Cum optimizam campania de Google Adwords in 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Cum optimizam campania de Google Adwords in 2020

A profita la maxim de Google AdWords înseamnă că trebuie să fim constant la curent cu strategiile optimizării campaniei. În fiecare an, companiile toarnă mii și mii de dolari în cheltuielile lor publicitare, dar este ROI-ul rezultat care trebuie să fie? Cel mai important, este locul în care ar trebui să i se acorde suma de lei publicitari cheltuiți? Pentru mulți dintre voi, răspunsul este un răsunător nu.

Între timp, Google continuă să valorifice aceste campanii AdWords ne-optimizate. În fiecare an, 96% din veniturile Google provin de la AdWords și puteți fi sigur că o bucată bună din aceștia provine din anunțuri care au rămas mult timp – și din campanii care nu au fost optimizate. Nu este nimic în neregulă cu profitarea Google din campaniile AdWords; cu toate acestea, adevărata întrebare este să profitați?

Chiar și cel mai experimentat PPC Specialist poate fi sensibil la locuri oarbe în timp ce supraveghează zeci de campanii AdWords în fiecare zi. Acesta este motivul pentru care ne aflăm acum pentru a vă aminti multe lucruri mici pe care le puteți face pentru a vă asigura că marca dvs. obține cea mai mare profitabilitate pentru fiecare campanie AdWords.

5 ZONE DE OPTIMIZARE A CAMPANIILOR DE GOOGLE ADWORDS

Google AdWords este cea mai robustă platformă publicitară din jur, dar uneori acest lucru poate face mai mult rău decât bine ROI. Pentru a vă optimiza campaniile, trebuie să vă restrângeți atenția. Iată cinci domenii in care trebuie făcut acest lucru:

Îmbunătățirea cuvintelor cheie, îmbunătățiri pentru mobil, îmbunătățirea locației, preluarea filei „oportunități” și încorporarea Google Analytics. Acestea sunt cele cinci umbrele generale care vor conține sfaturile noastre de optimizare.

campanii inteligente adwords

Incepeti optimizarea campaniilor de PPC din Adwords

1. Lista de cuvinte cheie negative

Cuvintele cheie sunt baza Google AdWords, de aceea este important să stiti pe care le folosim in mod corect. 76% din campaniile AdWords vizează cuvinte cheie greșite. Care este rostul de a afișa anunțuri dacă nu apar în fața clienților potriviți? Din fericire, o listă negativă de cuvinte cheie garantează că nu veți cheltui bani pentru căutări care nu au nici o legătură cu marca dvs.

O listă negativă de cuvinte cheie poate include până la 5.000 de cuvinte. 20 de liste de cuvinte cheie negative sunt permise pe cont.

Aceasta este o opțiune excelentă pentru campaniile specifice locației. Să presupunem că gestionați o pensiune care vizează călătorii într-un anumit oraș, dar NU în anumite orașe din jur. Ar trebui să creați o listă intitulată „Orașe excluse” în care să includeți cuvinte cheie negative pentru toate zonele înconjurătoare. Dacă operati o pensiune în Constanta, este posibil să vreti să adaugati cuvinte cheie negative, cum ar fi „Pensiunea Mamaia sau „Constanta motel” pe lista dvs.

O mai bună direcționare a campaniei nu se realizează doar prin adăugarea mai multor cuvinte cheie specifice în mix. Este important să știți ce cuvinte cheie trebuie să excludeți cu totul. Prin adăugarea de noi cuvinte cheie negative în listele dvs. în fiecare lună, vă veți asigura că anunțurile sunt afișate în permanență pentru cel mai bun public posibil.

Pentru a vedea ce termeni de căutare declanșează anunțurile dvs., faceți clic pe opțiunea derulantă „Detalii” din fila Cuvinte cheie și selectați „Toate”.

