Cum sa optimizam campania de Google Adwords in 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Cum sa optimizam campania de Google Adwords in 2020

Google în mod intenționat face incredibil de ușor să începeți cu promovarea PPC prin AdWords. În cele mai multe cazuri, este ușor ca să selectam o mână de cuvinte cheie, să scriem un anunț și, desigur, să adaugam informații despre cardul de credit.

Pentru a vă face o idee, aproape 80% din veniturile din anunțurile de căutare din SUA sunt realizate de Google!

Având în vedere acest număr și factorul de simplitate, crearea unei campanii AdWords bune este una dintre cele mai inteligente mișcări pe care le puteți face în mixul dvs. de marketing. Există practic o cantitate nelimitată de oportunități pentru a începe să atragem mai multă expunere și să creștem veniturile.

Iată cateva sfaturi care să va ajute la obținerea unor rezultate PPC incredibile.

1. Alegeți strategia potrivită de sume licitate

În primul rând, strategia de licitare este cea care pune bazele întregii campanii. Prin urmare, trebuie ales cu înțelepciune.

Începeți prin a vă defini obiectivele.

Sunteti mai ales interesati de creșterea traficului pe site?

Cum sa atrageti trafic de calitate pe site?

Îmbunătățirea conștientizării mărcii dvs.?

Toate cele de mai sus?

AdWords oferă o serie de strategii de licitare pentru a vă ajuta să răspundeți nevoilor dvs.

Strategii bazate pe conversii:

Costul vizat pe achiziție (CPA) – Acesta este destinat celor care caută pur și simplu să crească conversiile site-ului web. Folosind această abordare, vă puteți baza campania în jurul unui anumit CPA.

Returnarea țintei pe cheltuielile publicitare (ROAS) – Proiectată și pentru stimularea conversiilor, această strategie este creată în jurul unui anumit ROAS.

Maximizarea conversiilor – Numele spune totul cu această strategie. Dacă accentul pe care îl obțineți este cel care câștigă cele mai multe conversii, pur și simplu puteți licita doar pe acest factor.

Cost-pe-clic îmbunătățit (ECPC) – Pentru a obține un pic mai eficient, această strategie este o caracteristică opțională care ajustează automat sumele licitate pentru a obține cât mai multe conversii.

Strategii bazate pe impresii:

Pagina de căutare țintă – Această abordare oferă un sistem automat care stabilește sume licitate în încercarea de a oferi anunțurilor dvs. o șansă mai bună să apară în partea de sus a rezultatelor căutării.

Outranking țintă – O altă strategie automatizată, aceasta vă permite să alegeți anumite domenii pe care doriți să le depășiți pe SERPS. Puteți furniza cu ușurință numărul de ori pe care doriți să îl amplasați mai mult pe pagina de rezultate, iar AdWords va răspunde solicitării dvs.

Costuri de mii de afișări vizibile (vCPM) – Aceasta este o strategie de licitare manuală. Dacă anunțurile dvs. sunt proiectate principal pentru creșterea gradului de conștientizare a mărcii și nu atât pentru clicuri sau trafic.

Puteți seta suma maximă pe care o veți plăti pentru fiecare 1000 de afișări. Dacă aveți un obiectiv care implică răspuns direct din partea clienților, această strategie nu este probabil pentru dvs.

Strategii bazate pe clicuri:

Maximizarea clicurilor – Această strategie este poate cea mai simplă modalitate de a licita pentru clicuri. Sistemul automat necesită să setați un buget zilnic, apoi vă gestionează sumele licitate pentru a vă oferi cele mai multe clicuri.

Costul pe clic manual (CPC) – Această strategie vă permite să gestionați clicurile în mod independent. Puteți selecta sume licitate în funcție de fiecare grup de anunțuri din campania dvs. sau de câteva cuvinte cheie specifice.

2. Afișați anunțuri la momentul potrivit

Așa cum vor atesta mulți marketeri, numele jocului este de a pune mesaje potrivite în fața oamenilor potriviti, în momentul cel mai oportun.

Alegerea programului publicitar potrivit se reduce la cât de bine va cunoașteti publicul țintă. Ce ore sunt cele mai active? Companiile orientate spre B2B o fac ușor, deoarece majoritatea clientelei sunt cele mai active în timpul orelor de lucru obișnuite de 9-5. Cu toate acestea, consumatorii pot fi mult mai dificili de citit.

