Ghid Facebook Ads 2020 - Optimizarea bugetului - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid Facebook Ads 2020 – Optimizarea bugetului

Atunci când alegeți optimizarea bugetului de campanie, bugetul dvs. este cheltuit cel mai eficient, astfel încât să obțineți cele mai bune rezultate, iar prețul pentru acestea se potrivește strategiei dvs. de licitare.

Un buget de campanie este un buget pe care îl setați la nivel de campanie. Puteți seta un buget pentru anunțuri Facebook pentru fiecare zi individuală a campaniei – buget zilnic sau pentru întreaga durată a campaniei – buget pentru întreaga durată. Optimizarea bugetului campaniei de afaceri Facebook este utilizată pentru toate bugetele campaniei.

Facebook strategie CBO – blocuri de construcție de reclame in 2020

Pentru a optimiza bugetul pentru campanie, utilizați bugetul și strategia de licitare. De exemplu, cost-pe-acțiune minimă (CPA) sau rentabilitatea maximă a costurilor de publicitate permite găsirea automată și constantă a celor mai bune oportunități pentru grupurile de anunțuri. După aceea, bugetul este distribuit în timp real pentru a obține aceste rezultate.

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020


Totuși, cea mai potrivită optimizare pentru fiecare campanie Facebook este utilizarea fotografiilor special concepute cu produse care au fost create special pentru a crește rata de conversie și pentru a atrage mai mulți clienți în ceea ce privește fiecare campanie de optimizare a bugetului. Alegeti imagini persuasive si foarte frumoase pentru Facebook Ads. Se estimează că prin intermediul ochilor oamenii se obțin aproximativ 80 la sută din informații. Același tipar funcționează atunci când vine vorba de conținut publicitar. Fotografiile profesionale de produs creează conținutul vizual care în tandem cu textul corespunzător nu poate provoca altceva decât boom de conversie.

Puteți crea blocuri de construcție de anunțuri cu ore de început și sfârșit diferite, deoarece atunci când utilizați optimizarea bugetului de campanie, se ține cont de programul fiecărui bloc de construcții activ. Cu toate acestea, în acest caz, bugetul poate să nu fie distribuit uniform între blocurile de anunțuri, deoarece optimizările sunt destinate campaniei în ansamblu. Dacă aveți 2 blocuri de anunțuri active în campania dvs., atunci puteți cheltui 90% din bugetul dvs. pentru primul grup, dacă permite obținerea celui mai mic CPA sau a rambursării maxime a costurilor de publicitate în comparație cu un alt bloc.

Pentru a preveni cheltuielile ineficiente, nu trebuie să vă întrerupeți sau să reluați afișarea seturilor de anunțuri manual. Atunci când folosim anunțuri Facebook CBO, păstrăm și cheltuim bugetul pentru seturi de anunțuri active. Încercarea de a simula o planificare manuală a anunțurilor poate duce la cheltuirea majorității bugetului pentru un singur bloc de anunțuri.

De exemplu, dacă bugetul campaniei dvs. este alocat pentru 2 grupuri de anunțuri – unul activ și unul planificat să fie afișat în viitor atunci când al doilea grup este întrerupt, sistemul se va concentra pe cheltuirea completă a bugetului pe grupul de anunțuri activ. Acest lucru ajută să nu vă mai concentrați asupra celui de-al doilea grup. Când reluați afișarea grupului de anunțuri planificat, bugetul campaniei poate fi deja cheltuit complet.

