Dacă anul acesta ne-a învățat ceva, este că avem un canal online de încredere care generează continuu clienți potențiali pentru afacerea noastră este calea de urmat. Și în acest ghid Google Ads, vom încerca să vă convingem că acesta ar putea fi doar acesta.
Companiile înregistrează în medie venituri de 2 USD pentru fiecare 1 USD cheltuit pe Google Ads. Abordarea platformei nu este decât uimitoare. Numai Rețeaua de display Google, care include Gmail, YouTube și alte platforme partenere Google, oferă 6 miliarde de afișări sau afișări de anunțuri, în fiecare zi. Google câștigă bani, iar platforma publicitară este de unde provine cea mai mare parte – Google Ads reprezintă peste 95% din veniturile companiei!
În acest articol, vom discuta de ce și cum ar trebui să utilizați Google Ads, vom explora detalii suplimentare despre rentabilitatea investiției pe care vă puteți aștepta și vom rezuma procedura de configurare a primului dvs. anunț. Vom încheia cu câteva sfaturi despre ce să vă așteptați pe măsură ce campania dvs. va câștiga impuls și ce puteți face pentru a vă optimiza Google Ads.
Anunțuri pentru a susține orice obiectiv de marketing
În vara anului 2018, Google AdWords a devenit Google Ads, un brand despre care compania a considerat că va reprezenta întreaga gamă de tipuri de campanii mai precis.
Nu există un obiectiv de marketing pe care Google Ads nu vă poate ajuta să îl atingeți. Platforma vă permite să executați oricare dintre următoarele tipuri de campanii:
Căutare – Utilizatorii Google sunt responsabili pentru miliarde de căutări pe zi, iar pentru majoritatea căutărilor, anunțurile care apar deasupra rezultatelor organice. Aceasta este publicitatea imobiliară de înaltă vizibilitate! Puteți viza persoanele interesate de ceea ce vindeți și obligați potențialii să se angajeze cu marca dvs. Întreprinderile folosesc în mod obișnuit campaniile din Rețeaua de căutare pentru a crește vânzările online sau pentru a obține mai multe oportunități.
Cumpărături – comercianții cu amănuntul pot face publicitate exclusiv persoanelor care și-au căutat produsul sau unul similar. Acest tip de publicitate direcționată este o tehnică cu conversie ridicată pe care proprietarii de întreprinderi mici nu ar trebui să o ignore. Anunțurile pentru Cumpărături Google folosesc text și fotografii, vă permit să afișați detalii privind prețurile și vă ajută să eficientizați procesul de cumpărare. Cu o campanie de Cumpărături Google Ads, puteți obține clienți potențiali calificați și puteți declanșa un flux de trafic către magazinul sau site-ul dvs.
Afișare – Rețeaua de căutare Google are o acoperire impresionantă, dar adăugarea Rețelei de afișare Google, care include platformele partenere ale companiei, cum ar fi YouTube și Gmail, vă permite să afișați anunțul în fața a și mai multor persoane. Puteți prezenta anunțuri utilizatorilor în timp ce se relaxează cu conținut video, verificându-le e-mailul sau folosind o aplicație pe telefonul lor.
Video – O campanie video se concentrează exclusiv pe utilizarea YouTube pentru a vă prezenta anunțurile. În funcție de produsul sau serviciul pe care îl vindeți, cel mai bun moment pentru a atrage clienți potențiali poate fi în timp ce vizionează sau caută videoclipuri.
Local – Un centru de marketing pentru companii de cărămidă, campaniile locale vă permit să vă promovați magazinul, să evidențiați produse și să atrageți persoane cu promoții speciale. Pe lângă plasarea anunțurilor în rețelele de căutare și Rețeaua de display și pe YouTube, o campanie locală folosește și Google Maps pentru a vă afișa anunțurile. Publicitatea locală se pretează la direcționarea puternică a mesajelor; proprietarii de afaceri își pot rafina accesul pentru a se adresa unui anumit public din zona lor.
Sprijinind toate aceste tipuri de campanii, Google Ads permite companiilor să realizeze o gamă largă de obiective de marketing. Fără îndoială, platforma ajută companiile să genereze venituri, dar trebuie să cheltuiți bani pentru a face bani, așa cum vom discuta în continuare.
Google Ads este scump, dar rentabilitatea investiției este incredibilă
Dacă există un dezavantaj în utilizarea Google Ads, acesta este costul ridicat.
Costul publicității digitale este măsurat prin costul pe clic mediu (CPC). Vă puteți aștepta la un CPC de 1 $ – 2 $ pentru Google Ads. Chiar și companiile mici cheltuiesc în mod obișnuit până la 10.000 USD pe lună pe Google Ads.
Cu toate acestea, atunci când recunoașteți rentabilitatea investiției extrem de ridicată, costul poate fi pe deplin justificat. Google afirmă că „pentru fiecare $ 1 pe care o companie îl cheltuiește pe Google Ads, primesc profit de 8 USD prin Căutarea Google și Ads”.
