Cum sa crestem vanzarile prin Facebook Ads - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Cum sa crestem vanzarile prin Facebook Ads

Chiar dacă credeți că știți tot ce este de știut despre Facebook Ads, acordați acestei postări o sansa – pentru că vom acoperi câteva lucruri destul de avansate care vă vor crește rata de conversie.

Până la sfârșitul acestei postări, veți avea o ideea in mare al modului în care puteți utiliza Facebook Ads pentru a genera mai multe vânzări pentru magazinul dvs. de comerț electronic.

Sa incepem!

Implementați campanii de retargeting in Facebook Ads

Puteți utiliza usor strategii de retargeting pentru a conduce un client potențial înapoi la magazinul dvs. de comerț electronic dacă nu a luat măsurile dorite pentru prima dată.

72% dintre cumpărătorii online tind să își abandoneze coșurile și o campanie de retargeting în vigoare poate face ca mulți dintre acești oameni să-și finalizeze achiziția.

Când aveti un magazin de comerț electronic, puteți utiliza retargeting pentru a realiza următoarele:

Amintirea unui potențial client al unui produs pe care îl privea

Promovați produse și vânzări transversale

Promovați reduceri la produsele de care oamenii erau interesați

Promovați categorii de produse conexe (diferite de vânzări și vânzări încrucișate) – dacă administrați un site de comerț electronic, puteți promova un frigider sau un cuptor cu microunde, în funcție de ceea ce cineva a cumpărat deja

Promovarea pentru oameni când sunt pe un dispozitiv mobil

Sa aruncăm o privire la modul în care puteți configura o campanie de retargeting pe Facebook.

În primul rând, trebuie să instalați ceva cunoscut sub numele de „Pixel Facebook” pe site-ul dvs. pentru a determina o rată de clic dar si de conversie.

Vrem să ne asiguram că acest pixel este instalat pe fiecare pagină a site-ului dvs. Aceasta vă oferă libertatea de a derula o varietate de campanii de retargeting concepute pentru conversia site-ului

Puteți configura Facebook Pixelul dvs. conectându-vă la managerul de anunțuri Facebook și selectând opțiunea Pixeli.

Notă: Puteți urmări conversiile din rețeaua de socializare folosind acest pixel. Urmărirea conversiilor vă va ajuta să monitorizați ce acțiuni sunt luate și de către cine.

Iată conversiile standard pe care le puteți urmări

Dacă doriți să urmăriți conversiile, trebuie să editați codul în funcție de pagina pe care o veți pune. Ajustările de cod pe care trebuie să le efectuați sunt afișate în coloana din dreapta sus a graficului de mai sus – cunoscut sub numele de „Cod eveniment standard”.

Puteți adăuga codul ratei de conversie (și orice ajustări) după cum urmează

Puteți adăuga, de asemenea, unele dintre propriile dvs. conversii personalizate.

Puteți verifica dacă Pixel-ul dvs. este instalat corect, folosind pluginul Pixel Helper pentru Chrome.

În orice caz, după ce ați instalat Pixel-ul, puteți continua să configurați o campanie de retargeting pe rețeaua de socializare.

Pentru a face acest lucru, trebuie să creați un public personalizat. Un public personalizat este un public țintă de pe rețelele de socializare, în care copia dvs. de anunț va fi focalizată.

Pentru a începe, faceți clic pe opțiunea „Public” sau accesați https://www.facebook.com/ads/manager/audiences/.

Apoi selectam “Audiente Personalizate”.

Dupa care alegem ca si obiectiv – Traffic spre site

Apoi ajungem să ne configuram audiența personalizată. Informațiile pe care le introduceți aici vor determina cine vede copia dvs. de anunț, pe baza acțiunilor pe care le-au întreprins anterior cu site-ul dvs. de comerț electronic.

Dacă vrem să derulam o simplă campanie de retargeting care este concepută să le amintească oamenilor despre un produs pe care l-au văzut pe site-ul meu, am putea alege „Persoanele care vizitează anumite pagini web”.

Apoi, pot difuza reclame de retargeting, pe baza unor vizite specifice pe pagina web.

De exemplu, să presupunem că avem un magazin de mobilă și vrem să retargetam persoanele care s-au uitat la „mesele de stejar”.

Pot să tastez „mese și „stejar” pentru a mă asigura că anunțurile mele retargeting sunt afișate numai persoanelor care au privit paginile legate de mese de stejar.

Dacă vreau să retargetez persoanele care s-au uitat la „Mese de stejar” și care au vizitat pagina de checkout, dar nu au încă de cumpărat, aș putea configura câteva „Combinări personalizate”.

Pagina de thank you reprezintă ceea ce văd oamenii după ce au finalizat achiziția. Prin excluderea acestora din această audiență, mă asigur că persoanelor nu li se vor afișa anunțuri, după ce au luat măsurile dorite – completarea unei achiziții.

