Ghid Facebook Ads 2020 - Cum dezvoltam un funnel de marketing - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid Facebook Ads 2020 – Cum dezvoltam un funnel de marketing

Ghidul canalului Facebook Ads – Cum să proiectați un canal de Facebook perfect pentru afacerea dvs.

Facebook Ads Funnel este una dintre cele mai puternice strategii de marketing online care vor ajuta la generarea de noi oportunități, la creșterea profitului și la creșterea afacerii dvs.

Nu există nici o îndoială că Facebook Ads este o strategie buna de marketing online când vine vorba de generarea de clienți și de vânzări. Cu toate acestea, șansele ca cineva să cumpere produsul sau serviciul dvs. prima dată când vă vede anunțul sau să interactioneze cu marca dvs. sunt destul de slabe.

Pentru a obține oamenii care se cer efectiv oferta dvs. principală, aveți nevoie de mai multe puncte de contact. Și aveti nevoie de o pâlnie pentru a muta perspectivele de la un punct la altul.

Din păcate, de multe ori marketerii trec cu vederea potențialul canalelor de Facebook pentru că par prea complexe. De asemenea, cu atât de multe părți mobile, poate fi confuz și ușor de încurcat.

Pentru a vă configura pentru succes, iată cum puteți crea o pâlnie Facebook Ads perfectă pentru a vă stimula conversiile și a vă maximiza rentabilitatea.

Ce este o pâlnie Facebook Ads?

Un funnel sau palnie de Facebook Ads este o secvență de campanii publicitare destinate să ducă utilizatorii de-a lungul călătoriei cumpărătorului , de la persoane necunoscute la clienți plătitori.

Tehnic vorbind, pâlnia Facebook Ads constă din mai multe campanii cu mai multe anunțuri care includ propuneri de valori diferite livrate publicului potrivit la momentul potrivit.

Pâlnia Facebook Ads este formată din trei etape principale:

Conștientizare – Partea de sus a canalului (TOFU)
Considerare – mijlocul canalului (MOFU)
Conversie / decizie – partea inferioară a canalului (BOFU)

Aceasta este urmată de etapa post-achiziție, în care obiectivul tău este de a transforma cumpărătorii existenți în clienți fideli și chiar avocați ai mărcii. Aceasta crește valoarea de viață a clientului (CLV) și îmbunătățește radical rentabilitatea publicității, așa cum este explicat în ghidul nostru PPC .

Acesta este designul nostru de pâlnii 3 + 1 pe Facebook Ads.

Anunțurile Facebook vă permit să vizați utilizatorii în fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului:

Strainii (public rece) – Cei care nu sunt conștienți de marca și produsele / serviciul dvs.
Perspective (audiență caldă) – Oameni care vă sunt conștienți și care au arătat o anumită formă de interes
Oportunități (audiență fierbinte) – Utilizatori extrem de interesați care și-au împărtășit informațiile de contact și doresc să afle mai multe sau să încerce produsul / serviciul
Clienți – Cumpărători de produse / servicii
Promotori fideli – clienți încântați care iubesc produsele / serviciile dvs. atât de mult cumpărează de la dvs. în mod regulat, precum și împărtășesc și promovează marca dvs. (gratuit).
Facebook este unul dintre rarele canale de marketing care vă permit să construiți o pâlnie completă într-o singură platformă.

Puteți face acest lucru mutând utilizatorii de la o etapă a pâlniei la alta și arătându-le diferite anunțuri care rezonează la fiecare pas al călătoriei cumpărătorului.

O pâlnie pe Facebook Ads va crește potențial rata de conversie, va crește vânzările și chiar va economisi bani din publicitate.

Fără o pâlnie de pe Facebook, s-ar irosii bani publicitari care aruncă produsele / serviciile către audiențe reci, care pur și simplu nu vor converti.

Mulți marketeri neexperimentați încearcă Facebook Ads, rulează o perioadă și renunță odată ce văd că costurile de achiziție sunt prea mari sau nu obțin suficiente conversii.

Problema este că aceștia merg direct pentru vânzare, aruncând produse pentru completarea străinilor. Obiectivele sunt complet aliniate cu publicul, deoarece majoritatea utilizatorilor nu sunt gata să cumpere după un singur anunț.

De ce majoritatea utilizatorilor nu sunt gata să cumpere după un singur anunț?

