Ghid Facebook Ads 2020 - Optimizarea bugetului CBO - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid Facebook Ads 2020 – Optimizarea bugetului CBO

Dacă în prezent faceți publicitate pe Facebook la orice nivel, acest articol este pentru dvs. Acest ghid a fost creat pentru milioanele de agenți de publicitate care încă mai încalcă codul CBO – Optimizarea bugetului campaniei. Pentru cei prinși să remedieze scurgeri, dar totuși să găsească directia unei noi oportunități. Luați în considerare acest ghid ca fiind noua dvs. barcă, completată cu far, echipaj și rații pentru a naviga oricare dintre traseele pe care le are afacerea dvs. acum.

Pentru comerciantul cu experiență și pentru agentul de publicitate Facebook cu experiență, acest ghid vă va ajuta să reglați și să vă îmbunătățiți publicitatea curentă. Pentru dvs , am scris asta pentru a încerca să transmit acea piesă care lipsește din puzzle-ul dvs.

Pentru comerciantul fără experiență și agentul de publicitate Facebook fără experiență, acest ghid ar putea transforma literalmente performanța afacerii prin Facebook Ads. Am scris acest lucru ca un ghid pas cu pas în mai mult decât doar CBO; acest ghid este o perspectivă asupra modului în care testam, optimizam si crestem afaceri prin Facebook Ads in 2020.

În timp ce acest ghid presupune o cunoaștere de bază a publicității pe Facebook, aceasta nu are niciun plafon – modul în care acest impact va fi determinat de locul în care vă aflați acum și de obiectivele dvs. bazate pe capacitatea dvs. de a lua aceste cunoștințe și de a le adapta afacerii dvs.

CBO – sau optimizarea bugetului campaniei pe Facebook – pe care o definesc mai detaliat este ultima funcție de gestionare a bugetului de Facebook, care are un impact masiv asupra celor 7 milioane de agenți de publicitate de pe Facebook – unele bune, dar mai ales rele.

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020

Să transformăm acest lucru în CBO fiind cel mai bun lucru care se va întâmpla cu afacerea dvs. de când ați început să faceți publicitate pe Facebook – ok?

Nu este necesară cunoașterea Metodei BPM (programul meu principal de formare în reclame Facebook), deși există mai multe referințe la aceasta.

Cei care sunt deja pe parcurs vor putea să coase acele piese; cu toate acestea, acest ghid de aici este conceput ca un program de instruire de sine stătător pentru a vă conecta la campaniile de anunțuri Facebook existente.

Gândiți-vă la acest ghid ca la combustibilul care să vă accelereze afacerea și Metoda BPM este oxidul de azot conceput pentru a vă creste afacerea. Ambele lucrează separat și împreună.

Acest ghid conține informații culese de laFacebook, împreună cu cadre, strategii și tactici pe care le-am obținut din mai multe milioane în cheltuieli publicitare CBO în nișe de comerț electronic și de produse informaționale (bazate pe generația de leads) testate pe o perioadă de peste 12 luni. .

Acest lucru este încercat și testat pe industrii și verticale, puncte de preț și canal.

Testăm în permanență totul – produse noi de pe Facebook și ceea ce „credem” că știm că funcționează – este nevoie de o singură actualizare de la Facebook pentru a arunca câteva strategii din apă.

Acesta este motivul pentru care Metoda BPM și CORE-4 (explicate în continuare) rămân în centrul a ceea ce facem – deoarece fundamentele marketingului, funcționării, vânzărilor și psihologiei umane nu se schimbă mult, în ciuda atacului tehnologiei digitale.

cum sa iti promovezi afacerea in facebook Ads

Acesta este motivul pentru care am concentrat acest ghid pe a vă arăta modul în care puteți face CBO să funcționeze pentru dvs., chiar acum. Și cum să formați o strategie deliberată pentru testarea, optimizarea și scalarea anunțurilor dvs. utilizând CBO ca punct de referință.