Când începeți, setați-vă programul la 24/7. Da, acest lucru va costa un pic mai mult la început. Însă puteți întotdeauna să îl redimensionați când obțineți raportarea și găsiți cele mai active perioade de timp.

După ce ați fixat cele mai optime perioade, puteți efectua ajustări ale sumelor licitate pentru a opri campania în anumite perioade sau zile. Orarul în care decideți să derulați campania poate avea un CPC mediu mai mare sau mai mic.

3. Rotiți anunțurile

Dacă ați creat o serie de anunțuri, evident nu le puteți afișa simultan. Deci, trebuie să creați o rotație de anunțuri. În programul AdWords, aveți patru opțiuni pentru optimizare:

Pentru clicuri – acesta optimizează rotația dvs. pentru anunțurile care au obținut cele mai multe clicuri în trecut și sunt mai probabil să fie afișate în viitor.

Pentru conversii – Asemănător cu clicurile, dacă unul dintre anunțurile dvs. a produs o mulțime de conversii, acesta va fi afișat mai des pe drum.

Chiar rotire – acesta nu alege favorite. Indiferent de rezultatele pe care le aduc, fiecare anunț va introduce o sumă similară de licitații. Cu toate acestea, nu este o garanție că fiecare va respecta standardele pentru a avea impresia.

Kicker cu această opțiune este după 90 de zile, în cazul în care anunțurile sunt neatinse, acestea vor fi optimizate pentru clicuri sau conversii.

Rotație indefinită – La fel ca și rotația, cu excepția faptului că nu se întâmplă nimic după 90 de zile.

Când aveți îndoieli, optimizarea conversiilor este un loc bun pentru a începe. Este rapid și simplu de testat. Dacă nu aveți posibilitatea să expuneți fiecăreia dintre anunțurile dvs., mai bine mergeți cu o rotație uniformă, spre deosebire de cea nedeterminată.

4. Locații țintă cu atenție

Sistemul Google AdWords știe când să afișeze anumite anunțuri pe baza adresei IP sau a locației GPS a unei persoane.

5. Folosiți direcționarea eficientă a dispozitivului

Lumea merge mult in 2020 pe device-urile mobile. Anunțurile trebuie prezentate într-un mod care să se potrivească fiecărui dispozitiv ales. Câțiva ani în urmă, Google a dezvăluit capabilitățile lor de campanie îmbunătățite, care le permite companiilor să vizeze utilizatorii pe anumite dispozitive. La rândul său, strategiile de licitare și structurile de campanie trebuie ajustate în mod corespunzător.

Există o serie de tactici de care trebuie să țineți cont în ceea ce privește direcționarea dispozitivului.

Creați anunțuri numai pentru dispozitive mobile – anunțurile arată diferit de ecranul pe ecran. În AdWords, puteți selecta o „Preferință pentru dispozitiv” și puteți alege anumite anunțuri ca preferate pentru mobil. Acest lucru vă permite să vă cresteti conținutul și respectiv CTA-urile.

Numai apel – Acestea apar în scopul exclusiv de a efectua apeluri telefonice, spre deosebire de direcționarea utilizatorilor către o pagină de destinație.

Text mobil – Această opțiune rulează anunțuri text simple și simple pe ecranul mobil. În timp ce arată similar cu anunțurile text pe care le vedeți pe un desktop, puteți afișa mai puține reclame pe pagină pe mobil.

Unul dintre cele mai importante lucruri de reținut este că dacă direcționați utilizatorii către o pagină de destinație, pagina respectivă trebuie să fie mobilă.

Un sondaj recent a descoperit că 42% dintre consumatori nu se vor converti pe un site web prost proiectat. Dacă paginile dvs. de destinație pentru mobil nu sunt concepute prost, veți lupta cu o luptă urcată.

6. Aplicați ajustări ale ofertelor

Acest concept este relativ ușor de înțeles. Ajustările sumelor licitate sunt destinate să schimbați frecvența modului în care sunt afișate anunțurile dvs. pe baza unor factori precum locația, timpul și metodele pe care oamenii le folosesc pentru a efectua căutări pe web. Cu cunoștințele dvs. de piață, puteți modifica procentul unei sume licitate.

De exemplu, dacă majoritatea publicului dvs. caută pe mobil, puteți crește suma licitată pentru persoanele care efectuează o căutare pe dispozitivul lor.

Deși această sarcină este simplă, efectuarea ajustărilor adecvate este o sarcină extrem de importantă în mixul dvs. de marketing. Asigurați-vă că citiți rapoartele corect pentru a lua decizii eficiente.