Majoritatea utilizatorilor nu se vor transforma în oferta dvs. principală (cumpără de la dvs.) după un singur anunț Facebook. Acest lucru se datorează faptului că tocmai sunt prezentate pentru marca dvs. pentru prima dată. Încă nu va cunosc, nu au încredere în dvs și, probabil, nu le pasă de brandul dvs.

S-ar putea să fiți tentat să mergeți direct la vânzare cu un singur anunț, cu toate acestea, este puțin probabil să funcționeze.

În timp ce vânzările sunt obiectivul final, foarte puțini vor cumpăra produsul / serviciul dvs. prima dată când văd anunțul. Conversiile cu valoare ridicată se produc de obicei odată ce un utilizator interacționează cu marca dvs. prin mai multe puncte de atingere.

Oamenii de pe Facebook și Instagram nu caută în mod activ produse de cumpărat. În schimb, socializează cu prietenii, citesc știrile sau urmăresc videoclipuri amuzante despre pisici.

Anunțurile dvs. reprezintă o întrerupere a acestei experiențe. De aceea, aveți nevoie de un anunț cu opțiuni de defilare care să atragă atenția deplină a utilizatorilor.

Dar chiar și așa, dacă reușiți să atrageți atenția, nu vă așteptați ca utilizatorii să cumpere imediat de la dvs. Amintiți-vă, încă nu știu și nici nu au încredere suficientă pentru a cheltui banii câștigați cu greu.

Motivul pentru aceasta constă în fundamentele psihologiei umane pe care le vedem în fiecare zi.

Imaginați-vă că întâlniți o fată care vă place la o petrecere.

Nu ati încerca să imediat sa o sarutati. Cel puțin sper că nu.

Ați fi respins sau chiar pălmuit.

Pentru a avea o șansă, trebuie să oi câștigi afecțiunea. Trebuie să o imbratisati…

Așadar, mai întâi, atrageti atenția, prezintati-va și incepeti o conversație.

Înlocuiți petrecerea cu Facebook, date cu campanii publicitare și un sărut cu o vânzare și vedeți cum se desfășoară pâlnie Facebook Ads.

Ok, suficient cu sfaturile de dragoste. Permiteți-mi să vă arăt cum să construiți o pâlnie de vânzări Facebook Ads perfectă pentru afacerea dvs.

Cum să creați o pâlnie Facebook Ads perfecta:

Construirea unei pâlnii Facebook Ads perfect este procesul de cartografiere și configurare a secvenței de campanii Facebook pe parcursul cumpărătorului. De la atragerea și încălzirea publicului rece până la transformarea lor în clienți încântați.

Procesul de construire a pâlniei include alegerea obiectivului potrivit pentru campania Facebook, vizarea publicului potrivit și utilizarea unui format și a unei mesaje optime de anunțuri care rezonează în fiecare etapă a pâlniei.

IMPORTANT: Anunțurile de pe Facebook și Instagram aparțin aceleiași platforme de publicitate – Facebook Ads. De aceea, veți vedea exemple de anunțuri din ambele rețele de socializare.

În partea de sus a canalului (TOFU) sau în stadiul de conștientizare, obiectivul dvs. publicitar pe Facebook este acela de a atrage noi audiențe.

Cu excepția cazului în care sunteți un brand casnic precum Nike, IKEA sau Coca Cola, aceste noi audiențe sunt străine complete pentru afacerea dvs. De aceea, le numim „public rece;” ei nu va cunosc, nu au încredere în dvs și încă nu sunt interesați.

Dacă doriți să încălziți aceste audiențe reci și să convertiți străinii în perspective, trebuie să îi educați cu privire la avantajele „schimbătoare de viață” ale produselor / serviciului dvs.

În loc să începeți pâlnia cu un obiectiv de conversie, creșteți conștientizarea și faceți-i pe oameni să realizeze că au nevoie de produsul / serviciul dvs. Faceți acest lucru subliniind interesele, nevoile și problemele lor și cum puteți rezolva toate acestea.

Concentrați-vă anunțurile pe avantajele unice pe care le oferiți. Faceți această etapă informațională și educativă.

Comedia funcționează excelent și în această etapă.

Casper, o companie de saltele, arată în mod subtil cât de minunate sunt saltelele fără a ieși din vânzări.