De ce să vă concentrați pe CBO? Pentru că în momentul de față este în curs de desfășurare o mare schimbare cu publicitatea Facebook. Încă de la începutul anului 2018, cu accentul de a lipi utilizatorii pe platformă, crearea de interacțiuni semnificative.

Ca proprietar de afaceri, impactul este că trebuie să știtii să va adaptati și să profitati de acest lucru.

La fel ca un joc de șah, reactionam la in functie de unde merge Facebook, nu unde este acum. Îți aduc aceste cunoștințe acum.

Vom dezvalui tehnici invatate in mai mult de 12 luni de testare și învăț cu cheltuieli publicitare de toate nivelurile și numeroase apeluri și webinarii cu Facebook, precum și sute de ore de analiză, apeluri ale clientilor, soluționare a problemelor pentru a vă arăta calea către implementarea cu succes a CBO .

Acest ghid conține de ce, nu doar cum și ce este CBO, astfel încât să puteți învăța, utiliza și adapta cunoștințele pentru a se potrivi afacerii dvs. acum și în multe luni viitoare.

Reducerea investiției în acest ghid va continua să crească, cu atât o aplicam mai mult și invatam de la ea. În februarie 2020 (la momentul scrierii), CBO va fi singura modalitate de a vă gestiona bugetele pe Facebook.

A doua parte este o aprofundare în modul în care o folosesc, cu un amestec de ingrediente și rețete de implementat imediat. 12 rețete pentru a fi exact. Partea finală conține informații suplimentare pe care le-am oferit pe o listă mare de zone comune (și mai puțin cunoscute) ale CBO de pe Facebook – acest ghid nu este avizat de către Facebook sau afiliat.

optimizarea bugetului in facebook ads

Optimizarea bugetului campaniei (OCB) a fost introdusă de Facebook în 2017 ca o modalitate de simplificare a alocării bugetare împreună cu optimizarea în timp real.

Este nevoie de modul tradițional de gestionare a bugetelor, la nivelul setului de anunțuri (să numim acest ABO – Optimizarea bugetului setat de anunțuri pentru simplitate) pentru ca sa trecem la nivelul campaniei.

În momentul scrierii, mai jos este prezentată structura tipică a campaniei, unde o campanie poate conține unul sau mai multe seturi de anunțuri și fiecare set de anunțuri poate conține unul sau mai multe anunțuri.

Diagrama de mai jos se bazează pe modul „vechi” de gestionare a bugetelor pentru fiecare set de anunțuri.

ghid facebook ads 2020

Dacă ați început să faceți publicitate pe Facebook începând cu 2015, probabil, nu știți că înainte de 2014, Facebook a avut pur și simplu campanii și reclame – nu a existat un strat intermediar de „seturi de anunțuri”, care a fost introdus în 2014 pentru a simplifica ceea ce era un haotic sistem care a inclus niveluri de direcționare atât la nivel de campanie cât și la nivel de anunțuri.

Atunci, bugetele au fost gestionate prin… campanii. Seturile de anunțuri au fost introduse ca un container, deoarece a fost cu adevărat dezordonat să vă gestionați eficient ținta și structura campaniei. Facebook a transformat apoi bugetele în seturi de anunțuri așa că într-adevăr, CBO nu este nou, revenind la ceea ce a fost.

Cum ar fi modul în care marketerii de anunțuri Facebook rulează „micro-seturi de anunțuri” – răspândind bugete mici de la 1 la 5 dolari, care apoi se străduiesc să obțină cheltuieli zilnice consecvente (bune pentru drophippers, afiliați și promoții pe termen scurt, unde rezultatele susținute sunt, în general, în favoarea reducerilor pe termen scurt scalare pe termen).

CBO își propune să simplifice luarea deciziilor prin mutarea opțiunilor bugetare și a ofertelor la nivelul campaniei, lăsând direcționarea, plasarea și optimizarea la nivelul setului de anunțuri și permițând Facebookului să decidă la ce seturi de anunțuri se va împărți bugetul.

