Ghid Facebook Ads Romania 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA

Acest capitol acoperă cel mai înalt nivel organizațional al anunțurilor Facebook. Vom atinge pe scurt tipurile de campanie – vă vom învăța principala distincție între campaniile reci și cele de remarketing (cald). Întrucât acest Ghid acoperă în mare parte elementele de bază, ne vom concentra aici pe campanii reci. 

Remarketingul va fi acoperit în capitolele ulterioare. După aceea, vă vom ghida prin etapele de conștientizare a clienților și vă vom învăța cum fiecare dintre obiectivele furnizate corespunde rezultatului dorit din anunț. Așa că hai să incepem!

Crearea și livrarea anunțurilor sunt simple cu Facebook. După cum am discutat în capitolul precedent, anunțurile Facebook sunt structurate în trei straturi: la cel mai înalt nivel este campania; care conține apoi seturi de anunțuri și seturi de anunțuri conțin anunțuri.

La nivel de campanie, determinăm obiectivele publicitare la nivelul campaniei. Selectarea unui obiectiv stabilește obiectivul de business pe care doriți să îl îndeplinească anunțurile din această campanie. Acest lucru va ajuta Facebook să stabilească cele mai bune destinații de plasare, formate și apeluri la acțiune și să vă transmită mesajele către persoanele potrivite.

TIPURI DE CAMPANII IN FACEBOOK ADS

Există două tipuri de campanii de bază: Campanii de trafic la rece și Campanii de tip hot (remarketing).

Campaniile reci sunt folosite pentru a viza potențiali clienți sau persoane care nu au auzit niciodată despre compania dumneavoastra. Ideea din spatele unei campanii de prospectare este de a construi publicul, de a câștiga interesul pentru produse și servicii și / sau sensibilizarea brandului. În aceste campanii, vizați așa-numitul trafic rece – persoane care nu sunt conștiente de produsul sau marca dvs. și nu au fost niciodată pe site-ul dvs. Datorită opțiunilor vaste de direcționare Facebook, veți ajunge la noi audiențe și veți crește recunoașterea și recunoașterea mărcii. Mai târziu, puteți utiliza aceleași categorii de public în campaniile de remarketing – foarte important acest lucru in funnel-ul Facebook.

ghid facebook ads 2020 romania

Campaniile de remarketing vă permit să afișați anunțurile către utilizatorii care au vizitat deja site-ul dvs. web sau au dat clic pe unul dintre produsele / serviciile lor sau v-au distribuit numărul de telefon sau e-mailul. Aceste campanii sunt direcționate către persoane care sunt conștiente de marca și produsele dvs., deoarece v-ați prezentat în timpul campaniilor de trafic rece. Scopul campaniilor de remarketing este de a face vânzări și de a construi loializarea clienților fericiți.

 Cele trei etape de conștientizare a clienților 

Clienții dvs. potențiali trec prin 3 etape de achiziție, care sunt echivalente cu pâlnia de conversie.

Conștientizare – Acesta este momentul în care clienții dvs. abia învață despre marca și produsele dvs. Scopul de aici este implicarea cu noi spectatori și sensibilizarea acestora asupra a ceea ce aveti de oferit. Aceste obiective sunt perfecte pentru campaniile de prospectare.

Luarea în considerare – Aceasta este etapa intermediară a călătoriei consumatorului – atunci când oamenii sunt conștienți de marca dvs., dar încă nu sunt pregătiți să efectueze o achiziție. Este o etapă importantă pentru a începe construirea unei relații cu potențialii dvs. clienți. Aceste obiective pot fi utilizate atât pentru campanii de prospectare cât și pentru remarketing.

Obiectivele de conversie determină acțiunea – cum ar fi o achiziție sau o donație.

OBIECTIVE

Facebook împarte fiecare dintre cele trei etape ale conștientizării clienților în obiectivele campaniei din Managerul de anunțuri. Atunci când alegeți un obiectiv, acesta optimizează campania dvs. pentru un anumit rezultat sau obiectiv și determină modul în care anunțurile dvs. sunt difuzate publicului.

CUNOASTEREA MARCII

Conștientizarea mărcii afișează anunțul dvs. către persoanele care sunt cel mai probabil interesate de produsul sau serviciul dvs. Un avantaj frumos poate fi găsit în valorile pentru acest obiectiv.

