Ghid SEO 2020 Romania-Continut pe Subiecte - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid SEO 2020 Romania-Continut pe Subiecte

Algoritmul Google favorizează conținutul pe subiecte.

Aceasta a împins SEO-urile să exploreze grupurile de subiecte ca mijloc de organizare și relaționare a conținutului pe un site web.

Este o tehnică care implică o singură pagină (stâlp) care conține informații aprofundate despre un anumit subiect, în timp ce se face legătura internă către pagini (cluster) legate de subiect.

În acest fel, grupurile de subiecte vă oferă 2 avantaje majore:

Avantajele experienței utilizatorului (UX)

Beneficiile SEO

Pe frontul UX….

Grupurile de subiecte îi ajută pe utilizatori să navigheze prin unghiurile și mișcările unui subiect dat, oferindu-le o experiență super atractivă și plină de satisfacție pe site-ul dvs. Oferă suficiente detalii cu privire la subiect și nu va trebui să continue să caute.

Pe frontul SEO

Motoarele de căutare se referă la furnizarea căutătorilor cu cel mai bun conținut disponibil pe orice subiect dat.

Probabil nu vă este nou că Google, în special, a lansat o actualizare a algoritmului care acceptă clasificarea paginilor grupate pe subiecte mai ridicate, deoarece oferă în general conținut aprofundat.

Aceștia consideră că, cu cât vă conectați mai multe pagini interne despre un anumit subiect, cu atât sunteți mai cunoscut despre acesta, deoarece aveți atât de mult conținut pe această temă.

Acum să aflam în modul în care funcționează grupurile de subiecte pentru SEO.

cum optimizam site-ul web in 2020
cum optimizam site-ul web in 2020

 Cum funcționează modelul de conținut 

Grupurile de subiecte sunt formate din pagini pilon (sau hub) și pagini de cluster:

Pagini piloane: Aceste pagini (sau secțiuni de site-uri web) acoperă subiecte importante care sunt esențiale pentru operațiunile de afaceri. Acestea se numesc „piloni” pentru că sunt fundamentale pentru afacerea dvs. – acestea sunt conceptele de la care va reveni tot conținutul mărcii dvs.

Pagini de cluster: sunt pagini la care faceți legătura dintr-o pagină de pilon pentru a partaja mai multe informații detaliate despre subiectul paginii de pilon. Cu propria adresă URL, se poate clasifica, de asemenea, pentru cuvinte cheie lungă și mai specifice. Grupurile sprijină stâlpul și explorează toate opțiunile posibile pentru trafic și implicare.

Generarea de idei pentru „stâlpii” site-ului dvs. web

Rețineți că pilonii sunt organizaționali și conceptuali, nu sunt întotdeauna conduși de date de cuvinte cheie.

Ne punem 2 întrebări când definesc piloni pentru clienți:

Voi ilustra câteva exemple folosind un client consultant care oferă servicii veterinare:

1. Cartea stâlpului revine la produsul / serviciul dvs.?

Trebuie să existe o linie directă între stâlpi și afacerea dvs. Vom folosi acești piloni pentru a crea subiecte „cluster” în permanență, deci este esențial să ne asigurăm că conținutul nostru are valoare economică pentru companie.

În acest caz, am ajuns cativa piloni care au fost fundamentali pentru succesul conținutului acestei mărci:

Ghid local (de asemenea, care discută recomandările pentru animale de companie pe piețele locale pe care le operau în „cele mai bune cabinete veterinare din Timisoara”)

Servicii veterinare

Medicamente pentru animale de companie

etc

Fiecare dintre acești piloni ne oferă o mulțime de conținut pentru a crea dedesubt (adică clustere), dar, de asemenea, hărți înapoi la serviciul de bază al mărcii oferit în îngrijire veterinară la domiciliu.

audit-seo-gratuit-romania
audit-seo-gratuit-romania

2. Are afacerea dvs. autoritatea potrivită să vorbească despre aceste subiecte?

Google dorește să clasifice conținutul creat de experți. Acest lucru îi ajută să se asigure că oferă oamenilor conținut aprofundat și util pe motorul de căutare.

Aceștia consideră pe bună dreptate că nu ar trebui să incepeti să creati conținut pe subiecte care nu au legătură cu domeniul dvs de expertiză – deoarece publicarea de conținut pe astfel de subiecte ar însemna că vei face acest lucru doar din cauza doar a conduce mai mult trafic către afacerea dvs; ar însemna că nu aveți nicio experiență reală în ceea ce creați conținut, deci nu puteți ajuta oamenii cu acest lucru.

