­čĆćGhid SEO 2020 Romania-Continut pe Subiecte - ­čĆć-Star Marketing
SEO & Marketing

Ghid SEO 2020 Romania-Continut pe Subiecte

Algoritmul Google favorizeaz─â con╚Ťinutul pe subiecte.

Aceasta a ├«mpins SEO-urile s─â exploreze grupurile de subiecte ca mijloc de organizare ╚Öi rela╚Ťionare a con╚Ťinutului pe un site web.

Este o tehnic─â care implic─â o singur─â pagin─â (st├ólp) care con╚Ťine informa╚Ťii aprofundate despre un anumit subiect, ├«n timp ce se face leg─âtura intern─â c─âtre pagini (cluster) legate de subiect.

În acest fel, grupurile de subiecte vă oferă 2 avantaje majore:

Avantajele experien╚Ťei utilizatorului (UX)

Beneficiile SEO

Pe frontul UXÔÇŽ.

Grupurile de subiecte ├«i ajut─â pe utilizatori s─â navigheze prin unghiurile ╚Öi mi╚Öc─ârile unui subiect dat, oferindu-le o experien╚Ť─â super atractiv─â ╚Öi plin─â de satisfac╚Ťie pe site-ul dvs. Ofer─â suficiente detalii cu privire la subiect ╚Öi nu va trebui s─â continue s─â caute.

Pe frontul SEO

Motoarele de c─âutare se refer─â la furnizarea c─âut─âtorilor cu cel mai bun con╚Ťinut disponibil pe orice subiect dat.

Probabil nu v─â este nou c─â Google, ├«n special, a lansat o actualizare a algoritmului care accept─â clasificarea paginilor grupate pe subiecte mai ridicate, deoarece ofer─â ├«n general con╚Ťinut aprofundat.

Ace╚Ötia consider─â c─â, cu c├ót v─â conecta╚Ťi mai multe pagini interne despre un anumit subiect, cu at├ót sunte╚Ťi mai cunoscut despre acesta, deoarece ave╚Ťi at├ót de mult con╚Ťinut pe aceast─â tem─â.

Acum s─â aflam ├«n modul ├«n care func╚Ťioneaz─â grupurile de subiecte pentru SEO.

cum optimizam site-ul web in 2020
cum optimizam site-ul web in 2020

 Cum func╚Ťioneaz─â modelul de con╚Ťinut 

Grupurile de subiecte sunt formate din pagini pilon (sau hub) și pagini de cluster:

Pagini piloane: Aceste pagini (sau sec╚Ťiuni de site-uri web) acoper─â subiecte importante care sunt esen╚Ťiale pentru opera╚Ťiunile de afaceri. Acestea se numesc ÔÇ×piloniÔÇŁ pentru c─â sunt fundamentale pentru afacerea dvs. – acestea sunt conceptele de la care va reveni tot con╚Ťinutul m─ârcii dvs.

Pagini de cluster: sunt pagini la care face╚Ťi leg─âtura dintr-o pagin─â de pilon pentru a partaja mai multe informa╚Ťii detaliate despre subiectul paginii de pilon. Cu propria adres─â URL, se poate clasifica, de asemenea, pentru cuvinte cheie lung─â ╚Öi mai specifice. Grupurile sprijin─â st├ólpul ╚Öi exploreaz─â toate op╚Ťiunile posibile pentru trafic ╚Öi implicare.

Generarea de idei pentru ÔÇ×st├ólpiiÔÇŁ site-ului dvs. web

Re╚Ťine╚Ťi c─â pilonii sunt organiza╚Ťionali ╚Öi conceptuali, nu sunt ├«ntotdeauna condu╚Öi de date de cuvinte cheie.

Ne punem 2 ├«ntreb─âri c├ónd definesc piloni pentru clien╚Ťi:

Voi ilustra câteva exemple folosind un client consultant care oferă servicii veterinare:

1. Cartea stâlpului revine la produsul / serviciul dvs.?

Trebuie s─â existe o linie direct─â ├«ntre st├ólpi ╚Öi afacerea dvs. Vom folosi ace╚Öti piloni pentru a crea subiecte ÔÇ×clusterÔÇŁ ├«n permanen╚Ť─â, deci este esen╚Ťial s─â ne asigur─âm c─â con╚Ťinutul nostru are valoare economic─â pentru companie.

