includeți în acest segment.
În acest exemplu mă uit la:
Statele Unite ale Americii
25-44 de ani

După cum puteți vedea, este vorba despre 27,35% dintre utilizatorii mei – 98 000 de persoane.
Dar dacă filtrez la un stat, sau chiar la nivel de oraș, veți vedea numerele (inclusiv procentajul) pe cădere dreapta pentru a afișa 813 de utilizatori:

How-to-add-segments-in-Google-Analytics-3
Și există o mulțime de alte filtre pe care le puteți adăuga, de ex. Alegând cât timp de la ultima lor sesiune:

Și tipul de tehnologie pe care o folosesc:

How-to-add-segments-in-Google-Analytics-6

După ce ați salvat filtrele, datele pe care le puteți vedea afișate în tabel se vor baza pe această segmentare.
Dacă doriți să îl eliminați, acesta este încă salvat, dați clic pe meniul derulant din dreapta sus și alegeți “eliminați” în partea de jos a listei.
Rețineți că puteți edita segmentul aici, dar pentru a îl șterge, va trebui să reveniți la lista de prezentare generală:
O scurtă introducere în Rapoartele de public Google Analytics
Iată câteva fapte pe care le puteți obține din Google Analytics în legătură cu publicul dvs.:
1. Comparații
Puteți compara o perioadă cu ultima (sau orice interval de date).
Pentru aceasta, selectați cele două intervale din partea dreaptă sus:

Cifrele indicate în verde înseamnă că schimbarea este pozitivă, iar roșu înseamnă că există o scădere.
2. Vizitatori noi vs. întoarcere
După cum puteți vedea, aici compar și două perioade.
3. Demografia
Acest lucru vă va oferi o imagine de ansamblu asupra vârstei și sexului persoanelor care vizitează:

4. Locație
Știind de unde vin vizitatorii este vitală:
5. Frecvență și recente
Acest lucru vă oferă o imagine minunată asupra numărului de persoane care vizitează o singură dată sau a vizita de câteva ori sau sunt mult mai dedicate site-ului dvs. web:

6. Tehnologie
În secțiunea Audiență, vedeți browserele care au fost utilizate cel mai frecvent:

Rapoartele de achiziție Google Analytics

raport aud
Acestea sunt o modalitate foarte bună de a înțelege de unde vine traficul.
După cum puteți vedea în acest exemplu, există o combinație între căutarea organică, e-mail, social și direct:
Și puteți selecta Top Surse / Medii pentru a le rupe în continuare.

source
Dacă parcurgeți în jos, veți putea oferi surse care generează cele mai multe conversii.
În acest caz, traficul și trimiterea socială și directă oferă mai mult decât căutarea organică.
Acesta este afișarea pentru “Toate obiectivele”, dar puteți face mai granulat selectând un obiectiv specific după cum urmează:
Privind în continuare la “Canale”, puteți începe să căutați, de ex. Ce fac oamenii care provin din diferite surse:
Aici vedem că afișarea medie pe pagină pentru persoanele de la Social este mai mare decât cea din căutarea organică.
De asemenea, puteți să arătați care sunt sursele care vă oferă cea mai mare parte a obiectivelor.

Apoi, uitandu-ne la “Source / Medium”, putem vedea volumul sesiunilor din partea stanga si care a avut cea mai lunga “durata medie a sesiunii” (pentru mine este via Social si, in special, Google+).

aqu
În cele din urmă, dacă mă uit la “Recomandări” din meniul din stânga, acesta va afișa site-urile care fac referire la trafic care determină trafic.
În acest caz blogul meu trimite multe, dar aș putea să mă gândesc dacă pot trimite mai multe. De asemenea, blogging-ul oaspeților pe SocialMediaExaminer.com a adus și peste 1000 de vizitatori.
Dacă apoi adaug o dimensiune secundară a “paginii de destinație” (începeți să tastați și veți putea comanda rapid selecția), văd ce articole se leagă de acele site-uri:
Voi găsi și alți referitori pe care probabil că nu mi-am dat seama că îmi trimit trafic și dacă sunt utilizatori noi sau care au fost deja acolo înainte – ca în cazul GoogleClassroom.com
Dacă acest trafic se transformă atunci m-aș putea conecta cu acel site și să văd cum am putea să lucrăm împreună mai mult, știind că referințele lor s-au transformat bine.
(Pot vedea “datele despre obiective” în dreapta graficului).
Cum să utilizați Rapoartele sociale în Google Analytics

rapoarete
Cunoașterea valorii traficului social este o necesitate, și după cum puteți vedea din acest exemplu, urmăresc înregistrările și dau o valoare de 1 dolar fiecăruia.

