Ghid Facebook Ads 2020 - Creste numarul de clienti - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid Facebook Ads 2020 – Creste numarul de clienti

Este posibil să știți deja că targetarea de anunțuri pe Facebook este factorul de succes cel mai critic pentru anunțurile Facebook.

Dar întrebarea este:

Cum obțineți targetarea corectă (și transformați-o în vânzări)?

Pentru ca anunțurile Facebook să funcționeze, trebuie să încetați să utilizați aceleași tactici de direcționare ca toți ceilalți, să înțelegeți cine sunt cumpărătorii dvs.… și ce tip de anunțuri Facebook îl strivesc acum.

Acest ghid de Facebook Ads 2020 va ofera tot ce trebuie să știți despre targetarea de anunțuri Facebook.

Continuati să cititi.

Capitolul 1: Bazele de direcționare a anunțurilor Facebook

Iată cei mai importanți 2 factori pe care trebuie să ii stapanim pentru direcționarea anunturilor Facebook de succes:

Direcționare detaliată

Publicuri personalizate

Luati in considerare amândoi acești factori și veți obține reclama pe Facebook.

Avertisment: 99% dintre marketeri se cad în aceeași capcană cu vizarea lor pe Facebook și nu o știu.

Voi explica mai târziu … și cum să o evitati.

Despre targetarea detaliată prin Facebook

Care este direcționarea detaliată pe Facebook?

ghid facebook ads romania 2020

Direcționarea detaliată a anunturilor din Facebook este o caracteristică care vă ajută să căutați și să vă restrângeți publicul vizat pe Facebook.

Obțineți acest drept și veți face parte dintr-un grup de oameni foarte interesați de oferta dvs.

Direcționarea detaliată este una dintre cele mai populare funcții utilizate pentru publicitatea vizată pe Facebook. Prin urmare, este important să stim cum să maximizam potențialul pentru a obține la maxim orice campanie publicitară.

Important! Majoritatea marketerilor nu își dau seama de marele defect cu o direcționare detaliată. Voi explica de ce și cum să o rezolvați în capitolul 4.

Tipuri de targetare detaliată in FACEBOOK ADS

Există 3 categorii principale de targetare detaliată….

1. Demografie: Acesta este locul în care vă puteți orienta către oameni pe baza unor trăsături precum vârsta, sexul, statutul relației, educația, titlul postului și multe altele.

Exemplu rapid: S-ar putea să doriți să vizați femeile doar dacă vindeți încălțăminte pentru femei.

2. Interese: targetarea bazată pe interese este aceea în care vizați persoanele interesate de subiecte specifice strâns legate de oferta dvs. Lucruri precum hobby-uri, divertisment preferat, activități și multe altele.

Exemplu rapid: dacă vindeți proprietăți imobiliare de înaltă calitate, atunci doriți să vizați persoanele interesate de investiții imobiliare sau mărci de modă de înaltă calitate.

3. Comportamente: Direcționarea comportamentală vă permite să găsiți persoane bazate pe lucruri cum ar fi istoricul achizițiilor, mobil vs utilizatorii desktop și istoricul călătoriilor.

Exemplu rapid: dacă clienții dvs. sunt proprietari de afaceri, atunci puteți viza persoane care călătoresc frecvent (călătorii de afaceri).

Public Personalizat in Facebook Ads

Ce este un public personalizat pe Facebook?

O audiență personalizată este un grup de persoane pe Facebook care s-au angajat într-un fel cu compania dvs. (s-au înscris pe lista dvs. de e-mail, au vizitat site-ul dvs. web, clienții existenți etc.).

Iată ce este despre publicul personalizat …

Când o facem bine, funcționează excepțional de bine.

ghid facebook ads 2020 romania

De fapt, ar trebui să cautam mereu să dezvoltam audiențe personalizate pentru orice campanie Facebook.