Scopul principal este de a găsi locurile în care conversiile sunt cele mai bune. Apoi efectuați ajustările corespunzătoare ale sumelor licitate pentru a se potrivi. Pe măsură ce trece timpul, veți putea să vă perfecționați cheltuielile PPC.

7. Optimizați ofertele pentru a atinge cea mai bună poziție a anunțurilor

Optimizarea sumelor licitate și a poziționării anunțurilor este o sarcină constantă la care ar trebui să lucrați pe întreaga campanie PPC. Acționarea cu succes poate necesita mult timp și atenție deosebită la detalii. Menținerea filelor cu privire la performanțele și analizele dvs. ar trebui să fie o rutină zilnică pentru a găsi cele mai bune modalități de a face fiecare dolar să depășească.

Asigurați-vă că rămâneți fideli obiectivelor principale pe care le-ați stabilit anterior pentru campania dvs. Rețineți că nu există o strategie unică pentru toate ofertele de succes.

După ce ați identificat tipare pentru poziționarea optimă a anunțurilor, trebuie să aveți în vedere două abordări proeminente de optimizare a ofertelor.

Manual – Cea mai de bază metodă pentru gestionarea ofertelor. Aici, puteți adăuga sau scăpa oferte simple bazate pe logica „dacă” sau „atunci” (booleană) pentru a ajunge la un număr specificat de clicuri, conversii sau obiective de retargeting. Această strategie poate deveni obositoare cu mai multe cuvinte cheie pe care le utilizați.

Algoritmic – Acest lucru este mai avansat și combină elementele de control și automatizare. Având în vedere starea actuală de marketing, aceasta este opțiunea preferată. Este nevoie de toți factorii de bază pe care i-ați folosi în optimizarea manuală, încorporând în același timp factori de afaceri mai aprofundați, cum ar fi nevoile bugetare, constrângerile și obiectivele pe termen lung / pe termen scurt.

Acest proces este o parte fără încetare a eforturilor PPC.

8. Folosiți grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie

Ați ghicit, grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie sunt grupuri de anunțuri care conțin doar un cuvânt cheie. Șansele sunt, aveți deja un cerc bun de cuvinte cheie în grupurile dvs. Google vă recomandă să aveți 10-20. Partea grea despre aceasta este crearea unui anunț bun relevant pentru fiecare. Dacă vă luptați cu adevărat, scorul de calitate poate suferi.

Cu un singur grup de anunțuri cu cuvinte cheie, există doar un singur termen care poate declanșa un anunț. În acest fel, nu trebuie să lucrați din greu pentru a crea anunțuri ambigue care trebuie să se aplice unei multitudini de cuvinte cheie.

Dacă faceți acest lucru, vă veți oferi o șansă mai bună de a vă îmbunătăți scorul de calitate. Cu cât ai rang mai mare, cu atât costul pe clic este mai mic.

Acum, nu doriți să introduceți TOTUL cuvânt cheie într-un singur grup de anunțuri, deoarece acest lucru va dura mult timp. Fii atent și prioritizează. După ce ați identificat termenii cei mai valoroși, va fi mult mai ușor să creați anunțuri semnificative relevante pentru cuvintele dvs. cheie.

9. Folosiți DKI pentru a îmbunătăți CTR

Inserarea dinamică a cuvintelor cheie (DKI) este o modalitate fantastică de a vă îmbunătăți rata de clic (CTR).

Pentru a vă oferi o idee mai bună despre ce este DKI, să zicem că aveți o mulțime de cuvinte cheie în grupul dvs. de anunțuri, cum ar fi: haina de piele, haina de iarnă, haina neagră, haina de lână, etc. În copia dvs. publicitară, codul DKI este: Vand> {Keyword:} Geaca. Dacă cineva ar căuta „haina de lână neagră”, atunci codul va fi înlocuit cu acest termen – făcând ca anunțul dvs. să apară ca „Cumpărați haina de lână”. Rezultatul, anunțul dvs. este acum mai strâns legat de interogarea de căutare.

Aceasta este o strategie excelentă pentru a vă îmbunătăți rezultatele și pentru a ajuta oamenii să găsească ceea ce au nevoie. Doar asigurați-vă că nimic nu este scris greșit și că cuvintele dvs. cheie nu sunt prea largi!

Va invitam sa cititi si ghidul despre Facebook Ads 2020 pe site-ul nostru.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+