Apoi avem “Conversii” în legătură cu Social:

conversii social

Ultimele două pe lista Socială sunt “pluginuri” (care vă oferă câteva date despre conectorii sociali adăugați la o pagină) și “User Flow”, care vă oferă fluxul de persoane din rețele diferite.

Dacă faceți clic pe “roșu”, veți vedea de ex. Numărul de persoane care au renunțat la un moment dat în călătoria utilizatorului.

Pentru a utiliza acest lucru în mod eficient, va trebui să aveți o hartă clară a călătoriei dorite de către utilizator, de ex. Ceea ce duce la paginile de destinație care convertesc.
Cum să utilizați rapoartele “Optimizarea motoarelor de căutare” în Google Analytics
Acesta este un mod la îndemână pentru a vedea când ați apărut conținut în Căutarea Google și de ex. Poziția în care a fost, indiferent dacă cineva a făcut clic sau nu pentru a vizita site-ul dvs.
Va trebui să aveți contul de analiză conectat la Consola dvs. de căutare (a fost un instrument Webmaster)

De asemenea, puteți adăuga oa doua “valoare”, cum ar fi poziția medie și modul în care se schimbă în timp.
Apoi, puteți să vă uitați la “paginile de destinație” care au apărut:
Țările în care s-au făcut impresiile:
Ceea ce cred că este cel mai util în acest raport este de a examina o selecție de posturi care s-au clasat bine. Acest lucru vă oferă o șansă de a revizui activitățile de SEO care au funcționat.
Apoi, luați în considerare “posturile importante” pe care doriți să aveți o poziție globală mai bună. Ce schimbări ați putea să le faceți, de ex. Adăugând în câteva videoclipuri sau o prezentare și apoi reamplificându-le în Social, ceea ce le-ar putea da o creștere în Căutare? Sau ce alte schimbări pot face diferența? Aceasta este o șansă de a revizui și de a acționa.
Cum să utilizați Rapoartele de comportament în Google Analytics
Acest raport oferă o perspectivă asupra a ceea ce fac vizitatorii pe site-ul dvs., cum ar fi numărul de afișări de pagină, timpul pe pagină, rata de respingere etc.

Sub “Conținutul site-ului” din stânga puteți alege între pagina “Pagina”:

Dați clic pe stânga în “paginile de destinație” și puteți găsi, de ex. Pagini cu performanțe slabe care nu satisfac cerințele oamenilor, cum ar fi:
Luați în considerare rezultatele dvs. și apoi căutați să vă potriviți cu tabloul de bord pentru a vă oferi cele mai bune informații pentru a le atinge.
Cum se configurează Urmărirea conversiilor și obiectivele în Google Analytics
Unul dintre cele mai importante aspecte ale contului dvs. Google Analytics este în legătură cu faptul că puteți urmări o activitate care devine rezultatul. Modul de a face acest lucru în Google Analytics este prin urmărirea conversiilor. Puteți urmări evenimentele, cum ar fi atunci când descărcați PDF, atunci când vă înscrieți la newsletter, atunci când cumpără un produs. Există multe alte obiective care pot fi urmărite, de asemenea. Urmărirea conversiilor se va referi la finalul pe care l-ați implementat și, în exemplul de mai jos, pentru a vă arăta cum să configurați urmărirea pentru înscrierea unui buletin informativ.
Pentru a începe, faceți clic pe fila Administrator din partea de sus și apoi faceți clic pe “Vizualizați” unde veți vedea “Obiective”:
De aici veți vedea o tabelă cu obiective prestabilite și care sunt active sau nu:
Pentru a crea un nou obiectiv, dați clic pe + obiectiv nou:
Și puteți vedea “șabloane” după cum urmează (dacă nu puteți lucra prin instrucțiunile oferite de Google):

Din această listă voi alege “Înscrieți-vă” în partea de jos a secțiunii de implicare.

Odată selectată, dați clic pe “Continuați” și treceți la pasul următor în care dăm numele un obiectiv:
În cazul în care înscrieți buletinul informativ, există o “pagină de mulțumire” care va declanșa codul. Aceasta înseamnă că dorim să selectăm opțiunea respectivă.
Odată ce selectați, puteți să renunțați la adresa URL:
Notă: este doar adresa URL / nu întreaga adresă a site-ului web.

 

CONCLUZIE: Acum ca ati aflat cum sa dezvoltati un cont de Analytics puteti sa monitorizati actiunile de marketing a afacerii dvs.

 

PS: Pentru a intelege mai usor cum functioneaza Google Analytics puteti urmarii gratuit cursul de Google Analytics de la Star Marketing.

[/emaillocker]

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+