Ghid Optimizarea ratei de conversie - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid Optimizarea ratei de conversie

Ați obținut rezultate inconsistente în urma conversiilor, optimizării sau testării A / B, sau poate niciun rezultat deloc? Este probabil pentru că o faci greșit. (înălțarea muzicii instrumentale) Poate copiați tactici aleatorii dintr-o postare pe blog, poate copiați concurenți sau lideri de piață sau poate doar urmați cele mai bune practici. Nu așa optimizezi un site web. Există un proces, un cadru de optimizare a conversiilor care este agnostic în industrie, așa că funcționează pentru SaaS sau comerț electronic, B2B, media, îl numești, funcționează peste tot și obține rezultate nebunești și o să o învăț pentru tine.

Optimizarea ratei de conversie este o modalitate de a câștiga mai mulți bani. Dar cum o faci? (ridicarea muzicii instrumentale) Ce este optimizarea conversiei sau cum se menționează de obicei, optimizarea ratei de conversie, CRO? Rata de conversie este o formulă matematică. Deci, dacă aveți 50 de persoane cumpărați lucrurile dvs. sau vă înscrieți la e-mailul dvs., dar 1.000 de persoane au venit pe site-ul dvs. web sau pe o pagină de destinație, oricare ar fi, doar o împărțiți în două și obțineți oh, am o rată de conversie de 5% .

Și atunci, desigur, pentru a putea câștiga mai mulți bani, avem nevoie de o rată de conversie mai mare. Ei spun că optimizarea ratei de conversie se referă la creșterea ratei de conversie, deci va fi de 6% sau 7%, dar nu sunt de acord sau, mai degrabă, nu îmi place terminologia. De fapt, nu-mi place R în optimizarea ratei de conversie, deoarece nu este vorba despre rata de conversie. Să zicem că construiți un site web nou, îi spuneți mamei sale despre asta și ea merge pe site-ul dvs. web, o singură persoană, iar ea cumpără ceva.

Deci o vizită, o achiziție, 100% rata de conversie.

Uimitor, nu? Și totuși ai vândut ceva mamei tale și asta este, asta nu este o afacere. Deci, optimizarea ratei de conversie nu se referă la rata de conversie. Un alt mod în care puteți crește rata de conversie dacă doriți este ca și cum faceți fiecare produs pe care îl vindeți gratuit sau un cent. Deci, să zicem că construiți un Amazon nou, vindeți tot ce vinde Amazon, dar totul este gratuit. Rata ta de conversie va fi nebună. Toată lumea va cumpăra ceva gratuit, dar vei pleca din afaceri. Deci optimizarea doar pentru rata de conversie este o prostie.

Nu face asta. Așadar, optimizarea conversiilor are legătură cu creșterea. Este vorba despre creștere. Și ce trebuie să facem site-ului nostru web pentru a ne putea dezvolta afacerea în mod durabil și profitabil? Acum există mai multe modalități de a face acest lucru, iar modul tradițional este că avem cu toții păreri. Hmmm, cred că ar trebui să facem acest lucru, ar trebui să facem acest buton mai mare, ar trebui să adăugăm mai multe glisiere de imagine sau (murmur). Toată lumea are o părere despre ceea ce ar trebui făcut, iar opiniile sunt ca niște funduri, toată lumea are unul și toți pățesc.

Deci opiniile nu sunt o modalitate de a optimiza nimic. Fac această optimizare a ratei de conversie de ani buni. 10 ani. Acum, dacă trebuie să prezic ce schimbare va rezulta în mai mulți bani, o înțeleg, poate, în jur de 60, 65%. Asta e puțin mai bine decât să dai cu o monedă! Practic la întâmplare. Nu poți avea o părere despre aceste lucruri. Păi, poți avea o părere, dar șansele că de fapt vei primi ceva corect, oh, șansele sunt foarte mici, este ca și cum ai juca la loterie.

Deci nu funcționează optimizarea conversiilor. Deci întrebarea principală este ce ar trebui să schimbăm? Știți, pentru că, în optimizare, vrem să schimbăm ceva despre un site web, să adăugăm ceva, să eliminăm ceva, să modificăm ceva, astfel încât să câștigăm mai mulți bani, astfel încât mai multe persoane ar cumpăra lucrurile dvs. sau știți, ar deveni un avantaj sau orice altceva, este acela încercăm să realizăm. Deci ce facem? Acum, dacă suntem de acord că opiniile sunt o cale greșită de a parcurge acest lucru, calea corectă este efectuarea de cercetări. Trebuie să ne dăm seama care sunt problemele actuale ale site-ului nostru web, unde sunt problemele și de ce aceste probleme trebuie să înceapă? Doar dacă înțelegem unde, ce și de ce există aceste probleme, putem veni cu o idee mai bună, o idee cum să le rezolvăm.

