Cum optimizam bugetul campaniei Facebook - 2020
SEO & Marketing

Cum optimizam bugetul campaniei Facebook

Lansarea optimizării bugetului campaniei Facebook este cea mai tare știre a universului digital de marketing 2020. Să ne dăm seama ce înseamnă asta pentru noi în lumea comerțului electronic.

Din februarie 2020, Facebook vor trece toate conturile la optimizarea bugetului campaniei CBO AKA. Funcția este disponibilă din septembrie 2019 și finalizată în acest ultim pas al lansării.

Există o modalitate de a reveni la modul buget stabilit pentru anunțuri? Nu chiar. Este necesar să reveniți la modul stabilit în buget? Nu chiar. De ce?

Facebook este o afacere = Facebook dorește mai mult din banii clientului.

Facebook știe că competiția este puternică 

Gigantul social media știe că competiția crește 

Facebook vrea să rămână în rolul său de lider în domeniul publicității, atât timp cât poate.

Facebook continuă să inventeze modalitățile, funcțiile, modurile, algoritmii, valorile care îi vor aduce pe cei mai mulți agenți de publicitate. Logic, nu?

Poveste scurtă: CBO este un lucru bun până la urmă. Nu aveți idee ce este Optimizarea bugetului campaniei? – Fără griji. De aceea, explicăm totul în doar 2 paragrafe de mai jos.

Am decis să creăm un ghid super-detaliat, care să vă explice totul frumos pentru dumneavoastră și a apărut destul de mult. Vom folosi gif-uri drăguțe aici și acolo pentru a vă opri mintea să rătăcească și să vă ajute să vă concentrați. Ca acesta:

Blocuri de construcții publicitare Facebook

Tehnic vorbind, sistemul de afaceri Facebook Manager este departe de simplitate, deci nu acoperim blocurile de construcții ale Facebook din punct de vedere tehnic. Să aruncăm o privire rapidă asupra celor mai des utilizate declanșatoare psihologice, agenții de publicitate Facebook profită pentru a face oamenii să facă clic pe anunțul lor.

Deci, care sunt declanșatoarele puternice care servesc ca blocuri de construcție de reclame Facebook?

Dorintele si nevoile clientiilor

Prin abordarea dorințelor unui utilizator, oferind răspunsuri la dorințele sale, mulți agenți de publicitate reușesc să rezoneze cu utilizatorii în milisecunde ale intervalului de atenție pe care li se acordă.

Curiozitate

Utilizatorii sunt, inclusiv umilul tău servitor de aici, junkies cu dopamină, care vin pe rețelele de socializare pentru fiorul distracției și descoperind lucruri noi. Dacă reușești să lovești acel cordon de curiozitate în inimile lor – ai înălțat acel deget în aer departe de derulare. Etapa este a ta. Sau vom spune, ecranul?

Autoritate

Clienții sunt acum regii, adevărati, obținând acces gratuit la toate informațiile de pe Google, Facebook, Instagram. Dar pe celălalt capăt al spectrului – cu toții obținem GRATUIT zilnic GRATUIT sistemele de miliarde de dolari. Google a creat o mentalitate unică, atunci când experții de top își împărtășesc cunoștințele gratuit pe YouTube, bloguri etc. – pentru a fi în fruntea căutării. Dacă produsul dvs., lectorul cursului dvs., compania dvs. are o anumită autoritate verificabilă – utilizarea acestuia în anunțurile dvs. este o modalitate sigură de a vă crește CTR-ul anunțurilor Facebook.

Frică

Înfricoșarea clienților dvs. pentru a cumpăra ceva este un truc la care a apelat orice marketer afiliat care se respectă sau doar un marketer digital. Utilizarea temerilor cele mai interioare ale oamenilor este un truc vechi și eficient. Probabil ați auzit de Neil Patel , și recunoaște că a folosit frica în reclamele sale și a văzut conversiile lui crescând. Echipa sa i-a speriat pe utilizatori să cumpere VPN, arătând câteva informații despre aceștia disponibili tuturor când nu folosesc VPN.

