Daca vrei sa te folosesti de Facebook Ads pentru a genera lead-uri, conversii si trafic pentru afacerea ta, acest ghid este tot ce ai nevoie pentru aceste lucruri.

Uneori poate sa fie un cosmar sa setezi si sa optimizezi campania de Facebook Ads si ajungi poate la un moment dat sa pierzi sute/mii de euro fara rezultatele dorite.

Termeni precum generarea de leads, conversia pe site-uri web, optimizarea traficului și a campaniei ar putea fi dificil de înțeles dacă este vorba despre anunțurile pe Facebook pentru prima dată.

Aceste sfaturi vă vor ajuta să înțelegeți cum sa desfășurați o campanie de marketing de succes în ceea ce privește numarul de clienti de pe social media.

Ce este conversia unui site web?

Conversia unui site este unul dintre factorii cheie pentru succesul campaniei dvs. de marketing. Acesta include controlul clienților dvs. pentru a face ceea ce doriți exact să facă pe site-ul dvs. Web.

De exemplu, o conversie a site-ului va face clienții să cumpere produsele dvs., să se înscrie la buletinul informativ, să se înregistreze pentru un webinar sau să completeze un formular de contact

Potrivit strategiei și obiectivelor site-ului dvs., conversia site-ului ar trebui să genereze potențialii clienți sau să conducă la vânzări.

Conversiile sunt unice, deoarece o conversie dintr-un singur site nu poate fi considerată ca o conversie pe un alt site.

Succesul afacerii dvs. se află în strategia utilizată în conversia site-ului web.
Mai întâi trebuie să definiți obiectivele site-ului înainte de conversie.
Specificați ce doriți clientul dvs. să facă atunci când acestea aterizează pe site-ul dvs. Web.
Obiectivele ar trebui să reflecte obiectivele afacerii.

Conversiile pot fi reexaminate cu timpul pentru a verifica eficiența acestora, precum și pentru a adăuga mai multe obiective ale site-ului web.

Din moment ce știm acum ce este o conversie a site-ului, să vedem cum pot fi utilizate anunțurile Facebook pentru a o facilita.

Facebook are peste 2 miliarde de utilizatori activi, ceea ce îl face cel mai potrivit mediu pentru a crea lead-uri pentru site-ul dvs.

Este una dintre cele mai vizitate pagini de pe internet, deci este cea mai bună strategie pentru dvs de a dezvolta afacerea.

Ca parte a campaniei dvs. de marketing, trebuie să investiți în obiectivele afacerii dvs. pentru a vă asigura că anunțurile dvs. Facebook funcționează bine.

Există mai multe tehnici pe care le puteți utiliza pentru a genera trafic pe site-ul dvs. web.

Rețineți că numărul vizitatorilor pe site-ul dvs. este mai mare, cu atât este mai mare rata de conversie.

Succesul anunțurilor dvs. Facebook depinde numai de strategia utilizată.

În primul rând, trebuie să recunoașteți faptul că Facebook este o platformă social media și nu un mall.

Abordarea este diferită de alte campanii, în cazul în care doriți ca anunțurile dvs. Facebook să fie convertite.

Mulți oameni își asumă faptul că publicitatea pe Facebook se învârte în jurul postării unui anumit produs sau serviciu și ulterior vânzări.

Ce este o conversie pe Facebook?

O conversie Facebook este o acțiune pe care un utilizator de pe Facebook o ia când vizitează pagina dvs. Aceasta include:

Vizualizarea unei anumite pagini
înregistrare
Plasarea unei comenzi după selectarea articolelor din coșul de cumpărături și check-out.

Dar, înainte de conversie, trebuie să vă alertați mai întâi când se întâmplă conversia. Veți vedea că Facebook nu știe când se produce conversia.

Aceasta înseamnă că trebuie să creați o conversie personalizată sau să adăugați un cod de eveniment la o pagină web, astfel că atunci când pagina este vizitată de utilizator, Facebook va detecta automat această conversie.

Este greu să monitorizați performanța anunțurilor dvs. Facebook doar după cum clienții fac comenzi.

Mai întâi trebuie să instalați pixelul Facebook pentru a ușura munca de monitorizare a performanței anunțurilor dvs. Facebook.

