Cum optimizam site-ul Off-Page in 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Cum optimizam site-ul Off-Page in 2020

Te chinui sa obtii un nivel mai mare de trafic de pe Google, chiar dacă ai optimizat site-ul web?? Dacă stăpânești conținutul de pe pagina ta, problema ar putea fi SEO-ul tău off-page … sau lipsa acestuia.

În zilele noastre, motoarele de căutare folosesc în primul rând algoritmi complicati pentru a determina ce pagini ar trebui să indexeze și cum ar trebui ordonate aceste pagini pe pagina de rezultate. Te poti gândi la SEO ca la limba motoarelor de căutare pentru a obține mai multe informații despre site-ul dvs.

Acestea fiind spuse, optimizarea motoarelor de căutare este împărțită în SEO off-page și pe pagina. Atunci, ce este SEO off-page și cum îl faci?

Să aflăm!

CE ESTE EXACT PROCESUL DE SEO OFF-PAGE?

În primul rând, SEO în afara paginii (uneori numit SEO off-site) transmite orice acțiune întreprinsă în afara site-ului care afectează clasamentele pe SERPs (paginile cu rezultatele motorului de căutare)

cum optimizam site-ul web in 2020
cum optimizam site-ul web in 2020

Pentru a înțelege cu adevărat SEO în afara paginii, trebuie să ne asigurăm că înțelegem SEO pe pagina, astfel încât să putem compara cele două domenii de optimizare. La nivelul său cel mai de bază este optimizarea motorului de căutare pe pagina. Aceasta include locația în care puneți conținut și grafică, cum arată pagina și cât de rapid se rulează. Deși controlul asupra conținutului și funcționalității paginii este numele jocului din pagină, nu este întotdeauna adevărat pentru SEO off-page.

De exemplu, dacă cineva te-a contactat și dorește să facă un link către site-ul tău, acesta ar fi SEO off-page. Nu ai făcut nimic pentru a-ti schimba site-ul în timpul procesului. Practic un site iti ofera un link spre site-ul tau. Desigur, acestea ar putea face link către site-ul tau., indiferent dacă iti place sau nu, ceea ce ar putea avea un impact asupra performanței clasamentului. 

Acestea fiind spuse, există câteva excepții de la regulă. Unii factori din afara paginii sunt esențial controlați de tine., cum ar fi Compania mea pe Google. Deocamdată, trebuie să iti daii seama că jocul off-page este fundamental diferit de SEO de pe pagina, datorită cantității limitate de control pe care o ai.

DE CE ESTE IMPORTANT PROCESUL DE SEO OFF-PAGE IN 2020?

Google și alte motoare de căutare iau în considerare o mulțime de factori din afara paginii atunci când decid unde și dacă să-ți plaseze paginile web. Deși există diverse elemente care cuprind SEO off-page, linkurile sunt de departe cele mai importante. Ca atare, pentru scopurile noastre de aici ne vom concentra puternic pe link-uri ca factor extern. Ca urmare a considerației serioase a Google a legăturilor, aproape că nu poti obține o poziție bună pe SERP-uri doar bazandu-te pe conținutul de pe site.

Să aruncăm o privire efectiva la link-uri pentru o clipă, pentru a te ajuta să atragi cat mai multe linkuri de calitate spre site-ul tau. Un proprietar al site-ului va face link către site-ul sau conținutul tau., deoarece consideră că este valoros, interesant și unic. De-a lungul timpului doriți mai multe dintre aceste „recomandări”. Aceste „recomandări” sunt o parte majoră a puterii tale. de clasare.

agentie-de-seo-timisoara

Există un număr foarte mare de opinii în ceea ce privește ponderea elementelor din afara paginii și a link-urilor backlinks ca factori de clasare adevărați. Acestea fiind spuse, SparkToro (Rand Fishkin) a prezentat un studiu frumos care oferă un sentiment general al puterii legăturilor:

Backlink-urile ajută la înființarea si cresterea autorității site-ului tau

Motoarele de căutare se referă la încercarea de a obține cele mai bune rezultate pentru utilizator. Google și alte motoare de căutare, faceți acest lucru atât cu factori SEO locali, cât și în afara site-ului. Unul dintre acești factori este stabilirea autorității site-ului tau . prin SEO în afara paginii. Acest lucru se realizează prin backlinks de calitate ridicata.

