Cum dezvoltam un funnel in Facebook Ads 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Cum dezvoltam un funnel in Facebook Ads 2020

Știți ce separă cele mai de succes mărci de pe Facebook de cele care susțin că „nu funcționează pentru ei Facebook Ads?” Au o pâlnie de vânzare Facebook adecvată.

Agenții de publicitate din întreaga lume au cheltuit peste 67,37 miliarde de dolari pe Facebook Ads doar în 2019. Utilizatorii sunt bombardați cu anunțuri în fluxurile lor, în povești și chiar în casetele de mesagerie.

Dacă doriți să atrageți atenția unei audiențe pe Facebook, „Iată produsul meu, cumpărați acum!” acest ghid este ideal.

Convertirea publicului rece pe Facebook necesită în mod obișnuit o pâlnie de vânzări formată din mai multe etape și puncte de atingere, cu reclame diferite de reclame, subliniind propuneri unice de valoare.

Crearea uneia care funcționează efectiv pentru afacerea dvs. este o sarcină complexă și este incredibil de ușor să vă încurcați.

Iată cum puteți configura o pâlnie de vânzări pe Facebook, care vă va ajuta să evitați scurgerea bugetului de anunțuri Facebook.

Anunțurile Facebook oferă o mulțime de opțiuni accesibile pentru a obține mai mulți clienți plătitori.

Dar asta este și o parte a problemei.

În acest articol, veți afla cum să utilizați un „canal de vânzări Facebook” pentru a maximiza vizitele site-ului, clienții, vanzarile

Ce trebuie să faceți când 99% dintre vizitatori nu sunt gata să cumpere

Rata medie de conversie ale site-urilor web se situează în jurul unui 1-3% abisal, studiile recente indicând o medie de 1,84% și 1,77% în 2020.

A voastra poate sa fie mare!

Aceasta înseamnă că marea majoritate a vizitatorilor NU sunt gata să cumpere.

ghid-facebook-ads-timisoara-star-marketing

Pentru majoritatea magazinelor de comerț electronic sau întreprinderile online, acestea sunt vești proaste.

Deci, cum crestem ratele de conversie? Cum ajungem la ceilalți 97-99% din oameni și îi convertim?

Primul pas este să înțelegeți circumstanțele fiecărui client potențial și apoi să le arătați mesajul potrivit care rezonează personal cu aceștia.

Înțelegeți diferitele etape ale ciclului de cumpărare.

În mod tradițional, ciclul de cumpărare este separat în trei etape diferite – conștientizare, considerare, decizie.

Conștientizarea

Oamenii aflați în stadiul de conștientizare nu vă cunosc produsul – tot ceea ce au este o problemă de care au nevoie pentru a fi rezolvați.

De exemplu, o persoană care a observat că încălțămintea lor este uzată, dar nu a luat o alegere conștientă dacă să înlocuiască pantofii, să îi stabilească sau să folosească pur și simplu o altă pereche de pantofi.

Încă nu sunt gata să cumpere, așa că nu puteți vinde direct din primul anunt. În schimb, captați-le atenția subliniindu-le problema.

Considerare

După ce oamenii au identificat o nevoie, vor începe să cerceteze opțiunile potențiale.

De exemplu, s-ar putea să se uite la perechi noi de pantofi din piele dintr-un magazin de comerț electronic sau la prețurile de reparații ale pantofilor.

Urmăriți cu abordarea corectă și veți genera un interes interesat.

Decizie

În această etapă finală, consumatorul va începe să exploreze diferitele opțiuni pe care le-au descoperit.

S-ar putea să sune și să ceară prețul cobblerului sau să meargă la un magazin de încălțăminte pentru a încerca o pereche nouă de pantofi sau pot cere recomandarea unui prieten.

Cumpărătorii de comerț electronic vor citi recenzii ale produselor, vor compara prețurile și vor examina imaginile sau videoclipurile produselor utilizate – bazându-se pe experiența trecută a clienților reali.