Puteți urmări performanța, puteți verifica dacă campania dvs. de marketing Facebook funcționează sau aveți nevoie pentru a dezvolta noi obiective.

Facebook pixeli

Imaginați-vă că ați configurat anunțurile dvs. Facebook, trebuie să monitorizați câți utilizatori vizitează pagina dvs. și numărul de clicuri pe care le obțineți pe zi.

Un pixel Facebook este un plugin care vă va ajuta să faceți conversia, optimizarea și remarketingul campaniei dvs. Facebook.

Toate conversiile dvs. de pe Facebook vor fi măsurate și eficacitatea acestora, reflectând acțiunile pe care le fac oamenii atunci când accesează site-ul dvs. web.

Un pixel este un instrument de urmărire alcătuit dintr-un cod care se află între etichetele header-ului de pe site-ul dvs. web pentru a avertiza Facebook ori de câte ori obțineți pentru a obține o conversie de la unul dintre anunțurile dvs.

Trebuie să adăugați un pixel de eveniment pentru a urmări potențialii clienți.

Folosind datele de la pixeli, puteți re-strategiza pentru a vă asigura că anunțurile dvs. sunt redirecționate către clienți potențiali.

De asemenea, vă puteți întări campania de marketing prin construirea de segmente de public.

Pixeli are, de asemenea, alte instrumente suplimentare de publicitate Facebook pe care le puteți debloca.

Pentru a configura pixelul Facebook, plasați codul pixel în antetul site-ului dvs. Web.

Data viitoare când un utilizator din Facebook efectuează o acțiune cum ar fi încheierea unei comenzi de achiziție, pixelul va fi declanșat să vă raporteze.

Astfel, puteți să vă lărgiți lista de contacte în cazul în care aveți anunțuri Facebook mai noi, le puteți direcționa către potențialii clienți.

Pixelul Facebook poate crea o copie de rezervă a campaniei dvs. de marketing utilizând datele pentru a ajunge la potențialii clienți.

Puteți urmări cu ușurință achiziția făcută de clienți.

Prin audiența Lookalike, puteți să vă lărgiți baza de clienți, accesând prietenii celor mai buni clienți.

Obiectivele Campaniei Facebook

Obiectivul campaniei de anunțuri variază în funcție de proprietarii de afaceri diferiți, dar la sfârșitul campaniei, rezultatele sunt similare.

Multe obiective se axează în principal pe generarea de potențiali clienți și pe crearea mai multor conversii pe Facebook.

De asemenea, acesta poate fi utilizat pentru a crea publicul în rândul publicului și pentru a acumula o mare descoperire a potențialilor clienți care sunt susceptibili să investească în afacerea dvs.

De asemenea, trebuie să fiți conștienți de aceste obiective, fiecare dintre acestea fiind redus pentru a realiza o anumită acțiune.

Pentru o utilizare maximă a obiectivelor pe care trebuie să le puteți optimiza, iată câteva dintre obiectivele anunțului care ar trebui incluse în campania dvs. Facebook:

Engagementul postarilor din Facebook

Acest obiectiv vă ajută să creșteți modul în care o singură postare pe Facebook poate crea angajament.

Se măsoară în termenii modului în care postul primește:

Likes
Vizualizări foto
Comentarii și
Acțiuni.

Like-uri pe Facebook

Cea mai bună modalitate de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a avea încredere în Facebook este prin intermediul paginilor de publicitate.

Clienții au încredere într-un anunț care are multe likes, deoarece arată că mulți utilizatori l-au folosit și au fost satisfăcuți.

Puteți utiliza o aplicație terță parte pentru un fel de concurs unde traficul generat în aplicație va fi conectat direct la pagina dvs. de pe Facebook.

Participanții la concurs vor trebui să placă pagina dvs. Facebook. Prin intermediul concursului, puteți acorda produse și servicii de la compania dvs.

Este esențial să vizați publicul interesat de produsele și serviciile dvs. Puteți reduce numărul clienților care acumulează cel mai mare beneficiu din utilizarea bunurilor și serviciilor dvs.

Împărțiți clienții în diferite grupuri, cum ar fi grupul de vârstă, afilierea la locul de muncă și activitatea online. De asemenea, puteți clasifica clienți cu interese similare.

