Cum dezvoltam experiente instantanee in Facebook - 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Cum dezvoltam experiente instantanee in Facebook – 2020

Căutați cel mai în profunzime ghid de anunțuri Facebook Instant Experience pentru a obține rezultate de top pe Facebook?

La STAR MARKETING , credem că anunțurile Facebook cu experiență instantanee au potențialul să depășească majoritatea reclamelor dvs. de retargeting Facebook, deoarece sunt super interactive, creative și transparente.

Conform Facebook : , „Experiențele instantanee Facebook, cunoscute anterior ca Canvas, se încarcă instantaneu, sunt optimizate pentru mobil și sunt concepute pentru a capta atenția completă a publicului tău. În cadrul unei experiențe instantanee, oamenii pot viziona videoclipuri și fotografii captivante, treceți prin carusele, înclinați spre slideshow și puteti explora imagini de stil de viață cu produse etichetate – toate într-un singur anunț. “

La început, când vedeți un anunț Facebook cu experiență instantaneu, arată ca un anunț video normal sau imagine , dar când faceți clic pe acesta, acesta se deschide într-o pagină complet interactivă care poate fi complet personalizată.

Utilizatorii de telefonie mobilă își petrec 90% din timp pe aplicații din telefonul lor și doar 10% pe site-urile web reale. Mai mult, 53% dintre utilizatorii de dispozitive mobile navighează departe de o aterizare care durează mai mult de 3 secunde pentru a se încărca. Deși acestea s-ar putea traduce prin vești proaste pentru marketing, aceasta este locul în care experiențele instantanee Facebook vin ca o opțiune excelentă de testat cu anunțurile dvs. Facebook .

Este o modalitate de a duce publicitatea la nivelul următor, fiind și mai captivant decât reclamele imagine sau video. Deși sunt grozave pentru a crea, nu am văzut o mulțime de mărci care rulează experiențe instantanee pe Facebook în ultimul an.

Este o modalitate de a duce publicitatea la nivelul următor, fiind și mai captivant decât reclamele imagine sau video. Deși sunt grozave pentru a crea, nu am văzut o mulțime de mărci care rulează experiențe instantanee pe Facebook în ultimul an.

Ca în cazul oricărei noi tehnologii (anunțurile Canva au fost introduse în 2016), trebuie să ne adaptăm și să găsim în ce moduri ar trebui să se încadreze în strategia noastră de anunțuri Facebook, în loc să mergem pe toate.

Iată un exemplu de experiență instantanee pe Facebook cu Victoria Secret:

De ce să folosim anunțuri Facebook cu experiență instantanee peste alte formate de anunțuri Facebook?

Conform Facebook din nou, experiența instantanee Facebook este:

Ușor de creat: Facebook oferă șabloane și modele

Posibilitate de Încărcare rapidă: paginile de destinație pe care le creați se încarcă în medie de 15 ori mai repede decât paginile de destinație normale

Bune pentru orice obiectiv: puteți dori în esență să obțineți vizibilitate, vânzări sau chiar să faceți clic cu acest format de anunț.

Potrivit Google , este nevoie de 22 de secunde în medie pentru a încărca un site mobil, dar 53% dintre oameni vor pleca dacă pagina web se încarcă în mai mult de 3 secunde. Dacă aveți o pagină de destinație care încarcă 15x mai repede, vă puteți îmbunătăți rezultatele.

Sfat important ️: puteți transforma oamenii in clienti chiar în experiența instantanee Facebook. De exemplu, puteți crea un șablon de formular instant și să adunați oportunități. Vorbesc doar pentru că nu puteți determina oamenii să cumpere direct din experiența dvs. instant . Acesta ar fi cu siguranță următorul pas pentru Facebook.

Singurul avertisment cu reclame super interactive este societatea noastră nu este în întregime obișnuită cu ele și ar putea fi oarecum copleșită. Întrebarea reală rămâne: clienții doresc doar să vadă produsele prin imagini și videoclipuri sau au răbdare să treacă printr-o experiență instantanee pe Facebook?