Salteaua este atât de bună încât sportivii de stele ca John Tavares duc întregul concept de „mânca, respiră și dorme hochei” la un nivel cu totul nou dormind la patinoar pe unul dintre ei.

De asemenea, asigurați-vă că nu cereți prea multe în această etapă.

Este prea devreme pentru a cere utilizatorilor să se convertească pentru o probă gratuită, demo, ofertă sau consultare. Chiar dacă totul este gratuit, majoritatea oamenilor vor ezita, deoarece renunțarea la informațiile de contact în schimbul gratuităților este încă prea mult un angajament pentru un străin complet.

Cu toate acestea, în funcție de modelul de afaceri și de publicul țintă, o descărcare gratuită precum un raport, o carte electronică sau o listă de verificare poate funcționa bine chiar și în stadiul de Conștientizare.

Faceți oferta dvs. cât mai atragatoare.

Și nu vă faceți griji daca nu obțineti multe vânzări. Toate eforturile în această etapă vor crea o bază solidă pentru fazele ulterioare și vor stimula ratele de conversie atunci când contează cel mai mult.

a) Direcționarea publicului pentru etapa de conștientizare

În etapa de conștientizare, încercați să ajungeți la utilizatori complet noi. În mare parte, ar trebui să utilizați următoarele două tipuri de public Facebook:

Public salvat
Audiență similară
Publicul salvat este perfect pentru prospectare, deoarece vă permite să vă orientați către utilizatori în funcție de demografia lor, locația, interesele, comportamentul etc.

De exemplu, puteți viza femei între 25 și 55 de ani, care trăiesc în Romania și sunt interesate de îngrijirea câinilor.

Folosiți toate informațiile pe care le cunoașteți despre clientul dvs. ideal atunci când creați un „public salvat” pentru prospectare.

Dar amintiți-vă, de asemenea, doriți să începeți cu o direcționare relativ largă pentru a ajunge la cât mai mulți oameni și să permiteți algoritmului Facebook să își funcționeze magia.

Celălalt tip de public pe care ar trebui să-l folositi pentru etapa de conștientizare este o audiență reală a clientilor anteriori.

Dacă aveți deja date despre clienți de mai înainte, Facebook poate găsi alți utilizatori similari cu cumpărătorii din trecut. Aceasta este o tehnică foarte puternică, deoarece vă poate ajuta să ajungeți la oameni noi, care sunt mai susceptibili să se convertească.

Puteți crea un Public Lookalike de la clienții dvs. existenți sau vizitatorii site-ului.

De asemenea, puteți crea un Public Lookalike care este similar cu cei mai valoroși clienți pe baza valorii lor de viață (LTV sau CLV).

b) Topul obiectivelor campaniei canalului

Alegerea obiectivului campaniei dvs. Facebook determină care este scopul (sau acțiunea) pe care doriți să o optimizați Facebook. Cele mai bune obiective ale campaniei pentru etapa de conștientizare sunt:

Cunoasterea marcii
A ajunge
Trafic
Vizualizări video
Mesaje

S-ar putea ca obiectivul dvs. inițial să nu fie obiectivul dvs. final de conversie, ci un indiciu care vă ajută să ajungeți la utilizatorii care se înscriu sau cumpără și elimina traficul de calitate scăzută.

Evitați obiective precum conversii, vânzări de cataloage și generarea de leads în etapa de conștientizare, deoarece acestea nu tind să funcționeze bine cu publicul rece.

Din moment ce anunțurile dvs. nu se vor converti bine și, deoarece există o cerere mai mare pentru aceste obiective, va ajunge să vă coste mai mult.

Cel mai bine este să vă concentrați pe micro-conversii, cum ar fi traficul și vizualizările video în etapa de conștientizare.

Fiți specific cu privire la obiectivul imediat pe care doriți ca publicul dvs. să îl îndeplinească și să-și aleagă obiectivul în consecință.

Oricât de mic sau neînsemnat ar părea pentru linia de jos, o combinație bună de audiență potrivită și un obiectiv corespunzător va pune bazele care vor fi remunerate în etapele ulterioare de mai multe ori.

c) Tipul de anunț optim pentru etapa de conștientizare

Întrucât publicul rece este complet nou pentru marca dvs., doriți să utilizați formate de anunțuri Facebook care atrag instantaneu atenția și încorporează în mintea utilizatorilor.