Ai putea să te intrebi, cum va câștiga site-ul tau mai multă autoritate cu backlink-uri? Ei bine, cu cât vei găsi mai multe link-uri către site-ul tau. (să numim link-urile „recomandări”), cu atât site-ul dvs. va fi mai mare pentru termenii de căutare (toate lucrurile fiind egale, desigur). surse valoroase. Aceasta este o mare parte a modului în care Wikipedia a ajuns să fie un site atât de înalt de autoritate (adică prin acumularea atâtor backlinkuri).

Ca atare, legăturile de socializare pot fi, de asemenea, benefice. Dacă există un content de calitate pe pagina tau. sau a fost link-uit, arată că mai multe persoane utilizează informațiile respective și că acestea ar trebui să fie ușor disponibile pentru întreaga lume.

Acestea fiind spuse, printr-un profil de backlink solid poti crește clasamentul, ceea ce înseamnă că vei obține mai mult trafic pe site-ul tauu. Când se va întâmpla asta, probabil că vei obține mai multă expunere pentru marca / compania ta. Site-urile din primele trei poziții vor avea mai multe vizite, mai multe legături și mai multe funcții de social media. Este o secvență de evenimente fără sfârșit în care un lucru duce la următorul care duce la următorul și așa mai departe.

Desigur, cu cât profilul de backlink este mai puternic, cu atât mai bine poti stabili site-ul dvs. ca o autoritate (în ochii Google). Consumatorii vor avea încredere în tine, deoarece Google are încredere în tine și te-a clasat mai sus decât alte site-uri. Pur și simplu, încrederea Google creează încrederea utilizatorului si invers!

Sfat Pro: Pune-te în pantofii utilizatorului: când cauti ceva, mergi la a zecea pagină a rezultatelor? Nu! Probabil că nici nu scrolezi până la al cincilea sau al șaselea link din prima pagină. În schimb, faci clic pe una dintre primele, deoarece simți că acestea vor fi cele mai relevante pentru dvs. Acestea vor fi site-urile substanțiale în care poti avea încredere. Clasarea bine este egală cu încrederea!

agentie-de-seo-timisoara

TIPURI DE BACKLINK-uri pe care le poți câștiga.

După cum am spus, crearea de backlinks este importantă pentru SEO în afara paginii, deoarece motoarele de căutare pot utiliza link-uri ca indicatori pentru a determina calitatea conținutului. Site-urile web cu o mulțime de backlink-uri cu valoare ridicată (adică link-uri de pe site-uri autorizate) probabil se vor clasifica mai sus decât un site egal fără backlink-uri.

Acestea fiind spuse, există diferite tipuri de backlinkuri de care ar trebui să fi conștient. De fapt, vi găsi că există trei tipuri principale de linkuri:

Linkuri naturale: Acestea sunt date fără ca tu să fii nevoit să iei nicio măsură. De exemplu, dacă esti blogger alimentar, poti adăuga un link către postarea dvs. îndreptându-te către fermele preferate. Într-un astfel de scenariu, tocmai ai creat o legătură naturală cu acest site detinut de fermier. Ferma nu a trebuit să facă nimic pentru a obține această legătură.

Link-uri construite manual: Acestea sunt realizate folosind activități deliberate pentru crearea de link-uri. Ca exemplu, poti obține linkuri influente sau să partajezi conținutul creat sau să soliciti clienților să lase link înapoi spre site-ul tau web.

Link-uri auto-create: Poti obține acest tip de link adăugând backlink-ul la un forum, director online, comunicat de presă sau semnătura unui comentariu pe blog. Uneori, aceste tactici se pot orienta puțin spre SEO-hat-black. Prin urmare, motoarele de căutare tind să se încrunte. 

Mai ales, ar trebui să te concentrezi asupra eforturilor care oferă cea mai mare legătură. Când incerci să dezvolti profilul de link, gandeste-te la:

Relația cu subiectul site-ului legat și site-ul în sine

Prospețimea legăturii

Text de ancoră utilizat

Încrederea ambelor site-uri

Popularitate a site-ului care face legătura

Autoritatea paginii și a domeniului de legătură

Numărul de alte link-uri pe pagina legată

Linkurile naturale sunt atât de importante pentru SEO-ul off-page, trebuie să te intrebi cum să le castigi. În plus, trebuie să iei în considerare legăturile naturale care vor fi mai avantajoase.

ghid seo off page romania 2020

De exemplu, nu contează cu adevărat câte link-uri ai pe site-ul tău. În schimb, trebuie să acorzi o atenție deosebită locului în care provin. Un link de pe un blog de calitate slabă nu va avea aceeași valoare legată de el ca de la un ziar popular, o revistă online sau un site corporativ mare, relevant pentru nișa ta. Acestea sunt exemple de site-uri cu înaltă autoritate, iar astfel de link-uri vor fi dificile pentru a primi …

Cele mai bune link-uri provin de la site-uri web de încredere care sunt legate de site-ul tau și au un text de ancorare relevant care conduce în mod natural traficul către site-ul tau.