Numim acest tratament. Aplicăm un tratament, poate facem un test A / B, poate schimbăm ceva pe site-ul web. Așadar, imaginați-vă că mergeți la cabinetul medicului. Să zicem că aveți dureri abdominale. (gemete) Și medicul tău spune, oh foarte bine, te rog să te întinzi aici, vom primi asistentele, te vom tăia drept deschis și știi, ca să faci o intervenție chirurgicală. Și ești ca un tipule, tocmai am ajuns aici și îmi place, asta este părerea. Așa cum am o părere, este ceea ce știi, indiferent de ficat, trebuie să efectuăm operația chiar aici; întrucât te-ai aștepta ca vor efectua o serie de teste, analize de sânge, știi, scanează CT și știi toate aceste lucruri, cum ar fi nevoie să efectueze cercetări pentru a afla ce este cu tine și apoi să îți prescrie o metodă de tratament; dreapta?

Așadar, același lucru pe site-ul web, cu toate acestea, ajungem la opinii și dorim să schimbăm lucrurile pe site-ul nostru, doar uitându-ne la acesta. Nu merge așa. Deci trebuie să efectuăm cercetări de conversie. Și în videoclipurile următoare, o să ne scufundăm corect în cum să facem asta. Și atât de mulți oameni mă întreabă, deci care sunt secretele super-killer ninja despre optimizarea ratei de conversie? Care sunt lucrurile magice care funcționează mereu, poate unele trucuri psihologice? Ei bine, nu. Nu există secrete, nu există magie aici, este pur și simplu greu, munca grea.

Așa cum văd, optimizarea conversiilor constă din două părți. Efectuează cercetări pentru a înțelege problemele, pentru a înțelege problemele și apoi din problemele pe care le venim cu ipoteză

despre ce ar trebui schimbat pentru a rezolva această problemă, pentru a remedia problema. Și atunci nu știm ce va funcționa, vom veni cu patru, cinci, 75 de idei pentru tratamente și apoi va trebui să rulăm experimente pentru a vedea care dintre aceste idei de tratament funcționează de fapt și care funcționează cel mai bine. Deci este cercetare plus experimentare. Așa că nu mai gândiți-vă la ghiciri, gândiți-vă la ipoteze bazate pe date și astfel vă optimizați site-urile.

Să spunem că mâine sunteți angajat ca manager de optimizare a conversiilor pentru o companie mare și vă oferă obiectivul de a crește rata de conversie a acestora cu 20% pe an. Cum ai face-o?

Așadar, dacă răspunsul dvs. despre îmbunătățirea ratei de conversie a unui site web este instantaneu tactică, oh faceți titlul mai mare, puneți butonul aici, (mormăie), o faceți greșit. Este imediat cum poți recunoaște pe cineva care este amator față de cineva care este profesionist, deoarece profesorii se concentrează pe proces. Ca unul dintre guru-urile de management, Deming a spus acum 60, 70 de ani, dacă nu puteți descrie ceea ce faceți ca un proces, nu știți ce faceți.

Același lucru este valabil și pentru optimizarea conversiilor. Deci procesul pentru orice site web este același. Dacă încercați să optimizați un site de comerț electronic, un site gen gen principal, un site media, un SaaS, nu contează, procesul este întotdeauna același. Tactica ar putea fi diferită și sunt deseori, dar procesul este același. Deci, în mare vorbă, procesul de optimizare a ratei de conversie începe întotdeauna cu cercetarea conversiilor. Vă dați seama care sunt problemele, unde, de ce sunt aceste probleme. Apoi, după ce aveți o listă de probleme, transformați acestea în ipoteze.

Deci ipoteza este dacă schimbăm, pe baza datelor X, Y, Z, dacă acum schimbăm acest lucru și acela, ne așteptăm să schimbăm această măsurătoare. Știi, mai mulți oameni vor face asta, mai mulți oameni vor face acest lucru. Deci aveți o listă de ipoteze, le transformați în teste, în experimente, executați teste A / B. Și odată efectuate testele, analizați rezultatele și poate implementați, poate renunțați și apoi reveniți la pasul unu, care este cercetarea conversiilor.