Tipurile de reclame care s-au dovedit că funcționează cel mai bine în etapa de conștientizare sunt:

Anunțuri video
Anunțuri de colecție
Anunțuri imagine
Anunțuri pentru carusel
Anunțuri Instant Experience
Unul dintre cele mai bune moduri de a începe călătoria cumpărătorului este cu un anunț video Facebook.

Videoclipurile sunt un format de anunț excelent, deoarece vă permit să vă prezentați marca și să evidențiați avantajele unice ale produselor / serviciilor dvs. într-un mod captivant.

Anunțurile video sunt un punct de inceput perfect pentru audiențe reci care vă văd marca pentru prima dată. Iar concentrarea anunțurilor video pe propunerea dvs. de valoare unică poate lăsa o primă impresie puternică.

Anunțul de Facebook al Daily Life arată o lumânare aprinsă cu un simplu mesaj „Te simți ars?” pentru a stârni curiozitatea.

Prezentarea unei povești convingătoare despre ceea ce face produsul / dvs tău uimitor și unic va oferi o experiență memorabilă. Așadar, data viitoare când utilizatorii vă vor vedea anunțurile (în fazele ulterioare ale pâlniei), marca dvs. va fi recunoscută instantaneu.

Dar există un alt beneficiu critic al utilizării videoclipurilor pentru interacțiunea dvs. inițială cu publicul rece.

Funnel-ul Facebook Ads care se inițiază cu un videoclip (cunoscut de asemenea Video Funnels) oferă o oportunitate unică de a retargeta o audiență în funcție de cât de mult dintr-un videoclip l-au vizionat.

Este perfect pentru mutarea utilizatorilor în următoarea etapă a pâlniei.

Din videoclipul dvs., care va fi folosit pentru următoarea etapă, Considerație.

Când alegeți obiectivul Vizualizare video, Facebook vă percepe o sumă CPM (cost pe mie), ceea ce reprezintă o fracțiune din costul rulării altor tipuri de campanie.

Campaniile bazate pe videoclip vă permit să ajungeți la o audiență vastă, să încorporați marca în mintea utilizatorilor și să reduceți costurile de achiziție ale clienților (CAC).

Și nu vă lăsați intimidați creând și editați un videoclip. Puteți utiliza instrumente simple precum Canva și Animoto pentru a crea reclame video.

De asemenea, vă puteți recompune videoclipurile Live Facebook. La naiba, puteți folosi chiar și kitul de creare video Facebook pentru a transforma imaginile statice în reclame video.
Anunțurile din colecții , pe de altă parte, vă permit să combinați puterea video și imaginile pentru a spune o poveste imersivă, precum și pentru a vă afișa produsele sau pentru a evidenția caracteristicile cheie.

Klein Watches folosește reclame de colecție pentru a înfățișa un stil de viață al cuiva ce poartă ceasurile sale, prezentând în același timp diferite stiluri de ceas.

Din păcate, nu veți putea crea audiențe personalizate noi pe baza utilizatorilor care s-au angajat cu o anumită imagine sau anunț carusel.

Doar asigurați-vă că folosiți o copie publicitară adecvată și un CTA care sună mai puțin amenințător pentru publicul rece.

d) Cel mai bun exemplu de publicitate, CTA și ofertă pentru audiențe reci

Când faci publicitate publicului rece, trebuie să ai răbdare. Mergeți ușor în perspectivele dvs.

Utilizați anunțuri Facebook pentru a observa, a vă prezenta brandul și a încălzi acei străini compleți. Starniti curiozitatea.

Oferiți conținut util, antrenant și distractiv, cu oferte care nu necesită utilizatorilor să muncească prea mult.

Unele exemple bune de oferte de etapă de conștientizare includ ca utilizatorii să:

Urmărește un videoclip
Accesați site-ul
Ia un test
Vezi pagina produsului dvs
Citiți o postare pe blog sau un ghid etc.

Orice acțiune care nu necesită angajament este potrivită pentru publicul rece. Un alt motiv pentru care aceste vizualizări video, menționate în secțiunea anterioară, vă vor oferi rezultate excelente.

Chiar și un cadou gratuit poate fi o cerere dificilă pentru publicul rece dacă necesită renunțarea la informațiile de contact. Deci, călcați cu atenție.