Din experiența mea, acestea sunt destul de ușor și distractiv de creat și se încarcă foarte repede, dar oamenii deseori vor să navigheze mai mult de o pagină pe site-ul tău. Dacă aveți o singură pagină de destinație fără legături externe către site-ul dvs. Web, vă puteți reduce drastic conversiile.

Sfat important ️: Adăugați un meniu în experiența dvs. instant Facebook care duce la pagini importante de pe site-ul dvs., cum ar fi despre, întrebări frecvente, pagini politice și așa mai departe., dar si pagini de produs, categorii.

În plus, deși Facebook spune că puteți utiliza anunțuri Facebook cu experiență instantanee pentru aproape orice obiectiv, ele ar fi mult mai potrivite pentru retargetingul persoanelor care nu au convertit, deoarece solicită un pic de motivație pentru a verifica o experiență instantanee, mai degrabă decât un site web. Și, bine, tehnologia ne face mulți dintre noi leneși.

În total, credem că derularea unei experiențe instantanee pe Facebook ar putea fi o strategie excelentă pentru a atrage oamenii să se conecteze la marca dvs. la un nivel mai profund. Ați putea chiar să difuzați aceste anunțuri către clienți și oportunități anterioare . Acești oameni ar putea fi curioși să afle mai multe despre marca dvs.

Dacă doriți să aflați mai multe despre pagina de destinație, apare atunci când oamenii fac clic pe experiența dvs. instant Facebook, se numește microsite .

Pe lângă aceste beneficii, experiențele instantanee Facebook vă permit, de asemenea, să creați un public personalizat suplimentar Facebook. Puteți crea o audiență a „persoanelor care v-au deschis experiența instantanee Facebook, dar nu au făcut clic” și „persoanelor care v-au deschis experiența instantaneu Facebook și au dat clic” .

Acestea pot face o audiență excelentă pentru retargeting, deoarece are nevoie de un fel de intenție de a urma efectiv o experiență instantanee pe Facebook.

De ce Facebook a schimbat anunțurile canvas în experiențe instantanee?

Numele reclamelor Canva ar trebui să descrie faptul că veți crea un tablou, un microsit complet personalizabil.

Problema a fost că obiectivul anunțurilor Canva era de fapt să ofere clienților o experiență instantanee. Facebook a vrut să ofere o modalitate mai rapidă pentru branduri de a crea o experiență pentru clienții lor (asta se încărca și mai repede), nu doar de a crea un format de anunț care să le permită agenților de publicitate să fie creativi.

Ce industrii ar trebui să încerce anunțurile Facebook cu experiență instantanee?

Anunțurile Facebook cu experiență instantanee sunt bune pentru orice industrie, deoarece reprezintă doar un format de anunț. Ce faceți în cadrul experienței instantanee Facebook este ceea ce s-ar schimba în funcție de industrie.

Industria alimentară

Industria sportului

Industria călătoriilor

Industria modei

Industria imobiliară

Industria SaaS

Si multe altele…

Mai jos în acest articol, vă vom arăta o mulțime de reclame cu experiență instantanee pe Facebook cu motivul pentru care cred că sunt bune sau rele. Acest lucru vă va oferi cu siguranță câteva idei despre ceea ce doriți să faceți în continuare.

Cum să creem o experiență instantanee pe Facebook de la managerul de anunțuri Facebook?

După cum a spus Facebook anterior, este foarte simplu să creem experiență instantanee pe Facebook. În această parte, vă vom arăta pas cu pas cum puteți crea acele reclame și vă vom oferi câteva sfaturi la cald ️ cu privire la modul în care puteti utiliza Facebook ads pentru afacerea dvs.

Trebuie să completați numele campaniei, bugetul zilnic, numele setului de anunțuri și numele anunțului.

Lucrul important aici este doar să vă asigurați că vă amintiți ce înseamnă numele dvs. în comparație cu celelalte campanii, seturi de anunțuri și nume de anunțuri.

Dacă doriți să aflați cum să creați proiectarea de experiențe instantanee pe Facebook, doar derulați în jos acest articol, veți vedea o secțiune care vorbește despre:

Cum să creem experiențe instantanee pe Facebook din șabloane?

Cum să creem experiențe instantanee pe Facebook de la zero?