Ceea va face expert în ochii motoarelor de căutare este adâncimea conținutului, iar implementarea grupurilor de subiecte pe site-ul tău le va arăta că piesele dvs de conținut au o asemenea profunzime.

Cu toate acestea, conceptul de clustere de subiecte și modul în care le utilizați nu este unic-potrivit-all-all; se va schimba în funcție de ceea ce vindeți pe site-ul dvs. web sau de orice ar face.

Să ne uităm la câteva exemple despre cum se întâmplă asta.

Exemple de conținut de piloni și pagini de cluster

Nu uitați, trebuie să selectați subiecte care să se asorteze cu produsul dvs., astfel încât conținutul dvs. să poată atrage traficul și clienții potriviți cu care doriți să faceți afaceri.

Pentru a face acest lucru, trebuie să identificați subiecte care acceptă serviciile sau produsele de bază pe care le vindeți.

Exemplu B2B – agenție digitală

Oferim 5 servicii: social, PPC, SEO, design și dezvoltare de site-uri web.

Aceste cinci servicii sunt inima afacerii și trebuie să identificăm care sunt pilonii fiecăruia dintre ei. Altfel spus, trebuie să identificăm subiectele care ne-ar ajuta să generăm oportunități pentru fiecare dintre aceste servicii.

De exemplu, pentru a genera oportunități pentru serviciile noastre SEO, trebuie să descoperim subiectele care alcătuiesc SEO sau ce clienții noștri potențiali ar putea căuta să afle despre SEO și să creeze conținut în acest sens.

ghid seo romania 2020
ghid seo romania 2020

Clienții noștri potențiali SEO doresc să învețe subiecte precum:

sitemapuri

Etichete canonice

Instrumente SEO

Coduri de stare

indexarea

robots.txt

Acestea sunt toate grupuri sub un singur pilon: SEO tehnic.

În acest fel, am găsit un pilon pentru serviciile noastre de SEO și subiectele aferente.

Dar asta nu este tot.

Pentru a profita de avantajele SEO și UX din crearea de conținut în acest pilon și pe grupurile sale conexe, va trebui să facem legătura cu toate aceste pagini de cluster din pagina noastră de tehnologie SEO.

Dar, în cele din urmă, dorim să ne conectăm paginile cu serviciile principale și pilon.

Acest lucru se datorează faptului că, deși paginile noastre de serviciu de bază s-ar putea să nu se clasifice, întrucât vizează cuvinte cheie extrem de competitive, conectarea lor cu paginile de cluster și pilon va ajuta căutătorii potențiali către paginile (de bază) care le vor converti.

În plus, după cum am menționat mai devreme, aceste legături ne vor ajuta să demonstrăm motoarelor de căutare că cunoaștem profund SEO tehnologie și care vor ajuta site-ul nostru să se poziționeze mai bine pentru cuvintele cheie legate de SEO.

Un alt pilon al serviciului nostru SEO este „link building”, iar subiectele referitoare la acesta (pe care potențialii noștri clienți le caută) includ:

Servicii Social Media

Content

Linkbuilding 

etc

Dar, din nou, vom conecta toate aceste pagini cu pilonul și paginile noastre principale.

Cu toate acestea, în acest exemplu, am acoperit doar crearea de conținut pe doi piloni – link building și SEO tech – care sunt strâns legate de pagina noastră de servicii SEO.

Însă, în aceste două subiecte există mai multe alte subiecte de piloni și cluster, iar cu o cercetare un pic mai mare a cuvintelor cheie le putem identifica și crea conținut pentru fiecare dintre ele. Desigur, le vom conecta și înapoi la pagina serviciilor noastre principale, astfel încât acestea să ne poată afecta traficul și veniturile.

optimizare continut site

Acum, să vorbim despre rezultate; cum a ajutat toate acestea la STAR-MARKETING.RO să se claseze pe Google?

Folosind modelul de cluster cu subiect descris mai sus, am reușit să clasificăm articolul nostru despre auditul tehnic SEO – o expresie cheie de volum 880 / mo.

De asemenea, întrucât SEO nu este singurul serviciu pe care îl oferim, urmăm același proces pentru a găsi subiecte de piloni și cluster care sunt strâns legate de celelalte servicii pe care le oferim și să creăm conținut pe acestea.

Exemplu B2B – agenție tehnică SEO

Să presupunem că operezi o agenție mai tehnică, care este un pic diferită de ceea ce facem aici la STAR MARKETING. Acest lucru va schimba modul în care ne structurăm grupurile de subiecte în acest exemplu.

