Despre Promovarea Prin Facebook Ads in 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Despre Promovarea Prin Facebook Ads in 2020

Anunțurile dvs. sunt distribuite pe Facebook pe baza unui număr de factori, inclusiv tipul dvs. de ofertă, publicul țintă, istoricul performanței anunțurilor și concurența. Selectarea strategiei potrivite vă poate ajuta:

Găsiți mai multe persoane care să acționeze pe baza obiectivelor dvs. De exemplu, pentru a conduce persoane pe site-ul dvs. web, selectați Optimizați pentru licitarea clicurilor.

Afisati-vă anunțurile la persoanele potrivite.

Facebook face plasamentul automat al anunțurilor în funcție de bugetul și programul dvs., astfel încât acestea să difuzeze uniform pe toată durata campaniei.

Licitație și buget

Înainte de a decide cu privire la obiectivul potrivit pentru anunțul dvs., veți dori să vă familiarizați cu licitarea și bugetul:

O ofertă înseamnă cât sunteți dispus să plătiți pentru o anumită acțiune. Diferitele tipuri de sume licitate includ costul pe clic sau costul pentru 1000 de afișări (CPM).

Bugetul dvs. este suma maximă pe care sunteți dispus să o cheltuiți pe anunț pentru o perioadă de timp

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020

În funcție de tipul de ofertă pe care îl alegeți, plătiți doar pentru clicuri sau afișări atunci când difuzați reclame. Anunțurile dvs. vor fi difuzate uniform în timp și nu veți fi taxat niciodată peste buget.

Atingeti mai multe persoane cu postări pe pagini

Chiar dacă oamenii nu dau clic pe anunțul dvs. sau le place pagina dvs., faptul că au văzut anunțul dvs. poate ajuta la creșterea gradului de conștientizare a afacerii dvs., să vă crească audiența și să vă țină minte când sunt gata să cumpere.

O modalitate de a menține persoanele interesate și conștiente este prin stimularea unei postări:

Găsiți o postare pe care doriți să o vadă mai multe persoane și să facă clic pe Boost Post, sau selectați Boost your post în Instrumentul de creare a anunțurilor

Selectați Optimizați pentru o abordare unică zilnică pentru a ajuta anuntul să atingă cât mai multa lume.

Anunțurile dvs. vor fi difuzate cost-pe-o mie de afișări (CPM) și veți fi taxate de fiecare dată când anunțul dvs. este difuzat. Nu se vor afișa mai mult de o dată pe zi aceleiași persoane.

Creșterea gradului de conștientizare prin video

Videoclipul este un alt instrument eficient pentru crearea de branduri, crearea de abordări și atragerea potențialilor clienți, deoarece vă permite să spuneți mai multe despre afacerea dvs. Dacă aveți reclame video, urmați acești pași pentru a trimite anunțul persoanelor din publicul țintă care sunt cel mai probabil să vă vadă videoclipurile pe Facebook, pe dispozitive:

cum sa iti promovezi afacerea in facebook Ads

Selectați obiectivul Obține vizualizări video din instrumentul de creare a anunțurilor

Optimizați sumele licitate pentru a obține mai multe vizualizări video, selectând Optimizare pentru vizualizări video – Plată pe afișare

Atrageti traficul către site-ul dvs. web

Multe companii care își folosesc Pagina de Facebook pentru a comunica cu clienții au, de asemenea, un site web unde oamenii pot face cumpărături, se pot înscrie la buletine informative și oferte speciale și obțin mai multe informații despre produse și servicii.

Pentru a direcționa traficul de pe Facebook către site-ul dvs. web, alegeți clicuri pe site în instrumentul de creare a anunțurilor Facebook va arăta anunțul dvs. persoanelor cu mai multe șanse de a face clic. Veți plăti doar atunci când oamenii fac clic pe anunțurile dvs., până la suma maximă pe care o specificați.

Optimizați livrarea de anunțuri pentru a stimula vânzările și înregistrarea

Dacă doriți ca bugetul dvs. publicitar să crească conversiile, configurați mai întâi un pixel Facebook. Acest lucru vă va ajuta să obțineți informații specifice pentru persoanele care fac clic pe anunțurile dvs. și despre acțiunile pe care le întreprind. De asemenea, vă va ajuta să urmăriți mai exact conversiile precum cumpărăturile sau înregistrările la newsletter.

După ce ați instalat și verificat pixelul dvs., alegeți Conversiile site-urilor din instrumentul de creare a anunțurilor. Facebook va afișa anunțurile dvs. persoanelor cu mai multe șanse de conversie.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+