Cele mai bune practici pentru câștigarea legăturilor naturale

Direct de la Google, singurele link-uri „bune” de care ai nevoie. Știi deja că acest lucru înseamnă că un blogger sau un proprietar de site-ul web a ales să adauge linkul tau. la conținutul lor. Aproape că pare un lucru imposibil, având în vedere cât de mult conținut este acolo și cât de greu este să ieși în evidență.

Iată apoi câteva dintre cele mai bune practici de luat în considerare cand vine vorba de procesul de SEO:

# 1- Conținutul în sine – Dezvolta conținut semnificativ care ar putea determina oamenii să se conecteze la site-ul tau. Ofera ceva de valoare unică. Ceva pe care îl poti oferi pe care majoritatea altor creatori de conținut nu îl pot face. Acest lucru poate suna ca un sfat simplu, dar găsirea nișei tale este mai grea decât pare. Câteva exemple de conținut unic sunt:

Date / Cercetare

Conținut interactiv

# 2- Mențiuni și rețelele sociale:

Atentie. Mentiunile pe site-uri de social media nu au valoare pentru SEO.

Ele au atributul de tip no-follow.

404s – vezi linkurile broken.

Coopereaza cu jurnaliștii și ofera un conținut valoros pentru articolele lor.

Participa la evenimente, conferințe și webinarii, dacă poti. Acestea sunt modalități excelente de a construi relații și relații adesea sfârșesc în legături!

Dacă este potrivit pentru nișa ta., poti contribui la o bursă pentru o organizație conexă. (Acest lucru poate aduce anumite linkuri „.edu” râvnite, creșterea traficului și este doar un aspect bun pentru marca ta.)

cum sa optimizam off page site-ul web

Totuși, și știu că am spus deja acest lucru, dar cel mai bun mod de a atrage link-uri este să te asiguri că dezvolti un conținut atractiv, demn de linkuri, pe care alți oameni doresc să-l citească și să le linkeze. 

Ca o parte, blog-ul este un alt mod posibil de a acumula link-uri pe care poate doresti să le iei în considerare. Deși aceasta este considerată o „zonă gri” atunci când vine vorba de construirea de legături naturale, este o metodă validă de a reveni la unele site-uri. Cu toate acestea, nu ar trebui să exagerezi sau să dezvolti o postare invitată doar pentru backlink-uri … deoarece s-ar putea să fi penalizat de Google.  

După cum am spus mai devreme, nu este doar numărul de link-uri, ci calitatea site-urilor care se leagă de ale tale. Oricât de normal este ca aceste site-uri să fie conectate la tine, nu este un lucru bun. Dacă clasamentul unui site care face legătura cu dvs. este scăzut (adică, site-ul nu este autoritar), poate însemna că site-ul dvs. web va pierde o parte din sucul său de rang la minimum sau va ajunge cu o penalitate manuală la maximum. Cu alte cuvinte, aveți grijă la schemele de legături. Google are o documentație foarte bună cu privire la schemele de legături – cu siguranță, ar trebui să o citesti.

Cu aceasta, trebuie să rulezi periodic o evaluare a backlinks-ului pe site-ul tau. Acest lucru te poate ajuta să identifici orice backlinkuri proaste și apoi să le elimini.

# 1 via Instrumente: este posibil să găsiți instrumente de evaluare gratuite și plătite online pentru a te ajuta să urmaresti legăturile rele. Aceste instrumente fac crawl pe internet pentru a găsi link-urile tale. în comentarii pe blog, directoare de articole, directoare web, forumuri, rețele de legături, link-uri de subsol și chiar și pe site-uri pe care alții le-au marcat cu spam.