De asemenea, asigurați-vă că anunțurile dvs. Facebook comunică nevoia de produs / serviciu. Concentrați-vă copia anunțului pe caracteristici și beneficii unice, în loc să aruncați direct un vânzător ușă către ușă.

Utilizați acest anunț de la Fresh Cove ca exemplu bun.

Nu există pitching. Anunțul Instagram evidențiază doar propunerea de valoare: rezistența la miros, proprietățile naturale de gestionare a umidității și respirabilitatea sporită.

Nu se menționează prețul, reducerile sau alte locuri de vânzare, doar o declarație convingătoare:

„Bărbația ta merită tot ce este mai bun.”

Greu de argumentat asta!

Acest anunț Facebook de Bellabeat pune întrebarea:

„Și dacă o piesă de bijuterie ți-ar putea schimba viața ?!”

Practic, toate aceste exemple de anunțuri nu cer nimic mai mult decât pentru ca utilizatorii să facă clic și să învețe mai multe.

În timp ce suntem pe această temă, unele CTA-uri dovedite de reclame pe Facebook pentru Top of Funnel sunt:

Aflați mai multe
Urmăriți mai multe
Consultați Meniu
Ascultă acum
Trimite mesaj
Dacă până acum ați acordat atenție tuturor exemplelor, probabil că ați observat un tipar: majoritatea CTA-urilor în stadiul Conștientizării includ butonul „Aflați acum”.

Asta pentru că este cel mai puțin intimidant text de apel la acțiune pentru publicul rece.

În unele cazuri, puteți încerca, de asemenea, CTA-uri cum ar fi „magazin acum”, „descărcare” și „înregistrare”. Așadar, asigurați-vă că A / B testează-ți butoanele de apelare la acțiune pentru a-l găsi pe cel care rezonează cel mai bine cu publicul tău rece.

Un lucru pe care ar trebui să îl evitați cu siguranță în perioada de conștientizare este să vorbiți despre prețul din anunțurile dvs. Facebook.

Să vă prezentati de produse direct publicului rece nu va funcționa. Amintiți-vă, aceste persoane sunt străine complete ale mărcii dvs., iar faptul că sunt prea vânzători în acest stadiu nu-i vor alunga decât.

Salvați-vă ofertele de angajament mai mare pentru următoarele două etape.

Etapa 2: MOFU – Transformă perspectivele în leads

În mijlocul canalului (MOFU), obiectivul dvs. este de a transforma potențialii în clienți prin colectarea informațiilor de contact pentru o mai bună educație.

Utilizați audiențele încălzite din etapa anterioară și îi faceți suficient de interesați pentru a dori să încercați produsul / serviciul dvs.

Doriți ca potențialii să ia în considerare cumpărarea produselor dvs., de unde și denumirea Etapa de examinare.

În mod ideal, perspectivele ar trebui să vină pe site-ul dvs. web sau pe pagina de destinație, să fie expuși ofertei de bază (produse / servicii) și să lase informațiile de contact.

Etapa de examinare este un moment bun pentru a fi mai direct și a solicita mesajul utilizatorilor în schimbul a ceva de valoare, cum ar fi un pdf descărcabil, o ofertă specială, un eșantion sau o probă gratuită, un webinar etc.

În această etapă, este, de asemenea, o practică bună să ai o pagină de destinație dedicată optimizată pentru capturarea lead-urilor recente.

Ontraport are o pagină dedicată de apăsare în care utilizatorii își pot lăsa e-mailul în schimbul ghidului gratuit de optimizare a afacerii.

Captarea informațiilor despre plumb este esențială. Puteți utiliza remarketingul de e-mail pentru a-ți ajuta pe clienți și pentru a-i apropia treptat de achiziție.

Perspectivele sunt încă departe de a lua o decizie de cumpărare, așa că aveți grijă să nu le indepartati, fiind prea apăsătoare.

Etapa de examinare este, de asemenea, o oportunitate de a construi încredere.

Perspectivele care încearcă produsele dvs. sau vă descărcați lead-urile se apropie și sunt personale cu marca dvs. Dar, cu atât mai mult, ei vă oferă o idee despre cum este să fiți clientul vostru. Deci, asigurați-vă că este o experiență lină.

a) Direcționarea publicului pentru etapa de examinare

În etapa de examinare, vizați publicul care a fost implicat anterior cu anunțurile dvs. Top of Funnel. Acești utilizatori și-au exprimat interesul fie făcând clic pe și accesând site-ul dvs., fie urmărind anunțurile dvs. video.

