Ghid Audiente Personalizate in Facebook Ads - Star Marketing­čĆć
SEO & Marketing

Ghid Audiente Personalizate in Facebook Ads

Publicul personalizat este o modalitate foarte bun─â pentru ├«ntreprinderile online de a interac╚Ťiona cu utilizatorii de pe mai multe canale. Publicul personalizat este una dintre cele mai bine orientate forme de marketing, f─âc├óndu-le din ce ├«n ce mai populare ├«n magazinele de comer╚Ť electronic care doresc s─â-╚Öi p─âstreze m─ârcile la maxim cu consumatorii interesa╚Ťi.

 Beneficiile utiliz─ârii publicit─â╚Ťii Facebook pe public personalizat 

Publicul personalizat permite companiilor s─â direc╚Ťioneze reclame contextuale direct la consumatorii care au vizitat recent site-urile lor web, ├«ncuraj├ónd oamenii s─â cumpere ├«n timp ce produsele sunt ├«nc─â ├«n minte.

ghid facebook ads romania 2020
ghid facebook ads romania 2020

Tipuri de audien╚Ťe personalizate

1) Lista clien╚Ťilor:

O list─â cu ID-uri, numere de telefon sau e-mailuri pe care Facebook le va potrivi cu utilizatorii s─âi. Facebook se va potrivi de obicei ├«ntre 60-70% din contactele de pe lista ta. Ave╚Ťi op╚Ťiunea de a importa dintr-un fi╚Öier ├«nc─ârcare / copiere ╚Öi lipire (practic un format de foaie de calcul), sau import direct din instrumentul de e-mail.

Ultima op╚Ťiune permite publicit─â╚Ťii personalizate Facebook Ads s─â asocieze o valoare de via╚Ť─â contactelor dvs. importate, ceea ce poate ajuta la identificarea clien╚Ťilor fideli pentru companiile de comer╚Ť electronic. Cele mai multe companii vor opta s─â ├«ncarce propriul fi╚Öier ├«n acest moment. Chiar dac─â ├«ntreaga list─â este dintr-o ╚Ťar─â, inclusiv coloana de ╚Ťar─â este recomandat─â, deoarece ajut─â la ob╚Ťinerea mai multor meciuri pozitive.

2) Publicul personalizat al site-urilor:

├Än loc de adresele de e-mail ale utilizatorilor sau numerele de telefon, pute╚Ťi personaliza acest cod pentru a urm─âri orice ac╚Ťiune. Aceasta poate fi o vizit─â la pagina dvs., ad─âugarea unui articol ├«n co╚Öul de cump─âr─âturi, ad─âugarea unui articol ├«ntr-o list─â de dorin╚Ťe etc.

Pute╚Ťi deveni foarte creativi cu asta. C├ónd ave╚Ťi pixelul instalat pe site-ul dvs. web, acesta se declan╚Öeaz─â de fiecare dat─â c├ónd cineva efectueaz─â oricare dintre ac╚Ťiunile pe care le specifica╚Ťi.

 Op╚Ťiuni de audien╚Ť─â personalizata pentru site-uri: 

Persoanele care au vizitat pagina web specific─â: acest lucru v─â permite s─â filtra╚Ťi pe baza linkurilor, incluz├ónd sau excluz├ónd anumite cuvinte cheie sau ├«ntregul ╚Öir de leg─âturi.

Vizitator dup─â timpul petrecut: selecta╚Ťi primii 10%, 15% sau 25% din vizitatorii site-ului, ├«n func╚Ťie de timpul petrecut pe site.

Din evenimentul dvs.: alege╚Ťi un eveniment de pixeli din care s─â crea╚Ťi o audien╚Ť─â. De exemplu, utiliza╚Ťi evenimentul de cump─ârare pentru a crea o list─â de clien╚Ťi recente.

Dac─â afacerea dvs. are o aplica╚Ťie ata╚Öat─â la aceasta, trebuie s─â utiliza╚Ťi audien╚Ťe personalizate pe Facebook.