În mod ideal, veți dori să adăugați o excludere pentru toate campaniile dvs., pentru a vă asigura că persoanele nu sunt afișate reclame irelevante. Excluderea ar trebui să însemne că a fost luată acțiunea dorită. Nu mai sunt clienti potentiali; ei sunt un client inclus în rata ta de conversie care se deplasează în retenție.

Perioada de timp pentru care derulați o campanie de retargeting va depinde de campania de retargeting în cauză.

O campanie de „reamintire” se poate derula timp de 30-40 de zile, dar probabil, un memento de checkout trebuie să fie difuzat doar timp de 10 zile. Dacă oamenii nu cumpără de la o firmă de comerț electronic după acel moment, probabil că nu vor cumpăra niciodată.

În orice caz, după ce ați creat un public țintă personalizat care îndeplinește cerințele dvs., pur și simplu configurați o campanie așa cum ar fi în mod normal și selectați Publicul personalizat pe care l-ați creat, în timp ce ajustați direcționarea afacerii de comerț electronic.

Notă: Când dezvoltați reclame publicitare, asigurați-vă că anunțurile dvs. anunță oamenii că au fost retargetate.

Ajută la oferirea unui stimulent pentru încurajarea unui potențial client să-și finalizeze tranzacția.

Dacă puteți genera dorință și încurajați acțiunea, eforturile de retargeting vor fi mai bine primite de cei la care vă afișați anunțurile.

Retargeting-ul poate lăsa o impresie proastă, atunci când este făcut incorect. Dar, atunci când este făcut bine pe social media, poate fi adesea binevenit.

Pentru a realiza acest lucru, va trebui să creați o copie de anunț personalizată, pentru campaniile dvs. de retargeting, care sunt relevante și să ofere valoare. Anunțul de mai jos este un bun exemplu despre cum ați putea dori acest lucru.

Dacă conduceți un magazin de comerț electronic foarte mare, puteți arunca o privire și la ceva cunoscut sub numele de „Anunțuri dinamice pentru produse”.

Aceasta este o caracteristică în care Facebook vă va rula aproape automat campaniile de retargeting pentru dvs.

Pentru a difuza anunțuri dinamice de produse, vă va solicita să încărcați fluxuri de produse.

Este un proces destul de complex în care nu vom mai intra aici, dar puteți afla mai multe aici, între timp.

De asemenea, puteți genera mai multe vânzări pentru magazinul dvs. de comerț electronic, direcționând anunțurile dvs. către „Publicuri similare”.

Aspecte similare sunt audiențe create de Facebook care împărtășesc asemănări cu un public țintă existent cu care deja aveți de-a face.

Publicul similar merită verificat, deoarece vă oferă posibilitatea de a vă orienta anunțurile cu o specificitate mai mare. Utilizarea unui public de tip Lookalike elimină, de asemenea, unele dintre convingerile pe care ar trebui să le parcurgeți atunci când configurați direcționarea anunțurilor. Aceasta ajută rata de clic, deoarece cumpărătorii potriviți prezintă de obicei tendințe similare.

Toate acestea au potențialul de a produce un ROI mai bun pentru campaniile dvs., deoarece anunțurile dvs. vor fi relevante pentru persoanele care le văd pe rețeaua de socializare.

La crearea publicului dvs. de aspect, trebuie mai întâi să decideți ce anume doriți să realizeze campania dvs.

De exemplu, vrem să vindem mai mult de un anumit produs?

Apoi, trebuie să adunați un „public” de persoane care au achiziționat produsul respectiv.

Sau doriți să vă determinați mai mulți oameni să citească un articol pe site-ul dvs. de e-commerce?

Creați o audiență personalizată a persoanelor care au citit articolul dorit și furnizați-l pe Facebook, atunci când dezvoltați publicul Lookalike.

Este demn de remarcat faptul că puteți configura, de asemenea, o audiență personalizată folosind o listă de adrese de e-mail și numere de telefon.

S-ar putea să doriți să încărcați date dacă nu doriți să așteptați ca Facebook să creeze o audiență personalizată bazată pe viitorii vizitatori ai site-ului dvs. de comerț electronic.

Abilitatea ta de a face asta depinde însă de datele pe care le-am colectat deja.

Dacă doriți ca publicul dvs. similar să fie direcționat, puteți să-l bazați pe un anumit „pixel de urmărire a conversiilor”.

Acest lucru vă va asigura că Facebook vizează doar persoanele care sunt susceptibile de a lua o anumită acțiune pe site-ul dvs. sau în afacerea de comerț electronic.

Când ați selectat publicul de bază cu care va lucra Facebook pentru a dezvolta publicul Lookalike, trebuie să decideți cât de asemănător doriți să fie publicul Lookalike.

Mai multe detalii puteti afla in ghidul de Facebook Ads 2020 – Star Marketing.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+