Iata de ce:

Facebook colectează mii de puncte de date despre cei 2 miliarde de utilizatori activi. Toate aceste date permit Facebook-ului să identifice persoanele cumpărătorilor detaliate pentru întreaga sa bază de utilizator.

E o nebunie…

Nu numai că Facebook colectează date când sunteți pe Facebook, dar urmărește și interacțiunile cu alte site-uri web, aplicații și achiziții de la terți.

Dacă Facebook are atât de multe date despre utilizatorii săi, puteți utiliza aceste informații pentru a viza „audiențe personalizate” extrem de interesate, cu precizie chirurgicală.

Cum să creați o audiență personalizată pe Facebook

Opțiunea A: Utilizați datele clientului 

Dacă colectați orice fel de date despre clienți (liste de e-mail, numere de telefon, nume etc.), atunci această metodă este una dintre cele mai bune opțiuni de direcționare Facebook din arsenalul dvs.

Puteți încărca datele clientului direct pe Facebook și puteți crea o nouă audiență personalizată. Cu cât poți furniza mai multe puncte de date pe Facebook, cu atât va fi mai bună această audiență….

Dar dacă nu aveți o listă de e-mail de dimensiuni bune … sau date de utilizare pentru clienți?

Opțiunea B: Utilizați traficul site-urilor dvs.

Această metodă vă permite să vizați oamenii în funcție de modul în care au interacționat cu site-ul dvs.

De exemplu:

Să presupunem că doriți să vizați „cumpărătorii care ezită” care au vizitat pagina dvs. de comandă sau au petrecut o perioadă semnificativă de timp pe site-ul dvs., dar nu au făcut încă o achiziție.

Puteți crea un public personalizat care include persoane care vizitează anumite pagini sau petrec X timp de pe o pagină și exclude pe oricine a fost deja cumpărat (de exemplu, a vizitat pagina dvs. de mulțumire).

Crearea unui public personalizat bazat pe cei mai probabili cumpărători poate genera rezultate deosebite, după ce ați dat seama de această parte, este momentul să vă măriți direcționarea anunțului Facebook cu audiențe similare.

DESPRE AUDIENTELE SIMILARE IN FACEBOOK ADS

Ce este un public similar?

O audiență asemănătoare este o colecție de oameni care împărtășesc calități similare (sau arată) persoanelor care se angajează în prezent cu afacerea dvs.

De exemplu: s-ar putea să aveți o listă de e-mail cu 500 de clienți (aceasta ar fi folosită pentru a crea o audiență personalizată pe Facebook). Ați putea apoi să faceți ca Facebook să creeze o audiență similară cu 100.000 de persoane care „arată” cu clienții dvs. actuali.

Dacă sunteți gata să cresteti, crearea de audiențe similare este un instrument incredibil de puternic pentru vizarea potențialilor clienți la scară….

3 pași simpli pentru a crea o audiență similară pe Facebook

Nu trebuie să fiți un geniu in marketing pentru a crea audiențe similare de înaltă calitate.

Urmați pașii următori pentru a atinge rapid un grup de clienți potențiali foarte bine vizați pentru afacerea dvs.

Vă rugăm să rețineți: pașii enumerați deja presupun că aveți un cont de anunț Facebook configurat și pixelul Facebook instalat pe site-ul dvs. Dacă încă nu ați configurat acest lucru, puteți găsi instrucțiuni pentru configurarea contului de anunțuri și pentru conectarea pixelului Facebook.

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020

Pasul 1: conectați-vă la Facebook Ads Manager și selectați Audiente

Veți găsi audiențe în meniul derulant atunci când faceți clic pe Business Manager în partea stângă sus a ecranului.

Pasul 2: Faceți clic pe Creare audiență și selectați audiente similare

Veți găsi crearea unui public în colțul din stânga sus al ecranului. Selectați un public asemănător, ceea ce ne va permite să creăm o campanie care să ajungă la persoane care „arata” publicului dvs. personalizat.

