Ghid de promovare prin Facebook Ads 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid de promovare prin Facebook Ads 2020

Publicitatea pe Facebook este disponibilă firmelor în mai multe formate. Anunțurile pot fi la fel de simple sau la fel de sofisticate pe care și le doresc. Indiferent de sfera de aplicare, amploarea este largă: afacerile au capacitatea de a comercializa produse sau servicii la peste două miliarde de persoane pe Facebook în fiecare lună.

Procesul de promovare este ușor.Facebook permite utilizatorilor să targeteze publicul prin instrumente de autoservire și le oferă rapoarte analitice care urmăresc performanțele fiecărui anunț. Atingerea și vizibilitatea pot ajuta la nivel ridicat pentru o afacere independentă care dorește să concureze cu companii cu bugete mult mai mari.

Prin intermediul platformei Facebook Manager de afaceri, companiile au un singur ghișeu pentru toate nevoile lor de marketing și publicitate. Resurse suplimentare precum accesul la Instagram și cataloagele de produse fac parte din combinație.

Pentru a cuceri pe deplin publicitatea Facebook necesită perseverență și o înțelegere profundă a modului în care platforma funcționează în toate dimensiunile sale. Din fericire echipa Star Marketing a dezvoltat acest ghid de Facebook Ads actualizat pentru 2020.

Cum să vă configurați contul de publicitate Facebook

Primul pas este unul ușor: configurați un cont Facebook Advertising. Acesta este un proces destul de simplu și implică următorii patru pași:

Configurați Managerul de afaceri Facebook. În primul rând, creați o pagină Facebook pentru afacerea dvs. De acolo puteți crea un cont Business Manager care vă permite să difuzați anunțuri pentru pagina respectivă. Pentru a începe accesați pagina de pornire pentru Business Manager și faceți clic pe „Creare cont” – Apoi conectați-vă utilizând e-mailul și parola pe care ați folosit-o pentru a configura contul paginii dvs. de afaceri.

Instalați Facebook Pixel. Accesați site-ul dvs. web și instalați pixelul Facebook care permite Facebook să identifice persoanele care au vizitat site-ul dvs. web, să creeze audiențe personalizate care să cuprindă acei vizitatori și apoi să le afișeze reclame.

Creați segmente de public pentru a viza utilizatorii. Acest instrument vă permite să creați și să salvați audiențe care sunt cele mai relevante pentru marca dvs. Accesați Business Manager și selectați opțiunea „Audiențe” din coloana de active.

Creați un anunț Facebook dintr-o postare pe Facebook. Acum puteți încerca. Mai întâi decideți ce doriți să realizați – doriți mai multe clicuri, vânzări, vizualizări video sau beneficii?

Facebook Ads Manager este instrumentul principal pentru crearea și analizarea campaniilor dvs. publicitare Facebook. Crearea anunțului în sine implică doar selectarea „Creați anunțuri” din meniul derulant din partea dreaptă sus a paginii dvs. de afaceri.

cum sa iti promovezi afacerea in facebook Ads

Când deschideți meniul principal, veți vedea cinci secțiuni: Planificați, creați și gestionați, măsurați și raportați, active și setări. Cunoașterea funcționării fiecărui instrument este esențială pentru modelarea campaniei.

Plan. Secțiunea Plan conține instrumente care vă ajută să aflați lucruri despre publicul dvs. și vă oferă idei creative pentru difuzarea anunțurilor. Cu instrumentul Audience Insights, puteți afla o mulțime de informații despre diferite audiențe pe Facebook.

Creați și gestionați. Aici găsiți instrumente pentru crearea anunțului și gestionarea campaniilor dvs.

Măsurați și raportați. Când doriți să analizați performanțele anunțurilor dvs., consultați instrumentele din secțiunea Măsurare și raportare. De exemplu, aici puteți crea acele conversii personalizate pentru a urmări dacă anunțurile îndeplinesc obiectivele dvs. de afaceri.

Active. Această secțiune vă oferă acces rapid și ușor la activele cheie pe care le-ați folosit pentru a crea anunțuri, inclusiv audiențe pe care le-ați salvat pentru direcționarea anunțurilor, imaginile pe care le-ați folosit, pixelul dvs. Facebook și multe altele.