├Än acest caz, am ajuns cativa piloni care au fost fundamentali pentru succesul con╚Ťinutului acestei m─ârci:

Ghid local (de asemenea, care discut─â recomand─ârile pentru animale de companie pe pie╚Ťele locale pe care le operau ├«n ÔÇ×cele mai bune cabinete veterinare din Timisoara”)

Servicii veterinare

Medicamente pentru animale de companie

etc

Fiecare dintre ace╚Öti piloni ne ofer─â o mul╚Ťime de con╚Ťinut pentru a crea dedesubt (adic─â clustere), dar, de asemenea, h─âr╚Ťi ├«napoi la serviciul de baz─â al m─ârcii oferit ├«n ├«ngrijire veterinar─â la domiciliu.

audit-seo-gratuit-romania
audit-seo-gratuit-romania

2. Are afacerea dvs. autoritatea potrivit─â s─â vorbeasc─â despre aceste subiecte?

Google dore╚Öte s─â clasifice con╚Ťinutul creat de exper╚Ťi. Acest lucru ├«i ajut─â s─â se asigure c─â ofer─â oamenilor con╚Ťinut aprofundat ╚Öi util pe motorul de c─âutare.

Ace╚Ötia consider─â pe bun─â dreptate c─â nu ar trebui s─â incepeti s─â creati con╚Ťinut pe subiecte care nu au leg─âtur─â cu domeniul dvs de expertiz─â – deoarece publicarea de con╚Ťinut pe astfel de subiecte ar ├«nsemna c─â vei face acest lucru doar din cauza doar a conduce mai mult trafic c─âtre afacerea dvs; ar ├«nsemna c─â nu ave╚Ťi nicio experien╚Ť─â real─â ├«n ceea ce crea╚Ťi con╚Ťinut, deci nu pute╚Ťi ajuta oamenii cu acest lucru.

Ceea va face expert ├«n ochii motoarelor de c─âutare este ad├óncimea con╚Ťinutului, iar implementarea grupurilor de subiecte pe site-ul t─âu le va ar─âta c─â piesele dvs de con╚Ťinut au o asemenea profunzime.

Cu toate acestea, conceptul de clustere de subiecte ╚Öi modul ├«n care le utiliza╚Ťi nu este unic-potrivit-all-all; se va schimba ├«n func╚Ťie de ceea ce vinde╚Ťi pe site-ul dvs. web sau de orice ar face.

Să ne uităm la câteva exemple despre cum se întâmplă asta.

Exemple de con╚Ťinut de piloni ╚Öi pagini de cluster

Nu uita╚Ťi, trebuie s─â selecta╚Ťi subiecte care s─â se asorteze cu produsul dvs., astfel ├«nc├ót con╚Ťinutul dvs. s─â poat─â atrage traficul ╚Öi clien╚Ťii potrivi╚Ťi cu care dori╚Ťi s─â face╚Ťi afaceri.

Pentru a face acest lucru, trebuie s─â identifica╚Ťi subiecte care accept─â serviciile sau produsele de baz─â pe care le vinde╚Ťi.

Exemplu B2B – agen╚Ťie digital─â

Oferim 5 servicii: social, PPC, SEO, design și dezvoltare de site-uri web.

Aceste cinci servicii sunt inima afacerii ╚Öi trebuie s─â identific─âm care sunt pilonii fiec─âruia dintre ei. Altfel spus, trebuie s─â identific─âm subiectele care ne-ar ajuta s─â gener─âm oportunit─â╚Ťi pentru fiecare dintre aceste servicii.

De exemplu, pentru a genera oportunit─â╚Ťi pentru serviciile noastre SEO, trebuie s─â descoperim subiectele care alc─âtuiesc SEO sau ce clien╚Ťii no╚Ötri poten╚Ťiali ar putea c─âuta s─â afle despre SEO ╚Öi s─â creeze con╚Ťinut ├«n acest sens.

ghid seo romania 2020
ghid seo romania 2020

Clien╚Ťii no╚Ötri poten╚Ťiali SEO doresc s─â ├«nve╚Ťe subiecte precum:

sitemapuri

Etichete canonice

Instrumente SEO

Coduri de stare

indexarea

robots.txt

Acestea sunt toate grupuri sub un singur pilon: SEO tehnic.

În acest fel, am găsit un pilon pentru serviciile noastre de SEO și subiectele aferente.

Dar asta nu este tot.

Pentru a profita de avantajele SEO ╚Öi UX din crearea de con╚Ťinut ├«n acest pilon ╚Öi pe grupurile sale conexe, va trebui s─â facem leg─âtura cu toate aceste pagini de cluster din pagina noastr─â de tehnologie SEO.

