Despre optiunile de targetare in Facebook Ads - ­čĆć-Star Marketing­čĆć
SEO & Marketing

Despre optiunile de targetare in Facebook Ads

Adresează-te întregii lumi sau doar celor aleși de tine.
Facebook va afi╚Öa automat reclamele tale celor care prezint─â cele mai mari ╚Öanse s─â le considere relevante. Po╚Ťi s─â eficientizezi ╚Öi mai mult ╚Ťintirea reclamelor folosind trei instrumente de selectare a audien╚Ťei.

Audien╚Ťe nucleu
Define╚Öte o audien╚Ť─â ├«n func╚Ťie de criterii precum v├órsta, interesele, regiunea geografic─â ╚Öi altele.

Audien╚Ťe personalizate
Reia leg─âtura cu persoanele care au interac╚Ťionat cu afacerea ta online sau offline.

Audien╚Ťe asem─ân─âtoare
Adreseaz─â-te unor persoane noi, ale c─âror interese sunt similare cu cele ale clien╚Ťilor t─âi cei mai buni.

Audien╚Ťe nucleu
Define╚Öte-╚Ťi audien╚Ťa pentru ╚Ťintire mai inteligent─â a reclamelor.
Folosind audien╚Ťe nucleu, tu e╚Öti cel care stabile╚Öte regulile privind locurile ├«n care sunt livrate reclamele tale. Ajusteaz─â-╚Ťi audien╚Ťa ╚Ťint─â pentru a fi c├ót de general─â sau de bine definit─â dore╚Öti, ├«n func╚Ťie de urm─âtoarele criterii.

Loca╚Ťie
F─â publicitate ├«n ora╚Öele, comunit─â╚Ťile ╚Öi ╚Ť─ârile ├«n care dore╚Öti s─â ai o activitate comercial─â.

Date demografice
Alege o audien╚Ť─â ├«n func╚Ťie de v├órst─â, sex, studii, func╚Ťie ╚Öi altele. Po╚Ťi s─â ╚Ťii eviden╚Ťa tipurilor de persoane la acre ajung reclamele tale, ├«ns─â trebuie s─â re╚Ťii c─â Facebook nu va pune niciodat─â la dispozi╚Ťia altor entit─â╚Ťi informa╚Ťii privind identitatea acestora.

Interese
Adaug─â interesele ╚Öi hobby-urile persoanelor c─ârora dore╚Öti s─â le adresezi reclama (de la m├óncare organic─â la filme de ac╚Ťiune), sporind astfel relevan╚Ťa reclamelor tale ╚Ťintite.

Comportament
╚Üinte╚Öte-╚Ťi reclamele ├«n func╚Ťie de tiparele de comportament ale consumatorilor, de exemplu, ├«nainte ca ace╚Ötia s─â fac─â achizi╚Ťii sau atunci c├ónd folosesc un anumit dispozitiv.

Conexiuni
Include persoanele conectate la Pagina ta de Facebook sau la eveniment de pe aceasta sau exclude aceste persoane pentru a g─âsi audien╚Ťe noi.

ghid-facebook-ads-timisoara-star-marketing

Cum anume ├«╚Ťi ajuta afacerea remarketingul pe Facebook?


Ajungi la audien╚Ťe care deja de cunosc.
F─â publicitate persoanelor care ╚Ťi-au vizitat site-ul web, aplica╚Ťia, magazinul sau Pagina de Facebook.

Personalizează fiecare reclamă pentru fiecare client, în mod automat.
Folosește reclame dinamice care prezintă în mod automat persoanelor articolele de care sunt cele mai interesate.

Convinge-i pe clien╚Ťii loiali s─â se re├«ntoarc─â.
Construie╚Öte loialitatea fa╚Ť─â de marc─â prezent├ónd produse noi celor mai buni clien╚Ťi ai t─âi.

Re╚Ťintirea ├«ncepe prin a g─âsi persoane care au interac╚Ťionat cu afacerea ta.
Preg─âte╚Öte o list─â, atunci c├ónd cuno╚Öti persoanele pe care dore╚Öti s─â le re╚Ťinte╚Öti.
Dac─â afacerea ta folose╚Öte re╚Ťintirea pentru a g─âsi persoane care ╚Ťi-au vizitat magazinul fizic sau dac─â ai colectat informa╚Ťii de contact de la clien╚Ťi folosind un sistem CRM, atunci po╚Ťi s─â creezi o list─â pentru a te adresa acestor persoane cu reclamele tale. Aceast─â list─â este ├«ntotdeauna codificat─â ├«n browserul t─âu ╚Öi nu este niciodat─â distribuit─â altor afaceri, cu excep╚Ťia cazului ├«n care tu le acorzi acces.

Instaleaz─â pixelul Facebook, dac─â dore╚Öti s─â re╚Ťinte╚Öti vizitatori ai site-ului web.
Pixelul Facebook este un mic fragment de cod pe care tu, inginerul site-ului web sau un Partener de marketing Facebook ├«l poate lipi ├«n codul t─âu. El urm─âre╚Öte persoanele ╚Öi tipurile de ac╚Ťiuni pe care le efectueaz─â atunci c├ónd interac╚Ťioneaz─â cu marca ta, inclusiv reclamele Facebook pe care le-au v─âzut ├«nainte de a-╚Ťi vizita site-ul web, paginile din site pe care le viziteaz─â ╚Öi articolele pe care le adaug─â ├«n co╚Öurile lor.

Dac─â e╚Öti un dezvoltator de aplica╚Ťii sau afacerea ta dore╚Öte s─â re╚Ťinteasc─â persoane pe baza activit─â╚Ťii lor ├«n aplica╚Ťie, atunci te intereseaz─â SDK-ul Facebook.