Setări. Zona de setări este locul în care sunt stocate toate informațiile contului. Accesați aici pentru a actualiza informațiile de plată, e-mailul dvs. etc.

Pixelul Facebook este un instrument care vă ajută să derulați campanii foarte direcționate, de aceea este important să îl instalați înainte de a difuza reclame Facebook. Fiecare cont de anunț primește un pixel implicit de utilizat. Codul este format din două părți principale: codul de bază al pixelului și codul evenimentului. Codul de bază pentru pixeli urmărește tot traficul către site-ul dvs. Codurile de eveniment sunt bucăți suplimentare de cod pe care le puteți adăuga sub codul pixelului implicit la anumite pagini ale site-ului dvs. web care vă permit să urmăriți anumite acțiuni pe acele pagini.

Pe măsură ce parcurgeți acest proces, este important să oferiți acces la partajare la Google Analytics, Facebook, ClickFunnels și alte resurse ale paginilor principale, deoarece fiecare platformă are propriile structuri de configurare a contului dvs. și implică uneori mai multe configurații. Motivul pentru care acest lucru este important este dublu:

Puteți elimina răspunderea în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), legea Uniunii Europene (UE) care oferă o protecție mai mare informațiilor personale ale unei persoane și modul în care sunt colectate, stocate și utilizate. Dacă colectați datele clienților clienților în contul propriu, vă puteți regăsi în poziția de a fi procesatorul de date sau controlorul de date și, prin urmare, răspundeți de GDPR.

funnel facebook ads

Protejarea si cresterea reputatii brandului. Este posibil ca clienții să nu înțeleagă în mod intim canalele digitale atunci când încep să lucreze cu dvs., dar în cele din urmă vor înțelege. Dacă se simt profitați la sfârșitul relației, vor vorbi foarte mult despre dvs. cu colegii lor dar si cu alti proprietari de afaceri.

Cum să va promovati afacerea prin Facebook Ads

Înțelegerea algoritmului Facebook Ad este importantă deoarece identifică anunțuri care oferă o experiență bună pentru utilizatori.

În acest sens, setările potrivite vă pot ajuta la optimizarea bugetului. Există un motiv practic pentru care algoritmul există: Dacă agenții de publicitate monopolizează fluxul de știri, Instagram, coloana din dreapta sau orice folosiți pentru a face publicitate pe Facebook, oamenii nu vor reveni pe Facebook. Asta înseamnă că anunțurile dvs. trebuie să ofere valoare, deoarece Facebook vrea să creeze o experiență pozitivă pentru utilizatori cu interacțiuni semnificative.

Transparența publicitară este importantă pentru a descoperi algoritmul. Posibilitatea oricărui utilizator de a vedea exact ce reclame rulează o pagină de Facebook sau un cont Twitter este deosebit de utilă pentru marketeri și companii. Există trei modalități cheie prin care marketerii pot folosi aceste informații în avantajul lor:

ghid facebook ads marketing

Campanii de tip cercetare a unor piețe de consum. A vedea toate campaniile publicitare pe care concurenții dvs. le derulează este de neprețuit, deoarece putem lua în considerare propria campanie. Vizitați paginile de destinație și evaluați apelul la acțiune. Ce oferte speciale ruleaza concurenta? Care e au videoclipurile lor? Încearcă să atragă clicuri, să creasca numarul de cumpărături sau să creeze doar conștientizare?

Obțineți inspirație pentru utilizarea noilor funcții publicitare. Funcțiile de anunțuri noi se derulează tot timpul pe Facebook și Twitter. Uitați-vă la branduri importante precum Home Depot, Target sau Airbnb pentru a vedea cum utilizează funcții de anunțuri noi; este o modalitate bună de a vedea ce face fiecare caracteristică și cum funcționează fără a investi primul dolar.

Partajați campanii active cu clienții și potențialii. Deoarece utilizatorii pot sa interactioneze usor cu anunțurile în același mod în care ar face-o în cazul în care anunțul ar apărea în fluxul de știri, clienții și potențialii au acum posibilitatea de a începe o achiziție sau o înregistrare pe care ar putea să o rateze.