De ce? Nu este atât de simplu precum simplificarea gestionării bugetului – există un motor în spatele CBO, care face mult mai mult decât doar alocarea bugetului.

Vreti să știti cum funcționează CBO, nu? Această ilustrație de mai jos explică tot ceea ce trebuie să știți despre modul în care Facebook a conceput CBO – obiectivul nostru de hands-on, în comercianții de tranșee, este să vă dați seama cum este cel mai bine să folosiți acest lucru.

Oh, am făcut asta, cu mii de lei de cheltuieli publicitare începând cu mijlocul anului 2018 pe CBO – merită să remarcăm că CBO era în jur de 6 luni înainte de a decide să investesc mult mai mult – rareori voi intra pe toate când Facebook va adăuga un nou instrument sau funcție – unii funcționează bine, alții nu. Am pus un buget mic deoparte pentru testarea de noi produse Facebook, dar dacă nu s-a spart … nu riscați contul dvs. publicitar cu obiecte noi strălucitoare!

Cel mai rău lucru pe care îl puteți face este să destabilizați performanța atunci când lucrurile stau bine. Dacă testez produse noi, de exemplu atunci când au apărut anunțuri Story, le-aș administra cu bugete mici pe care le cheltuie confortabil fără profit.

Iată ce trebuie să știți:

1. Folosind bugetele de anunțuri din stânga ilustrației, rețineți următoarele:

A. Fiecare set de anunțuri este alocat 10 USD

b. Presupunând că acest lucru nu utilizează bugete pe viață (mai multe pentru acest lucru mai târziu), acest lucru recomandă Facebook să încerce să cheltuiască 10 USD pentru fiecare set de anunțuri, în fiecare zi, indiferent de performanță.

c. Fiecare set de anunțuri funcționează independent unul de celălalt, nu cunoaște în timp real bugetul, performanța sau direcționarea setului de anunțuri vecin.

d. Prin urmare, campania acționează mai ales ca un container și este pasivă în ceea ce privește optimizarea.

2. Utilizarea bugetelor de campanie din dreapta:

A. Campania are un buget de 30 de dolari

b. Facebook, prin intermediul campaniei, controlează alocarea bugetului la nivelul setului de anunțuri

c. Campania (CBO) monitorizează activ performanțele fiecărui set de anunțuri, direcționare și performanță

d. Campania încearcă să aloce bugetul unui set de anunțuri cu cele mai bune performanțe pe baza optimizării pe care le-ați aplicat, cum ar fi suma licitată automată cu cele mai mici costuri, care este obiectivul / pixelul pe care îl optimizați etc.

e. Aceasta utilizează date în timp real, în fiecare zi, la nivel de anunț și set de anunțuri pentru a încerca să plasați cheltuielile în cel mai optim mod

Numai asta ar trebui să vă ofere mâncare pentru gândire, dar haideți să facem un pas mai adânc în ceea ce Facebook vrea să luăm din această ilustrare simplă, dar profundă:

1. În primul exemplu, 30 USD obține 10 conversii, cel mai bun set de anunțuri oferind un cost de 2 dolari pe conversie (ne vom referi la acest lucru ca CPA – cost pe achiziție) și cel mai prost set de anunțuri oferind un CPA de 5 dolari – în general un CPA de 3 $.

2. În al doilea exemplu, 30 de dolari obține 15 conversii – o creștere de 50%, cel mai bun set de anunțuri oferind un CPA de 1,80 USD și cel mai rău CPA de 2,50 USD. Un CPA total de 2 USD.

În acest exemplu, CBO a decis că în timpul necesar pentru a cheltui bugetul respectiv, setul de anunțuri 2 dă performanțe mai bune și astfel a făcut o ajustare în timp real la care seturile de anunțuri au primit bugetul, în timp ce utilizând ABO și bugete fixe, ați ratat mai mult conversii din setul de anunțuri 2.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+