Obiectivul de conștientizare a mărcii vă oferă valoarea estimată a livrarii anunțurilor (persoanelor), care arată o estimare a persoanelor care și-ar aminti anunțul dacă ar fi întrebat despre acesta în două zile.

REACH

Obiectivul REACH a anunțul dvs. ajuta la cresterea numărului maxim de persoane/ un număr maxim de ori de vizualizre a anunturilor. Alegeți acest obiectiv dacă doriți să construiți conștientizarea mărcii, să schimbați percepția mărcii sau să afișați anunțul dvs. cât mai multor persoane din audiența dvs. Cu acest obiectiv, puteți alege să vă maximizați atingerea sau impresiile pe întreaga durată a campaniei.

ghid facebook ads romania

Puteți seta controale de frecvență de câte ori o persoană vede anunțul dvs. și numărul minim de zile între fiecare dată când îl vede. Puteți adapta, de asemenea, distanța dvs. cu direcționarea locației pentru a ajunge la oameni într-o anumită rază a locației dvs. de afaceri. Puteți alege obiectivul Reach pentru a afișa anunțuri într-o parte mai mare din publicul dvs.

TRAFIC

Obiectivul traficului îi conduce pe oameni către un site web, aplicație sau Messenger. Anunțurile cu obiectivul de trafic vă permit să selectați unde doriți să conduceți traficul. Puteți trimite persoane către o destinație pe Facebook sau clicuri (clicuri pe site) sau puteți crește numărul de persoane care accesează aplicația dvs. mobilă sau desktop (implicarea aplicației).

Anunțurile de trafic vă permit, de asemenea, să vizați persoane care au instalat anterior aplicația dvs. atunci când alegeți audiența.

APP INSTALĂ

Dacă doriți ca oamenii să-și instaleze aplicația pentru mobil sau desktop, încercați obiectivul instalează aplicația. Cu acest obiectiv, nu numai că puteți obține mai mulți oameni să instaleze aplicația, ci și să optimizați pentru evenimentele aplicației sau să atrageți clienții dvs. de cea mai înaltă valoare cu optimizarea valorii. Pentru a putea utiliza acest obiectiv, veți avea nevoie de:

O aplicație înregistrată pe Facebook pentru dezvoltatori. Puteți înregistra aplicația aici. Dacă aplicația dvs. nu este înregistrată pe Facebook, veți putea să difuzați anunțuri prin obiectivul Instalări de aplicații, dar anunțurile dvs. vor fi optimizate automat pentru clicuri de link (persoane care fac clic pe anunțul dvs.) în loc de Instalări de aplicații (persoane care instalează aplicația dvs.).

Un cont de anunț legat de aplicația pe care doriți să o promovați.

Pentru a conecta conturile de anunțuri la aplicația dvs. Facebook înregistrată, accesați „Setări> Advanced” din tabloul de bord al aplicației. La fel ca în cazul înregistrării aplicației dvs. ca o aplicație Facebook, conectarea contului dvs. este opțională – cu aceleași limitări, veți putea totuși să derulați campania dvs. cu obiectivul Instalarea aplicației, dar anunțurile dvs. vor fi optimizate automat pentru clicuri de link în loc de aplicație instalări.

În cele din urmă, va trebui să integrați SDK Facebook și evenimente pentru aplicații dacă doriți să optimizați pentru instalări, evenimente pentru aplicații sau valoare. De asemenea, veți avea nevoie de SDK dacă doriți să măsurați și să urmăriți instalările, evenimentele sau valoarea aplicațiilor.

VIDEO VIEWS

Obiectivul vizualizărilor video arată conținutul dvs. persoanelor care sunt cel mai probabil să îl urmărească. Puteți afișa anunțurile dvs. publicului care este cel mai probabil să vadă anunțul dvs. cel puțin două secunde continue, zece secunde sau 15 secunde. Există trei tipuri diferite de vizualizări video:

Vizualizări video continue de 2 secunde este o opțiune de optimizare și facturare pentru cumpărarea de anunțuri video disponibile pentru anunțuri video cu o lungime de cel puțin trei secunde. Poate fi utilizat cu licitații sau campanii de acoperire și frecvență. Se asigură că anunțurile dvs. video obțin cele mai multe redări video de două secunde continue sau mai mult. Majoritatea vizualizărilor video continue de 2 secunde vor avea cel puțin 50% din durata unui video pe ecran, deși în unele cazuri, cum ar fi atunci când o parte a ecranului este întunecată de o suprapunere de sistem sau aplicație (datorită comportamentului utilizatorului, cum ar fi partajarea, salvarea sau primiți o notificare), poate fi vizibil mai puțin de 50% din pixelii unui videoclip.

ghid facebook ads 2020

Vizualizări video de 10 secunde – numărul de ori în care videoclipul a fost redat timp de cel puțin 10 secunde sau pentru aproape durata totală a acestuia dacă este mai scurt de 10 secunde. Pentru fiecare impresie a unui videoclip, vizualizările video sunt contorizate separat și orice timp petrecut în timpul reproducerii videoclipului este exclus.