Ierarhia publicitară Facebook CBO 2020

Primul lucru de înțeles înainte de a da o reclamă este scopul acesteia. Pe Facebook, această întrebare sună ca „Alegeți o țintă” sau „Alegeți o campanie publicitară”. Obiectivele pot fi complet diferite, de exemplu, să atragă oamenii pe site-ul web, să le arate videoclipuri promoționale, să crească implicarea pentru orice publicație, să urmărești rata de conversie și altele. Puteți găsi mai multe detalii despre obiective și cum să le utilizați în contul de publicitate Facebook.

anunturi facebook ads timisoara ghid


Dacă ați creat deja o campanie publicitară, dar doriți să schimbați obiectivul, va trebui să creați o campanie nouă. Merită să spunem că, în același timp, într-o singură campanie publicitară puteți crea multe grupuri de anunțuri. Există grupuri de anunțuri pentru a seta o direcționare mai detaliată pentru anunțurile dvs. Ele răspund la întrebarea „Cine va vedea anunțul meu?” Acolo puteți crea diferite blocuri de anunțuri pentru diferite țări, orașe, districte. 

Acolo puteți indica, de asemenea, sexul, vârsta, interesele, preferințele, limbile publicitare ale publicului dvs. țintă. Puteți ajusta interesele de care aveți nevoie în funcție de produsul pe care îl oferiți, puteți adăuga și exclude unele dintre ele. De asemenea, puteți alege exact locul în care utilizatorii vor vedea anunțul dvs. Aceasta poate fi coloana din dreapta sau din centru, un flux de știri, feed-uri de Instagram sau povești, site-uri web ale unor terțe părți cu widget-uri Facebook încorporate sau aplicația Messenger. 

După aceea, trebuie să alegeți un buget pentru campania dvs. publicitară. Bugetul minim este de 1 dolar pe zi în echivalentul valutei pe care o folosește un client.

Ce este optimizarea bugetului campaniei Facebook?

Optimizarea bugetului este un alt instrument automat Facebook care permite agenților de publicitate să stabilească un rezultat și un buget țintă la nivel de campanie. Sistemul distribuie bugetul campaniei între blocurile de anunțuri în funcție de eficiența acestora.

Echipa agenției americane Hanapin Marketing a testat optimizarea pe un buget destul de mare. La câteva zile de la începerea testării, experții au adunat sfaturi utile despre ce să faci și ce să nu faci atunci când lucrezi cu configurarea automată. Și-au împărtășit experiența. Relațiile de grupuri de anunțuri care vizează experții Hanapin Marketing au recomandat realizarea de remarketing către utilizatorii care nu s-au convertit și au rămas pasivi, remarketing clienți obișnuiți și neregulari, două seturi vizate de interese, două blocuri cu audiențe similare Campania cu optimizarea bugetului permite deja după două zile de muncă să cheltuiți bugetul zilnic și să obțineți un CPA foarte ridicat.

facebook ads ghid romania


Diferența dintre optimizarea conversiilor și optimizarea bugetului campaniei

Facebook are o optimizare integrată pentru a afișa anunțuri utilizatorilor care sunt cel mai probabil să convertească. Această optimizare este reprezentată de tehnologia de învățare automată și funcționează la nivelul grupului de anunțuri.

Optimizarea bugetului este diferită, deoarece determină publicului și grupurilor care vor aloca cele mai multe fonduri și nu cui să afișeze reclame. Modificări majore ale bugetului pot reseta faza de instruire, dar acest lucru nu se va întâmpla cu optimizarea bugetului.

Astfel, în cazul optimizării bugetului, specialistul nu trebuie să distribuie fonduri în mod independent, el spune doar Facebook care este bugetul său, iar sistemul face restul lucrărilor.

Cum să începeți să difuzați și să pregătiți pentru anunțuri CBO Facebook

Crearea campaniilor Facebook Ads cu CBO

Optimizarea bugetului pentru campanii este un mod nou de optimizare a bugetului. Când CBO rulează, un buget este alocat campaniei publicitare și apoi distribuit grupurilor de anunțuri. Facebook analizează în timp real ce reclame sunt în prezent eficiente și distribuie bugetul în favoarea lor. Nu veți putea controla bugetul manual, dar puteți seta limite pentru a evita depășirile bugetului. În principiu, CBO va simplifica activitatea cu publicitatea.