Apel la acțiune [CTA]

Suntem siguri că vechea chemare la acțiune a fost acolo. Dar tot funcționează ca magia. Este unul dintre elementele majore ale anunțurilor Facebook și nu este opțional deloc. Deci, este un ordin, sergent.

Ierarhia publicitară Facebook

Numită și ca structură de campanie Facebook, include 3 niveluri:

Campania: este cel mai înalt nivel în care agenții de publicitate ajung să aleagă parametrii, precum un obiectiv publicitar [trafic, conversie, etc.].

Set de anunțuri: pot fi câteva seturi de anunțuri create într-o singură campanie publicitară. La acest nivel, utilizatorii ajung să își aleagă programul, bugetele, direcționarea, licitarea și plasarea.

Anunț: este nivelul final al ierarhiei Facebook – al structurii campaniei Facebook – prin care agenții de publicitate pot încărca reclama pentru anunț și întregul conținut textual.

Ce este optimizarea bugetului campaniei?

Optimizarea bugetului campaniei [OCB] este o funcție recent introdusă de Facebook Ads Business Manager, care permite distribuirea bugetului alocat nivelului Campaniei in mod neuniform între seturile de anunțuri, oferind mai multă preferință seturilor de anunțuri cu cele mai performante.

Așadar, da, este mai puțină idee pentru agenții de publicitate și mai multă putere decizională pe Facebook. Dar, în cazul în care sunteți unul dintre cei mai sceptici, de ce nu vă întoarceți în partea de sus a acestui articol, care dovedește că Facebook este prea inteligent și prea conștient de concurență pentru a lansa funcția care este rea pentru agenții de publicitate.

Deci, este un câștig câștigător atât pentru agenții de publicitate Facebook, cât și pentru cei din Facebook.

Cum functioneaza optimizarea bugetului in Facebook Ads

Din februarie 2020 ca setare implicită [și singura disponibilă], Facebook distribuie întotdeauna bugetul stabilit la nivel de campanie între seturile de anunțuri într-un fel, care va aloca mai multe cheltuieli celor mai performante seturi de anunțuri și anunțuri.

Acest proces este continuu și continuu pentru algoritmul Facebook, prin care sistemul este în căutarea celor mai performante seturi de anunțuri, astfel încât să le favorizeze o finanțare mai bună.

Imaginează-ți că ai o misiune să-ți locuiești pervazul cu 3 ghivece de plante, dar ai doar o cantitate limitată de apă pe zi. Cu toate acestea, puteți păstra depozitarea plantelor și cumpărarea de noi, atât timp cât sunt 3 pe pervazul ferestrelor.

Unele plante arată grozav, dar au nevoie de multă apă. Unele plante arată grozav și au nevoie doar de apă. Unele plante arată OK și nu au nevoie deloc de apă. Deci, ca încercare și eroare, veți parcurge plante până când veți găsi doar combinația, când ați cheltuit cel puțin apă și totul arată minunat.

În mod similar cu această analogie, CBO va direcționa fondurile alocate pe nivelurile unei campanii către seturi de anunțuri, care au cea mai bună conversie și vor aduce cele mai bune rezultate conform obiectivului ales.

Diferența dintre obiectivul de optimizare a conversiilor și optimizarea bugetului pentru campanii

Deși ambii termeni conțin cuvântul „optimizare”, mai jos sunt diferențele majore:

CBO a fost lansată recent în septembrie 2019 și a fost finalizată în februarie 2020. Obiectivul de optimizare a conversiilor a făcut parte din sistem de mai mult timp.

Nu trebuie să alegem și să alegem setările CBO . Cu toate acestea, puteți utiliza totuși obiectivul campaniei dvs. – dacă doriți să obțineți trafic, implicare, vizualizări video sau conversie.

CBO alocă bugetul dvs. la nivel de campanie și redistribuie fonduri între seturile de anunțuri, favorizând cele mai performante. Obiectivul de optimizare a conversiilor va funcționa pentru a optimiza în cadrul unui set de anunțuri.