ThruPlay este o altă opțiune de optimizare și facturare pentru anunțurile video, care permite agenților de publicitate să optimizeze și să aleagă să plătească numai pentru anunțurile care sunt redate până la finalizare sau cel puțin 15 secunde. Această optimizare este disponibilă cu campanii de licitație sau atingere și frecvență.

Rețineți, în timp ce alte obiective nu sunt optimizate pentru vizualizările video, acestea sunt disponibile pentru a susține videoclipuri.

GENERARE DE LEAD-URI

Anunțurile generatoare de leads încurajează oamenii să-și împărtășească datele de contact printr-un formular mobil pe Facebook și Instagram. În acest formular, utilizatorii pot edita și confirma informațiile pre-populate înainte de a face clic pe butonul „Trimite”. Informațiile pe care le puteți colecta includ, dar nu se limitează la nume, adrese de e-mail, numere de telefon și multe altele. În plus, puteți pune oamenilor întrebări personalizate care sunt relevante pentru dvs.

Aceste reclame pot fi folosite pentru a colecta înregistrări pentru buletine informative, estimări ale prețurilor și informații despre afaceri, ceea ce reprezintă o modalitate excelentă de a identifica potențialii clienți și de a împărtăși informații relevante cu aceștia în viitor. Cu anunțurile principale ale Facebook, formularul de contact – sau „Formular instantaneu” – pe care le solicitați oamenilor să completeze, va apărea nativ pe Facebook și Instagram. Puteți personaliza întrebările din Formularul dvs. instant și vă puteți adresa potențialilor doar întrebări relevante.

Vă puteți descărca detaliile direct de pe Facebook și le puteți conecta la CRM. Conectarea la un CRM vă poate ajuta să vă descărcați mai rapid oportunitățile și să acționați în timp real cu noi oportunități. Anunțurile pline vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de afaceri dacă doriți:

Găsiți clienți noi pentru afacerea dvs.

Aflați mai multe despre interesele oamenilor

Obțineți oamenii să se înscrie sau să se înregistreze pentru serviciul dvs.

Obțineți oamenii să se înscrie în programul dvs.

Obțineți oamenii să descarce o broșură sau un manual

MESAJE

Obiectivele mesajelor încurajează oamenii să interacționeze cu afacerea dvs. în Messenger pentru a genera oportunități, cumpărături complete, răspunde la întrebări sau oferirea de asistență. Cu mesaje ca obiectiv, puteți începe conversațiile de mesagerie cu anunțuri care fac clic pe Messenger și reangajează conversațiile existente cu mesaje sponsorizate. Anunțurile care fac clic pe Messenger vor fi livrate persoanelor cu mai multe șanse să aibă o conversație cu afacerea dvs. în Messenger, ajutând astfel mutarea clienților de la considerare la acțiune.

De exemplu, un client ar putea fi interesat de un anunț pe care îl vede pentru afacerea dvs. pe Facebook. Când fac clic pe anunț, acesta va deschide o conversație direct cu dvs. în Messenger și puteți utiliza această oportunitate pentru a oferi mai multe informații despre produsele sau serviciile dvs.

facebook ads ghid flavius romania

CONVERSII

Anunțurile obiective pentru conversii cer oamenilor să facă ceva pe un site web sau într-o aplicație. Obiectivul Conversii este conceput pentru a conduce acțiuni valoroase pe site-ul sau aplicația dvs. Cu Conversiile ca obiectiv, puteți crea anunțuri care cresc conversiile pe site-ul dvs. web (Conversii pe site) sau pot crește conversiile în aplicația dvs. (Angajarea aplicațiilor), Obiectivul Conversii vă impune să implementați pixelul Facebook pentru site-uri web sau Evenimente pentru aplicații pentru aplicații.

