Cum functioneaza licitarea in Facebook Ads - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Cum functioneaza licitarea in Facebook Ads

Când se afiseaza anunțuri, Facebook incearca să echilibreze două lucruri:

Crearea de valoare pentru agenții de publicitate ajutându-i să ajungă și să obțină rezultate de la persoane din publicul lor țintă.

Furnizarea de experiențe pozitive, relevante pentru persoanele care utilizează Produsele Facebook.

Pentru a realiza acest echilibru, ei detin o licitație pentru a afisa anunțul potrivit cu persoana potrivită la momentul potrivit. În acest fel, agenții de publicitate ajung la persoane receptive la anunțurile lor, în timp ce oamenii văd ceva care le interesează.

Licitațiile Facebook diferă de licitațiile tradiționale, deoarece câștigătorul nu este anunțul cu cea mai mare ofertă monetară. Toate anunțurile de pe Facebook concurează între ele, iar sistemul lor selectează anunțul care creează cea mai mare valoare ca câștigător.

În general vorbind, cu cât prezic un anunt pentru cineva, cu atât ar trebui să coste agentului de publicitate să le arate.

ghid facebook ads

Sistemul de livrare este format din trei componente cheie:

Licitaţie

Când există posibilitatea de a arăta cuiva un anunț, agenții de publicitate concurează pentru această oportunitate într-o licitație. Pentru a găsi cea mai valoroasă experiență, Facebook claseaza fiecare anunț care vizează o persoană. Anunțul câștigător maximizează valoarea atât pentru agentul de publicitate, cât și pentru persoana la care se face reclamă.

Pacing oferă flexibilitate pentru a oferi cele mai bune rezultate disponibile pentru obiectivele dvs. Facebook va ajusta suma licitată (sau ce licitație introduce anunțul dvs.) în funcție de cât de mult buget și timp rămân pentru setul dvs. de anunțuri.

În mod similar, se poate crește cât se cheltuie bugetul dacă există posibilitatea de a obține mai multe evenimente de optimizare cu costuri aliniate strategiei dvs. de licitare. De asemenea, se poate reduce cât de mult se cheltuie bugetul dacă există puține evenimente de optimizare disponibile cu costuri aliniate strategiei dvs. de licitare.

Controalele agenților de publicitate sunt intrările agenților de publicitate care ghidează sistemele noastre de licitație și ritm.

Aceste intrări includ valori și parametri pe care îi specificați pentru audiența dvs., buget, ofertă, destinații de plasare, programare și eveniment de optimizare (numărul de ori în care anunțurile dvs. au obținut rezultatul pentru care setul dvs. de anunțuri este optimizat în prezent, în funcție de fereastra de conversie aleasă).

Faza de învățare

De fiecare dată când unul dintre anunțurile dvs. apare după câștigarea în licitație, sistemul de livrare află mai multe despre cei mai buni oameni pe care îi vizează, orele zilei pentru a afișa anunțul și destinațiile de plasare și reclame pe care trebuie să le folosească. Cu cât apare un anunț, cu atât sistemul de livrare optimizează performanța anunțului.

Faza de învățare este atunci când sistemul de livrare nu a învățat suficient pentru a se stabiliza performanța. Se produce atunci când creați un nou set de anunțuri sau faceți o modificare semnificativă a unui set de anunțuri sau anunțuri existente. Seturile de anunțuri ies din faza de învățare atunci când performanța lor se stabilizează.

ghid facebook ads

În Managerul de reclame, coloana Livrare citește Învățare în faza de învățare. Seturile de anunțuri ies de obicei din faza de învățare după ce primesc aproximativ 50 de rezultate în decurs de 7 zile. O pondere mai mică din bugetul cheltuit în faza de învățare are ca rezultat, de obicei, o pondere mai mare din bugetul cheltuit pentru performanțe stabile și un cost mai mic pentru rezultate. Din acest motiv, vă recomandăm să configurați fiecare set de anunțuri pentru a obține 50 de rezultate în 7 zile.

Concluzii cheie

Sistemul de livrare a anunțurilor Facebook încearcă să echilibreze valoarea pentru agenții de publicitate și o experiență pozitivă, relevantă pentru persoanele care văd anunțurile lor.

