SEO & Marketing

Ghid Audiente Personalizate in Facebook Ads

ghid de facebook ads marketing romania

Publicul personalizat este o modalitate foarte bună pentru întreprinderile online de a interacționa cu utilizatorii de pe mai multe canale. Publicul personalizat este una dintre cele mai bine orientate forme de marketing, făcându-le din ce în ce mai populare în magazinele de comerț electronic care doresc să-și păstreze mărcile la maxim cu consumatorii interesați.

 Beneficiile utilizării publicității Facebook pe public personalizat 

Publicul personalizat permite companiilor să direcționeze reclame contextuale direct la consumatorii care au vizitat recent site-urile lor web, încurajând oamenii să cumpere în timp ce produsele sunt încă în minte.

ghid facebook ads romania 2020
ghid facebook ads romania 2020

Tipuri de audiențe personalizate

1) Lista clienților:

O listă cu ID-uri, numere de telefon sau e-mailuri pe care Facebook le va potrivi cu utilizatorii săi. Facebook se va potrivi de obicei între 60-70% din contactele de pe lista ta. Aveți opțiunea de a importa dintr-un fișier încărcare / copiere și lipire (practic un format de foaie de calcul), sau import direct din instrumentul de e-mail.

Ultima opțiune permite publicității personalizate Facebook Ads să asocieze o valoare de viață contactelor dvs. importate, ceea ce poate ajuta la identificarea clienților fideli pentru companiile de comerț electronic. Cele mai multe companii vor opta să încarce propriul fișier în acest moment. Chiar dacă întreaga listă este dintr-o țară, inclusiv coloana de țară este recomandată, deoarece ajută la obținerea mai multor meciuri pozitive.

2) Publicul personalizat al site-urilor:

În loc de adresele de e-mail ale utilizatorilor sau numerele de telefon, puteți personaliza acest cod pentru a urmări orice acțiune. Aceasta poate fi o vizită la pagina dvs., adăugarea unui articol în coșul de cumpărături, adăugarea unui articol într-o listă de dorințe etc.

Puteți deveni foarte creativi cu asta. Când aveți pixelul instalat pe site-ul dvs. web, acesta se declanșează de fiecare dată când cineva efectuează oricare dintre acțiunile pe care le specificați.

 Opțiuni de audiență personalizata pentru site-uri: 

Persoanele care au vizitat pagina web specifică: acest lucru vă permite să filtrați pe baza linkurilor, incluzând sau excluzând anumite cuvinte cheie sau întregul șir de legături.

Vizitator după timpul petrecut: selectați primii 10%, 15% sau 25% din vizitatorii site-ului, în funcție de timpul petrecut pe site.

Din evenimentul dvs.: alegeți un eveniment de pixeli din care să creați o audiență. De exemplu, utilizați evenimentul de cumpărare pentru a crea o listă de clienți recente.

Dacă afacerea dvs. are o aplicație atașată la aceasta, trebuie să utilizați audiențe personalizate pe Facebook.

4) Activitate offline:

Conversiile care se întâmplă în timpul întâlnirii, precum magazinele, centrele comerciale pot fi înregistrate și apoi listate pe o foaie de calcul care este apoi încărcată pe Facebook. Evenimentele offline duc fișierele clientului dvs. sau datele listei de e-mail și mai departe, transformându-l dintr-un fișier static în unul care poate fi actualizat cu date nuanțate în timp.

Deoarece puteți asocia un eveniment de cumpărare offline cu valoarea venitului la un contact (folosind e-mail, telefon, țară etc.) și să-l potriviți cu datele Facebook care vor atribui vânzarea la anunțul specific care duce la contactul inițial.

ghid-facebook-ads-timisoara-star-marketing

5) Surse Facebook Implicare – audiențe personalizate:

În sfârșit, avem publicul personalizat Engagement, care vă permite să afisati rapid si simplu anunțuri și conținut către utilizatorii care s-au angajat în trecut cu tipuri de posturi specifice.

Puteți crea audiențe ale celor care se angajează cu postările, videoclipurile, evenimentele și formularele dvs. pe Facebook și Instagram. Durata acestor tipuri de audiență este de până la un an (în afară de formularele de plumb care sunt de 3 luni), deși cele șase tipuri de audiențe personalizate de angajare deschid cu adevărat ușile pentru noi companii sau pentru cele prea mici pentru a fi construit un e-mail. liste sau volume mari de trafic de site-uri.

Public personalizat de implicare video:

Puteți crea o audiență în funcție de cât timp v-au vizionat videoclipul (în câteva secunde) sau cât de mult din videoclipul dvs. l-au văzut (ca procent).

Întrucât oamenii tind să renunțe după primele 3 secunde de vizionare a unui videoclip, puteți începe cu un public de vizionare mai scurt pentru a surprinde un număr mai mare de oameni.

Dar, de asemenea, experimentați cu oameni care sunt mai pe deplin angajați cu videoclipurile și reclamele dvs.

Publicitate personalizată a profilului companiei Instagram:

Puteți crea o audiență bazată pe oameni care au îndeplinit unul sau toate criteriile bazate pe interacțiunea lor cu profilul dvs. de afaceri Instagram.

Oricine a vizitat profilul dvs. de afaceri.

Persoanele care s-au angajat cu o postare sau anunț. Aceasta include like-uri, comentarii, swip-uri pentru carusel, articole salvate, atingerea butoanelor de apelare la acțiune sau partajarea unei postări sau a unui anunț folosind mesaj direct.

anunturi facebook ads timisoara ghid

Oameni care au salvat oricare dintre postările sau anunțurile dvs.

Oameni care v-au trimis un mesaj.

Publicul personalizat prin Forme de Lead:

Dacă derulați anunțuri Facebook pentru generarea de plumb, puteți conduce oamenii să întreprindă orice acțiune din formele dvs. de gen.

De exemplu:

Oricine a deschis un formular.

Oamenii care au deschis, dar nu au trimis un formular.

Oameni care au deschis și au depus formulare.

Public personalizat pentru evenimente:

Dacă ați creat un eveniment Facebook pentru o conferință, seminarii sau chiar un webinar online, puteți viza persoane bazate pe toate activitățile.

S-au preluat pe pagina dvs. de evenimente – de la persoane care, RSVP, la persoane care au achiziționat bilete.

CONCLUZIE

Publicul personalizat in Facebook Ads este o metoda excelenta de a targeta anunturile de FB spre clientii ideali.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+
Deschide chat
Discuta cu noi
Salut,
Cum te putem ajuta?