Începe întotdeauna cu cercetarea. Dar cum conduci cercetări? Există mai multe modalități de a face acest lucru, nu există o modalitate corectă de a face acest lucru. V-aș recomanda să începeți procesul de cercetare a conversiilor prin adoptarea cadrului ResearchXL. ResearchXL este un cadru cu care am venit în jurul anului 2013 și l-am folosit pe sute și sute de site-uri de-a lungul mai multor ani de atunci. Și funcționează cu adevărat, foarte bine. Deci, ResearchXL este, în esență, ceea ce face este că folosește șase tipuri de date.

Prin urmare, adună date de intrare din șase surse diferite, cu scopul de a analiza care sunt problemele, unde și de ce. Unul dintre primii pași în acest proces este întotdeauna analiza tehnică. Așadar, analiza tehnică înseamnă că dorim să aflăm dacă site-ul web în cauză funcționează cu fiecare dispozitiv, fiecare browser și o combinație a celor două. Așadar, dacă sunt pe un telefon Huawei la întâmplare, indiferent de browser, site-ul ar trebui să funcționeze în continuare.

Pentru că puteți avea cel mai persuasiv site web din lume, dar dacă nu funcționează cu browserul specific, combinația de dispozitive pe care sunt, nu contează, nu? Deci trebuie să funcționeze. Recent, la Conferința CXL Live, a existat acest studiu de caz important în care Dell a lansat un site nou, un site nou, la care lucrau de foarte mult timp, au fost investiți foarte mulți bani în el și l-a extras mai întâi la un procent mic din trafic pentru a fi sigur că este mai bun și l-a măsurat, iar veniturile per vizitator au scăzut și sunt cum ar fi, cum este posibil acest lucru? Și apoi s-au uitat la site-ul lor web, au vorbit despre asta, oh, de parcă trebuie să facem câteva îmbunătățiri UI aici, trebuie să lustruim designul aici și să facem acest proces puțin mai ușor.

Așa că au implementat modificări de 20 de plus și au efectuat un test nou. Rezultatul? Venitul pe utilizator a scăzut acum cu 45%. Ei sunt ca, ce dracu este problema? Și abia mai târziu au aflat că toate acestea se datorau erorilor tehnice. Au fost o mulțime de erori JavaScript la check out, lucrurile nu au funcționat. Site-urile care nu funcționează sunt cel mai mare ucigaș de conversie existent și este și cel mai mic fruct agățat. Dacă în prezent aveți anumite segmente sau dispozitive de browser care sunt slab performante, remedierea acestor buguri este cea mai simplă, cea mai rapidă cale de a câștiga mai mulți bani.

Iată ce ar trebui să faci. În platforma dvs. de analiză digitală, să spunem Google Analytics, extrageți raportul browserului și doriți să comparați rata de conversie pe versiunea browserului din aceeași familie de browser. Deci, de exemplu, dacă site-ul dvs. web se convertește la 5% pentru Internet Explorer 11, dar doar 2% au fost Internet Explorer 10, aceasta este ca de două ori mai mare. De ce? Este din cauza unor bug-uri urâte sau a unor chestii UX ciudate. Deci, acum trebuie să mergi să-l cercetezi, să-ți dai seama care este problema.

Dacă nu doriți să vă descurcați singuri, există oameni de calitate, există persoane de asigurare a calității sau companii pe care le puteți angaja care vor participa și vor face acest test tehnic pentru dvs. Dar practic, doriți să înțelegeți ce versiuni ale browserului convertesc mai puțin decât alte versiuni. Și același lucru pentru dispozitive. Desigur, mobilul de obicei tinde să se convertească mult mai puțin decât desktop, dar acest lucru depinde cu adevărat de ceea ce vindeți. În B2B, pentru produsele scumpe precum știi, vorbim de 10.000 pe an sau mai mult sau în jur de mii de dolari, traficul mobil nu se transformă cu adevărat.