Dar, în cele din urmă, dorim să ne conectăm paginile cu serviciile principale și pilon.

Acest lucru se datoreaz─â faptului c─â, de╚Öi paginile noastre de serviciu de baz─â s-ar putea s─â nu se clasifice, ├«ntruc├ót vizeaz─â cuvinte cheie extrem de competitive, conectarea lor cu paginile de cluster ╚Öi pilon va ajuta c─âut─âtorii poten╚Ťiali c─âtre paginile (de baz─â) care le vor converti.

├Än plus, dup─â cum am men╚Ťionat mai devreme, aceste leg─âturi ne vor ajuta s─â demonstr─âm motoarelor de c─âutare c─â cunoa╚Ötem profund SEO tehnologie ╚Öi care vor ajuta site-ul nostru s─â se pozi╚Ťioneze mai bine pentru cuvintele cheie legate de SEO.

Un alt pilon al serviciului nostru SEO este ÔÇ×link buildingÔÇŁ, iar subiectele referitoare la acesta (pe care poten╚Ťialii no╚Ötri clien╚Ťi le caut─â) includ:

Servicii Social Media

Content

Linkbuilding 

etc

Dar, din nou, vom conecta toate aceste pagini cu pilonul și paginile noastre principale.

Cu toate acestea, ├«n acest exemplu, am acoperit doar crearea de con╚Ťinut pe doi piloni – link building ╚Öi SEO tech – care sunt str├óns legate de pagina noastr─â de servicii SEO.

├Äns─â, ├«n aceste dou─â subiecte exist─â mai multe alte subiecte de piloni ╚Öi cluster, iar cu o cercetare un pic mai mare a cuvintelor cheie le putem identifica ╚Öi crea con╚Ťinut pentru fiecare dintre ele. Desigur, le vom conecta ╚Öi ├«napoi la pagina serviciilor noastre principale, astfel ├«nc├ót acestea s─â ne poat─â afecta traficul ╚Öi veniturile.

optimizare continut site

Acum, s─â vorbim despre rezultate; cum a ajutat toate acestea la STAR-MARKETING.RO s─â se claseze pe Google?

Folosind modelul de cluster cu subiect descris mai sus, am reu╚Öit s─â clasific─âm articolul nostru despre auditul tehnic SEO – o expresie cheie de volum 880 / mo.

De asemenea, ├«ntruc├ót SEO nu este singurul serviciu pe care ├«l oferim, urm─âm acela╚Öi proces pentru a g─âsi subiecte de piloni ╚Öi cluster care sunt str├óns legate de celelalte servicii pe care le oferim ╚Öi s─â cre─âm con╚Ťinut pe acestea.

Exemplu B2B – agen╚Ťie tehnic─â SEO

S─â presupunem c─â operezi o agen╚Ťie mai tehnic─â, care este un pic diferit─â de ceea ce facem aici la STAR MARKETING. Acest lucru va schimba modul ├«n care ne structur─âm grupurile de subiecte ├«n acest exemplu.

Serviciile oferite ar urma s─â fie axate pe ├«ntreprinderi cu marketing tehnic, proiectare func╚Ťional─â ╚Öi automatizare. Aceste trei servicii direc╚Ťioneaz─â con╚Ťinutul pentru care dorim s─â fim cunoscu╚Ťi la agen╚Ťie.

Prin con╚Ťinutul nostru, dorim s─â ar─ât─âm poten╚Ťialilor cump─âr─âtori c─â suntem eficien╚Ťi din punct de vedere tehnic la proiectare, marketing ╚Öi automatizare.

Așadar, vom extrage grupurile de subiecte din aceste servicii de bază.

De exemplu, în cadrul serviciului nostru de marketing tehnic, SEO (din nou) este un pilon. Dar de această dată, întrucât căutăm să ne afișăm expertiza tehnică de marketing, ne vom concentra pe teme SEO și mai aprofundate (decât în cazul nostru), cum ar fi:

Alegerea datelor

Solu╚Ťii de raportare

Python pentru SEO

Difuzarea leg─âturilor de scalare

Instrumente SEO

Dar, de asemenea, ├«n cadrul serviciilor noastre de marketing tehnic este social media. 

