Cum sa utilizam Facebook Analytics in 2020 - 🏆-Star Marketing
SEO & Marketing

Cum sa utilizam Facebook Analytics in 2020

Facebook Analytics este o platformă puternică (cu o versiune de aplicație mobilă) care rivalizează cu Google Analytics.

Acesta ajută agenții de publicitate să înțeleagă întreaga călătorie a unui utilizator pe suita de canale Facebook, inclusiv desktop, mesagerie și multe altele.

În timp ce Facebook Analytics este enorm de valoros, poate fi o provocare pentru a-l configura și înțelege.

Așadar, am dezvoltat acest ghid de  Facebook Analytics varianta 2020!

Dacă sunteți nou in publicitatea pe Facebook, s-ar putea să credeți că postarea câtorva postări sponsorizate distractive și bine proiectate vă va ajuta marca să obțina recunoaștere și urmăritori.

Deși este foarte important să adăugați like-uri (și să vă distrați în timp ce o faceți!), Dacă publicați anunțurile fără un plan (adică, o campanie cu obiective clare, cum ar fi conducerea traficului de pe site-uri web sau crearea de conversii), pierdeți timp si bani!

Încadrarea reclamelor dvs. pe Facebook cu unul sau mai multe obiective pentru afacerea sau organizația dvs. vă va ajuta să profitați la maxim de la proces – de la crearea de reclame care sunt mai direcționate publicului dvs. specific, pentru a vă asigura că sunteți la curent cu rezultatele. .

În special, analizarea anunțurilor dvs. după ce au difuzat o perioadă de timp va merge mult spre a vă ajuta să vă creșteți profitul.

În timp ce mulți agenți de publicitate au trecut prin diverse instrumente precum Google Analytics și s-au bazat pe un Facebook Ads Manager pentru a înțelege mai bine defalcarea traficului, lansarea recentă a Facebook Analytics ajuta toți marketerii in realizarea unor campanii mai bune.

Facebook Analytics (partea 1) – Configurare

Unul din elementele fundamentale ale publicității Facebook este să poți măsura rezultatele și să iei decizii pe baza acestor date.

Fără a putea urmări toate rezultatele, trebuie să recurgem la ghiciri, ceea ce duce la o cheltuială publicitară irosită.

Ați găsit vreodată Facebook Ads Manager și Google Analytics frustrant, deoarece oferă doar diferite piese ale puzzle-ului, dar nu dezvăluie imaginea completă?

După cum am menționat în acest articol,  Facebook Ads Manager vă poate oferi o mulțime de valori pentru fiecare campanie publicitară, în special atunci când utilizați pixelul Facebook.

Cu toate acestea, acesta este încă limitat , deoarece privește acțiunile doar după ce un anunț a fost făcut clic sau vizualizat, nu ia în considerare nicio interacțiune organică pe pagina de afaceri Facebook.

De asemenea, nu privește istoricul general al fiecărui utilizator; în schimb, folosește „ultima atingere”, unde măsoară doar rezultatele ultimului anunț pe care a fost dat clic sau vizualizat.

De multe ori, marketerii s-au orientat către Google Analytics pentru a descrie o călătorie a utilizatorului, dar aceasta are și limitări, deoarece nu interacționează cu pixelul Facebook.

Introducere in Facebook Analytics.

Facebook Analytics poate grupa mai multe pagini Facebook, pixeli și aplicații pentru a oferi o imagine completă a interacțiunilor utilizatorilor în timp.

Acum, pentru prima dată, putem urmări rezultatele obținute de la marketingul organic și plătit pe mai multe dispozitive și sesiuni în ceea ce Facebook numește „oameni-prima analiză pentru o lume omnichannel”.

Configurarea Facebook Analytics

Cea mai grea parte a utilizării Google Analytics este configurarea, pentru a începe.

Necesită cunoștințe de lucru ale Business Manager, dacă nu sunteți familiarizat cu acesta,  citiți ghidul nostru aici .

În cadrul Business Manager, accesați secțiunea Analizați și raportați și selectați Analytics :

În continuare, veți vedea o listă cu grupurile dvs. private, paginile și pixeli .

Analizarea unei singure pagini sau pixeli va fi de mare folos, în schimb, dorim să privim imaginea mare și să urmăm utilizatorii pe toate canalele noastre.

De aceea dorim să configuram opțiunea de grup privat . S ales , cel puțin o pagină și un pixel și apoi opțiunea devine disponibilă în coloana din dreapta.

Dați clic pe crea opțiunea și în câteva secunde , dvs. va fi creat un grup nou și veți fi tabloul de bord Google Analytics .

Deși acest pas pare simplu, de multe ori activele de care aveți nevoie nu vor apărea decât dacă aveți acces la admin pentru paginile și pixelii respectivi.