Oamenii încă nu sunt obișnuiți să cheltuiască mulți bani pe mobil. Cu toate acestea, atunci când este ca niște trinketuri, lucruri mici, rata de conversie este foarte mare, mai ales dacă oamenii au tranzacții, știu deja ce vor, vor merge pe site-ul dvs. și vor cumpăra de pe un telefon mobil fără nicio problemă. Dar, în medie, vedem că mobilul convertește în jur de 25% din ceea ce face desktop, și asta este doar o medie largă, nu înseamnă nimic (murmură) un anumit site web. Dar tabletele convertesc de obicei la fel ca desktopul.

Dacă vă gândiți la asta, tabletele nu sunt dispozitive mobile, deoarece 90% dintre tabletele vândute sunt doar Wi-Fi, deci nu îl puteți folosi într-un autobuz, doar acasă, și probabil că stai pe o canapea acasă în timp ce folosind tableta, nu? Deci, este cam ca desktop și este ecran mare. Așadar, dacă vedeți că tableta dvs. se transformă mai puțin decât o versiune desktop, experiența tabletei suferă probabil, este posibil să se întâmple ceva, ar putea fi erori. Și, desigur, doriți să mâncați de fapt propria dvs. mâncare pentru câini și să vă deschideți site-ul dvs. pe propriul telefon mobil sau pe desktop, știți, amândoi, și pur și simplu mergeți pe site-ul dvs. ca o ființă umană obișnuită și consultați și completați o achiziție sau orice lucrul este că vrei ca oamenii să facă acolo.

Așadar, analiza tehnică, descoperiți segmentele de browser, segmentele de dispozitiv. Un alt lucru legat de analiza tehnică este viteza site-ului. Dacă paginile sunt prea lente, oamenii pe care îi cunoașteți, ar putea să plece și să nu cumpere la fel de mult. Așadar, din nou, în Google Analytics, puteți analiza viteza paginii pe URL. Așadar, știți, există toate aceste instrumente de viteză a paginii și sunt superbe, ar trebui să le utilizați, există unul pe Google numit PageSpeed ​​Insights, există GTmetrix, de diferite tipuri.

Dacă aveți instrumente de analiză a vitezei site-ului Google, veți găsi o tonă. Dar rețineți că, dacă ați introdus doar în pagina de pornire, acestea vor analiza doar pagina dvs. de pornire, nu întregul site. Website-ul dvs. are probabil multe pagini. Dacă ești un site de comerț electronic, probabil știi, sute dacă nu mii sau zeci de mii de pagini de produse, nu? Așadar, vrei să analizezi primele 50, top 100 de site-uri web

cu cel mai mult trafic și vedeți care este timpul mediu de interacțiune. Și observați că nu am spus timp de încărcare a paginii. Deci, care este timpul de încărcare a paginii? Timpul de încărcare a paginii este într-adevăr cât durează pentru ca pagina să se încarce complet? Așadar, dacă este o pagină lungă, adică cea mai mare parte este sub pliu, noi, ca utilizatori, dacă tot ne uităm la zona de deasupra, nu ne pasă cu adevărat cât durează pentru a încărca restul paginii. acolo, chiar dacă te ia la cunoștință, 15 secunde, pur și simplu nu îl observăm. Ceea ce de fapt le pasă utilizatorilor este timpul interactiv al documentelor, ceea ce înseamnă de fapt cât timp până când site-ul web devine utilizabil? Deci, practic, zona de mai sus.

Redăm și putem face clic și să interacționăm cu site-ul. De asta îi interesează cu adevărat utilizatorii. Deci, în mod ideal, este de trei secunde sau mai puțin. Și dacă aveți site-uri web cu volum mare, aceste mici diferențe ar putea începe să conteze. Dacă se spune între patru și 10 secunde, știți, este cam medie, dar ar trebui să vă apropiați de trei secunde sau mai puțin. Dar dacă unele pagini au 10 secunde sau mai mult, puteți fi sigur că acest lucru afectează rata de conversie a acestora.

Deci, vinovații tipici sunt imagini prea mari. Știi, de parcă imaginile tale sunt ca șapte megabyte, iar oamenii se află într-o rețea Wi-Fi cunoscută, durează puțin pentru a încărca sau ai prea multe fișiere CSS și JavaScript diferite, astfel încât există o mulțime de back-and-back între browserul și serverul și că toate încetinesc site-ul dvs., este foarte frontend pentru dezvoltare. Și dacă nu sunteți un dezvoltator de tip frontend, probabil că nu sunteți în stare să remediați singuri aceste probleme, dar vă puteți da seama ce pagini sunt prea lente și să le trimiteți dezvoltatorului dvs. frontend și să spuneți, hei, există o problemă aici cu viteza site-ului. , cu viteza de încărcare a paginii, reparați-o.