Pasul 3: Creati publicul similar (direcționare similară)

Aveți câteva opțiuni aici, dar pentru această audiență similară, ne vom concentra asupra traficului de site-uri, astfel încât să ajungem la persoanele care vizitează site-ul dvs.

În plus, alegeți o locație geografică pe care doriți să o vizați și o dimensiune de audiență cu 1 reprezentând pe cei care reprezintă cel mai îndeaproape vizitatorii site-ului meu.

Capitolul 2: Cum să targetati „cumpărătorii” pe Facebook

Există 2 tipuri oameni de marketing care fac publicitate pe Facebook.

Cei care știu să țintească cumpărătorii.

ȘI

Cei care speră că anunțurile lor Facebook funcționează.

În acest capitol vă voi arăta cum să vă orientați cu ușurință cumpărătorii pe Facebook.

Să incepem ok?

Problema cu găsirea cumpărătorilor pe Facebook

În primul rând, când spun „cumpărători”, vorbesc despre oameni care vor cumpăra de la dvs., introducând bani în contul dvs. bancar.

Nu ne interesează să obținem mai multe like-uri sau share-uri sociale în această etapă. Este vorba doar despre vizarea persoanelor care cumpără.

Adevarul este…

Găsirea cumpărătorilor pe Facebook este mai ușor spus decât făcut și asta pentru că majoritatea întreprinderilor au mai mult de UN tip de cumpărător.

Sa ne gandim putin…

Să presupunem că dețineți o sală de fitness și doriți să vindeți mai multe abonamente la sală prin intermediul publicității Facebook.

cum sa dezvolti campanii de facebook ads

Cine sunt cumpărătorii dvs?

În acest moment, majoritatea oamenilor se așează și afișează un „avatar client” semi-fictiv care spune ceva de genul:

„Andreea este o femeie singură, în vârstă de 24 de ani, căreia îi place să se mențină în formă. Ea este ocupată să echilibreze munca, familia și viața ei socială. “

Acum: problema este că ne limitam la un segment restrâns al publicului masiv al Facebook.

Da, este adevărat că cumpărătorul dvs ar putea fi un fanatic al fitness-ului, dar … ar putea fi și Daniel, burlaciul în vârstă de 25 de ani, care vrea să se contureze pentru vară sau … Maria, pensionara de 63 de ani, care dorește să aiba stil de viață activ.

Concluzia este aceasta:

Vrem să creezi anunțuri Facebook care să atragă TOȚI cumpărătorii, nu doar un segment restrâns bazat pe un avatar al clienților fictivi.

Deci: cum să apelați la toți cumpărătorii dvs. de pe Facebook dintr-o singură dată?

Pentru a face acest lucru, trebuie să apelați mai întâi la valorile dvs. de audiență Facebook.

Direcționarea pe anunțuri Facebook bazată pe valoare (apel către cumpărătorii dvs.)

Când dezvoltam campanii de publicitate vizate pe Facebook, poate fi tentant să ne concentrezi asupra celor mai mari audiențe care par interesate de oferta dvs.

Acum, aceasta nu este o strategie rea, dar … există un mod mai bun.

Cheia pentru a apela la piața dvs. vizată de Facebook este să vă concentrați pe valorile lor comune.

Vom explica.

Luați orice afacere și priviți cu atenție baza de clienți. Veți observa că sunt o mulțime de oameni, dar împărtășesc anumite valori comune.

Și acestea sunt valorile pe care doriți să le identificați și să le construiți întregul dvs. anunț Facebook vizând.

Capitolul 3: Creați anunțuri Facebook de succes [RAPID]

Ai putea petrece zile (chiar săptămâni) încercând să creezi anunțuri Facebook eficiente fără succes.

-Sau-

Puteți crea anunțuri Facebook de succes în câteva minute folosind câteva tehnici simple.

Vom explica cum ..

