Cum sa iti promovezi afacerea online - STAR MARKETING TIMISOARA

Crearea unei strategii eficiente de promovare in online pentru magazinul tau nu este o treaba usoara. Problema este ca in ciuda milioanelor de clienti ideali si potentiali concurenta este mare.

Intrebarea logica este…de unde sa incepi? Social media, Adwords, Facebook Ads? Adevarul ca pentru a atrage clienti in magazinul tau online trebuie sa platesti.

Daca si tu vrei sa ai succes in online, trebuie sa incluzi promovarea platita in strategia de marketing online pentru a creste numarul de clienti si reach-ul.

Online shopping a revolutionat modul in care noi facem cumparaturi.

Indiferent de produsele pe care le cumparam putem sa le gasim online. Statisticile arata ca pana in 2021 peste 65% din cumparaturi se vor face online.

Inainte de a incepe trebuie sa fim atenti la 2 lucruri interesante:

1. Cele mai bune anunturi din lume nu vor aduce clienti daca site-ul tau nu este performant. Este esential astfel sa ai un site bine optimizat pentru motoarele de cautare care sa iti creasca numarul de clienti.

2. Cunoasterea profilului de clienti este esentiala daca vrei sa iti promovezi afacerea in online. Determina cine este clientul tau ideal, ce nevoi are, care sunt dorintele lui, etc.

cum sa ne promovam afacerea prin facebook

Hai sa vedem mai multe detalii despre primul punct – optimizarea site-ului web. Inainte de a investii bani in marketingul online pentru a aduce oameni spre site, trebuie sa te asiguri ca ai un site care sa aiba o rata de conversie ridicata.

Iata cateva elemente de care sa tinem cont:

1. Mobile Friendly – foloseste tool-ul de la Google pentru a afla daca tu ai un site mobile friendly prin care sa permiti acestuia sa se muleze pe device-ul userului. Mai mult de jumatate din traficul online este pe mobile.

2. Ofera mai multe metode de plata – aici poti sa adaugi ramburs, plata cu card, tranfer banca.

3. KISS – pastreaza procesul de checkout cat mai simplu – nu adauga prea multe field-uri si nu cere decat informatiile utile.

În aprilie 2019, Facebook avea peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar. Pe lângă o bază largă de utilizatori, rata medie de conversie pentru anunțurile Facebook este de 9,21%, ceea ce este mult mai mare decât majoritatea anunțurilor Google.

Dacă doriți să ajungeți la un public cât mai larg și să obțineți cea mai mare audienta pentru publicitatea dvs. , Facebook este o alegere evidentă.

După cum puteți vedea din graficul de mai jos, Facebook ajunge la oameni din întreaga lume, inclusiv SUA, Canada, Europa și restul lumii.

Există două lucruri pe care trebuie să le știți înainte de a crea un anunț Facebook: obiectivul dvs. și tipul de anunț pe care doriți să îl creați. Obiectivul este ceea ce vreti sa obtineti de pe urma anunțului dvs. – include conștientizare, considerare și conversii.

ghid complet google adwords
ghid complet google adwords

Diferitele tipuri de anunțuri Facebook includ:

Videoclipuri

Fotografii

Prezentare imagini

Carusel (mai multe imagini care se rotesc)

Anunțuri dinamice ale produsului

Forme de leads

Și nu în ultimul rând, există retargeting-ul pe Facebook, care vă permite să retargetați persoanele care au vizualizat site-ul dvs., au apreciat o postare sau au întreprins o altă acțiune cu reclame dinamice.

Pare complicat, știu.

Iată cum să începeți:

Instalați Facebook Pixel pe site-ul dvs.: Acest lucru vă ajută să urmăriți conversiile de pe Facebook.

Decideti care este obiectivul dvs: Vreti acum vânzări sau vreti să creezi conștientizarea brandului? Dacă tocmai începeți și aveți un buget publicitar mic, concentrați-vă mai întâi pe conștientizare. În caz contrar, derulați o campanie pentru fiecare obiectiv.