Cum să creem o experiență instantanee pe Facebook din Creative Hub?

# 1 – Trebuie să accesați business.facebook.com și să vă conectați la contul dvs.

# 2 – Trebuie să selectați „ Creative Hub” în meniul din stânga sus a ecranului.

Va trebui să începeți să completați ceea ce doriți din experiența dvs. mobilă Facebook.

Dacă doriți să știți cum să vă proiectați experiența instantanee Facebook, fie din șabloane, fie de la zero, trebuie doar să parcurgeți secțiunea următoare.

Sfat important️: asigurați-vă că pixelul dvs. de Facebook este instalat pe site-ul dvs. web înainte de a difuza orice reclame. Acest lucru vă va permite nu numai să știți când unul dintre anunțurile dvs. Facebook aduce venituri și să optimizați în consecință, dar și să creați audiențe pentru retargetingul dvs. Facebook.

 Cum să dezvoltam experiențe instantanee pe Facebook din șabloane? 

Pentru cei care nu au niciun indiciu cum ar trebui să arate experiența lor instant Facebook, Facebook a adăugat câteva șabloane de la care puteți porni.

Iată numele lor:

Vitrina instantanee

Forma instantanee

Achiziție instantanee de clienți

Povestire instantanee

Caiet instantaneu

Deci, haideți să vedem particularitatile pentru fiecare dintre ele, cum arată, precum și punctele lor forte și punctele slabe.

În scopuri de calitate, vom folosi exemple de Facebook instantanee pe care le găsim pe Facebook .

Experienta instantanee după cum puteți vedea este un anunț minunat pe Facebook pentru a încerca companiile de comerț electronic care vând produse fizice.

Potrivit Facebook, cu acest format de experiență instant Facebook, puteți „expune produsele într-un aspect grilă, astfel încât oamenii să poată răsfoi mai multe produse într-un singur loc.”

Este o experiență excelentă pe Facebook, dacă doriți să prezentați o nouă colecție de produse în jurul unei anumite teme. Ar putea fi multiple variante ale unui produs, o ținută cu toate piesele care necesită sau doar o nouă colecție care a apărut recent.

În general, este o strategie excelentă dacă doriți să împingeți oamenii să vă cumpere produsele sau să manifeste intenția de a face o achiziție.

Povestirea instantanee este o modalitate excelentă de a va angaja clienții într-un mod nou. Cu siguranță este mai mult orientat către crearea unei experiențe și, pentru a obține rezultate, va trebui să fii mult mai creativ.

Facebook spune că este o modalitate de a „oferi oamenilor un mod captivant de a vaexplora marca, produsul sau serviciul.”

Nu vă recomandăm să începeți cu această experiență instantanee, deoarece de multe ori mai multă creativitate înseamnă mai mult risc. S-ar putea să creați o experiență instantanee de poveste uimitoare, dar puteți crea, de asemenea, ceva care nu funcționează deloc.

Sfaturile noastre? Aveți un obiectiv clar cu anunțul dvs. Totul se va schimba în funcție de dacă doriți să le spuneți oamenilor despre marca dvs. și istoricul său sau să creați o poveste în jurul avatarului dvs. pentru clienți și produsele de care ar putea avea nevoie.

# 3 – Achiziționarea instantanee a clienților

Această experiență instantanee Facebook este cu siguranță unul dintre cele mai bune locuri pentru a începe dacă doriți să obțineți mai mulți clienți. Scopul aici este de a determina oamenii să-ți cumpere produsele într-un mod interactiv.

Facebook spune că obiectivul acestui anunț este de a „genera conversii cu o pagină de destinație mobilă care încurajează acțiunea”.

În esență, este ca o pagină de destinație din Facebook, ceea ce o face să se încarce mai rapid, apoi duce pe site-ul dvs. web.

Sfatul nostru? Încercați să o faceți diferită de pagina de destinație a site-ului dvs. web.

De ce? Ei bine, de ce să trimiteți oameni la ceva care arată ca site-ul dvs. web, dacă doriți să le faceți, trimiteți-le direct pe site-ul dvs. web. Veti reduce blocajele și probabil veti vedea rapid creșterea vânzărilor.