Deci asta este analiza tehnică. Acesta este întotdeauna primul pas în optimizarea conversiilor. După ce ați făcut asta și ați rezolvat toate erorile și nu mai aveți pagini de încărcare mai lente, este timpul să treceți la pasul numărul doi, care este o analiză euristică.

Pasul doi în procesul nostru de cercetare de conversie este evaluarea euristică, analiza euristică. (ridicarea muzicii instrumentale) În esență, ceea ce înseamnă este că este o evaluare bazată pe experiență a site-ului nostru web. Așa că vom efectua o etapă avansată a unui site web pagină după pagină, vom merge pe site ca un utilizator obișnuit. Desktop și mobil separat pentru că știți, este o experiență diferită, lucruri diferite contează și așa mai departe.

Și acest exercițiu este cel mai bine făcut într-un cadru de grup. Oameni dintr-o echipă, oameni care nu v-au folosit niciodată site-ul, membri ai publicului țintă, știți, până la șase persoane. Și veți merge pagina cu pagină și veți arăta că pe un ecran mare sau laptop dacă nu aveți un ecran mare și, practic, vom evalua fiecare pagină pe baza unui set de criterii, care sunt notate aici . Există diferite cadre de analiză euristică, iar unele au șapte trepte, iar altele au 17 pași și toate aceste lucruri.

În esență, totul se reduce la aceste patru etape. Și știi, ai putea avea sub-ramuri din aceste patru, dar în esență este întotdeauna vorba despre aceste patru lucruri. Deci ce faci? Nu o să comentezi site-uri ca oh, nu-mi place albastru și oh, nu-mi place roșul. Știi, asta este doar o părere. Deci trebuie să fim mai structurați în feedback-ul nostru, în observațiile noastre. Așadar, tot ce vom comenta despre o pagină web, deci fie o pagină de pornire, fie o pagină de mulțumire sau o carte de card, oricare ar fi, o vom face într-o manieră structurată și vom încerca să clasificăm fiecare bucată de feedback sub una dintre aceste patru.

Deci primul lucru este frecarea. Frecarea este ceva care îngreunează utilizarea sau este greu de înțeles. Deci, de exemplu, dacă doresc să completăm un formular cu 27 de câmpuri de formular, este multă muncă. Asta este fricțiunea, cum ar fi, nu vreau să fac asta. Sau dacă site-ul web are un fel de design cu aspect înșelător

din 2002 ca, clipind pancarte și da, da, da, pare schițat, asta este frecarea, este ca fricțiunea mentală. Ca ooh, nu știu despre chestiile astea. Oamenii trebuie să se simtă confortabil pe site-ul dvs. Dacă ești Amazon, nu ai probleme de încredere. Dacă sunteți un site relativ necunoscut, veți avea probleme mari de încredere și deci frecarea este o problemă mare și mare. Orice lucru care provoacă fricțiuni mentale sau este dificil de făcut sau nu înțeleg ce ar trebui să fac în continuare sau încerc să fac clic pe acest buton și nu funcționează, totul creează frecare.

Al doilea lucru este distragerea. Deci, fiecare pagină de pe site-ul dvs. ar trebui să aibă un obiectiv principal. Deci știți, de obicei, obiectivul paginii dvs. de pornire este de a scoate oamenii de pe pagina principală, cum ar fi jos pâlnia. Sau obiectivul poate fi segmentarea, cum ar fi să alegi aici, îți plac bărbatul sau femeia, sunt o întreprindere mică sau o afacere mare, lucruri de genul acesta. Sau mă interesează acest serviciu sau celălalt serviciu. Deci orice din pagina respectivă care nu contribuie la oameni

luarea acelei acțiuni este o distragere. Așadar, dacă doriți ca oamenii să facă clic pe un anumit buton sau să completeze un formular sau orice altceva, dar există toate aceste lucruri acolo, există, oh, ultimele patru, cinci postări pe blog și există acest lucru v-ar interesa și (vorbește gibberish ) și s-ar putea să fie, sau mai rău, totuși, ceva se mișcă, există un banner animat, există unul dintre aceste glisoare automate la fiecare trei secunde, ceva se schimbă sau cel mai rău încă, un fundal video, cum ar fi cu muzica, (cântă la intamplare). a se mișca încoace și încolo.