Unul dintre instrumentele mele preferate pentru a face acest lucru este instrumentul publicitar AdEspresso care vă ajută să găsiți anunțuri Facebook în nișa dvs. care s-au dovedit deja de succes. Instrumentul lor vă arată nivelul de implicare (comentarii, like-uri și share-uri) al fiecărui anunț, astfel încât să puteți identifica rapid ce reclame s-au dovedit de succes.

Iată cum:

Anunțurile cu cele mai multe comentarii, like-uri și share-uri au rezonat cu publicul țintă, oferindu-vă un indiciu bun despre ce tip de anunțuri funcționează bine.

Acum, tot ce trebuie să faceți este să selectați anunțurile de cu rate de engagement ridicate și să le reutilizați (nu copiați cuvântul pentru cuvânt) pentru a se potrivi cu marca și oferta dvs.

Numai acest pas vă va economisi o grămadă de timp creând reclame și elimină o mulțime de ghicitori întrebându-vă dacă un anunț funcționează.

Spionati anunțurile concurenților dumneavoastra

Facebook vă permite să vedeți ce anunțuri concurenții dvs. rulează activ pe Facebook.

Și sunt șansele orice anunțuri pe care concurenții dvs. le activează pe Facebook, înseamnă că lucrează și dvs. există un mod simplu de a le găsi.

Iată cum:

Accesați pagina de Facebook a concurenților dvs. și veți vedea „fila informații și anunțuri” Puteți vedea rapid ce fel de anunțuri funcționează în industria dvs. și puteți săriți o mulțime de costuri implicate în testare și cercetare

Dacă concurenții care difuzează aceste anunțuri sunt pentru că lucrează.

Sfat Pro: Pentru a obține o perspectivă și mai clară, nu vă fie teamă să ieșiți în afara zonei de confort. Vorbesc și despre verificarea a ceea ce fac liderii din industria dvs. și industriile strâns legate. S-ar putea să fiți surprinși de câte idei grozave puteți ridica din alte industrii.

Capitolul 4: Capcane de targetarea a reclamelor Facebook

Știați că există o capcană atunci când vizați noi audiențe pe Facebook?

Chiar mai rau…

Majoritatea oamenilor nu știu despre asta.

Uite care-i propunerea:

Facebook vă limitează direcționarea la doar 25 de audiențe diferite.

Devine mai rău…

Facebook arată aceleași 25 de audiențe tuturor celorlalți!

Concluzia:

Veti lupta pentru același public aglomerat ca și concurenții dumneavoastra.

Se sfârșește prin a vă costa mai multi bani pentru spații publicitare competitive.

O veste bună: Totuși, există o modalitate de a o evita.

Și despre ce este vorba acest capitol.

Imaginați-vă că aveti un magazin de camping online care vinde tot felul de echipamente de camping.

Vă decideți să faceți publicitate produselor pe Facebook pentru a obține mai multe vânzări.

Probabil că veți dori să vizați persoane interesate de lucruri precum „Camping” sau „recreere în aer liber” ca punct de plecare.

Și de 9 ori din 10 veți folosi instrumentul de direcționare detaliat din managerul de anunțuri Facebook pentru a face acest lucru.

După cum știți acum …

Facebook vă arată doar 25 de interese similare legate de cuvântul cheie „camping”, ceea ce înseamnă că veți lupta pentru același spațiu publicitar ca toată lumea din nișa de camping.

Facebook Ad Interest Hunter vă oferă 237 de audiențe potențiale pentru a viza în nișa de camping!

Este un pic mai bun decât cele 25 de oferte Facebook … nu?

Capitolul 5: Strategii avansate de targetare in Facebook Ads

Ce separă succesul de eșec atunci când faceți publicitate pe Facebook?

Abilitatea dumneavoastra de a viza publicul potrivit cu precizie chirurgicală.