# 4 – Catalog instantaneu

Acum, acesta este un mod creativ de a vă prezenta produsele.

Acum puteți prezenta persoanelor care poartă produsele dvs., să le eticheteze și să permiteți clienților dvs. să obțină exact articolul în interiorul unui anunț.

Facebook spune că obiectivul este „să-i lăsăm pe oameni să-și exploreze produsele în acțiune, prezentându-le în fotografii.”

Sfatul nostru? Dacă vindeți produse de moda, acest lucru este obligatoriu. Este destul de simplu și poate conduce destul de multe vânzări.

# 5 – Formular instant

Dacă doriți să obțineți oportunități, aceste „forme instantanee” sunt destul de uimitoare. Am văzut că costul nostru pe plumb este mai redus, dar, desigur, calitatea de plumb nu a fost la fel de bună ca atunci când oamenii au trebuit să completeze un formular.

Dacă încercați să obțineți oportunități, aceasta ar putea fi o modalitate bună de a construi rapid o listă pentru promovarea viitoare sau pentru a câștiga chiar acum.

Am avut un anumit succes cu acest tip de anunț, dar depinde de cantitatea de „intenție” de care avem nevoie de la oameni . Dacă vindeți un software de 10.000 EURO, intenția ar trebui să fie mai mare decât ceea ce oferă acest format de anunț.

Cum să dezvoltam experiențe instantanee pe Facebook de la zero?

Deși vă recomandăm să începeți cu șabloanele Facebook, ar putea fi o idee bună să explorați opțiunea de a porni de la zero.

Iată cum funcționează: aveți 6 elemente diferite pe care le puteți pune pe o pagină goală unul deasupra sau unul sub celălalt.

 Componente anunturilor de pe Facebook cu experiență instantanee 

Diferitele componente sunt destul de evidente despre ceea ce înseamnă, dar după cum puteți ghici partea grea nu știe cum, ci mai degrabă ce.

Cel mai bun sfat? Începeți să priviți ce fac alte mărci și alegeți anumite lucruri la anunturi care vă plac.

Specificații instantanee despre anunțuri

# 1 – Imagini

Imaginile utilizează în întregime lățimea întregului ecran.

Cantitate de imagini : Până la 20 de imagini sunt acceptate.

Lățime : 1080px

Inaltime : 1920px

Dimensiune : imaginile au două opțiuni de dimensionare

„Ajustare la lățime” asigură că imaginea este completă și permite înălțimea variabilă.

„Ajustare la înălțime” forțează imaginea să umple ecranul de sus în jos. Dacă imaginea are o revărsare orizontală, va apărea un comportament „înclinare spre pană”.

Tipul fișierului : png și jpg acceptat. Videoclipuri ca gif.

# 2 – Videoclipuri

Important de reținut, videoclipurile de pe Facebook sunt setate să redea automat fără sunet. Un alt motiv pentru care subtitrările sunt cheie.

Rezoluție : minim 720p, vă recomandăm rezoluții mai mari.

Tipul fișierului : MP4 sau MOV.

Durata : Puteți avea la fel de multe videoclipuri, dar trebuie să aibă o lungime combinată de maximum 2 minute.

Raport : raportul este construit pentru portret, dar poate fi adaptat peisajului.

Mai multe videoclipuri : mici sfaturi, nu puneți două videoclipuri auto-play simultan pe ecran, unul dintre ele se va opri.

Miniatură : pentru miniatură, Facebook folosește primul cadru al videoclipului, poate doriți să îl schimbați singur.

Legenda : Facebook nu recomandă subtitrări pentru experiență instantanee.

Când utilizați colecția: videoclipul erou de colecție este afișat în partea de sus a experienței instantanee, trebuie să respecte aceste cerințe Facebook .

# 3 – Înclinare-la-plan

Funcția Înclinare în pană permite utilizatorului să înclineze telefonul spre stânga sau spre dreapta pentru a dezvălui mai multe imagini sau video. Pentru a activa această funcționalitate, trebuie să selectați opțiunea „potrivită la înălțime” în componenta fotografie / imagine a instrumentului Creare.

Lățime : între 3240 px și 5400 px.

Poziție : elementul ia întotdeauna 100% din ecran; 1920px.