Aceasta înseamnă că agențiile și contractanții trebuie să facă un pas suplimentar în această etapă.

Nu este suficient să ai acces la contul de anunțuri, în Business Manager, pixelul este un element separat, iar acesta trebuie să fie împărtășit de către proprietarul pixelului.

Pentru a partaja un pixel, proprietarul contului poate accesa Setări de afaceri din Business Manager și extinde opțiunea Surse de date:

Dacă activele de care ai  nevoie încă nu apar atunci când dezvolta un grup privat, verifica nivelul de acces, în general, accesul la nivel de administrator, mai degrabă decât la un nivel de analist este necesar pentru a configura un grup.

După ce ai creat grupul privat, partea grea s-a terminat, iar acum putem săpați în unele analize !

Facebook Analytics (partea 2) – Utilizarea tabloului de bord

Când ne conectăm la Facebook Analytics, ni se oferă un tablou de bord care este automat generat cu cele mai relevante date, inclusiv Repere, Creștere, Angajare, Monetizare și Oameni:

Posibilitățile sunt nesfârșite, dar în acest articol vom analiza trei dintre cele mai populare rapoarte de creat în Analytics , începând cu Îmbinări.

Raport Facebook Analytics nr. 1 – Funnel

Canalele ne permit să urmărim călătoria utilizatorului de la prima atingere până la finalizarea obiectivului nostru final.

Începe selectând Îmbinări din meniul din partea stângă , apoi ve obține un ecran de acest fel:

Da clic pe butonul verde Creare canal pentru a crea prima pâlnie.

În acest exemplu, dorim să vedem dacă like-urile de pe paginile de Facebook au ca rezultat utilizatorii care merg pe site-ul web și, în final, se înscriu la un proces.

Pentru a face acest lucru, putem configura o pâlnie simplă în trei etape:

Pentru această afacere, 38,6% dintre persoanele cărora le-a plăcut o postare pe Facebook au continuat apoi să vadă site-ul și, la rândul său, 2% dintre acestea au început apoi un proces, ceea ce înseamnă că 0,89% dintre persoanele cărora le-a plăcut o postare au decis să se înscrie la un proces pe Site-ul.

În sfârșit, putem dovedi valoarea implicării pe pagina de Facebook!

Nu uita să folosest opțiunea de pin din colțul din dreapta sus pentru a fixa un raport și să îl salvezi în tabloul de bord ales:

Raport Facebook Analytics nr. 2 – Venituri

Al doilea raport pe care îl vom analiza este un raport al veniturilor.

Acesta este simplu de configurat.

Trebuie doar să alegi intervalul de date și apoi să faceți clic pe opțiunea Venituri din meniu:

Derularea acestui raport ne arată și numărul de cumpărători (și sub acest aspect o vârstă și o defalcare de gen):

Destul de util, nu-i asa?

Raport Facebook Analytics nr. 3 – Valoarea clienților per viata

Al treilea – și poate cel mai puternic – raport pe care îl vom acoperi este Valoarea clientilor pe viata

Din nou, acest lucru este ușor de configurat.

Mai întâi, alege Valoarea de viață din meniul din stânga, apoi trebuie să decizi dacă să incluzi toți utilizatorii (oricine a interacționat cu dvs.) sau paid utilizatorii (doar cei care au făcut o achiziție).

În acest exemplu, ne vom uita la utilizatori plătitori:

Rapoartele convenționale din Business Manager nu fac decât să privească costul pe conversie și veniturile pentru fiecare achiziție individuală. Analizând CLV , în schimb, putem vedea cât de mult valorează un client în decursul mai multor luni.

Pentru diverse afaceri, am observat un CLV cu 50% mai mare decât cel al achiziției inițiale.

Acest lucru ne permite să cheltuim 50% mai mult pentru a achiziționa fiecare client nou, deoarece știm că va obține venituri suplimentare de la acești clienți repetiți, permițându-ne să scalăm cheltuielile și veniturile publicitare.

Aplicatie mobila

Pentru telefoanele Apple și Android, Facebook oferă o aplicație mobilă, astfel încât să puteți urmări rezultatele în timp ce sunteți în mișcare:

Este timpul de a-l testa!

Cea mai bună parte a unui nou instrument ca acesta este șansa de a fi un adoptator timpuriu de strategii pe care alții nu le-au prins încă.

Dacă folosesti corect instrumentele Facebook Analytics, poti obține un avantaj semnificativ față de concurenții tai sau de alte mărci, si sa te diferentiei pe platforma Facebook și creând conținut pe care utilizatorii tai. îl vor iubi!

Acum, că ai o înțelegere mai clară a Facebook Analytics, de ce Facebook a extras-o, valoarea potențială pe care o poate oferi și cum să configurezi, este timpul să o testezi!

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+