Clicuri pe site

Facebook vă oferă opțiunea de a vă conecta site-ul astfel încât clienții să poată vizita, crescând astfel clicurile pe site-uri.

Anunțurile dvs. vor fi îmbunătățite pentru a primi cât mai mult posibil.

Dar trebuie să faci o treabă bună pentru a face clienții interesați de anunțurile dvs. Facebook pentru a le verifica site-ul.

În cazul în care pagina dvs. de pe Facebook nu este bine dezvoltată, puteți profita de anunțurile de domeniu.

Deși este limitat la partea dreaptă a paginii și nu va apărea probabil în feedul de știri al utilizatorului.

Cei mai mulți utilizatori noi ai Facebook-ului au șanse să-l rateze, dar în timp devine vizibil. Puteți utiliza publicul pentru a direcționa trafic spre site-ul dvs. web.

Atunci când utilizați acest obiectiv, este esențial să verificați în mod regulat frecvența și audiența țintă pentru a obține trafic direct pe site-ul dvs. web.

De asemenea, puteți viza audiențe Lookalike atunci când verificați clicurile pe site.

Lead Generation

Aceasta este cea mai bună modalitate de a angaja utilizatorii pe Facebook fără a le obliga în mod necesar să părăsească pagina Facebook.

Este cel mai potrivit pentru creșterea afacerilor și generarea de leads pentru site-urile de afaceri.

Utilizatorii de telefon nu mai trebuie să fie redirecționați către un alt site web care nu va fi lansat pe telefoanele lor.

Trebuie să împărțiți publicul țintă în diferite grupe de vârstă. Creați pagini de destinație specifice pentru vizitatori.

De asemenea, puteți profita de publicul de căutare și de retargetul cu o listă de potențiali clienți potențiali.

Vizualizări video

Anunțurile video sunt favorite instant de către mulți utilizatori. Creează o memorie durabilă pentru utilizatori, mărind astfel gradul de cunoaștere a mărcii.

Anunțurile Facebook au o funcție de redare automată care captează atenția utilizatorilor Facebook.

Facebook a oferit un CPC mai mic pentru direcționarea corectă atunci când vine vorba de videoclipurile postate.

Publicul care văde videoclipurile poate fi utilizat pentru a fi redirecționat în funcție de formatul anunțului.

Amintiți-vă să atașați pixeli de conversie Facebook în formatul de anunțuri pentru a captura cookie-urile utilizatorilor pentru a le retrimite mai multe formate de anunțuri.

Funcționează cel mai bine atunci când vizează o audiență largă. GIF-urile reprezintă o modalitate ieftină de a face publicitate anunțurilor dvs. Facebook.

Obiectivul de conversie Facebook

Obiectivul principal al conversiei dvs. ar trebui să fie acela de a determina utilizatorii să convertească pentru a efectua o anumită acțiune, de exemplu, atunci când vă înregistrați, plasați o comandă, cumpărați sau verificați.

Aveți nevoie de cel puțin 30 de conversii pe săptămână pentru a permite companiei Facebook să aibă suficiente date pentru a crea un model consistent privind modul în care persoanele care au convertit pot converti în publicul vizat.

Cele mai multe conversii făcute pe săptămână se folosesc datele despre mod și mai multe ipoteze sunt făcute cu privire la modul în care audiența vizată este capabilă să convertească atunci când le difuzați anunțurile.

Atunci când ratele de conversie sunt scăzute, atunci Facebook nu va putea dezvolta caracteristicile utilizatorilor pentru a vă direcționa anunțurile către publicul vizat.

Acest lucru limitează difuzarea anunțului către publicul vizat, reducând astfel ratele de conversie.

Cum să obțineți conversii pe Facebook

Anunțurile Facebook primesc un total de 22 de miliarde de clicuri pe an.

Anunțurile pot ajunge la aproape 2 miliarde de utilizatori activi lunari.

Dar cum obții aceste conversii atunci când folosești Facebook?

Orice comerciant online serios realizează că Facebook are potențialul de a duce la creșterea afacerii lor.

Iată câteva sfaturi pentru a obține conversii pe Facebook:

Afișare puternică a anunțurilor pe Facebook
Mai întâi trebuie să fiți familiarizați cu produsele, serviciile și potențialii utilizatori.