Cum să pregătiți și să începeți să difuzați anunțuri Facebook CBO

Acum, că acest mod de configurare a campaniei de anunțuri Facebook este în mod efectiv singura cale disponibilă, iată cum să o configurați din punct de vedere tehnic – chiar dacă la suprafața acesteia, diferențele în interfață sunt destul de minore. Principiul distribuției bugetare sa schimbat cu adevărat.

Mai jos este un algoritm pas-cu-pas cu privire la modul de gestionare a unei campanii de anunțuri CBO Facebook:

Creați o campanie Facebook Ads cu CBO

Accesați managerul dvs. de afaceri Facebook.

Selectați butonul verde „+ Creare” pentru a crea o campanie nouă.

creați o campanie publicitară facebook cu cbo

Faceți clic pe Comutați la creare rapidă.

Denumiți campania dvs.

Alegeți Conversia în câmpul Obiectiv campanie.

Setați butonul radio Optimizarea bugetului campaniei la modul ON.

Precizați bugetul dvs. zilnic sau de viață.

Când ați terminat seturile de anunțuri și anunțurile, faceți clic pe Salvați proiectul.

creați o campanie de reclame pe facebook

Stabilirea strategiei de licitare a campaniei în anunțurile Facebook

În pasul următor, utilizatorii pot alege strategia de ofertă dintre următoarele opțiuni:

Cel mai mic cost

Costul țintă

Limita de cost

Capacitate de ofertă

Vă recomandăm să optați pentru „Cel mai scăzut cost” și să încercați să experimentați oricare dintre strategiile de licitare a plafoanelor atunci când faceți o campanie matură.

Configurare completă de anunțuri FB

Faceți clic pe butonul set de anunțuri pentru a naviga la pagina de creare a setului de anunțuri

Alege-ți publicul

Alegeți locația publicului țintă

Alegeți parametrii demografici ai publicului

Utilizatorilor li se recomandă să folosească destinații de plasare automate, deoarece utilizează obiectivul de conversie în acest caz.

Setarea optimizării și livrării anunțurilor Facebook

În acest pas, va trebui să selectați optimizarea anunțurilor

Conversii

Vizualizări de pagini de destinație

Alte opțiuni / clicuri de link, accesibilitate unică zilnică, afișări /.

Vom alege conversia, dar ilustrația de mai jos a fost făcută pentru a demonstra întregul meniu derulant pentru atenția cititorului.

Setarea optimizării și livrării anunțurilor Facebook

Creați-vă anunțul Facebook

Felicitări, aproape acolo! Creați-vă anunțurile ca de obicei, adăugând reclama, alegând formatul, textul, titlul și toate linkurile necesare. După ce ați finalizat prima campanie cu funcția CBO, este timpul să reveniți la nivelul setului de anunțuri și să o copiați pentru a crea un alt set de anunțuri de testare.

Avantajele CBO: cum este o soluție câștig-câștig?

Până acum, am constatat că lansarea cuverturilor CBO este un lucru bun și un scenariu de câștig pentru toate părțile: pentru Facebook, agent de publicitate și utilizator. Opinia că CBO este o mare inovație este împărtășită și extinsă de către un cumpărător de media, Savannah Sanchez, de la Savannah Social la Conferința Mondială de Afiliere AWC din Bangkok. Vă rugăm să consultați cifrele de mai jos.:

Zero timp in gestionarea bugetelor în timp ce scade CPA.

Funcția CBO economisește timp pentru agentul de publicitate, care nu trebuie să micromanieze și să regleze toate acele optimizări orare consumatoare de timp.

Deciziile sunt luate în funcție de rezultatele viitoare.

Niciun agent de publicitate, oricât de priceput sau de adânc înrădăcinat, nu are posibilitățile algoritmice ale învățării mașinii Facebook, care poate prezice comportamentul utilizatorilor, bazat pe interacțiunile utilizatorilor cu sute de alte conturi de afaceri.

