GHID FACEBOOK PIXEL 2019 - STAR MARKETING TIMISOARA
Optiuni de targetare in Facebook Ads
GHID FACEBOOK PIXEL 2019
image_pdfimage_print

 

In acest ghid realizat de Star Marketing poti sa afli cum sa instalezi corect Facebook Pixel pe site-ul tau – acesta este utilizat de marketeri pentru a pune un cookie pe site-ul tau pentru a face trackig la toti vizitatorii de pe site.

Daca vei instala Facebook Pixel pe site-ul tau atunci vei avea o imagine mai clara asupra campaniilor de Facebook Ads, care iti va permite sa creezi audiente de remarketing.

Poate ca la inceput acest pixel Facebook pare confuz dar daca vei citi mai jos acest ghid vei afla care sunt beneficiile lui.

Prin cadrul acestui ghid de Facebook Pixel vei:

– afla de ce ai nevoie de acest cookie
– care sunt utilizarile
– cum instalezi acest pixel pe site
– cum sa ai un control asupra lui si a conversiilor

1. BENEFICIILE FACEBOOK PIXEL

– inainte de 2015 erau diversi pixeli ce faceau tracking la diverse conversii, dar in timp, FB a facut un pas important pentru simplificarea acestui pixel si a introdus doar unul singur care sa acopere toate nevoile.

Acest pixel este utilizat de majoritatea advertiserilor. Daca vrei sa ai un control mai mare asupra campaniilor tale, trebuie sa ai acest pixel pe site-ul tau.

Potrivit ghidului FB, acest pixel te va ajuta sa:

1. Te asiguri ca toate anunturile tale aduc rezultate

Dupa instalarea pixelului pe site, vei putea sa faci un tracking mai bun a campaniei tale si sa asiguri ca aduci conversii pe site.

Poti utliza fie evenimente standard / custom pentru a face tracking la diverse tipuri de conversii – cumparaturi, page views, etc.

Poti de asemenea sa adaugi o valoare monetara la diverse conversii pentru a vedea ROI campaniei tale.

2. Creare audiente avansate

Daca vrei sa dezvolti anunturi de top in Facebook, trebuie sa folosesti – audiente personalizate sau asemanatoare.

Aceste audiente Custom iti permit sa targetezi oamenii ce au vizitat site-ul tau, au interactionat cu ad-ul tau, au facut diverse actiuni.

Dupa instalarea Facebook Pixl, poti sa targetezi usor oamenii care au intrat pe site-ul tau in ultimele 180 zile.

3. Tool-uri si metrici importante

Facebook pixel iti va permite sa dezvolti diverse tipuri de conversii care sa iti ofere rapoarte pe care sa le poti vedea in Ads Manager.

Pe langa ast, poti sa dezvolti diverse metode de licitare si sa setezi campanii cu diverse obiective.

Hai sa vedem cum putem instala Facebook Pixel pe site.

Setarea acestui pixel nu este atat de dificil precum pare. Poate sa dureze maxim 1 h pana la instalare completa.

Pentru asta trebuie sa accesam Business Manager -> Pixel.

Daca nu am creat sau instalat pixelul, trebuie sa in cream. Dam click pe creare pixel – acel buton verde.

O noua fereastra de pop-up va aparea – si trebuie sa ii dam un nume.

Dupa care, ni se cere sa instala acest pixel cod pe site, unde avem 3 optiuni:

– folosind pixel integration sau Google Tag Manager
– copy – paste cod pe site
– trimitem email la developer

Este usor sa punem codul in header-ul site-ului sau cu diverse plugin-uri pentru WordPress/Presatashop sau Magento.

ADAUGAREA DE EVENIMENTE IN PIXEL COD

Pe langa sansa de a face tracking la vizitatorii de pe site, Facebook Pixel ne da sansa sa facem tracking la diverse evenimente de pe site.

Daca vrei sa faci tracking la diverse evenimente poti sa le adaugi in cod.

Iata mai exact explicatia codului de pixel:

1. codul original – da copy/paste la facebook pixel in header-ul site-ului.

2. Pixel base code – ce ai instalat inainte in pasul trecut

3. Standard event code – in codul pixel, deasupra de </script> tag, paste codul de standard event.

DEFINIREA CONVERSIILOR IN FACEBOOK PIXEL

Daca vei utiliza standard events pentru a face tracking asupra rezultatelor campaniei, trebuie sa intelegem ca standard events masoara conversiile automat.

Daca folosesti custom events, planuieste sa folosesti reguli de scriere a url-urilor sau vrei sa definesti o coversie ca un subset al eventurilor standard, atunci trebuie sa urmezi pasii de mai jos.

1. Mergi in FB pixel tab in Ads Manager

2. Da click pe creare conversie-> track conversie

3. Dupa care apasa pe “Rule”

Aici adaugi url-ul la care vrei sa faci tracking de conversie.

CONCLUZIE GHID FACEBOOK PIXEL

Daca vrei sa te bucuri de toate elementele valabile in Facebook Ads Manager trebuie sa ai FB pixel instalat.

Cele mai importante beneficii ale acestui pixel code sunt:

1. tracking la conversii care se intampla in afara platformei Facebook – pe site-ul tau.

2. adunarea de date relevante asupra campaniei de FB

3. creare de audiente avansate de remarketing sau lookalike audience

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+