Împărțiți-vă clienții în grupuri cum ar fi tinerii și vârstnicii, bărbații și femeile, activi și latenți pentru a vă îngrădi până la cele foarte susceptibile de a achiziționa produsele și serviciile dvs.

Puteți utiliza o solicitare de acțiune în cazul în care potențialii clienți oferă elemente de valoare ridicată în schimbul “înscrierii” clientului.

Este considerat altfel politicos decât pop-up-urile care irită utilizatorii care uneori nu doresc să se înscrie pentru nimic.

Remarketingul cu Pixeli Facebook

Facebook pixeli este un alt mod convenabil de a obține conversii pe Facebook.

După ce ați configurat pixelul Facebook pe site-ul dvs., sunteți setat să mergeți.

Activați pixelul și asigurați-vă că acesta este activ.

Veți putea nu numai să obțineți conversii, ci și să măsurați acțiunile de importanță pentru site-ul dvs., cum ar fi atunci când cineva face o achiziție.

Mulți proprietari de firme ignoră importanța editorului de putere.

Are numeroase caracteristici și funcționalități care pot crea conversii în anunțul dvs. Facebook.

Optimizarea anunțurilor Facebook pentru conversii

Majoritatea comercianților on-line nu reușesc să-și dea seama că Facebook este o cale social media și nu un mall.

Majoritatea dintre aceștia merg în neregulă în ceea ce privește modul în care execută anunțuri.

Amintiți-vă că potențialii clienți sunt în primul rând preocupați de conexiunile personale, mai degrabă decât de indiciile de afaceri

Trebuie să tăiați și să modelați anunțurile pentru a atrage clienții pentru a vă verifica produsele și serviciile.

Mai degrabă decât să fie orientate către vânzări oferă cadouri gratuite care se află în partea de sus a listei de nevoi ale clienților dumneavoastră.

În schimb, veți avea acces la adresa de e-mail, contactele și lista de prieteni a clientului, în cazul în care doriți să le comercializați în viitor.

Este bine să optimizați anunțurile dvs. Facebook pentru diferite obiective și să începeți să comparați campaniile cu alte campanii pentru a le verifica progresul.

De asemenea, puteți schimba obiectivele campaniei după ce ceva nu reușește.

Iată câteva sfaturi pentru a atrage clienții de pe Facebook pentru a părăsi site-ul și a ateriza pe site-ul dvs. unde aveți produsele și serviciile dvs.

Trebuie să creați mai întâi un link către o pagină de destinație înscrisă pe site-ul dvs. Am acoperit toate modurile în care puteți optimiza anunțurile dvs. Facebook pentru a obține conversii finale.

Publicul particularizat

Anunțurile dvs. Facebook vor fi disponibile pentru mulți utilizatori, dintre care unii nu sunt interesați de acestea.

Și există șanse utilizatorilor care sunt foarte probabil să verifice că anunțurile dvs. nu sunt atinse.

Trebuie să direcționați anunțurile dvs. pentru a crea o audiență personalizată, care are un potențial ridicat de a face check out și, în același timp, un număr mare.

Aveți opțiuni pentru a vă lansa publicul personalizat de la zero, pentru a profita de utilizatorii deja conectați la pagina dvs. sau pentru a alege un public personalizat pe care l-ați creat anterior.

Puteți viza o pagină a fanilor Facebook care găzduiește mulți dintre potențialii dvs. clienți.

De asemenea, puteți verifica interesele comune ale potențialilor clienți.

Campania Facebook

O campanie Facebook ilustrează obiectivul publicitar.

De asemenea, conține un set de anunțuri care definește direcționarea, destinația de plasare, setările de sume licitate, bugetul general al campaniei și graficul anunțurilor.

Trebuie să creați un plan de acțiune privind desfășurarea campaniei.

Trebuie să bugetați costul campaniei astfel încât efectul ulterior al campaniei să acopere costul utilizat în campanie.

Puteți să oferiți utilizatorilor conținut gratuit pentru a crea publicul pentru a vă controla campania.

Puteți profita de materiale educative și de divertisment pentru clienții dvs. ideali.

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+
Deschide chat
Discuta cu noi
Salut,
Cum te putem ajuta?