În timp ce agenții de publicitate individuali își pot baza decizia doar pe datele din trecut, Facebook are puterea și algoritmii de a utiliza interacțiunile viitoare pentru a vă aduce mai multe conversii la un cost mai mic.

Optimizarea bugetului pentru campanii deblocă audiențele.

Dacă există mai multe audiențe cu un CBO, nu este îngrijorător cu privire la suprapunerea publicului. Dacă o persoană aparține diferitelor audiențe, agentul de publicitate nu este niciodată în poziție atunci când cele 2 audiențe concurează între ele și determină creșterea CPA.

Așadar, într-un astfel de caz, pentru a optimiza costurile, Facebook va muta doar bugetele la una dintre audiențe și o va exclude pe alta în licitație în timp real pentru un astfel de utilizator.

Evitați repornirea etapei de învățare.

Facebook necesită cel puțin 50 de evenimente Facebook Pixel pentru a-și încheia faza de învățare. Deci, cu funcția CBO în loc, odată ce agentul de publicitate este sigur că campania și structura sa de la copiere la toate setările, sunt perfecte și setează campania în direct, nu are nevoie de revizuiri suplimentare, dar poate fi lăsat cu algoritmul Facebook.

Cu toate acestea, anterior, multe schimbări ar declanșa o nouă fază de învățare, cum ar fi o schimbare de creativitate, schimbarea de direcționare, pauză timp de 7+ zile etc.

Faceți o treabă excelentă – deja ați gândit că el face parte din ghid. 

Dezavantaje ale CBO

Are nevoie de un volum destul de mare de date despre pixeli pe Facebook

Pentru a putea trage concluzii, algoritmul are nevoie de date pentru a-și baza concluziile. Pentru Facebook este mai complicat să aducă cele mai bune rezultate în cazul în care site-ul dvs. web nu a avut încă prea mult trafic sau cumpărături finalizate.

Cu cât este mai asezonat Facebook Pixelul dvs., cu atât sunt mai multe date acumulate, cu atât sunt mai multe șanse de optimizare reușită pentru contul dvs. Facebook Business Manager.

Mai puțin control

Agenții de publicitate au renunțat la tot controlul în ceea ce privește alocarea și distribuția bugetului la nivelul setului de anunțuri, încredințând practic Facebook-ului să dispună bugetele lor în interesul lor cel mai bun.

Necesită încredere în Facebook pentru a avea cel mai bun interes al agenților de publicitate

Aceasta se deduce din clauza anterioară de pierdere a controlului. Deci ideea, pe care am propus-o la începutul acestei piese, este împărtășită și de acest experimentat marketer digital, Savannah Sanchez. Ea menționează că Facebook este foarte conștient de concurență, cum ar fi Snapchat și TikTok, așa că pentru a fi competitive trebuie să fie ghidați de interesul cel mai bun al agentului de publicitate.

Introduceți doar modificări la o campanie duplicată

Vrei să îți dublezi bugetul? Faceți o copie a campaniei și dublați bugetul.

Doriți să schimbați direcționarea? Duplică mai întâi campania.

Vă permite să inversați orice modificări. Dacă vă monitorizați noua campanie și se livrează după cum se așteaptă sau invers. Nu uitați, Pixel trebuie să facă din nou multe învățări după ce ați introdus o schimbare semnificativă.

Puteți dezactiva întotdeauna vechea campanie odată ce sunteți pozitiv, cea nouă va face așa cum vă așteptați.

Vă interesează segmentarea

Încercați să aveți încă grijă ca seturile de anunțuri dintr-o singură campanie să nu fie în totalitate diferite, astfel încât FB să rămână comparând mere cu mere. Nu confundați sistemul cu alegeri incomparabile, acest lucru va duce la rezultate nesigure.

Strategie înainte de Tactică

Ca în orice misiune, aici în publicitatea social media, strategia definește jumătate din luptă. Asigurați-vă că planificați de ce aveți nevoie de fiecare campanie, set de anunțuri și anunțuri.