Serviciile oferite ar urma să fie axate pe întreprinderi cu marketing tehnic, proiectare funcțională și automatizare. Aceste trei servicii direcționează conținutul pentru care dorim să fim cunoscuți la agenție.

Prin conținutul nostru, dorim să arătăm potențialilor cumpărători că suntem eficienți din punct de vedere tehnic la proiectare, marketing și automatizare.

Așadar, vom extrage grupurile de subiecte din aceste servicii de bază.

De exemplu, în cadrul serviciului nostru de marketing tehnic, SEO (din nou) este un pilon. Dar de această dată, întrucât căutăm să ne afișăm expertiza tehnică de marketing, ne vom concentra pe teme SEO și mai aprofundate (decât în cazul nostru), cum ar fi:

Alegerea datelor

Soluții de raportare

Python pentru SEO

Difuzarea legăturilor de scalare

Instrumente SEO

Dar, de asemenea, în cadrul serviciilor noastre de marketing tehnic este social media. 

Așadar, vom analiza subiecte tehnice despre care putem vorbi în cadrul social media, cum ar fi:

Clădirea canalului

Tactica de remarketing

Secvențe de e-mail de captare a plumbului

Crearea de conversii personalizate pe Facebook

Ghid de configurare pentru pixeli Facebook

Instrumente de social media

Așadar, din nou, vom face link către aceste două pagini pilon și cluster din pagina noastră principală de marketing tehnic.

ghid facebook ads romania 2020
ghid facebook ads romania 2020

Aceste clustere sunt cuvinte cheie cu cheie lungă, pe care oamenii le caută, și ar putea genera mult trafic relevant pentru orice afacere. Este posibil ca traficul să nu conducă conversii la început, dar poate conduce conversii mari din campanii de remarketing sau chiar de căutare plătită. Amintiți-vă, va trebui, de asemenea, să conectați toate acele pagini de cluster la pagina de preparare principală, astfel încât să îmbunătățească UX și clasamentul de căutare.

Cu toate acestea, am descoperit că în multe magazine de cărămidă și mortar le este greu să genereze conținut relevant pentru clienții lor locali. Să ne uităm la modul în care am genera subiecte de cluster pentru produsele legate de locația Blue Bottle

Să spunem că au magazine fizice în cinci orașe diferite, cum putem crea o pagină de piloni pentru produsele lor legate de locație?

În primul rând, am creat subfoldere pentru fiecare dintre aceste orașe. Fiecare subfolder ar avea pagini de categorii (precum le aveți pe WordPress), iar în categoriile respective, am avea conținut despre:

Lucruri de făcut în zona X (unde X este orașul în care se află afacerea dvs.)

Interviuri / podcast-uri locale

Evenimente în zona X

Influenți în zona X

Acoperirea evenimentului X

Parteneriate locale

Acest lucru ne-ar ajuta să surprindem interesul persoanelor care doresc să exploreze lucruri distractive din zonele în care Blue Bottle își au magazinele locale.

După aceea, putem derula apoi o campanie de retargeting pe Facebook, care vizează persoanele care au citit conținutul nostru local.

Mai exact, am setat această campanie să apară în fluxurile lor de Facebook atunci când se află pe o rază de o milă dintr-un magazin fizic. Campania le va arăta reclame video care îi conving să se oprească în timp ce sunt în preajmă, iar acest lucru funcționează foarte bine.

Desigur, vom lega, de asemenea, toate paginile de cluster cu pagina principală referitoare la locație, pentru a o ajuta să se clasifice pentru cuvinte cheie extrem de competitive.

Așa am structura grupurile de subiecte pentru un magazin ficis+online dacă am lucra cu acestea. Dar să vedem cum o fac ei înșiși.

Au pagini de piloni pentru cafeaua, cultura și comunitatea lor (care pare să reprezinte conținutul lor bazat pe locație) și note de laborator (care acoperă tot conținutul lor la fabricarea berii).

Gânduri finale

În general, doriți să utilizați grupuri de subiecte pentru a ajuta traseul atât pentru utilizatori, cât și pentru motoarele de căutare prin paginile de pe site-ul dvs.

Mai important, doriți ca pilonii și grupurile dvs. să demonstreze că aveți cunoștințe aprofundate despre ceea ce face afacerea dvs., astfel încât oamenii și motoarele de căutare să poată avea încredere în marca și produsul dvs.

Nu în ultimul rând, doriți să începeți să vă construiți grupurile de subiecte devreme, astfel încât să puteți construi pe ele pe măsură ce creșteti.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+