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020


Asemenea pixelului Facebook, SDK-ul Facebook ├«╚Ťi ofer─â statistici despre cine ├«╚Ťi folose╚Öte aplica╚Ťia ╚Öi despre ac╚Ťiunile pe care persoanele respective le efectueaz─â ├«n aplica╚Ťia ta. Instalarea SDK-ului ├«╚Ťi va permite s─â folose╚Öti re╚Ťintirea pentru a g─âsi persoane care au efectuat anumite ac╚Ťiuni ├«n aplica╚Ťia ta, de exemplu, au ad─âugat articole ├«n co╚Ö, dar nu au finalizat achizi╚Ťia.

Creeaz─â o audien╚Ť─â personalizat─â
Urm─âtorul pas este s─â specifici persoanele pe care vrei s─â le re╚Ťinte╚Öti.
Po╚Ťi s─â creezi o audien╚Ť─â personalizat─â din lista date, din date provenind de la Pixelul Facebook sau de la SDK-ul Facebook, pentru a specifica persoanele c─ârora vrei s─â te adresezi prin campania ta de remarketing. Pixelul sau SDK-ul t─âu poate s─â adauge ├«n mod automat persoane ├«ntr-o audien╚Ť─â personalizat─â pe baza ac╚Ťiunilor specifice de care e╚Öti cel mai interesat la re╚Ťintire, de exemplu, persoane care au vizitat pagina de pornire a site-ului sau persoane care au v─âzut un produs, dar nu au efectuat o achizi╚Ťie. Acest lucru te poate ajuta s─â creezi reclame care sunt relevante pentru etapa ├«n care se afl─â persoanele ├«n parcursul lor client.

Adreseaz─â-te audien╚Ťei tale cu orice tip de reclam─â sau alege unul care a fost conceput special pentru remarketing.
Creeaz─â reclame dinamice pentru a prezenta articole relevante din catalogul t─âu.
Reclamele dinamice afi╚Öeaz─â ├«n mod automat fiec─ârui spectator produsele ╚Öi componente creative ale reclamei care sunt cele mai relevante pe Facebook, Instagram, Audience Network or Messenger, ├«n func╚Ťie de ac╚Ťiunile efectuate de ele pe site-ul t─âu sau ├«n aplica╚Ťia ta. Atunci c├ónd ├«╚Ťi ├«ncarci catalogul de produse, persoanele vor vedea articolele pe care le-au abandonat ├«n co╚Öurile lor sau recomand─âri de produse noi care sunt relevante pentru ele.

Reporne╚Öte conversa╚Ťia folosind mesaje sponsorizate.
Dac─â a trecut ceva vreme de c├ónd ai interac╚Ťionat cu un client, po╚Ťi s─â te adresezi folosind mesaje sponsorizate ├«n Messenger. Ele ├«╚Ťi permit s─â trimi╚Ťi promov─âri ╚Ťintite precis c─âtre utilizatorii care au interac╚Ťionat deja cu afacerea ta.

ghid facebook ads romania 2020
ghid facebook ads romania 2020

M─âsurarea rezultatelor pe Facebook


Dup─â ce a ├«nceput campania de re╚Ťintire, po╚Ťi afla ce rezultate ├«nregistreaz─â reclamele tale.
M─âsurarea rezultatelor Facebook ├«╚Ťi poate ajuta afacerea s─â ├«n╚Ťeleag─â ce tipuri de reclame ╚Öi ce platforme ob╚Ťin cele mai multe interac╚Ťiuni de la audien╚Ťa ac╚Ťiunii tale de remarketing. G─âse╚Öte rapoarte de analiz─â ╚Öi atribuire gratuite ╚Öi descoper─â ce avantaje poate oferi instrumentul Testeaz─â ╚Öi afl─â afacerii tale.

Despre audien╚Ťele personalizate bazate pe liste de clien╚Ťi
O audien╚Ť─â personalizat─â creat─â dintr-o list─â de clien╚Ťi este un tip de audien╚Ť─â pe care o po╚Ťi crea pentru a contribui la crearea impactului. Aceasta este alc─âtuit─â din informa╚Ťii, denumite ÔÇ×identificatoriÔÇŁ, pe care le-ai colectat ├«n leg─âtur─â cu clien╚Ťii t─âi (de exemplu, adresa de e-mail, num─âr de telefon ╚Öi adresa) ╚Öi le-ai transmis c─âtre Facebook. ├Änainte de utilizare, Facebook codific─â aceste informa╚Ťii.

Apoi, folosim un proces denumit potrivire pentru a corela informa╚Ťiile codificate cu profilurile Facebook pentru a putea face publicitate c─âtre clien╚Ťii t─âi pe Facebook, Instagram ╚Öi Audience Network. Cu c├ót furnizezi mai multe informa╚Ťii, rata de corelare este mai bun─â (╚Öi anume abilitatea noastr─â de a face corel─âri).

Re╚Ťine: Facebook nu afl─â nicio informa╚Ťie de identificare nou─â despre clien╚Ťii t─âi.

Formatarea listelor de clien╚Ťi
Înainte de a începe
├Änainte de a-╚Ťi ad─âuga lista la ├«nceputul procesului de creare a audien╚Ťei, trebuie s─â te asiguri c─â formatarea coloanei corespunde cu tipul de identificator acceptat de Facebook. Astfel, Facebook poate procesa coloanele codificate pentru a g─âsi ulterior potrivirile. De asemenea, informa╚Ťiile clien╚Ťilor trebuie introduse folosindu-se tipurile de format corecte.

De exemplu, dacă ai avut un antet de coloană dedicat prenumelor, ar trebui să-l redenumești ca fn pentru a putea fi mapat corect.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+