Cele mai bune audiențe Facebook pentru etapa de examinare sunt:

Publicuri personalizate
Aspecte similare

Creați o audiență personalizată a utilizatorilor care au făcut clic anterior pe anunțurile dvs. Facebook, au vizitat paginile dvs. de destinație și au arătat un anumit interes pentru produsul / serviciul dvs.

Includeți persoanele pe care tocmai le-ați atras în pasul anterior de pâlnie.

Folosiți Publicul personalizat pentru a vă retrage la utilizatorii care au vizitat site-ul dvs. web, au interacționat cu pagina dvs. de Facebook etc.

Acum este momentul să vizăm utilizatorii care au urmărit o porțiune semnificativă din anunțurile dvs. video (ideal 25 sau 50%).

Puteți viza, de asemenea, utilizatorii care v-au deschis reclame de experiență instantanee sau Colecție.

Nu uitați să construiți un Public Lookalike care să vizeze utilizatorii Facebook care sunt cel mai asemănăți cu cei din Publicul dvs. personalizat.

De asemenea, odată ce campaniile din mijlocul canalului dvs. încep să obțină o anumită tracțiune, creați un public care să găsească noi utilizatori similari cu cei care tind să se transforme pe formularele dvs. de plumb.

b) Cele mai potrivite obiective pentru mijlocul funnelului pe Facebook

În mijlocul canalului sau în etapa de examinare, doriți să transformați perspectivele în clienți prin colectarea informațiilor de contact. De aceea doriți să alegeți obiectivele campaniei care să se concentreze pe generarea de leads, inclusiv:

Trafic
Engagement
Generarea de leads
Mesaje
Conversii

Obiectivele de trafic pot funcționa destul de bine dacă doriți să conduceți mai multe clicuri și vizitatori către o pagină de destinație performantă sau o pagină de produs.

Obiectivul mesajelor este bun dacă modelul dvs. de afaceri implică o comunicare directă cu clienții potențiali.

Facebook a introdus recent un nou obiectiv Lead Generation care deblochează reclame Form Form. Acest format de anunț permite utilizatorilor să completeze un formular direct din anunțul dvs., fără a părăsi Facebook.

Anunțurile Formular de plumb oferă o experiență de utilizator fără fricțiuni și vă pot crește ratele de înscriere.

De asemenea, vă pot salva problema creării unei pagini de destinație dedicate.

Cu toate acestea, aceste reclame sunt disponibile numai pe mobil. În plus, este posibil să nu ofere toate opțiunile de personalizare dorite.

În sfârșit, dacă obțineți rezultate bune cu campaniile dvs. MOFU, puteți testa obiectivul de conversie și puteți vedea cum funcționează în ceea ce privește ratele de conversie și costurile de achiziție.

c) Tipul de anunț optim pentru etapa de examinare

În etapa de examinare, unele dintre cele mai performante formate de anunțuri sunt:

Anunțuri imagine
Anunțuri pentru carusel
De departe, cel mai utilizat format de anunț Facebook pentru etapa de examinare sunt reclamele imagine.

ConsenSys, un instrument pentru dezvoltatorii de blockchain folosește anunțuri imagine pentru a oferi descărcări gratuite.

Lucrurile sunt mai simple în stadiul de examinare. În acest pas, perspectivele sunt deja familiarizate cu marca și produsele dvs.

De aceea nu este nevoie de prea multe formate complexe de anunțuri. Păstrați-l simplu și concentrați-vă pe transmiterea mesajului corect.

d) Cel mai bun exemplu de publicitate, CTA și ofertă pentru audiențe calde

În stadiul de examinare, perspectivele sunt încălzite și interesate, trebuie doar să le oferiți un nod pentru a transforma acel interes în dorință. Este, de asemenea, timpul să vă orientați către acțiuni de mare valoare, cum ar fi înscrierile.

Pentru ca oamenii să-și prezinte informațiile de contact, aveți nevoie de un magnet de lead irezistibil.

Nu uitați că ceea ce cereți în anunțurile dvs. Facebook ar trebui să fie proporțional cu valoarea percepută a ceea ce primesc oamenii.