Nr. 2 prin Căutare: poti să intalnesti linkurile tale. atunci când căutați site-ul tau. web prin Google. Aminteste-ti doar că unii bloggeri pot face legătură cu site-ul tau. Amabilitatea obișnuită dictează că ei îți spun că se leagă de tine, dar s-ar putea să nu se întâmple asta. În astfel de cazuri, verifica site-ul pentru a te asigura că link-ul dvs. se potrivește contextului. Dacă legătura este lipsită de context, arată spam, etc., poate vrei să elimini linkul.

Cum se face asta?

După ce ai găsit legăturile proaste, ar trebui să cauti informațiile de contact pentru acele site-uri cu o calitate scăzută / problematice care vă leagă. Contactează-i și roagă-i să elimine linkul. Amabilitatea obișnuită este de a le oferi două săptămâni pentru a răspunde și / sau elimina acele legături. Dacă nu, nu, dezaboneaza linkul și incarca fișierul pe Google. (Deși, subiectul de dezavantajare a legăturilor este un studiu pentru sine, întrucât știind când și când nu trebuie să dezactivezi linkurile este dificil.)

VALOAREA LINKULUI ȘI ATRIBUȚIILE LINKULUI

Nu toate legăturile au aceeași valoare. În timp ce valoarea linkului poate depinde de calitatea site-ului, aceasta depinde și de natura linkului. Site-urile folosesc atributele link-urilor pentru a spune motoarelor de căutare cum ar trebui să fie vizualizat link-ul pe care îl oferă. Ar trebui ca legătura de ieșire să fie privită ca o aprobare sau o recomandare?

Pentru aceasta avem atributele linkului „follow” și „no follow”. Directiva „Urmăriți”, de exemplu, este practic un site care spune: „Google, vă rugăm să urmați acest link și să treceți împreună cu toate sucurile de legături legate de acesta”. Acesta este tipul de link pe care îl doriți, cu cât mai mult “suc” aveți, cu atât este mai puternică / autoritară pagina dvs.

Există o varietate de atribute de legătură de luat în considerare. De exemplu, dofollow și nofollow sunt utilizate frecvent. O legătură nofollow este una care folosește eticheta rel = “nofollow” și nu este priorizată asupra etichetelor dofollow.

În general, sunt urmate majoritatea linkurilor care sunt pe internet. Cu toate acestea, unele site-uri web folosesc „nofollow” pentru link-urile de ieșire. Nu există nicio valoare reală pentru a marca toate link-urile de ieșire ca fiind nofollow.

Atributele link-urilor sunt extrem de importante atunci când incerci să dezvolti link-uri, deoarece un link nofollow nu va ajuta profilul linkului (toate lucrurile fiind egale – deoarece Google a făcut din directivă un indiciu și a spus că ar putea trata un link nofollow ca un link următor.) Dacă urmărești activ și creezi linkuri de pe un anumit site, ar trebui să te asiguri mai întâi că link-urile de ieșire ale site-ului sunt urmate. Poti face acest lucru instalând extensia Chrome numită „nofollow”, care evidențiază orice legături care nu sunt urmate pe pagina respectivă.

Dincolo de urmările și atributele link-urilor nofollow, Google a anunțat noi atribute de link-uri pentru proprietarii de site-uri web:

rel = „sponsorizat” oricând sunt plătite linkurile

rel = „ugc”, de fiecare dată, linkurile provin din conținut generat de utilizator (cum ar fi un comentariu pe blog care conține o legătură)

În orice caz, aceste noi atribute de legătură sunt, de asemenea, considerate a fi “nofollow”.

Atât SEO off-page, cât și SEO pe pagina sunt esențiale pentru a clasifica bine site-ul pe SERP. Dacă vrei ca si campania de optimizare a motorului de căutare să aibă succes, nu poti ignora o formă de optimizare față de cealaltă. Acestea fiind spuse, SEO off-page poate fi periculos. Cei care au în vedere crearea de link-uri și SEO în afara paginii pot considera că este cel mai bine să nu scoată calea ușoară. În schimb, incearca să obtii legături naturale sau să legăturibune de pe site-uri cu înaltă autoritate. De obicei, dacă este greu să obții un link de pe un site web, va avea mai multă valoare.

În trecut, a fost destul de ușor să obțineți sute de link-uri pentru a produce clasamente înalte. De atunci Google a prins și este destul de priceput să știe când un profil de legătură „miroase amuzant”. Acest lucru face mai dificil să producă rezultate reale prin SEO în afara paginii. 

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+