Dacă rentabilitatea investiției ridicată a publicității PPC nu este suficientă pentru a vă ușura preocupările legate de cost, puteți opta pentru modelul Cost pe achiziție (CPA), în care plătiți numai atunci când achiziționați un client plătitor.
Cum să configurați primul dvs. anunț
Google oferă un proces simplu și simplificat pentru a ajuta utilizatorii să își creeze și să gestioneze campaniile Google Ads. Cu toate acestea, înainte de a putea configura primul dvs. anunț, va trebui să decideți cuvintele cheie pe care doriți să le utilizați și să definiți câțiva parametri ai campaniei, așa cum vom discuta în următoarele secțiuni.
Cercetarea cuvintelor cheie în Google Adwords
Alegerea cuvintelor cheie relevante este cel mai important detaliu pentru a obține corect la configurarea unui anunț Google. Cuvintele cheie asociate cu anunțul dvs. vor determina cât de des și cât de mare apare acesta în rezultatele căutării. Un anunț aflat în partea de sus a paginii cu rezultatele căutării are o rată medie de clicuri de 71%, astfel încât concurența pentru această poziție este acerbă.
Când specificați cuvinte cheie pentru anunț, Google Ads vă arată scorul de calitate al anunțului, o valoare care determină CPC-ul acestuia. Un scor de înaltă calitate se corelează cu un CPC mai mic. Google nu dezvăluie toți factorii utilizați pentru a determina scorul de calitate, dar se bazează în principal pe relevanța cuvintelor cheie specificate. Din acest motiv și din alte motive mai direct legate de performanța campaniei, este important să faceți o cercetare considerabilă a cuvintelor cheie înainte de a vă crea anunțul.
Folosind Planificatorul de cuvinte cheie Google sau un alt instrument gratuit, cum ar fi Generatorul de cuvinte cheie al ahref, căutați cuvintele cheie pe care clienții dvs. le vor folosi probabil, inclusiv cuvinte cheie cu coadă lungă care vă permit să vă concentrați pe o piață țintă mai specifică.
Un factor important îl reprezintă cuvintele cheie negative: cuvinte cheie atât de largi încât vor face ca anunțul dvs. să apară în fața persoanelor greșite. De exemplu, un fotograf comercial va primi clienți mai calificați folosind cuvântul cheie „fotograf de nuntă” decât dacă ar folosi un cuvânt cheie mai general precum „fotografie”. Google Ads simplifică identificarea cuvintelor cheie negative pentru a vă asigura că anunțul dvs. nu va apărea pentru acei termeni de căutare.
Google Ads include un instrument de estimare a traficului. După ce ați identificat o mână de cuvinte cheie care ar putea funcționa pentru anunțul dvs., utilizați instrumentul pentru a stabili cel mai bun buget și cost-pe-clic (CPC) pentru campania dvs.
Configurarea campaniei pe Google AdWords
După ce ați finalizat cercetarea cuvintelor cheie, conectați-vă la Google Ads și creați campania, specificând mai întâi tipul campaniei. Explorează toate opțiunile; acestea sunt câteva tipuri de campanii care răspund de obicei nevoilor întreprinderilor mici:
Implicit – anunțurile dvs. vor apărea în Rețeaua de căutare Google și în Rețeaua de display Google pe toate dispozitivele.
Numai Rețeaua de căutare – Anunțurile dvs. vor fi afișate numai în Rețeaua de căutare Google, inclusiv Google Maps, Imagini și Cumpărături Google.
Rețele de căutare și de afișare (dispozitive mobile) – Anunțurile dvs. vor apărea numai pe dispozitive mobile și tablete.
Video online – Anunțurile dvs. vor fi afișate pe YouTube și pe alte platforme din Rețeaua de display Google care acceptă videoclipuri.
Când definiți setările de locație ale campaniei, aveți mai multe opțiuni, inclusiv „Toate țările și teritoriile” și „Statele Unite și Canada”. Definiți setările de limbă în funcție de publicul țintă. Specificați rețelele și dispozitivele în care doriți să apară anunțurile dvs. Ulterior, atunci când creați anunțuri, puteți regla fin setările de configurare implicite definite de tipul campaniei dvs.
Specificați opțiunile de licitare, setați sume licitate pentru fiecare clic sau permiteți sistemului Google Ads să optimizeze clicurile, respectând în același timp setările bugetului. Amintiți-vă, costul clicurilor este variabil, modificându-se pe parcursul zilei ca răspuns la licitarea agenților de publicitate.
Opțiunea de licitare CPC vă taxează numai dacă un utilizator face clic pe anunțul dvs. Opțiunea CPM (costul pentru o mie de afișări) se referă numai la Rețeaua de display. Acest lucru este util dacă doriți să vă prezentați anunțul în fața unui număr cât mai mare de oameni posibil. Cu opțiunea CPA (cost pe achiziție), veți fi taxat numai atunci când un utilizator care a dat clic pe anunțul dvs. convertește.
Apoi, definiți extensiile pentru anunțuri, care sunt forme de informații de contact incluse în anunț, pentru a ajuta utilizatorii să vă contacteze în modul dorit. Puteți configura anunțul pentru a afișa adresa companiei, numărul de telefon, ID-ul Google+ sau un link către aplicația dvs. mobilă.