Licitațiile Facebook publicitare diferă de licitațiile tradiționale, deoarece anunțurile care creează cea mai mare valoare câștigă.

Faza de învățare permite sistemului de livrare să determine ce funcționează cel mai bine și să ofere performanțe stabile ale anunțurilor.

Afișarea de reclame relevante și de înaltă calitate spre oamenii targetati îi face mai dispuși să interacționeze cu agenții de publicitate în viitor. În cadrul produselor Facebook, Facebook propune să optimizeze experiențele oamenilor prin potrivirea lor cu reclamele care sunt cele mai relevante pentru acestea.

Când anunțul dvs. are o valoare ridicată pentru utilizator, înseamnă că anunțul dvs. este relevant pentru publicul țintă, ceea ce contribuie la creșterea clasamentului valorii totale în licitația de anunțuri.

Când anunțul dvs. intră în licitația de anunțuri Facebook, acesta concurează cu alte anunțuri destinate persoanelor din publicul dvs. țintă. Ca și în cazul tuturor conținutului de pe Facebook, Instagram, Messenger și Network Network, dorim să ne asigurăm că vom arăta conținutul potrivit, inclusiv anunțuri, persoanei potrivite la momentul potrivit.

Facebook optimizeaza experiența fiecăruia arătându-le conținutul pe care credem că îl vor găsi interesant și util. Deoarece se limiteaza și numărul de anunțuri pe care oamenii le văd în News Feed, veți concura cu alți agenți de publicitate pentru un număr limitat de sloturi.

Cum determină Facebook ce anunț câștigă:

Formula care determină anunțul câștigător într-o licitație este scrisă astfel:

[Ofertă de publicitate] x [Rata estimată de acțiune] + [Valoarea utilizatorului] = Valoarea totală

Licitația FB clasează fiecare anunț eligibil după valoarea totală, iar anunțul cu cea mai mare valoare totală câștigă. Valoarea totală este o valoare numerică pe care o calculeaza folosind mai mulți factori. Acestea includ suma licitată pe care ați trimis-o atunci când ați configurat anunțul, previziunile FB despre modul în care vor reacționa persoanele din audiența dvs. la anunțul dvs. și cât de relevante considerăm că vor găsi anunțul dvs.

Valoarea utilizatorului are în vedere relevanța și calitatea anunțurilor. Cu cât anunțul dvs. este mai relevant pentru publicul dvs., cu atât este mai probabil să fie mai competitiv în licitațiile publicitare. De asemenea, cu cât predicăm că o reclamă va fi pentru o persoană, cu atât mai puțin poate costa publicitarul să le prezinte, toate celelalte lucruri fiind egale.

Semnalele pentru valoarea utilizatorului provin din modul în care oamenii interacționează cu conținut organic și plătit, precum și calitatea anunțurilor și experiența post-clic.

facebook ghid 2018 licitar

Notă: Facebook consideră valoarea utilizatorului, nu scorul de relevanță în calculul valorii totale.

Deși relevanța nu este considerată direct în calculul valorii totale, este un indicator important al valorii utilizatorului. Se aloca anunțului dvs. un scor de relevanță, care estimează cât de bine rezonează anunțul dvs. cu persoanele la care doriți să ajungeți. Cu cât scorul de relevanță al anunțului dvs. este mai mare, cu atât este mai bine să fie considerat performant. Scorul variază de la 1 la 10. A 1 indică o relevanță scăzută și 10 indică o relevanță ridicată. Afișăm un scor de relevanță după ce anunțul dvs. primește mai mult de 500 de afișări.

Facebook calculeaza scorurile de relevanță pe mai mulți factori, inclusiv:

Cât de performant este anunțul dvs.

Feedback pozitiv (de exemplu, instalări de aplicații, clicuri, vizualizări video) pe care le asteapta FB din partea persoanelor care văd anunțul

Feedback negativ (de exemplu, dacă cineva face clic pe „Nu vreau să văd asta” în anunțul dvs.)

Uneori, valoarea utilizatorului poate fi dificil de prevăzut, deoarece intrările sunt dinamice și se schimbă mereu. Scopul nostru este să oferim cea mai bună experiență posibilă pentru comunitatea noastră. Din acest motiv, anunțurile care trimit la pagini web cu experiență de utilizator slabă vor avea probabil o valoare scăzută a utilizatorului. Dar ce face o experiență de utilizator slabă?