Un joc gratuit în schimbul unui număr de telefon sau al unui e-mail ar trebui să fie un comerț echitabil. Și va crește treptat încrederea, care este esențială pentru închiderea acordului.

Ofertele magnetice dovedite pentru lead-uri pentru etapa de analiză sunt:

Probe gratuite
webinarii
Mostre gratuite
Oferte speciale și reduceri
Demo-uri de produse
Carti electronice, rapoarte, studii de caz, etc.
Giveaways

ArchiTonic invită candidații să se înscrie pentru o șansă de a câștiga un scaun de birou proiectat cu măiestrie, ergonomic.

Doar asigurați-vă că vă direcționați publicul cald cu o ofertă diferită de cea pe care o afișați către publicul rece.

Spre deosebire de anunțurile de conștientizare, în cazul în care copia dvs. de anunțuri s-a concentrat doar pe caracteristici și beneficii, în etapa de examinare doriți să evidențiați și lucruri precum:

Dovada sociala
Niciun risc
Valoarea percepută a freebie-ului etc.
Lumin oferă o încercare gratuită de o lună a serviciului lor de abonament pentru piele.

Copy-ul publicitar include indicii de genul „60.000 de membri fericiți”, „încercați gratuit 30 de zile” și chiar evaluări de stele și o mărturie.

Deoarece publicul țintă vă cunoaște mai bine și este interesat de produsele / serviciile dvs., puteți utiliza un limbaj ceva mai agresiv pentru apelul dvs. la acțiune.

Butoanele CTA bune pentru etapa de examinare includ:

Inscrie-te
Obțineți ofertă
Descarca
Obțineți un citat
Abonati-va
Aflați mai multe
Rezerva acum
Cumpără acum
Instalați acum (pentru aplicații)

Etapa 3: BOFU – Transformă oportunitățile în clienți

În partea de jos a canalului dvs. de anunțuri Facebook, obiectivul este de a transforma clienții în clienți plătitori. În cele din urmă, este timpul să începeți să vindeți direct!

În etapele anterioare, ați introdus marca dvs., ați interesat utilizatorii și v-ați dezvoltat încredere cu freebies și magneți de leads . Și acum publicul este la fel de fierbinte cum va fi vreodată.

Asigurați-vă că vă comunicați clar propunerea de valoare pentru a vă bucura de emoții și de a vă dori produsele.

De asemenea, doriți ca utilizatorii să acționeze rapid, să-i ia în timp ce sunt fierbinți.

MizuTowel reintroduce propunerea de valoare unică în anunțurile lor BOFU Facebook, oferind în același timp o reducere de 40% din timp pentru a crea un sentiment de urgență.

Ideea principală pentru etapa de conversie este să obțineți perspective și să vă transformați pe oferta dvs. principală, ceea ce înseamnă că îi puteți cumpăra pe produs sau vă înscrieți pentru serviciul dvs.

a) Direcționarea publicului pentru etapa de conversie

Direcționarea publicului în etapa de conversie ar trebui să fie foarte specifică, concentrându-se pe audiențe personalizate formate în mare parte din avantajele dvs. existente și pe cele similare acestora.

De asemenea, doriți să vă asigurați că excludeți utilizatorii care au devenit clienți în etapele anterioare.

În timpul etapei de conversie vizați următoarele audiențe:

Publicul personalizat (format din clienții dvs.)
Aspecte similare (similare cu publicul dvs. personalizat)
Configurați audiențe personalizate Facebook pentru a ajunge la vizitatorii, site-urile și persoanele care au interacționat cu anunțurile dvs. în etapele anterioare ale pâlniei.

Puteți viza toți vizitatorii site-ului web, cei care au rămas pe site-ul dvs. o perioadă specifică de timp sau utilizatorii care au vizitat o anumită pagină, cum ar fi o pagină de mulțumire magnetică de leads.

La fel ca înainte, creați un Public Lookalike pentru a extinde accesul la utilizatori similari celor din audiența dvs. personalizată.

Dacă aveti un magazin online, alegeți obiectivul campaniei de vânzări de catalog și veți putea retargeta utilizatorii care au vizualizat sau adăugat în coș, dar încă nu au cumpăra

Aceasta este o strategie puternică de direcționare a publicului care poate recupera căruțele abandonate și vă poate stimula vânzările.

b) Obiectivele campaniei de canal

Partea de jos a canalului este despre achiziționarea unui client. De aceea, în mod evident, ar trebui să optimizați campaniile pentru canalul de Facebook pentru conversii.