Îndepărtați obiectivul general în misiuni digerabile mai mici, de parcă ați defini ce țel trebuie să atingeți într-un război de lungă durată de un an, o luptă care durează zile întregi și lupta mică de 2 ore. În mod similar, trebuie să știți exact cum această reclamă ajută acest anunț să îndeplinească misiunea setului de anunțuri, care, la rândul său, ajută campania.

Cont publicitar – misiunea generală a companiei – dezvoltarea afacerilor.

Campania – misiuni departamentale:

logodnă

vizualizări video

generația de plumb

Set de anunțuri – niveluri tactice:

retargeting

vizarea intereselor

Importanța obiectivului publicitar corect

Chiar dacă poate părea prea de bază, este important să vă asigurați să alegeți obiectivul publicitar care să corespundă strategiei și tacticii dvs.

Un motiv important: algoritmul face doar ceea ce îi spui să facă. Fii atent la comenzile tale.

Începeți cu o strategie de ofertă „Cel mai mic cost”

Utilizați mai întâi o strategie dovedită de licitare înainte de a vă simți suficient de confortabil pentru a trece la setări mai aventuroase și mai riscante.

„Cel mai mic cost cu plafonul de ofertă” și „Costul țintă” necesită abilități experimentate din partea agentului de publicitate, precum și a pixelului. Rămâi pe partea sigură în timp ce un novice.

Verificați triplu dacă urmărirea evenimentelor SDK și Pixel sunt configurate corect

Imaginați-vă jocurile olimpice, în care juriul a urmărit toate rezultatele într-un slogan sau în modul time-lapse. Acesta nu ar fi jocul, care ar putea fi comparat cu rezultatele istorice anterioare, nu? Nu există câmpuri în acest joc atunci.

În mod similar, trebuie să verificați dacă datele dvs. de pixeli corespund cu cele ale Google Analytics. Configurarea evenimentelor este una dintre echipele de dezvoltare a misiunilor destul de complexe cu care se confruntă și dacă nu reușește, se poate transforma în o mulțime de resurse irosite. Fii atent și nu uita că munca grea întotdeauna plătește:

Dacă sunteți nobsinuit in legatura cu CBO, vă va fi mai ușor să înțelegeți modul în care funcția are impact asupra campaniilor dvs. Veți avea toate datele și valorile istorice cu care să le comparați.

Pentru ce noi in CBO, care sunt toți agenții de publicitate Facebook care își deschid conturile după februarie 2020, modul de optimizare a bugetului campaniei Facebook, dacă este singurul pe care l-ar fi încercat. Așteptăm cu nerăbdare să vedem noi trucuri din această generație viitoare într-un an sau doi – întrucât cunoștințele lor vor fi doar bazate pe CBO.

Strategia CBO Facebook nu este o știință a rachetelor, ci este mai degrabă o problemă complexă, am spune noi. Ești un cursant vizual? De ce nu consultați câteva variante pe care le-am găsit de ajutor în ceea ce privește obținerea unei analize a informațiilor experte despre acest subiect? Marea veste este că mulți dintre ei își împărtășesc cele mai bune practici personale cu privire la strategiile CBO în 2020! Iată mai jos cele mai bune imagini ale videoclipurilor CBO YouTube:

Optimizarea bugetului campaniei de pe Facebook:

# 1 Strategia CBO pentru anunțurile Facebook de Ben Heath

0- $ 10k / zi Actualizare strategie CBO de Noah Brewer

Optimizarea bugetului campaniei Facebook de Paid Media Pro

Alte modalități de a optimiza bugetele și de a crește performanța anunțurilor Facebook

Dacă sunteți interesat de publicitatea pe Facebook, șansele sunt, sunteți un antreprenor în comerț electronic. Dacă tranzacționați mărfuri pe net, este posibil să doriți să le afișați la maxim. Aici vin serviciile profesionale de fotografie a produselor.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+