Iată câteva lucruri de reținut pentru a obține cea mai bună valoare de utilizator:

VITEZA DE INCARCARE INCEATA

Gândiți-vă ce faceți atunci când o pagină web nu se încarcă imediat. Mergeti în altă parte.

Facebook considera performanța site-ului web și viteza de conectare a persoanelor în licitația și livrarea publicitară pentru a crea o experiență mai bună pentru oameni și pentru a obține rezultate reale pentru companii.

Se vor afisa reclame persoanelor atunci când sunt interesate de conținut și au o conexiune de rețea care poate încărca rapid conținutul post-clic.

Agenții de publicitate cu performanță rapidă a site-ului web pot vedea rate de clic mai mari pentru anumite categorii de public și la un cost mai mic.

cum sa iti promovezi afacerea in facebook Ads

EXPERIENTA DE UTILIZARE SLABA A SITE-ULUI

De asemenea, sistemul învață ce face pentru experiențele de anunțuri negative și aplică aceste învățări pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Pe lângă timpul de încărcare a unei pagini web, se ia în vedere și conținutul de pe paginile de destinație, care sunt interzise de politicile noastre de publicitate. Aceasta include:

Un volum disproporționat de anunțuri în raport cu conținutul.

Conținut sugestiv sau șocant sexual. Vedeți politicile noastre privind conținutul senzațional și conținutul pentru adulți.

Anunțuri dăunătoare sau înșelătoare care includ conținut interzis, așa cum sunt definite în politicile noastre de publicitate.

Anunțuri pop-up sau anunțuri interstițiale care blochează oamenii să se implice cu pagina web.

Maximizați valoarea agentului de publicitate

Ofertă de publicitate

Practic spuneti obiectivele dvs. de costuri cu strategia dvs. de ofertă și Facebook afiseaza o ofertă pentru a vă ajuta să atingeti acest obiectiv. Aceasta poate include o ofertă (pentru strategia de ofertă cu cele mai mici costuri) sau ținta de cost (pentru strategia de ofertă cu costuri țintă) pentru a ghida oferta noastră.

Ratele de acțiune estimate

Fiecare anunț are un eveniment de optimizare, adesea o acțiune pe care doriți să o întreprindă, cum ar fi clic pe un site web sau instalarea unei aplicații. Ratele de acțiune estimate reprezintă cât de probabil credem că cineva trebuie să ia această acțiune.

Facebook se bazeaza pe estimările pe acțiunile anterioare ale persoanei și pe datele istorice ale performanței anunțului. Acest lucru ajută să livreze anunțurile către persoanele care, cel mai probabil, vă vor oferi rezultatul de care aveți nevoie.

Indiferent de acțiunea pe care alegeți să o optimizați, se convertesc toate valorile agenților de publicitate la un CPM estimat (CPMC) pentru a permite să fie clasificate anunțurile cu obiective și oferte de optimizare diferite. CPM costă la o mie de afișări: suma totală cheltuită pentru o campanie publicitară, împărțită la afișări, înmulțită cu 1.000.

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020

Calitatea anunțurilor

Facebook determina cât de interesată considera că o persoană va fi în anunțul dvs. prin măsuri de calitate generală și relevanță specifică. De exemplu, dacă anunțul dvs. a primit foarte multe feedback-uri negative, valoarea sa totală poate scădea. Dacă o persoană are un istoric de interes pentru ceea ce faceți publicitate, valoarea totală a anunțului dvs. poate crește.

Prețuri

Cu cât este mai relevant să prezicem că un anunț va fi pentru o persoană, cu atât mai puțin poate costa agentul de publicitate să îi afișeze anunțul cu acea persoană, toate celelalte lucruri fiind egale.

După ce anunțurile dvs. câștigă licitații în funcție de valoarea lor totală, prețurile plătite se bazează pe valoarea totală a agenților de publicitate de sub tine. Atunci când prețul ofertelor se bazează pe cele ale agenților de publicitate de mai jos, este mai ușor să găsiți oferta care va oferi cele mai bune rezultate.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+