Profitati de acest lucru, iar cheltuielile dvs. publicitare vor scădea, conversiile vor crește … și veți fi un advertiser fericit.

Iată câteva sfaturi avansate de direcționare pe care le puteți utiliza imediat:

1.Utilizați Google Tendințe pentru geotargeting pe Facebook

Google Trends: Unul dintre tool-urile mele preferate de direcționare pe Facebook este să folosesc Google Tendințe pentru a găsi noi audiențe și locații care să fie vizate.

La fel ca Facebook, Google are o cantitate incredibilă de date cu privire la utilizatorii săi și puteți accesa aceste informații pentru a afla mai multe despre comportamentele, interesele și motivațiile audienței dvs.

De exemplu:

Să presupunem că vindeți proteină praf și știți că un procent mare din clienții dvs. sunt interesați de „antrenamentul cu greutati mari.

Deschideți tendințele Google și introduceți cuvântul cheie „Antrenament cu greutatati mari”.

Aruncați o privire la secțiunea numită „interese pe subregiune” și filtrați rezultatele fie prin „oraș”, fie prin „metrou”. Acum puteți vedea orașele și zonele de metrou cele mai interesate de haltere.

Utilizați aceste informații pentru a vă ajuta să identificați anumite locații pentru geotargeting îmbunătățit pe Facebook.

Îmbunătățirea direcționării dvs. cu Google Analytics

Google Analytics este un instrument de marketing uimitor și îl puteți folosi pentru a vă îmbunătăți direcționarea pe Facebook.

Datele colectate din Google Analytics vă oferă informații incredibile asupra demografiei, intereselor și locațiilor geografice ale audienței dvs.

Și cel mai bun din toate …

Aceste informații se bazează pe vizitatorii dvs. reali ai site-ului dvs. (țintele dvs. cele mai calde). Acești oameni au interacționat deja cu marca dvs., astfel încât să puteți vedea rapid ce alte subiecte le interesează.

Îmi place să folosesc datele Google analytics pentru a oferi o perspectivă mai profundă a OMS pe care o are audiența mea, să identific tendințele … și să coreleze orice interese similare pe care le pot împărtăși. Apoi folosesc aceste date pentru a-mi restrânge audiența Facebook pentru o mai bună direcționare a anunțurilor pe Facebook.

Combinati audiențe ascunse și similare

Dacă ați citit deja capitolul 1 din acest ghid, veți ști că un public de înaltă calitate va obține rezultate.

Cu o audiență similară, veți putea să vindeți sute de mii de oameni care „par” clienții dvs. existenți. Dar … puteți face acest pas mai departe combinând audiențe ascunse (vezi Capitolul 4) cu audiențe similare.

Acum este doar o chestiune de testare separată a diferitelor interese pentru a vedea ce combinații dau cele mai bune rezultate.

De exemplu: dacă detineti o sală de fitness și ai avea acces la 500 de e-mailuri pentru clienți, ati putea sa:

Utilizați această sursă pentru a crea un public excepțional.

Căutați „Fitness” în instrumentul de interese publicitare Facebook pentru a găsi audiențe ascunse legate de „Fitness”.

Combinați orice public ascuns relevant cu publicul dvs. similar.

Aceasta este o strategie simplă, dar avansată, pentru vizarea potențialilor dvs. clienți pe Facebook și funcționează foarte bine.

Sunteți gata pentru o altă afacere tactică ninja care se ocupă de a face mii de vânzări în fiecare zi?

Citiți capitolul următor.

Capitolul 6: Strategii de Retargeting Facebook (pas cu pas)

Retargeting-ul pe Facebook nu este greu.

Adevarul este…

Nu este necesar să fiți un guru de marketing pentru a derula o campanie de retargeting reușită.

Și întrucât retargeting-ul pe Facebook este unul dintre cele mai bune moduri de a obține vânzări, vă voi îndruma prin modul de configurare (rapid și cu succes).

Să începem.