Deci cum dezvoltam o campanie publicitară eficientă pe Facebook?

În primul rând, trebuie să aveți un plan de acțiune. În caz contrar, veți zbura orb fără nici o idee clară de unde doriți să mergeți. Pentru a vedea rezultate consecvente, identificați unde puteți folosi în pâlnia dvs. de vânzări anunțurile Facebook. Răspundeți la aceste patru întrebări pentru a vă ajuta să vă definiți strategia:

Care este obiectivul dvs. pentru publicitatea pe Facebook? De exemplu, doriți să generați noi oportunități pentru afacerea dvs., vânzări pentru magazinul dvs. de comerț electronic sau abonați la blogul dvs.?

Aveți trafic web existent sau consistent?

Aveți o listă de e-mail? Dacă da, este activ și câți oameni sunt pe lista dvs.?

Puteți crea conținut unic despre afacerea / industria dvs.?

cum sa ne promovam afacerea prin facebook

Pe baza răspunsurilor dvs., există trei strategii de publicitate Facebook pe care le puteți utiliza pentru a face următorul pas înainte:

Oferiți conținut – dar de calitate – gratuit pentru a vă încălzi publicul. Marketingul de conținut este unul dintre cele mai eficiente moduri de a-ți diferenția afacerea și de a încălzi publicul rece. Oferiți conținut valoros gratuit care vă distrează, educă sau inspiră clientul dvs. ideal. Puteți utiliza videoclipuri, magneți de plumb (ghiduri, liste de verificare, cupoane etc.) sau postări pe blog, de exemplu.

Implică persoane pe lista de e-mailuri. Livrarea mesajului prin anunțurile Facebook și marketingul prin e-mail este de două ori mai eficientă. Clienții vă vor vedea mesajul în căsuța de e-mail și când navighează pe Facebook.

Retarget vizitatori ai site-ului web. Dacă instalați pixelul Facebook pe site-ul dvs. web, puteți viza persoane care v-au vizitat recent site-ul.

Facebook Marketplace este locul în care poți ajunge la audiențe locale cu produsul și serviciile tale.

Gândiți-vă la Facebook ca la echivalentul Facebook al eBay și Craigslist – Iată unde oamenii de zi cu zi pot posta orice număr de articole sau servicii de vânzare. În prezent, Facebook spune că are peste 800 de milioane de utilizatori pe Marketplace. Avantajul Facebook Marketplace este că este locul în care oamenii caută în mod activ un bun specific, ceea ce înseamnă că ai acces imediat la o audiență care te caută.

Creați un obiectiv de campanie. Marketplace oferă cinci obiective: atingere, trafic, conversii, vânzări de cataloage și vizualizări video. După ce alegeți unul, puteți da numele campaniei dvs.

Alegeți plasarea. Unde vreti să apară anunțul? Derulați în jos la secțiunea Destinații de plasare și alegeți setările.

ghid facebook ads 2020
ghid facebook ads 2020

Creați un anunț video. În secțiunea Creare anunțuri puteți încărca imagini, precum și un videoclip. Videoclipurile tind să depășească imaginile statice în Marketplace, astfel încât aceasta ar putea fi cea mai bună opțiune.

Analizați rezultatele plasării. Vedeți performanța anunțului dvs. în comparație cu alte destinații de plasare. Puteți face acest lucru filtrând rapoartele de anunțuri selectând „Plasare” din meniul derulant Defalcare.

Cum să încorporați canalele publicitare Facebook

De asemenea, puteți crea o secvență de anunțuri Facebook pe baza pâlniei dvs. de marketing prin e-mail. Majoritatea canalelor de vânzare includ o secvență de urmărire prin e-mail, care este o serie de e-mailuri pre-scrise care sunt livrate automat în anumite zile în pâlnie.