Call to action (CTA) : trebuie să adăugați CTA în imaginea sau video.

Compresie: imaginea sau videoclipul dvs. va fi comprimat, asigurați-vă că calitatea rămâne intactă și faceți modificările necesare, dacă este nevoie.

# 4 – Text

Textul este afișat pe o culoare de fundal setată de temă (alb, gri închis).

Lungime : până la 500 de cuvinte fiecare.

Fața fontului : serif, san serif

Dimensiunea fontului: 6-72pt Culoarea fontului: #rrggbb

Stilul fontului : bold, italic, subliniat. Singura avertizare, se aplică întregului bloc.

Aliniere : dreapta, stânga și centru

# 5 – Butonul de CTA

Fiecare experiență instant trebuie să aibă unul sau mai multe butoane care să funcționeze ca CTA.

Înălțimea butonului : 48px

Textul butonului : maxim 30 de caractere

Căptușirea butoanelor : căptușeală de 48px partea superioară și inferioară

Fața fontului : serif, san-serif

Culoarea fontului : puteți alege.

Culoarea de umplere a butonului : puteți alege.

Culoare contur buton : puteți alege.

Iată un mic mesaj de pe Facebook cu privire la butoane:

Toate experiențele instantanee includ, de asemenea, un buton înapoi și o săgeată glisată în jos care sunt suprapuse:

Butonul înapoi este un element necesar care permite utilizatorului să închidă Experiența instantaneu și să revină la News Feed. Acest buton apare ca o săgeată albă mică în colțul din stânga sus al ecranului. Are un contur ușor întunecat pentru a-l face vizibil pe fundaluri albe.

Săgeata SWIPE / SCROLL (NECESARĂ) Pe primul ecran este inclusă o săgeată glisantă . Această săgeată apare cu un ușor contur întunecat pentru a ieși în evidență pe un fundal alb.

 Pe cine să tintim cu experiența ta instantanee pe Facebook? 

Când vine vorba de direcționare, experiențele instantanee funcționează întotdeauna mai bine pentru noi atunci când vizăm audiențe personalizate, adică audiențe care au interacționat anterior cu marca dvs.

Când vine vorba de temperatura traficului, acești oameni sunt destul de călduroși . Cu cât cineva și-a dovedit intenția de a cumpăra, cu atât clientul este mai cald. De exemplu, cineva care a plăcut postarea dvs. este mai rece decât cineva care a vizitat site-ul dvs. web.

Cu audiențe personalizate Facebook, în mod esențial creezi audiențe bazate pe acțiunile lor cu active ale mărcilor tale, cum ar fi site-ul, pagina Facebook și așa mai departe. 

Există 10 surse diferite:

Dintr-un fișier client, cum ar fi o listă de e-mail

De la vizitatorii site-ului (utilizând pixelul dvs. pentru a urmări)

Din activitatea aplicației

Din activitatea offline

Din videoclipuri

Din experiența instantanee

Dintr-un profil de afaceri Instagram

Din evenimente

De pe o pagină de Facebook

Din forma de plumb

Aș putea scrie cel puțin 6.000 de cuvinte pe subiect, așa că voi lăsa articolul nostru „ Facebook Custom Audience’s Start Eleven: Un Ghid complet ” să explice subiectul.

Temperatura traficului

Temperatura traficului este destul de simplă. Cu cât oamenii și-au manifestat intenția, cu atât sunt mai calzi pe scară.

De exemplu, cineva care nu știe despre marca dvs. este considerat rece și cineva care a cumpărat de la dvs. este considerat cald.

Acum, rețineți că există o scară, ceea ce înseamnă că cineva care vă place pagina dvs. de Facebook este mai cald decât cineva care nu știe despre marca dvs., dar mai rece decât cineva care a cumpărat de la dvs.

Temperatura traficului pe Facebook

La STAR-MARKETING, îl vedem la fel de cald și fierbinte pe cât de sceptic pentru noi

Imaginea de mai sus vă poate ajuta să înțelegeți vizual cum arată o scară.

Când vine vorba de experiențele instantanee pe Facebook, vă recomandăm întotdeauna să vă orientați către publicuri care nu sunt prea sceptici în ceea ce privește marca și produsele dvs.

