cum sa analizezi seo concurenta
Cum sa analizezi SEO competitia ta

http://afcmarseille.com/porn/latina-ass-xxx Daca intelegi cum sa analizezi competitia site-ului tau din punct de vedere SEO atunci esti cu un pas inainte in a atinge succesul unui keyword research si in dezvoltarea unei strategii corecte de SEO. Sunt multi factori implicati in acest proces, de care nu te poti lipsi.

apuffyjacketwalksintoabar.com In acest articol vei afla cum sa dezvolti o analiza de SEO a concurentilor tai.

http://viptesisat.com cum sa analizezi seo concurenta

PASUL 1 – DEZVOLTAREA UNUI KEYWORD RESEARCH

pov blowjob sites Orice analiza a concurentilor tai trebuie sa inceapa cu un research de cuvinte cheie. Daca nu stii ce cuvinte cheie sa targetezi, nu poti determina exact competitia ta. Acest pas va determina nivelul de dificultate pentru strategia de SEO.

source link Spre exemplu, sa zicem ca ai un magazin care vinde biciclete si vrei sa deschizi un magazin online. In functie de bugetul tau, poti sa targetezi cuvinte cheie cu volum de cautare mare sau mic. Pastreaza cat poti de mult realismul. Ai nevoie de bani si timp sa ajungi in prima pagina a rezultatelor de cautare Google. Separa cuvintele cheie in nise/subnise si sorteaza cuvintele cheie dupa volum.

http://afcmarseille.com/porn/anal-spit-piss-squirt 1.1 Adauga cuvinte cheie care iti vin rapid in minte

http://johanstellerphotography.com Aceste cuvinte cheie sunt bune pentru ca prin ele determini nisa ta din experienta. Este ca un proces de brainstorming.

http://johanstellerphotography.com Poti utiliza Google pentru a gasi sugestii reale. Pur si simplu mergi pe Google.ro si incepe sa scrii cuvintele tale si Google iti va da noi idei sub bara de search.

http://johanstellerphotography.com Cuvinte cheie care au in componenta lor cuvantul “cumpara” sau “pret” arata intentia de cautare a oamenilor. Ei fie vor sa cumpere fie vor sa afle pretul pentru anumite produse/servicii.

solo egypt zw Daca targetezi aceste cuvinte cheie inseamna ca si tu vrei sa vinzi, dar competitia va fi mare.

here O alta categorie de cuvinte cheie poate fi ” cele mai bune X pentru Y”.

tiny fucked by bros big boner in bed Aceste fraze nisate tind sa fie mai putin competitive. Astfel tu poti targeta aceste cuvinte cheie si clasa mai rapid site-ul in prima pagina Google.

julia ann loves a big nylon pantyhose Ele sunt numite cuvinte cheie long-tail.

teen jaqueline gives amazing blowjob ghid optimizare site in 2018

1.2 Adauga aceste cuvinte cheie in tool-uri de analiza

Acum ca ai o lista de cuvinte cheie poti sa mergi mai departe si sa analizezi care este volumul de cautare pentru aceste cuvinte cheie.

Poti merge in Google Keyword Planner si sa adaugi aceste cuvinte cheie.

Poti merge in cognitiveSEO Keyword Tool pentru a analiza mai bine aceste cuvinte cheie. Astfel iti vei face o idee in privinta dificultatii de clasare pentru aceste cuvinte.

Un volum de cautare mare pentru cuvintele cheie inseamna ca fraza este populara si este des tastata in motoarele de cautare. Dificultatea pentru anumite cuvinte cheie arata cat de greu iti va fi sa clasezi aceste cuvinte cheie in prima pagina.

1.3 Alege cuvintele cheie in functie de relevanta si volum de cautare

Pentru exemplul nostru legat de magazinul de biciclete trebuie sa alegem cuvintele cheie cele mai potrivite pentru a face SEO. Acestea trebuie sa fie cat mai relevante cu afacerea/produsele noastre si trebuie sa aibe un volum mediu spre mare de cautare.

2. Identificarea concurentilor tai

Acum ca am ales clar cuvintele cheie dupa care facem SEO trebuie sa analizam clar concurenta noastra si sa vedem de ce ei se claseaza mai bine in rezultatele de cautare fata de noi.