Așadar, vom analiza subiecte tehnice despre care putem vorbi în cadrul social media, cum ar fi:

Cl─âdirea canalului

Tactica de remarketing

Secven╚Ťe de e-mail de captare a plumbului

Crearea de conversii personalizate pe Facebook

Ghid de configurare pentru pixeli Facebook

Instrumente de social media

Așadar, din nou, vom face link către aceste două pagini pilon și cluster din pagina noastră principală de marketing tehnic.

ghid facebook ads romania 2020
ghid facebook ads romania 2020

Aceste clustere sunt cuvinte cheie cu cheie lung─â, pe care oamenii le caut─â, ╚Öi ar putea genera mult trafic relevant pentru orice afacere. Este posibil ca traficul s─â nu conduc─â conversii la ├«nceput, dar poate conduce conversii mari din campanii de remarketing sau chiar de c─âutare pl─âtit─â. Aminti╚Ťi-v─â, va trebui, de asemenea, s─â conecta╚Ťi toate acele pagini de cluster la pagina de preparare principal─â, astfel ├«nc├ót s─â ├«mbun─ât─â╚Ťeasc─â UX ╚Öi clasamentul de c─âutare.

Cu toate acestea, am descoperit c─â ├«n multe magazine de c─âr─âmid─â ╚Öi mortar le este greu s─â genereze con╚Ťinut relevant pentru clien╚Ťii lor locali. S─â ne uit─âm la modul ├«n care am genera subiecte de cluster pentru produsele legate de loca╚Ťia Blue Bottle

S─â spunem c─â au magazine fizice ├«n cinci ora╚Öe diferite, cum putem crea o pagin─â de piloni pentru produsele lor legate de loca╚Ťie?

├Än primul r├ónd, am creat subfoldere pentru fiecare dintre aceste ora╚Öe. Fiecare subfolder ar avea pagini de categorii (precum le ave╚Ťi pe WordPress), iar ├«n categoriile respective, am avea con╚Ťinut despre:

Lucruri de făcut în zona X (unde X este orașul în care se află afacerea dvs.)

Interviuri / podcast-uri locale

Evenimente în zona X

Influen╚Ťi ├«n zona X

Acoperirea evenimentului X

Parteneriate locale

Acest lucru ne-ar ajuta să surprindem interesul persoanelor care doresc să exploreze lucruri distractive din zonele în care Blue Bottle își au magazinele locale.

Dup─â aceea, putem derula apoi o campanie de retargeting pe Facebook, care vizeaz─â persoanele care au citit con╚Ťinutul nostru local.

Mai exact, am setat aceast─â campanie s─â apar─â ├«n fluxurile lor de Facebook atunci c├ónd se afl─â pe o raz─â de o mil─â dintr-un magazin fizic. Campania le va ar─âta reclame video care ├«i conving s─â se opreasc─â ├«n timp ce sunt ├«n preajm─â, iar acest lucru func╚Ťioneaz─â foarte bine.

Desigur, vom lega, de asemenea, toate paginile de cluster cu pagina principal─â referitoare la loca╚Ťie, pentru a o ajuta s─â se clasifice pentru cuvinte cheie extrem de competitive.

Așa am structura grupurile de subiecte pentru un magazin ficis+online dacă am lucra cu acestea. Dar să vedem cum o fac ei înșiși.

Au pagini de piloni pentru cafeaua, cultura ╚Öi comunitatea lor (care pare s─â reprezinte con╚Ťinutul lor bazat pe loca╚Ťie) ╚Öi note de laborator (care acoper─â tot con╚Ťinutul lor la fabricarea berii).

Gânduri finale

├Än general, dori╚Ťi s─â utiliza╚Ťi grupuri de subiecte pentru a ajuta traseul at├ót pentru utilizatori, c├ót ╚Öi pentru motoarele de c─âutare prin paginile de pe site-ul dvs.

Mai important, dori╚Ťi ca pilonii ╚Öi grupurile dvs. s─â demonstreze c─â ave╚Ťi cuno╚Ötin╚Ťe aprofundate despre ceea ce face afacerea dvs., astfel ├«nc├ót oamenii ╚Öi motoarele de c─âutare s─â poat─â avea ├«ncredere ├«n marca ╚Öi produsul dvs.

Nu ├«n ultimul r├ónd, dori╚Ťi s─â ├«ncepe╚Ťi s─â v─â construi╚Ťi grupurile de subiecte devreme, astfel ├«nc├ót s─â pute╚Ťi construi pe ele pe m─âsur─â ce cre╚Öteti.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+