Aceasta a fost o prezentare generală la nivel înalt a procesului de configurare a campaniei. Interfața explică toate opțiunile din fiecare dintre categoriile pe care le-am acoperit mai sus și există setări avansate suplimentare disponibile.
Crearea reclamei in Google Adwords
După ce creați o campanie, veți crea un grup de anunțuri. Un grup de anunțuri este configurat cu cuvinte cheie specifice; anunțurile grupului pot fi configurate pentru a parcurge cuvintele cheie definite pe baza clicurilor, conversiilor sau parametrilor de alocare pe care i-ați setat. Gândiți-vă la campania dvs. ca la un container pentru grupuri de anunțuri și la grupul dvs. de anunțuri ca la un container pentru anunțuri.
Puteți crea unul sau mai multe grupuri de anunțuri, denumindu-le în funcție de scopul lor, și apoi puteți începe să creați anunțuri. Atunci când definiți copia pentru anunțul dvs. text, anunțul imagine sau anunțul mobil, acestea sunt cele mai importante trei componente pe care să vă concentrați:
Titlu – Trebuie să fie îndrăzneț pentru a atrage atenția. Titlul dvs. poate conține maximum 25 de caractere.
Descriere – Aveți două rânduri cu care să lucrați, fiecare limitat la 35 de caractere. Accesați avantajele produsului sau serviciului dvs.
Adresă URL afișată – Aceasta ar trebui să fie o adresă URL personalizată care să precizeze avantajele produsului și să fie ușor de reținut.
Având în vedere relevanța cuvintelor cheie, un CTA și o propunere clară de valoare, creați cea mai convingătoare copie publicitară pe care o puteți.
Optimizarea campaniei de Google Ads
Chiar și cu cercetarea stelară a cuvintelor cheie și redactarea care l-ar impresiona pe Don Draper, există unele îmbunătățiri Google Ads care pot fi realizate numai după ce ați derulat campania pentru o vreme. Ar trebui să vă așteptați să faceți unele modificări. Factorii care reprezintă de obicei oportunități timpurii de îmbunătățire includ:
Copierea anunțului și conținutul paginii de destinație. Un răspuns călduț ar putea însemna că trebuie să modificați copia anunțului. Modificați conținutul după cum este necesar, pe baza performanței inițiale a anunțului.
Cuvinte cheie. Imediat după începerea unei campanii, rezultatele inițiale vor constitui informații noi și mai exacte despre dacă folosiți cuvintele cheie potrivite. În primul rând, puteți filtra cuvintele cheie negative pe baza rezultatelor inițiale.
Extensii la anunțuri. Dacă anunțurile dvs. declanșează contactul, dar clienții potențiali nu utilizează canalul de comunicații pe care doriți să îl modificați, modificați extensiile la anunțuri pentru a evidenția canalul preferat.
Bugetul și licitarea dvs. O creștere a conversiilor poate fi dovada necesară pentru a justifica o creștere imediată a bugetului publicitar și o strategie de licitare mai agresivă.
Având în vedere costul ridicat al Google Ads, nu lăsați o campanie cu performanțe slabe să ruleze mai mult decât trebuie. Efectuați modificările necesare pentru a obține rata de conversie acolo unde ar trebui să fie. Pe măsură ce datele privind performanța campaniei se acumulează, veți putea face ajustări mai concentrate strategiei dvs. publicitare.
O practică care vă va îmbunătăți în mare măsură capacitatea de a optimiza anunțurile în timp este testarea A / B – compararea performanței a două versiuni ale unui anunț, urmărirea unei performanțe mai bune și apoi utilizarea versiunii mai bune. Cele mai acționabile date pentru companiile mici care doresc optimizarea campaniei publicitare provin de obicei din testarea A / B a cuvintelor cheie; titluri publicitare, copiere și imagini; copie pagină de destinație; și oferta.
Puteți utiliza coduri UTM, elemente de urmărire care pot fi incluse în adresa URL, pentru a afla care dintre anunțurile dvs. duc la conversii. Conectați Google Analytics la contul dvs. Google Ads pentru a facilita analiza performanței campaniei dvs. O companie poate integra Google Ads cu sistemul său CRM pentru a conecta răspunsurile publicitare direct la o bază de date a clienților, facilitând generarea de clienți potențiali și implicarea continuă.
Ghid Google Ads – Prezentarea noastră
Am analizat câteva fapte uimitoare cu privire la rentabilitatea investiției Google Ads și la amploarea utilizărilor dovedite pentru acest lider în rândul platformelor publicitare.
Publicitatea PPC poate fi intimidantă, dar înțelegerea potențialelor recompense și învățarea conceptelor de implementare de bază a fost primul pas pentru fiecare proprietar de companie care folosește Google Ads. Sperăm că rezumatul nostru inițial vă va ajuta să configurați rapid prima campanie și să vă ofere câteva idei despre cum să vă optimizați Google Ads pentru a obține venituri și o creștere a afacerii mai mari.