Cum să retargetam userii pe Facebook pentru a creste vanzarile

Vă rugăm să rețineți: pașii enumerați deja presupun că aveți un cont de anunț Facebook configurat și pixelul Facebook instalat pe site-ul dvs. Dacă încă nu ați configurat acest lucru, iată instrucțiunile pentru configurarea contului de anunțuri și pentru conectarea pixelului Facebook.

1. Conectați-vă în contul dvs. Facebook Ads Manager și deschideți fila Audiență

Puteți vedea fila de audiență deschizând meniul găsit în colțul din stânga sus al contului dvs. de manager de anunțuri.

Acesta va fi sub Active -> Public.

2. Faceți clic pe butonul „Creează audiență” și selectați Public personalizat

Opțiunea de audiență personalizată vă permite să creați un anumit public pentru a viza. S-ar putea să se bazeze pe clienți sau persoane care au petrecut timp pe site-ul dvs. web.

3. Selectați traficul site-ului web

Aveți câteva opțiuni din care să alegeți atunci când configurați un public personalizat, pe care îl explic în detaliu aici. De exemplu, ne vom concentra asupra retargeting-urilor care au vizitat site-ul dvs. web.

4. Alegeți ce site-uri vizitate vizează

Când selectați un public personalizat bazat pe traficul site-ului dvs., Facebook vă oferă câteva opțiuni utile, astfel încât să puteți segmenta traficul dvs. astfel:

Toți vizitatorii site-ului

Oameni care au vizitat o anumită pagină web

Cât timp petrece oamenii pe site-ul dvs. (Top 25%, Top 10% etc.)

Sfat profesional: Mulți oameni presupun că vizitatorii site-ului lor web sunt aceiași și îi tratează în consecință.

Nu doriți să faceți aceeași greșeală. Concentrați-vă pe vizitatorii cei mai implicați, pe persoanele care petrec timp pe site-ul dvs. web și pe cele care vizitează mai multe pagini.

3 sfaturi pentru îmbunătățirea instantaneu a campaniilor dvs. de retargeting

Pentru a beneficia la maxim de campania dvs. de retargeting, am enumerat câteva dintre sfaturile mele preferate aici:

1. Concentrați-vă pe cumpărătorii care au cumparat de minim 2 ori

Cumpărătorii îndrăgostiți sunt persoane care au petrecut timp răsfoind site-ul dvs., dar nu s-au angajat încă să cumpere de la dvs. Un procent bun din aceste persoane necesită doar o mică apăsare pentru a le face să cumpere.

Pentru a direcționa cumpărători ezitați, creați campanii de retargeting destinate persoanelor care petrec mult timp pe site-ul dvs. și, de asemenea, persoanelor care v-au vizitat paginile cu întrebări frecvente, prețuri, coșuri și plăți, dar nu au achiziționat….

Oboseala publicitară este o parte a algoritmului Facebook care funcționează pentru a reduce performanța anunțurilor în timp. Oricât de performant este campania dvs. de retargeting, în cele din urmă, aceasta va ceda la oboseala publicitară. Iată câteva sfaturi utile pentru a evita oboseala publicitară:

Rotiți-vă anunțurile prin activarea și oprirea diferitelor.

Modificați reclama fiecărui anunț (imagini, copie publicitară, ofertă)

Ajustați obiectivul de direcționare și de campanie.

3. Oferiți o reducere sau o vânzare Flash

Nu uitați: audiența dvs. retargetată este deja în cunoștință de compania dvs. Ei au nevoie doar de un mic stimulent pentru a cumpăra de la tine.

De exemplu: dacă rulați un magazin de comerț electronic folosiți un anunț carusel pentru a prezenta anumite elemente și evidențiați faptul că sunt la vânzare pentru o perioadă limitată de timp.

-Sau-

Dacă vindeți un serviciu, executați un anunț carusel și includeți câteva mărturii ale clienților

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+