Stabilirea strategiei de licitare a campaniei publicitare

Când lucrați cu grupuri de anunțuri de diferite dimensiuni, este mai bine să faceți un buget proporțional în funcție de dimensiunea publicului dvs. Acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că toate anunțurile au același potențial și, ulterior, veți vedea date despre care publicul răspunde cel mai bine la publicitate. Dificultatea poate apărea cu audiențele utilizatorilor: după scandalul cu Cambridge Analytica, nu este posibilă urmărirea dimensiunii audiențelor. Pentru a determina aproximativ dimensiunea, executați o reclamă pentru o astfel de audiență și priviți rata de conversie. 

facebook ads ghid flavius romania

Cu cât mai multe grupuri de anunțuri are compania dvs., cu atât bugetul dvs. ar trebui să fie mai mare. O modalitate bună de a determina un buget pentru o companie este să calculați câți bani sunt necesari pentru fiecare grup de anunțuri și apoi să indicați suma totală pentru întreaga campanie.

Testati reclame cu CBO. Într-o zi sau două, una dintre reclame arată cea mai bună atingere și rezultate. Acest lucru se datorează faptului că algoritmul Facebook determină cel mai bun anunț și îl afișează mai des decât alții. De obicei, sunt testate designul, imaginile, textul, destinația de plasare, aterizarea, titlul.

Setați-vă optimizarea și livrarea anunțurilor Facebook

Facebook îmbunătățește constant procesul de optimizare și licitare pentru a vă oferi mai multă transparență și control. Când creați un anunț, puteți alege cum să optimizați afișarea anunțului dvs. și să setați o ofertă potrivită. De asemenea, puteți alege pentru ce doriți să plătiți: pentru afișări sau acțiuni legate de publicitate. Eficiența depinde de setările ofertelor și de optimizarea publicității.

Stabiliți o strategie de coeziune care acoperă campaniile

Fiecare strategie de ofertă este proiectată pentru un tip specific de campanie și publicitate. Alegând-o, trebuie să luați în considerare următorii factori:

Dacă acțiunile pe care utilizatorii le fac pe site-ul web sunt importante pentru dvs. și utilizați urmărirea conversiilor, selectați licitarea inteligentă.

Dacă doriți să atrageți vizitatori pe site-ul web, o strategie cost-pe-clic este potrivită pentru dvs.

Dacă sunteți mai interesat de promovarea mărcii, concentrați-vă pe creșterea impresiilor. Strategia de vizualizare prin CPM vă permite să ajungeți la un public mai larg. În plus, pentru a crește vizibilitatea publicității, puteți utiliza strategia „Poziția țintă pe pagina de căutare” sau „Procent câștig câștig”.

ghid facebook ads

Dacă doriți să creșteți numărul de vizualizări al anunțurilor dvs. video sau numărul de interacțiuni cu acestea, atunci o strategie bazată pe o strategie cost-pe-vizualizare sau cost pe milă va fi cea mai bună soluție pentru dvs.

Dacă afișați reclame video și trebuie să creșteți conștientizarea mărcii sau a mărcii, folosiți o strategie cost-pe-vizualizare.

Selectați obiectivul potrivit pentru anunțuri Facebook

Obiectivul „recunoașterii mărcii” este un mod nou care permite agenților de publicitate să facă publicitate despre compania lor către persoane care sunt mai susceptibile să le considere interesante. Optimizarea pentru conștientizarea mărcii îi ajută pe agenții de publicitate să echilibreze nivelul de atenție față de publicitate și atingere, pentru a găsi audiența potrivită și a obține o mai bună retragere a anunțurilor.

 Recunoașterea mărcii oferă, în medie, o creștere cu 60 la sută mai mare a recuperării anunțurilor, comparativ cu implicarea pentru obiectivul publicării, pe baza rezultatelor primelor teste.

După începerea campaniei, veți putea urmări valorile cheie, inclusiv creșterea estimată a recuperării anunțurilor și numărul aproximativ de persoane care sunt mai susceptibile să își amintească anunțul.