Fiecare pâlnie de vânzare este diferită și poate include o secvență de câteva e-mailuri la multe e-mailuri. Pentru a crea o secvență dinamică de anunțuri, înlocuiți e-mailurile cu anunțuri Facebook pentru fiecare subiect. O parte din acest proces este crearea tipului de anunț. Printre alegerile tale:

Anunțul cu cârlig. Scopul anunțului cu cârlig este de a atrage clientul ideal în comunitatea dvs. Gândiți-vă la ce puteți oferi gratuit pentru a oferi valoare acestui public. O listă de verificare, o serie video, o provocare, un cod cupon sau un webinar sunt toate piesele utile pe care le puteți promova pentru a vă ajuta să vă conectați clientul ideal în soluția pe care o oferiți.

Anunțul de tip CONVERSIE. De aici începe secvența dinamică. Singurele persoane care vor vedea acest anunț sunt cele care au optat pentru anunțul cu cârlig. Această audiență vă este încalzită acum, deoarece au primit freebie, program de antrenament sau provocare. Utilizați acest anunț pentru a oferi o valoare și mai mare pentru noile clienți.

Anunțul de mărturie. Aveți un client care a obținut ceva grozav cu soluția dvs.? Ați fost inclus într-o altă publicație autorizată sau podcast? Acum este momentul să povestiti despre noua dvs comunitate despre asta printr-o reclamă mărturie/testimonial.

Anunțul Cere. Acum, când noile dvs. oportunități sunt pline de conținut valoros și un sentiment de expertiză în domeniu, este timpul să le faceți o ofertă. Această ofertă trebuie să fie următorul cel mai bun pas în rezolvarea problemei care i-a determinat să opteze în primul rând pentru magnetul dvs. de plumb. Acest public este acum gata să profite de noile strategii plătite pe care le veti oferi.

Odată configurat, pâlnia dvs. publicitară poate viza persoane în fiecare etapă a călătoriei clientului. Este nevoie de un plan de acțiune care să atragă persoanele care s-au angajat cu postările dvs. de socializare în ultimele trei luni.

Primul pas este difuzarea unui anunț de conversie a site-urilor pentru persoane care sunt similare celor care au achiziționat deja din magazin în funcție de vârstă, demografie, interese, valori și multe altele. Acest lucru va necesita configurarea unui pixel Facebook pentru a urmări pe cei care au făcut o achiziție din magazinul dvs. online sau au vizitat site-ul dvs. web.

De acolo, creează conștientizarea mărcilor și a produselor prin intermediul anunțurilor difuzate persoanelor care s-au angajat în postările de socializare în ultimele trei luni. Apoi, trebuie să creați anunțuri pentru caruseli pentru a viza persoanele care au vizitat site-ul dvs. Web în ultimele 30 de zile.

ghid facebook ads romania

Puteți utiliza, de asemenea, studii de caz și mărturii pentru a crea o campanie de pâlnie pe Facebook.

Motivul pentru care ambele sunt eficiente este pentru că nu doar construiesc conștientizare, ci creează încredere.

Studiile de caz se bazează pe povești personale și informații detaliate care îi conving pe oameni pe care produsul tău are valoare.

Testimonialele sunt conturi de primă calitate ale unor persoane similare cu publicul dvs. vizat despre motivul pentru care produsul dvs. i-a ajutat să depășească o provocare.

După ce creati audiențe care demonstrează un interes pentru studiile de caz și mărturiile dvs, puteti apoi oferi un proces, o demonstrație sau o reducere care să confirme că produsul sau serviciul funcționează pentru potențialii dvs clienti și astfel să depășească îndoielile rămase.

Dacă aveți un content de calitate pe Facebook care este important împărtășiți conținut valoros, puteți construi o pâlnie Facebook bazată pe studii de caz și mărturii cu trei campanii, fiecare dintre acestea vizând un public cald. Cu această pâlnie în loc, puteți maximiza rezultatele pe care le obțineți cu cheltuielile dvs. publicitare Facebook.

Cum să îmbunătățiți direcționarea pe anunțuri Facebook cu audiențe personalizate

Impactul real al fanilor Facebook asupra afacerii dvs. nu este doar de dimensiunea publicului dvs.; este cât de mult interactioneaza acestia cu conținutul . Anterior, singurul mod în care puteati targeta publicul cu anunțuri era fie ca un întreg public, fie prin crearea de segmente cu direcționare demografică și de interes de bază.