Asigurați-vă că configurați un pixel Facebook cu urmărirea conversiilor pentru a transmite datele de conversie și de conversie în campania publicitară Facebook. Acest lucru ajută FB să înțeleagă ce funcționează și să optimizeze campaniile pentru o performanță și mai bună.

Principalele trei obiective ale campaniei Facebook pe care trebuie să le folosești în etapa de jos a canalului sunt:

Conversii
Vânzări de catalog
Trafic de magazin

Obiectivul de conversie este o alegere bună pentru campaniile BOFU, deoarece optimizează pentru conversii maxime. Și întrucât în ​​acest stadiu publicul dvs. este deja încălzit în prealabil, există șanse mari de a le converti.

Obiectivul de vânzare al catalogului funcționează excelent pentru întreprinderile de comerț electronic care își integrează fluxul de produse cu Facebook pentru a urmări acțiunile „adăugați în coș”, cumpărături, căruțe abandonate și multe altele.

Puteți încărca catalogul de produse WooCommerce pe Facebook utilizând un plugin simplu precum Facebook oficial pentru WooCommerce .

Obiectivul de vânzări de catalog optimizează campania dvs. pentru a ajunge la cât mai multe vânzări pe comerțul dvs. electronic. De asemenea, vă permite să creați anunțuri dinamice de produse pe care le vom acoperi în secțiunea următoare.

Nu uitați să vă monitorizați performanța de conversie, costul de achiziție a clienților (CAC), veniturile și alte CPI pentru a obține o imagine de ansamblu completă a rezultatelor canalului dvs. Facebook.

În sfârșit, obiectivul Vizite la magazin este bun pentru comercianții care conduc magazine fizice care doresc să atragă traficul de picioare pe magazinul lor.

c) Tipul de anunț optim pentru etapa de conversie

Cele mai performante formate de anunțuri Facebook pentru etapa de conversie sunt:

Anunțuri imagine
DPA (Anunțuri dinamice de produse)
Anunțuri pentru carusel
Anunțurile imagine sunt potrivite dacă vindeți un produs sau serviciu principal. Nu este nevoie să complicați lucrurile, concentrați-vă campania pe acel produs unic.

Livrați anunțuri Carusel pentru a afișa produse noi sau bestseller-uri către vizitatorii recente ai site-ului.

Cum să mutați utilizatorii de la o etapă a pâlniei la alta

Mutarea utilizatorilor prin pâlnie pe Facebook se face prin crearea unor audiențe personalizate care includ și exclud utilizatorii în funcție de acțiunile pe care le întreprind.

De exemplu, atunci când creați audiența personalizată în stadiul de conversie, puteți alege să includeți utilizatorii care au vizitat pagina dvs. de produs sau pagina de destinație și să îi excludeți pe cei care au fost deja convertiți.

Excluderea utilizatorilor este extrem de importantă pentru pâlnia dvs. de Facebook.

Fără funcția Exclude, veți ajunge să afișați anunțuri din toate etapele anterioare ale pâlniei, chiar și utilizatorilor care au ajuns în partea de jos a canalului. Aceasta ar fi o mizerie completă și o pierdere de dolari publicitari.

Nu uitați să excludeți întotdeauna persoanele care s-au convertit deja în timpul unei etape de pâlnie din audiența de remarketing a scenei actuale; vor fi mutați la următoarea etapă.

Concluzie

Tunelul de reclame Facebook este o strategie de marketing extrem de puternică. Cu acesta, puteți ajunge la clienți noi cu anunțul potrivit la momentul potrivit și să stimulați conversiile, să generați mai multe vânzări și să vă dezvoltați afacerea.

În funcție de modelul de afaceri și de piața țintă, este posibil să aveți nevoie de mai multe puncte de atingere pentru fiecare pas al pâlniei.

De asemenea, este posibil să aveți nevoie de mai multe canale pentru a promova diferite produse, reduceri, locații etc.

Urmărirea modului în care oamenii se mișcă prin pâlnii dvs. poate deveni rapid confuză și complicată.

Fiti meticulosi și trasati întreaga călătorie a pâlniei înainte de a configura campaniile pe Facebook.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+