Începeți cu o strategie de ofertă a campaniei publicitare dovedite

O strategie de ofertă este o abordare în distribuirea ofertelor dvs. care determină cheltuielile bugetului dvs. pentru obținerea de rezultate în direcția volumului lor sau minimizarea costului rezultatului. În funcție de strategia pe care ai ales-o, cu o ofertă automată, sistemul o reglementează în licitații și, în consecință, aranjează afișarea reclamelor într-o secvență corelându-le cu Platforma de gestionare a datelor.

Facebook, în ghidul său pentru strategiile de licitare, menționează că este important să controlați costurile, dar se concentrează și asupra faptului că, cu cât le controlați, cu atât mai multe restricții pe care le primește platforma de publicitate. Acest lucru poate afecta ulterior sfera de aplicare a rezultatelor.

facebook ads timisoara

Verificați dacă funcționarea pixelului și a SDK pentru evenimente funcționează

Pixelul Facebook este folosit pentru 3 funcții:

pentru a crea audiențe personalizate;

optimizarea conversiilor la anunțuri pe Facebook;

pentru a urmări conversiile pe site-ul dvs. web;

Pixel face posibilă crearea unui public care întreprinde anumite acțiuni sau vizitează pagini specifice pe site-ul dvs. web.

Optimizare pentru conversii – Pixelul vă permite să optimizați anunțurile pentru a obține mai multe conversii. De exemplu, Facebook poate utiliza Pixel pentru a afișa reclame persoanelor care au mai multe șanse de a vizita site-ul dvs. web și de a crește rata de conversie.

Urmărirea conversiilor – Pixelul permite clienților să urmărească eficiența publicității prin înregistrarea evenimentelor de conversie pe site-urile lor web. De exemplu, înregistrările sau plasarea comenzilor care au apărut ca urmare a publicității. Clienții pot vizualiza aceste informații în rapoarte.

Pentru a configura urmărirea conversiilor pe site-ul dvs. web, veți avea nevoie de site-ul unde veți plasa codul de urmărire a conversiilor. Acest cod este altfel numit etichetă. Posibilitatea de a schimba codul site-ului, deoarece va trebui să adăugați o etichetă de urmărire la acesta.

Dacă aceasta este prima dată când configurați urmărirea conversiilor, trebuie să adăugați o etichetă globală și o etichetă de eveniment la codul site-ului dvs.

Eticheta globală adaugă vizitatorii site-ului la categoria de liste de remarketing „Toți vizitatorii” (dacă ați configurat remarketing-ul) și creează, de asemenea, cookie-uri în domeniul dvs. pentru a stoca informații despre fiecare vizită pe site ca urmare a unui clic pe anunț. O etichetă globală trebuie adăugată la toate paginile site-ului, însă în fiecare cont Google Ads este suficient să creezi o singură etichetă.

O etichetă de eveniment înregistrează activitățile considerate ca conversii. Adăugați-l în paginile site-ului web unde se desfășoară astfel de acțiuni. Fiecare etichetă de eveniment este asociată cu o acțiune de conversie specifică, eticheta globală este asociată cu toate acțiunile de conversie din contul Google Ads.

Pentru a învăța cum să utilizeze Facebook CBO, clienții trebuie să se familiarizeze îndeaproape cu toate mecanismele activității sale și să ia în considerare eficient toate strategiile de alocare a bugetului, ținând cont de succesul fiecărui anunț.

Pentru a evalua rezultatele, clienții pot utiliza datele obținute din analizele de conversie și, respectiv, lucrează la îmbunătățirea strategiilor de alocare a bugetului pentru a crește rata de conversie.

În acest ghid Facebook CBO, am explicat modul în care optimizarea bugetului campaniei Facebook ajută la crearea de strategii publicitare mai bune și la atragerea atenției publicului țintă mai eficient. Acesta este motivul pentru care fiecare optimizare a bugetului de campanie este o măsură care ar trebui să fie luată de fiecare antreprenor gânditor. Încercați acum și faceți-vă și mai eficiente reclamele online.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+