4) Activitate offline:

Conversiile care se ├«nt├ómpl─â ├«n timpul ├«nt├ólnirii, precum magazinele, centrele comerciale pot fi ├«nregistrate ╚Öi apoi listate pe o foaie de calcul care este apoi ├«nc─ârcat─â pe Facebook. Evenimentele offline duc fi╚Öierele clientului dvs. sau datele listei de e-mail ╚Öi mai departe, transform├óndu-l dintr-un fi╚Öier static ├«n unul care poate fi actualizat cu date nuan╚Ťate ├«n timp.

Deoarece pute╚Ťi asocia un eveniment de cump─ârare offline cu valoarea venitului la un contact (folosind e-mail, telefon, ╚Ťar─â etc.) ╚Öi s─â-l potrivi╚Ťi cu datele Facebook care vor atribui v├ónzarea la anun╚Ťul specific care duce la contactul ini╚Ťial.

ghid-facebook-ads-timisoara-star-marketing

5) Surse Facebook Implicare – audien╚Ťe personalizate:

├Än sf├ór╚Öit, avem publicul personalizat Engagement, care v─â permite s─â afisati rapid si simplu anun╚Ťuri ╚Öi con╚Ťinut c─âtre utilizatorii care s-au angajat ├«n trecut cu tipuri de posturi specifice.

Pute╚Ťi crea audien╚Ťe ale celor care se angajeaz─â cu post─ârile, videoclipurile, evenimentele ╚Öi formularele dvs. pe Facebook ╚Öi Instagram. Durata acestor tipuri de audien╚Ť─â este de p├ón─â la un an (├«n afar─â de formularele de plumb care sunt de 3 luni), de╚Öi cele ╚Öase tipuri de audien╚Ťe personalizate de angajare deschid cu adev─ârat u╚Öile pentru noi companii sau pentru cele prea mici pentru a fi construit un e-mail. liste sau volume mari de trafic de site-uri.

Public personalizat de implicare video:

Pute╚Ťi crea o audien╚Ť─â ├«n func╚Ťie de c├ót timp v-au vizionat videoclipul (├«n c├óteva secunde) sau c├ót de mult din videoclipul dvs. l-au v─âzut (ca procent).

├Äntruc├ót oamenii tind s─â renun╚Ťe dup─â primele 3 secunde de vizionare a unui videoclip, pute╚Ťi ├«ncepe cu un public de vizionare mai scurt pentru a surprinde un num─âr mai mare de oameni.

Dar, de asemenea, experimenta╚Ťi cu oameni care sunt mai pe deplin angaja╚Ťi cu videoclipurile ╚Öi reclamele dvs.

Publicitate personalizat─â a profilului companiei Instagram:

Pute╚Ťi crea o audien╚Ť─â bazat─â pe oameni care au ├«ndeplinit unul sau toate criteriile bazate pe interac╚Ťiunea lor cu profilul dvs. de afaceri Instagram.

Oricine a vizitat profilul dvs. de afaceri.

Persoanele care s-au angajat cu o postare sau anun╚Ť. Aceasta include like-uri, comentarii, swip-uri pentru carusel, articole salvate, atingerea butoanelor de apelare la ac╚Ťiune sau partajarea unei post─âri sau a unui anun╚Ť folosind mesaj direct.

anunturi facebook ads timisoara ghid

Oameni care au salvat oricare dintre post─ârile sau anun╚Ťurile dvs.

Oameni care v-au trimis un mesaj.

Publicul personalizat prin Forme de Lead:

Dac─â derula╚Ťi anun╚Ťuri Facebook pentru generarea de plumb, pute╚Ťi conduce oamenii s─â ├«ntreprind─â orice ac╚Ťiune din formele dvs. de gen.

De exemplu:

Oricine a deschis un formular.

Oamenii care au deschis, dar nu au trimis un formular.

Oameni care au deschis și au depus formulare.

Public personalizat pentru evenimente:

Dac─â a╚Ťi creat un eveniment Facebook pentru o conferin╚Ť─â, seminarii sau chiar un webinar online, pute╚Ťi viza persoane bazate pe toate activit─â╚Ťile.

S-au preluat pe pagina dvs. de evenimente – de la persoane care, RSVP, la persoane care au achizi╚Ťionat bilete.

CONCLUZIE

Publicul personalizat in Facebook Ads este o metoda excelenta de a targeta anunturile de FB spre clientii ideali.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+