De ce? Ei bine, este nevoie de un efort mai mare pentru a verifica o experiență instantanee pe Facebook decât o reclamă normală. Este motivul pentru care s-ar putea să doriți să vă asigurați că publicul pe care îl vizați a demonstrat deja intenția mărcii sau a produselor dvs. pentru ca acesta să fie eficient.

Cum să creați o audiență personalizată cu experiență instantanee pe Facebook?

Ceea ce este cu adevărat nemaipomenit despre experiența instantanee Facebook este că poți crea audiențe personalizate pe baza acțiunilor pe care oamenii le-au făcut în anunț.

Acest lucru este nemaipomenit, deoarece cineva poate să-și verifice chiar experiența instantanee pe Facebook, trebuie să fie cu adevărat interesat de brandul tău.

Amintiți-vă partea despre temperatura traficului, bine, aceste experiențe instantanee creează audiențe destul de calde pe scară.

Permiteți-mi să vă ghid pas cu pas despre crearea acestor audiențe …

Pasul 1 – Accesați managerul de afaceri Facebook

Pasul 2 – Faceți clic pe meniul din partea stângă sus și selectați publicul

Audiențe personalizate pe Facebook

Pasul 3 – Faceți clic pe Creare audiență și selectați Public personalizat

Creați sau audiență personalizată

Pasul 4 – Selectați sursa publicului dvs. personalizat pentru a fi „Experiență instantanee ”.

Facebook experimentează instantanee audiență personalizată

Pasul 5 – Acesta este ultimul pas și este posibil să aveți nevoie de îndrumări.

În cele din urmă, trebuie să alegeți ce public doriți să creați și pentru a face acest lucru aveți mai multe decizii:

Experiența instantanee din care doriți ca publicul dvs. să fie construit

Alegerea intervalului de timp

Tipul de acțiuni întreprinse de client

Iată ce ar trebui să vedeti:

 Facebook experiente instantanee 

Când vine vorba de alegerea experienței instantanee din care doriți să vă construiți publicul personalizat, există un lucru pe care nu trebuie să-l uitați niciodată. Vrei ca publicul tău să adune cel puțin 500 de oameni , altfel, rezultatele tale au șanse mari să nu fie grozave.

Ce facem cu companiile care abia încep să folosească Facebook Instant Experiențe este să adunăm toate experiențele instantanee împreună . Acest lucru ne permite șansa de a avea suficienți oameni în audiența noastră care, așa cum am spus, are un impact imens asupra rezultatelor.

În continuare, dorim să alegem intervalul de timp. Desigur, cu cât este mai recent, cu atât mai bine, cu cât publicul ține minimum 500 de persoane. De obicei începem la 30 de zile.

În cele din urmă, există două tipuri de acțiuni pe care clienții dvs. le pot întreprinde din experiența dvs. Facebook Instant.

Deschiderea experienței dvs. instant Facebook, dar nu faceți clic pe niciun link

Deschiderea experienței dvs. instant Facebook și apăsarea unui link

După cum probabil ați ghicit, prima audiență a arătat o intenție mai mică decât cea de-a doua. În stadiul lor, obiectivul tău este să îi încurajezi să-ți viziteze site-ul, dar nu neapărat să devină clienți.

Pe partea cealalta a monezii, a doua audiență a arătat interesată. S-ar putea să doriți să excludeți clienții din această audiență și să-i stimulați pe cei care au dat clic, dar nu au cumpărat să cumpere efectiv de data aceasta.

Ce ar trebui să faceti cu acele audiențe?

Aceasta este o întrebare grozavă, puteți alege să le retargetați cu alte formate de anunțuri sau cu mai multe contexte de experiență instantanee Facebook.

Amintiți-vă, experiențele instantanee Facebook reprezintă pur și simplu un format de anunț care este un vehicul pentru a transmite un mesaj și a aduce oamenii mai aproape de a deveni clienții dvs. Ele ar trebui să fie începutul publicității dvs., nu sfârșitul (deși ar putea fi sfârșitul în ceea ce privește aducerea dvs., clienți).

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+