Eu personal folosesc CognitiveSEO Keyword Tool care imi permite sa adaug cuvintele cheie dupa care vreau sa ma clasez si sa fac o analiza a paginii rezultatelor de cautare. Aici am un scor intre 10 si 100 care se bazeaza pe dificultatea de clasare a unui site in top 10 rezultate de cautare dupa anumite cuvinte cheie.

2.1 Cuvintele cheie performante ale competitorilor

Acum ca stim cine sunt competitorii nostri putem sa analizam cele mai puternice cuvinte cheie ale lor pentru a vedea daca ii putem depasii si daca putem gasi cuvinte cheie similare de care ei nu profita.

INTERNET SEO AND WEB OPTIMIZATION CONCEPT

Pentru analiza acestor cuvinte cheie mergem la Site Explorer de la Cognitive SEO si introducem url-ul concurentilor. Dupa ce datele sunt analizate, mergem la Rankings si selectam tara. Aici vedem clar cele mai performante cuvinte cheie dupa care se claseaza bine concurentii nostri.

2.2 Analiza continutului de pe paginile bine clasate ale concurentilor tai

Este foarte important pe langa analiza cuvintelor cheie performante ale concurentilor nostri sa ne dedicam timp si sa analizam continutul de pe paginile bine clasate pentru ca astfel sa ne dam seama de ce ei se claseaza mai bine ca si noi.

Astfel ce imi place mie sa fac este sa iau concurentii mei mai bine clasati ca mine si sa analizez continutului atat text cat si video/imagini.

In aceste sens aleg un cuvant cheie dupa care vreau sa ma clasez bine ex. “biciclete Timisoara” si analizez contentul fiecarui concurent mai bine clasat.

Analizez H1-H6, imaginile, continutul efectiv, link-uri din continut si meniurile.

Astfel stiu ca daca voi dezvolta un continut mai dens si mai bun Google ma va rasplatii cu o crestere in rankings.

2.3 Numarul de pagini indexate

Prima data, ne uitam la dimensiunea site-ului concurentilor nostri. Un site mai mare nu inseamna un site mai bun, ci o sansa de a clasa site-ul mai bine dupa anumite cuvinte cheie.

Pentru a analiza numarul de pagini indexate a unui site, merge pe Google si scriem “site:(numele site-ului de analizat)”.

2.4 Analiza backlinks

analiza concurenta seo

Putem corela usor numarul de pagini indexate in Google cu varasta si activitatea site-ului. Astfel ne putem da seamna cat de mult efort se depune in strategia de SEO a unui site.

Pentru asta mergem in Open Site Explorer de la Moz si putem analiza clar varsta si numarul de link-uri a unui site.

Pe langa OSE de la Moz mie imi place sa folosesc si Ahrefs care este un tool super-puternic de analiza a backlink-urilor unui site.

Cu aceste 2 tool-uri putem analiza numarul de backlinks si domenile de pe care vin aceste backlinks.

Sa nu uitam ca trebuie sa analizam si paginile care atrag aceste backlinks dar si anchor textul.

Avand aceste informatii la indemana putem sa “furam” backlink-urile concurentilor nostri.

2.5 Numarul de domenii catre un site

Numarul de domenii care dau link catre site-urile concurentilor nostri este un semnal puternic care arata ca acel site analizat este puternic si ca are o prezenta de SEO puternica.

Chiar daca putem verifica datele acestea prin tool-uri de mai sus, trebuie sa depunem noi,personal, efort sa atragem aceleasi backlinks ca si concurentii nostri pe site-ul nostru.

2.6 Anchor text distribuita

Acum ceva vreme, anchor text influenta clar dupa ce cuvinte cheie se clasa o pagina. Dupa ce au fost supra folosite, ele sunt vazute acum ca fiind spammy si sunt penalizate de Google Penguin update.

In 2018, Google prefera sa vada anchor text branduit in link-urile care vin spre site-ul nostru. Cu cat avem anchor text mai branduit cu atat mai mult vom avea un profil de backlinks mai natural.

Putem analiza ce anchor text folosesc concurentii nostri in link-urile pe care le atrag pe site.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+