Deci ceea ce se întâmplă este ca și cum creierul nostru uman este conceput pentru a detecta și urmări mișcarea. Știi, ca în urmă cu veacuri, aceasta era o abilitate utilă de supraviețuire. Așa cum am avut nevoie să vedem dacă un mamut vine să ne calce pe noi sau un prădător sau un inamic și așa mai departe. Dar astăzi pe un site web, imediat ce ai ceva care se schimbă la fiecare trei secunde, este o distragere. O să ne uităm doar la asta și nu vom citi propunerea de valoare. Nu vom înțelege ce face site-ul dvs. web și de ce ar trebui să cumpărăm de la dvs.

Nu vom completa acest formular. Deci orice lucru care nu contribuie în mod direct la oamenii care iau acea acțiune este o distragere. Pe o pagină de produs și comerț electronic, obiectivul este adăugarea în coș. Deci, orice lucru care nu contribuie la asta, elimină mai bine. Motivația este mai importantă decât distragerea și frecarea. Deci motivația constă în a-i determina pe oameni să dorească să ia măsuri. Așa că am vorbit despre frecare, 27 de câmpuri de formular, completați acest formular.

(suflă zmeura) Niciodată. Dacă completați acest formular, veți primi un Tesla P90D Model S gratuit.

Doar 27 de formulare completate, aș putea face 127. Deci, cantitatea de frecare este foarte relativă în comparație cu cantitatea de motivație. Acum, desigur, produsul dvs. nu este un Tesla gratuit, nu? E altceva. Nu este la fel de bun, probabil că costă bani. Dar totuși, trebuie să vindeți oameni pe valoarea ofertei. Dacă vindeți o vacanță, doriți să ne faceți să vrem să mergem acolo; fotografia, copia produsului, toate aceste lucruri contează foarte mult.

Așadar, primul tău obiectiv când încercați să îi determinați pe oameni să ia măsuri, fie că este să faceți clic pe undeva, să adăugați în coș, să completați un formular, este să-i faceți să vrea să o facă. Sau nu îi face să vrea să completeze formularul, ci îi face să tânjească rezultatul final pe care îl vor primi. Dacă ne veți da bani, veți primi abs-uri de șase pachete și toate lucrurile bune, cum ar fi, desigur, dacă veți face dieta doar doi ani și să faceți exerciții fizice. Și apoi în sfârșit, relevanța. Așadar, relevanța este că poți avea o propunere de valoare uimitoare și forme cu adevărat scurte și ca designul frumos, frumos și distragerea minimă.

Dar dacă este vorba despre echipament de pescuit, personal nu mi-ar putea păsa mai puțin pentru că nu sunt pescar. Deci relevanța este atât de importantă. Așadar, trebuie să fie absolut clar pentru cine este vorba. Pentru cine este? Cu cât relevanța este mai mare, cu atât sunt mai mari șansele pe care le voi converti. Așadar, vrei să te asiguri că te adresezi faptului că, dacă eu sunt membrul tău ideal al publicului țintă, utilizator țintă, de ce ar trebui să cumpăr de la tine chiar acum? Așadar, construiți acea cale, astfel încât oamenii să o citească și să o recunoască, aceasta este pentru mine.

Și dacă utilizați anunțuri pentru a conduce traficul către o pagină, desigur doriți să vă asigurați că există o continuitate din copia anunțului, precum și design, dacă este un anunț vizual; iar pagina de destinație, copiere și vizual, așa cum arată, trebuie să se potrivească. Așadar, dacă ai toate aceste patru lucruri în loc, ești bine să mergi. Așadar, parcurgeți site-ul dvs. pas cu pas, fiecare pagină care contează, mobilă, desktop separat și doar notați-vă observațiile pe fiecare pagină.

Important de menționat este că aceste observații nu sunt adevărul absolut. Așadar, 50% din observațiile dvs. vor fi irelevante, de fapt nu contează. Dar ceea ce urmează în procesul nostru de cercetare de conversie este că vom aduna date calitative, precum și cantitative pentru a ne valida sau invalida observațiile.

Analiza digitală vă va arăta ce se întâmplă, unde și cât de mult.