Toți consumatorii vor parcurge aceste etape de pâlnie la viteze diferite. Când faceți publicitate unui public Facebook rece, chiar dacă îl targhetati pe interese sau audiențe similare, majoritatea utilizatorilor sunt în stadiul de conștientizare.

Probabil că nici nu sunt pe deplin subliniați că au nevoie de produsul sau serviciul dvs. Și acesta este punctul central al problemei.

ghid facebook ads romania 2020

De ce se face Facebook ads greșit

Din moment ce faceți marketing către o audiență rece, multe lucruri pot merge greșit în campaniile dvs. pe Facebook.

Creativ publicitar slab

Propunere slabă de valoare

Direcționarea unui public generic

Destinații de destinații de plasare a anunțurilor

Urmărirea și optimizarea valorilor greșite

Căutarea (organică, dar mai ales plătită – cum ar fi Google Ads) se transformă bine, deoarece oamenii doresc deja să cumpere ceva.

Cu alte cuvinte, este nevoie de îndeplinirea cererii.

Acum să contrastăm cu Facebook.

„Oamenii nu merg pe Facebook pentru a lua decizii. Ei merg pe Facebook pentru a evita luarea deciziilor. ”

Cu publicitatea pe Facebook, NU indeplinim o dorință. Majoritatea persoanelor care folosesc platforma nu le pasă de produsul dvs.

Nu puteti sări doar la vânzare ca în Google Ads.

În schimb, trebuie să vă susțineți jocul de seducție.

Vin. Trandafiri. Muzica. Toți pasii importanti.

Pasul 1. Atragerea vizitatorilor

Atunci când construiți pâlnia de vânzări Facebook, primul pas este să generați conștientizare.

Problema este că oamenilor nu le pasă de dvs, de produsele dvs sau de serviciile dvs. Nici măcar nu știu despre dvs. Încă nu, oricum.

Și nu este suficient să scrieți doar o postare pe blog și să o bost-uiti într-un anunț.

Peste 2 milioane de postări de blog sunt postate pe blogurile WordPress în fiecare zi.

Pentru ai atrage clienții, trebuie să fiti un pic mai creativ decât un anunt simplu.

Concentrarea pe ceea ce pot obține oamenii funcționează, dar evitarea amenințărilor este adesea mai puternică.

Trebuie să îi ajutați să fie conștienți de problema lor înainte de a le oferi o soluție.

De exemplu:

„Modul în care clienții doresc ca brandurile să le contacteze” ar putea evidenția o greșeală vitală în afaceri. Urmărit cu cercetări originale și statistici reale, este o publicitate excelentă pe Facebook și pe blogul HubSpot care vizează piața B2B.

Pentru generarea cererii de comerț electronic, Warby Parker face o treabă excelentă.

Pentru comerț electronic, ar trebui să vă concentrați pe un interes larg, dar relevant, pentru țările dvs. țintă și să vizați 1-2 milioane de utilizatori.

Cu acest anunț, acestea evidențiază problema potențială a expunerii la lumină albastră. În loc să vândă cu greu produsele din titlu, ei întreabă pur și simplu clienții lor: „Aveți această problemă?”

Formatul de anunțuri nu contează la fel de mult decât conținutul, dar nu ezitați să testați anunțuri despre carusel, reclame video, anunțuri Instagram în povești și feeduri și multe altele.

Setări

Pentru comerț electronic, ar trebui să vă concentrați pe un interes larg, dar relevant, pentru țările dvs. țintă și să vizați 1-2 milioane de utilizatori.

De exemplu, pentru un nou pantofi de alergare cu amortizare suplimentară pentru a preveni rănirea la alergătorii mai în vârstă, este posibil să vizați bărbați și femei interesate de alergarea pe traseu în SUA și Canada, cu vârste cuprinse între 34 și 65 de ani.

Deoarece obiectivul este traficul, optimizați-vă sumele licitate pentru clicuri sau afișări ale paginilor de destinație.

De asemenea, ați putea optimiza pentru angajări dacă utilizați anunțuri video pentru a crea audiențe pentru retargeting ulterior.

În cele din urmă, trebuie să excludeți toate categoriile de public calde, astfel încât acestea să nu vadă același anunț.