Întrucât nu există opțiuni de direcționare dinamice, publicul țintă ar include un număr mare de persoane cărora le place pagina dvs., dar nu interacționează efectiv cu niciunul dintre postările sau anunțurile dvs.

Odată cu introducerea audiențelor personalizate de implicare în pagini, puteți acum să segmentați și să creați audiențe bazate pe interacțiunile pe care oamenii le au cu pagina dvs. de Facebook și anunțurile. Acest lucru vă permite să vă orientați numai către cei mai implicați, care vor fi hipertensibili la campaniile dvs. publicitare.

ghid facebook ads

Evenimentele pe Facebook sunt, de asemenea, un instrument bun pentru a viza noile audiențe. Doriți să direcționați campaniile publicitare Facebook către persoanele care au participat efectiv la evenimentul dvs.?

Dacă colectați informații de la oameni în timp ce sunt fizic la evenimentul dvs., puteți utiliza aceste date pentru a crea o audiență personalizată bazată pe activitatea offline. Pentru a obține un pic mai specific despre persoanele pe care doriți să le vizați, în funcție de implicarea lor cu evenimentul dvs. Facebook, puteți configura un public personalizat pentru implicarea în evenimente Facebook.

Ce se întâmplă dacă doriți să retargetați vizitatorii site-ului web cu anunțuri pentru produsele pe care le-au văzut, dar nu au achiziționat? Răspunsul: reclame dinamice pentru produse.

Anunțurile dinamice ale produselor vă permit să vizați clienții care au vizitat site-ul dvs. și au cautat o gamă de produse, dar au plecat înainte de a finaliza achiziția. Este o audiență foarte fierbinte, așa că este important să le vizăm pentru a-i încuraja să convertească.

Cu anunțuri dinamice de produse, puteți crea un anunț personalizat pentru fiecare persoană cu produsele pe care le-au vizualizat pe site-ul dvs. web și o serie de alte produse. Vor vedea aceste anunțuri în fluxurile lor de Facebook la următoarea conectare.

Avantajul anunțurilor dinamice de produse este că reduceți la minimum numărul de conversii pierdute în ultima etapă a procesului de vânzare. Anunțurile reamintesc clienților de produsele dvs. și cresc probabilitatea ca un vizitator al unui site să revină pe site-ul dvs. web să cumpere ceva. De asemenea, puteți oferi oferte unice, afișa recenzii despre produse și informați utilizatorii despre termenul de livrare sau alte puncte cheie.

Iată cateva tipuri de publicuri pe care le puteți viza:

Toți cei care au vizitat site-ul dvs. web.

Aceasta este opțiunea implicită și una bună pentru întreprinderile mai mici, care nu au suficient trafic de site-uri pentru a viza oamenii după vizualizările pe pagini.

Oamenii care au vizitat o anumită pagină de produs, dar nu au cumpărat.

Acesta este un public web avansat personalizat care combină o condiție URL cu o acțiune la eveniment.

Oamenii care au vizualizat pagina dvs. de destinație a magnetului principal, dar nu au optat.

Similar cu audiența personalizată a site-ului web anterior, puteți utiliza această audiență următoare pentru a direcționa anunțuri pe Facebook persoanelor care au vizitat pagina dvs. de aterizare a magnetului principal, dar încă nu au optat.

facebook ads timisoara

Oameni care au vizualizat pagina dvs. de contact.

Acest public următor este ideal pentru întreprinderile de servicii care doresc să vizeze persoane care sunt interesate să lucreze cu ele. Această audiență grupează persoane care v-au vizitat pagina de contact, dar nu v-au completat formularul de contact.

Oamenii care au început procesul de cumpărare, dar nu l-au finalizat.

Acest public următor folosește acțiunile dvs. pentru evenimente și este foarte eficient pentru companiile de comerț electronic. Crearea acestui public vă permite să grupați persoane care au vizitat site-ul dvs. web și au început procesul de cumpărare, cum ar fi adăugarea unui produs în coș sau inițierea plății….

Va invitam sa cititi si articolul despre cum putem creste vanzarile prin Facebook Ads.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+