(înălțarea muzicii instrumentale) Al treilea pas în procesul nostru de cercetare a conversiilor este analiza digitală. Deci, pentru majoritatea oamenilor, este Google Analytics, dar puteți folosi orice alt instrument de analiză web pe care îl cunoașteți, este unul mai potrivit pentru dvs. Numărul unu în analize este întotdeauna ceea ce se măsoară? Deci fiecare lucru pe care un utilizator îl poate face pe un site web și fiecare lucru pe care îl poate experimenta un utilizator pe un site web ar trebui să fie urmărite și măsurate.

De exemplu, să ne imaginăm că avem un site de comerț electronic. Deci, care sunt toate aceste lucruri pe care oamenii le pot face? Ei merg pe pagina principală, poate există un slider acolo și pot face clic manual prin diferite imagini. De fiecare dată când interacționează cu glisorul, ar trebui să-l marcăm în jos. Ar trebui să concediem un eveniment. Așa se numește într-un mediu, permiteți-mi să declanșez un eveniment atunci când interacționează cu un slider. Defilează în jos. O, cât de jos, 25% din pagină, 50% mai mult? Înregistrăm asta automat. Există, poate, un videoclip YouTube despre o imagine de ansamblu a produsului.

Se uită la videoclip? Și dacă urmăresc videoclipul, cât timp? Au urmărit totul sau doar primele două secunde? Trebuie să măsori asta. Caută ceva. Ar trebui să măsurăm asta. Ei merg pe pagina de categorii, există toate aceste filtre, astfel încât să știți, dimensiunea, filtrul după dimensiune, preț, culoare, bla, bla, bla. Interacționează cu filtrul? Care? Dacă fac clic pe Adăugare în coș, trebuie să facem clic pe asta. Și, evident, toate datele de cumpărare, pâlnia completă, merg pe pagina coșului și toate etapele multiple de verificare, totul trebuie măsurat.

Pentru că dacă lucrurile nu se măsoară, nu putem îmbunătăți lucrurile. Deci, să spunem că aveți un filtru de produs pentru, filtrați produsele după culoare. Acum câți oameni folosesc asta? Și dacă îl folosesc, care este impactul asupra comportamentului utilizatorului? Cum ar fi, este mai probabil să cumpere, mai puțin probabil să cumpere, nici o diferență? Și dacă la fel ca 1% dintre utilizatori folosesc acel filtru și dacă îl folosesc se convertesc mai rău, este probabil o idee bună să nu-l începi.

Dar nu ai ști asta dacă nu l-ai urmări. De asemenea, dacă doriți să optimizați pagina produsului dvs., astfel încât mai multe persoane să facă clic pe Adăugare în coș, dar nu măsurați în mod special adăugarea coșului, nu puteți să-l optimizați pentru că nu știți dacă modificarea pe care ați făcut-o crește sau nu. Deci este foarte important să măsurăm totul. Dacă utilizați Google Analytics, atunci toată această măsurare o puteți configura la Managerul de etichete Google. Și nu este deloc dificil. De fapt, dacă ești marketer, trebuie să poți folosi singur Google Tag Manager și poți configura toată această urmărire fără implicarea dezvoltatorului.

Există și alte instrumente care înregistrează mai multe chestii din cutie, cum ar fi, de exemplu, analizele Heap, care măsoară tot ceea ce trebuie măsurat automat. Dar știi, de îndată ce treci peste 50.000 de vizualizări pe lună, devine destul de scump. Deci, primul lucru, asigurați-vă că totul este măsurat. Tot ceea ce este important pentru tine. Numărul doi, datele pe care le măsurăm, sunt exacte? Este atât de des încât datele care, pâlnii care au fost configurate și așa mai departe, nu sunt adevărate.

Uneori, vezi site-uri web unde au o rată de respingere cu adevărat redusă. De exemplu, o rată de respingere este de 1%, 2%, 3%, oamenii sunt ca (chicoti) eu sunt șeful, uitați-vă la rata de respingere. Ori de câte ori vezi asta, ca nu, aceasta se numește măsurare ruptă. Deci, dacă aveți codul GA încărcat de două ori pe pagină, rata de respingere va fi dezactivată și sub 10%. Dacă aveți un eveniment care se aprinde și nu este setat la non-interactiv, se înregistrează implicarea, din nou rata de respingere este artificială scăzută.