Ar trebui să excludeți vizitatorii site-ului și utilizatorii care au participat la anunțurile dvs. video. (Citiți ghidul nostru despre publicitățile Facebook Ads, pentru a afla mai multe).

Etapa 2. Generarea de LEADS

După generarea de conștientizare, următorul pas în pâlnia dvs. de vânzări Facebook este transformarea vizitatorilor în clienți.

Dar au nevoie de un stimulent pentru a renunța la informațiile de contact. În loc de o simplă postare pe blog, trebuie să fie mai aprofundat și util pentru perspectivele dvs.

Creative

Generarea de leads au mai multe forme și dimensiuni. Pentru B2B, un raport, o carte albă sau un ebook pot fi eficiente.

Cu repoziționarea conținutului, puteți lua un ebook existent, o postare pe blog sau un „ghid final” și să formatați conținutul ca un curs de e-mail.

Pentru magazinele de comerț electronic, etapa de generare de lead poate fi puțin mai complicată. Dacă vindeți un produs scump cu un ciclu de vânzare mai lung, un canal pe termen lung precum e-mailul este esențial, dar poate fi greu de obținut.

Warby Parker face o treabă excelentă și aici, promovând o aplicație mobilă care încearcă practic pe cadre noi – eliminând punctul de durere de a fi nevoit să mergem la un magazin fizic pentru a face acest lucru.

Dacă nu aveți bugetul pentru a dezvolta o aplicație, vă puteți oferi să răspundeți la orice întrebări potențiale despre produsul dvs. personal, prin intermediul mesagerului Facebook, cu un anunț mesager.

În unele industrii, anunțurile de leads pe Facebook pot fi, de asemenea, minunate în această etapă.

Setări

Direcționați utilizatorii pe care i-ați atras deja, în special, vizitatorii site-ului dvs. Web în ultimele 60 de zile. (Trebuie să aveți instalat Facebook Pixel pentru asta.)

Creati o campanie de retargeting prin Facebook Ads

Întrucât s-au angajat cu site-ul dvs. web, sunt probabil în etapa de examinare a ciclului de cumpărare – luând în considerare deja opțiunile lor.

Ați putea încerca, de asemenea, o audiență similară aici, deoarece este probabil să se afle într-o situație similară.

Vretii să optimizati pentru conversii aici, mai degrabă decât pentru clicuri pe site sau pentru vizualizări pe pagina de destinație.

Afișați reclame atât pe Facebook, cât și pe Instagram pentru a obține un nivel maxim, deoarece audiențele au dimensiuni mult mai limitate în această etapă.

A / B testarea reclamei dvs. Facebook Ads este, de asemenea, esențială pentru succes. Creați întotdeauna câteva variante cu diferite imagini, titluri și text pentru a găsi ceea ce funcționează cel mai bine.

Pasul 3. Conversia aduce clienți plătitori

Primii doi pași ai pâlniei dvs. de vânzare pe Facebook sunt partea grea. Acum a sosit momentul să mergem la casa de marcat, transformând leaduri calde în clienți plătitori.

Dacă v-ați atras (a) oportunitățile corecte și (b) deja ați avut încredere cu ei, transformarea acestora ar trebui să fie un proces natural și simplu.

CREATOR

Acești utilizatori știu că au o problemă și doresc o soluție, așa că este timpul să le reîncadrați și să convertiți clienții în clienți.

O abordare este de a oferi o probă sau o demonstrație gratuită a produsului dvs., astfel încât potențialii dvs. clienți să poată experimenta utilitatea de primă mână.

ghid facebook ads romania

Setări

Vizați publicul personalizat în funcție de utilizatorii care au vizitat anumite pagini de produse sau s-au înscris pentru raportul dvs. de buletin, cartea albă sau ebook-ul. Puteți, de asemenea, să vizați pe baza angajării cu anunțuri anterioare.

Din nou, optimizați-vă pentru conversii în loc de clicuri sau vizualizări.