Când creați un anunț cu obiectivul Conversii, puteți selecta locul în care au loc conversiile – fie site web, fie aplicație, apoi selectați evenimentul pentru pixeli sau aplicații Facebook pe care doriți să îl utilizați. Puteți viza, de asemenea, persoanele care au instalat anterior aplicația dvs. alegând-o în secțiunea Audiență a creării de anunțuri.

GHID PRACTIC PASUL 2: CREAȚI O CAMPANIE ȘI SETATI OBJECTIVUL

În acest pas, veți determina ce fel de campanie doriți să derulați: rece sau remarketing. Dacă este prima dată când dezvoltati Facebook Ad, probabil că aveti de gând să faceti o campanie rece.

Al doilea lucru pe care doriți să îl determinați dacă obiectivul campaniei dvs., adică obiectivul de afaceri pe care doriți să îl atingeți. Anunțurile Facebook sunt extrem de versatile – dar funcționează cel mai bine atunci când sunteți concentrat pe ceea ce doriți să obțineți. Obiectivele publicitare sunt o modalitate de a vă identifica obiectivele de marketing pentru campanii sau chiar reclame individuale.

De unde stim când să folosesim un obiectiv?

Ca un începător, s-ar putea să aveți dificultăți în a face o distincție între unele obiective similare. Nu mai vorbim, pe măsură ce afacerea dvs. progresează prin etape de conștientizare a clienților, obiectivele dvs. de afaceri se vor schimba. Inevitabil, va trebui să vă ajustați și campaniile. La început, campaniile dvs. vor fi probabil concentrate pe creșterea gradului de conștientizare și extinderea atingerii mărcii.

După aceea, probabil că veți dori ca clienții dvs. să facă o achiziție sau să vă înscrieți la un eveniment. Mai jos este o listă simplificată cu cele mai probabile scenarii (aduse de tine de către Facebook) a obiectivelor publicitare care se aliniază obiectivelor dvs. de afaceri.

Obiectivul: CRESTERE GRAD CONSTIENTIZARE

Creșterea gradului de conștientizare a mărcii înseamnă a spune oamenilor ce face ca activitatea dvs. să fie valoroasă. Ar trebui să utilizați unul dintre următoarele obiective:

Reach (ajungeți în apropierea afacerii dvs.): afișați anunțul către persoanele care locuiesc în apropiere sau în zona generală a afacerii dvs. locale

Implicare (stimulatipostările): ajungeti la cât mai mulți oameni și cresteti implicarea cu anunțul.

Obiectivul: GASIRE CLIENTI NOI

Căutați modalități de a-i interesa pe oameni să vă cumpere produsul sau serviciul sau cum ar fi înscrierile pentru buletinele informative sau evenimentele locale pentru afacerea dvs. Utilizare:

Conversii (Măriți conversiile pe site-ul dvs. web): creați anunțuri care încurajează oamenii să viziteze site-ul dvs. comercial

Generația de leads (Colectați oportunități pentru afacerea dvs.): creați anunțuri care colectează informații de la oameni, inclusiv înregistrări pentru buletine informative.

Implicare (Creșterea prezenței la evenimentul dvs.): creați anunțuri care vă promovează evenimentele.

Mesaje (Comunicare cu potențiali clienți): creați anunțuri care încep conversațiile cu clienții.

Obiectiv: GENERATI VÂNZĂRI PENTRU PRODUSELE SAU SERVICII

Urmărirea cât de multe persoane au văzut anunțul dvs. și apoi au mers efectiv și au achiziționat produsul la care faceți publicitate este o modalitate importantă de a măsura succesul campaniei. În funcție de obiectivul dvs. exact, mergeți cu unul dintre următoarele obiective;

Angajament (faceți ca oamenii să solicite oferta dvs.): creați anunțuri cu cupon, reducere sau alte oferte speciale.

Instalări de aplicații (Obțineți instalări ale aplicației): Obțineți oamenii să-și instaleze aplicația mobilă.

Conversii (creșterea implicării în aplicația dvs.): încurajați utilizatorii aplicațiilor existente să interacționeze cu aplicația dvs.

Mesaje (calificați clienții și conduceți tranzacțiile): creați anunțuri care vă permit să vă conectați cu clienții și să îi conduceți de la interes la achiziție.

După ce aveți o idee clară care sunt obiectivele pe care doriți să le atingeți cu anunțul dvs., alegeți obiectivul corespunzător.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+