Selectați un tip de anunț: fotografiile sunt ușoare, dar videoclipurile tind să se transforme bine. Anunțurile la carusel au ajuns la mijloc cu rate de conversie mai mari și necesită investiții mai mici de timp decât un videoclip.

Accesați managerul de reclame Facebook: Faceți clic pe meniul hamburger (trei linii) din colțul din stânga sus.

În „Creați și gestionați”, selectați „Manager de anunțuri”.

Faceți clic pe „Creați”: dacă doriți un pic mai mult ajutor, selectați „Treceți la creație ghidată”, care vă va parcurge totul.

În caz contrar, dați campaniei un nume și un obiectiv.

Selectați publicul țintă: puteți alege în funcție de locație, date demografice, vârstă, sex și alte tone de funcții. Dacă doriți să retargetați utilizatorii, selectați „Utilizați informații din pixelul sau aplicația dvs. pentru a crea o audiență retargeting”, apoi urmați instrucțiunile pentru a selecta ce public doriți să retargeti.

facebook ads timisoara

Setați-vă cheltuielile pentru anunțuri: cheltuiala publicitară minimă este de 1 USD pe zi, dar poate doriți să începeți un pic mai mare. Dacă aveți un buget limitat, vizați între 10 și 20 USD pe zi pentru primele zile.

Urmăriți și reevaluați: reevaluați anunțul după o săptămână și cresteti bugetul dacă acesta are rezultate bune. Dacă nu, folosiți testele A / B de pe Facebook pentru a afla la ce va răspunde publicul dvs.

Publicitate eCommerce cu reclame Instagram

Instagram este una dintre platformele de social media cu cea mai rapidă creștere în acest moment – iar 72% dintre utilizatorii Instagram spun că au achiziționat prin intermediul platformei sociale.

Cu peste 1 miliard de utilizatori lunari, o gamă largă de comunități de nișă și un angajament ridicat, Instagram ar trebui să facă parte cu siguranță din strategia dvs. de marketing online.

Dar există o problemă majoră cu Instagram – nu puteți distribui linkuri oriunde doriți, așa cum puteți, pe Facebook.

Din fericire, anunțurile Instagram permit utilizatorilor să partajeze link-uri și chiar să verifice chiar în platformă.

Sfat Pro: utilizați Instagram Shopping

Luați în considerare utilizarea de Shopping Instagram, care vă permite să etichetați produsele în fotografii, astfel încât oamenii să poată atinge pentru a cumpăra chiar în fluxul lor Instagram. Există o mică taxă de procesare.

Există două moduri de a crea reclame Instagram: folosind managerul de anunțuri Facebook sau direct pe Instagram. În orice caz, va trebui să vă asigurați că aveți un profil de afaceri Instagram.

Când vine vorba de reclame plătite, aveți câteva opțiuni pe Instagram:

Anunțuri foto:

Similar cu o postare pe Facebook, aceste anunțuri sunt fotografii care apar în fluxurile utilizatorilor.

Anunțuri sponsorizate:

Acestea apar direct în fluxurile utilizatorilor și pot include link-uri către magazinul dvs.

Cele mai bune practici pentru reclame Instagram pentru întreprinderile de comerț electronic:

Instagram este în primul rând o aplicație de partajare a fotografiilor, așa că asigurați-vă că utilizați imagini demne de Instagram, de înaltă calitate și bine conturate.

Utilizați audiențe similare pentru a crea audiențe personalizate cu interese similare cu publicul dvs. curent.

Utilizați hashtag-uri pentru a îmbunătăți implicarea.

Nu folosiți hashtag-urile – rămâneți la patru sau mai puține și evitați hashtag-urile interzise.

Puteți utiliza un instrument hashtag sau puteți vedea ce etichete folosesc concurenții dvs.

Aveți nevoie de ceva mai mult ajutor cu strategia dvs. de comerț electronic de Instagram?

Ne puteti contacta pe chat si discuta despre strategia aferenta.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+