Pentru a vă maximiza valoarea de rentabilitate, monitorizați performanța anunțurilor individuale, urmăriți valoarea CTR și alte valori și utilizați optimizarea paginilor de destinație pentru a îmbunătăți rata de conversie.

Pasul 4. Generați clienți și promotori fideli

Concentrarea pe clienții existenți nu va ajuta doar la creșterea loialității și a valorii pe viață, dar va genera și noi recomandări.

Cu alte cuvinte, clienții dvs. se vor ocupa de promoția dvs.

Și este esențial dacă doriți să vă dezvoltați afacerea. Chiar și în această epocă digitală, 83% dintre consumatori afirmă în continuare că cuvântul gură își influențează cumpărăturile.

Deci, ultima etapă a pâlniei dvs. de marketing Facebook este concentrată pe generarea de clienți fideli și promotori vocali ai produsului dvs.

CREARE

Dacă doriți ca oamenii să vă raporteze la prietenii și familia lor, răsplătiți-i pentru că sunt clientul vostru fidel și pentru că au ales în continuare produsul dvs.

Nu există un răspuns corect al manualului pentru a vă angaja cu clienții dvs. existenți. Acest lucru depinde de mediile, preferințele, interesele și atitudinile publicului țintă.

Dar crearea fidelității mărcii față de produsele dvs. este poate cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru longevitatea afacerii dvs., deci nu încercați să faceți comenzi rapide.

Setări

Vizați-vă clienții existenți pe baza listelor de clienți sau a datelor de pixeli.

O campanie de remarketing omnichannel funcționează cel mai bine. Puteți utiliza campaniile de marketing prin e-mail, cum ar fi cine NU a deschis un e-mail bazat pe recompense și să creați un public personalizat pentru a-i viza pe acești utilizatori.

Optimizează-ți campania Facebook pentru conversii (anterior, oCPM) și folosește cât mai multe destinații de plasare, deoarece publicul este foarte limitat.

Sfaturi esențiale pentru canalul de vânzări Facebook

Mare lucru despre Facebook este că este complet personalizabil și puteți implementa orice modificări în timp real.

Asta înseamnă că nu trebuie să faceți fiecare pas sau să urmați ceea ce am descris aici până la un tee. În schimb, ține cont de aceste două sfaturi.

Sfat # 1. Reglați pașii în funcție de modelul de afaceri

De exemplu, dacă vindeți produse de consum accesibile, probabil că nu ar trebui să încercați să obțineți adresa de e-mail a acestora. În schimb, proiectează o campanie care promovează vânzarea la pasul 2, cu videoclipuri sau mărturii despre produse pentru a arăta valoarea produsului dvs.

facebook ads timisoara

În schimb, un SaaS B2B cu o echipă de vânzări dedicată poate dori chiar să adauge etape la proces.

Sfat # 2. Amestecați reclame în rețele sociale cu alte canale pentru cele mai bune rezultate

Nu lăsați campaniile dvs. diferite să funcționeze în vid, separate unele de altele. Campaniile Omni-channel au o frecvență de cumpărare cu 250% mai mare decât cele cu un singur canal. Este viitorul marketingului digital.

De exemplu, puteți obține vizitatori vizați ai site-ului web direct la paginile de produse utilizând Google Ads, apoi puteți urmări o campanie de marketing Facebook utilizând reclame video.

De asemenea, puteți combina Google Shopping Ads cu Facebook Ads, în același mod, pentru a crea o campanie puternică pentru comerț electronic.

A vinde pe Facebook nu este o sarcină ușoară.

Majoritatea utilizatorilor nu sunt acolo pentru a căuta în mod specific un produs de cumpărat.

În schimb, doriți să zburați sub radar cu primul dvs. anunț – nu vindeți nimic, ci doar evidențiați o problemă care îi ajută pe utilizatori. Imaginați-vă cum plasarea produsului fără probleme într-un film poate planta semințele dorinței într-un public.

O pâlnie publicitară Facebook nu este un lucru magic, dar structurarea campaniilor dvs. pentru a soluționa această problemă fundamentală este o bază excelentă pentru a obține mai mulți clienți și clienți.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+