Deci aceste lucruri vă pot șterge datele. De asemenea, vedeți tot timpul când oamenii au o pâlnie de checkout în cinci pași și arată tipul de procente de oameni care parcurg toate etapele. Acest lucru nu se întâmplă niciodată în lumea reală, așa că este rupt. Sau numărul final de achiziții sau veniturile nu se potrivesc cu ceea ce vedem în backend în sistemul nostru de gestionare a conținutului sau în sistemul nostru de comerț electronic. Așadar, trebuie să verificați dacă toate aceste lucruri sunt active, pentru că ele au sens.

Când te uiți la date, ca în medie, oamenii adaugă 77 de produse în coș. Într-adevăr? Nu cred că este corect, nu? Ori de câte ori vezi ceva care este pește, parcă probabil nu este adevărat. De asemenea, vedeți că veniturile sunt contabilizate dublu. Sau dacă, din anumite motive, oamenii își pot reîncărca pagina de mulțumire, pe care nu ar trebui să o poată face.

Dacă oamenii navighează între acele subdomenii, subdomeniile pe care le urmăriți le pun în aplicare sau de fiecare dată când se schimbă între subdomenii, poate apare ca un vizitator nou, chiar dacă provine de la un anunț Google plătit. Deci, această atribuție se pierde dacă subdomeniul și urmărirea mai multor domenii nu sunt configurate corect. Deci este foarte, foarte important. Dacă nu aveți încredere în date, nu puteți fi bazat pe date. Așadar, aceștia sunt primii pași foarte importanți. Presupunând că totul este în regulă, putem avea încredere în date, totul este înregistrat, acum pentru scopuri de optimizare a conversiilor, analiza digitală ne ajută să identificăm trei lucruri foarte importante.

Numărul unu este unde sunt scurgerile? Fiecare pagină de pe site-ul tău scade bani. Adică utilizatorii renunță, părăsesc site-ul dvs. web. Și știți, un fel de călătorie obișnuită cu clienții, o pâlnie și, așadar, doriți să înțelegeți care dintre aceste etape de pâlnie oamenii se aruncă cel mai mult? Deci, în mod obișnuit, să spunem pe pagina de coș de comerț electronic, 50%, treceți la plata. Deci, dacă vă aflați pe site-ul dvs., este ca 20% până la 30%, aveți o problemă mare și mare cu pagina dvs. de coș. Sau pe pagina produsului dvs., de obicei, un site mediu este ca 10% dintre oameni adaugă ceva în coș.

Dacă pentru dvs. asta este de 1% sau chiar mai puțin, ceva nu este în regulă cu pagina dvs. de produs, fie aveți persoane greșite pe site, o problemă de relevanță în plata dvs.. Deci, care este rata de finalizare a plății? Ar trebui să fie în jur de 90%, ceea ce ar fi bine. Dacă în cele din urmă doar 20% dintre persoane introduc cardul de credit și finalizează plata, din nou probabil că plata este cea care are problema. Desigur, toate acestea sunt ipoteze, nu știm cu adevărat, dar putem, nu știm cu adevărat care este problema, dar putem vedea unde se renunță, foarte important.

Și din nou, trebuie să priviți acest lucru pe dispozitive separat. Deci mobil separat, desktop și așa mai departe. De asemenea, vrem să vedem, să analizăm corelația. Deci, persoanele care cumpără ceva, ce alte comportamente sunt corelate cu rata de achiziție ridicată? Acum, ceea ce nu știți, este că oamenii care vor cumpăra oricum folosesc căutarea pe site sau știu doar ce vor? Sau a fost că folosirea căutării pe site i-a ajutat să găsească produse mai relevante, ceea ce le-a crescut probabilitatea de a face o achiziție? Așadar, dacă acesta este cazul, ar trebui să încercăm să facem mai mulți oameni să utilizeze căutarea și vom face mai mulți bani.

Faceți căsuța de căutare poate mai proeminentă și mai mare și așa mai departe și așa mai departe. Deci, vrem să înțelegem ce fac sau nu oamenii și cum se corelează asta cu rata de conversie sau venitul pe utilizator? Și, desigur, dorim să segmentăm întotdeauna toate datele pe sursa de trafic, pe dispozitiv, orice segmentare care ar putea avea sens pentru dvs. Dacă pe site-ul dvs. web s-au autentificat, s-ar putea să vă puteți segmenta pe sexe. Sau dacă este B2B, după venituri, tip de afaceri, ceea ce fac, toate aceste lucruri.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+