2. Adăugați ajustări ale ofertelor la cuvintele cheie câștigătoare

Procesul de a găsi cuvinte cheie adecvate și eficiente este nesfârșit. De ce să nu vă răsplătiți atunci când capturați în sfârșit acel diamant de tip client? Indiferent dacă afacerea dvs. este mare sau mică, nu vă fie frică să aruncați mai multe cheltuieli publicitare în cuvintele cheie de conversie de top. Dacă trebuie să întrerupeți alte campanii din cauza acesteia, atunci fiți așa. Cele mai importante 10-15 cuvinte cheie de conversie merită timp și bani în plus.

În scopuri organizaționale, s-ar putea să vă fie mai ușor să aruncați toate aceste cuvinte cheie într-un singur grup de anunțuri. Luați acest grup de anunțuri și măsurați rezultatele din ultimele câteva luni pentru a maximiza dimensiunea eșantionului. După ce veti afla care dintre acestea îi depășesc pe ceilalți, vei putea restrânge și mai mult grupul și vei crește sumele licitate la cele mai performante cuvinte cheie.

Pentru a configura acest lucru, faceți clic pe fila Cuvinte cheie, apoi extindeți sub-fila Filtru pentru a seta intervalul de date.

curs adwords online

Din nou, câteva luni în valoare de date vă vor oferi cel mai bun indiciu despre ceea ce funcționează cu adevărat.

În timp ce turnați peste numere, acordați atenție la „Avg. Pos. ”Metrică. Cuvintele cheie ar trebui să se încadreze undeva între 1.0 și 1.9 (prima pagină a SERP-urilor). De asemenea, factorul „Cost / conv.” Și cantitatea de „clicuri convertite” atunci când decideți ce cuvinte cheie câștigă pentru dvs.

De asemenea, este important să ajustați sumele licitate în funcție de dispozitivele care funcționează mai bine.

3. Aplicați filtrele la tipurile de potrivire a cuvintelor cheie

Atunci când utilizați tipuri de potrivire mixte, o abordare la nivel de ofertă vă poate ajuta să obțineți cel mai mult impact pentru cheltuielile dvs. publicitare. Practic, ceea ce veți face este să fluctuați sumele dvs. licitate în funcție de „potrivire expresie”, „potrivire exactă” și „modificator larg de potrivire”. Aceasta din urmă va fi cea mai mică ofertă, deoarece este tipul de potrivire cel mai puțin precis.

Cea mai simplă modalitate de configurare este crearea de filtre. În acest caz, va fi nevoie de trei pentru tipurile de potrivire menționate anterior.

Selectați cuvintele cheie pe care doriți să le utilizați în cadrul unui grup de anunțuri, apoi faceți clic pe „Editați” și selectați „scădere max. CPC licită cu 99% ”pentru ca anunțurile dvs. să fie aproape de zero.

Apoi, va trebui să selectați opțiunea „Creșterea ofertei estimate în prima pagină”, setând o „Limită superioară a sumelor licitate” care este destul de mică. Între 3 și 4 $ este un bun loc conservator de început.

De aici, trebuie doar să parcurgeți fiecare dintre filtrele dvs. noi și să aplicați procente incrementale sub „Creștere max. CPC licitează prin „acțiune”. Potrivirea dvs. generală poate fi de doar 5%, în timp ce potrivirea expresiei este de aproximativ 10-15%, iar potrivirea dvs. exactă este cuprinsă între 15-20%.

Dacă acesta este începutul efortului tău de ofertare pe niveluri, cel mai bine este să începetii să creșteti și să creșteti. Dacă sunteți mai experimentat, nu vă gândiți de două ori la creșterea procentelor. Oricum, ar trebui să vă așteptați să vedeți câștiguri incrementale în timp în ROI.

ghid complet google adwords
ghid complet google adwords

4. Consultați raportul „Interogări de căutare”

Înțelegerea a ceea ce utilizatorii caută de fapt ne ajută să înțelegem mai bine cum să le comercializăm corect. Începeți prin a efectua un Raport privind termenii de căutare pentru a vizualiza frazele pe care le caută pe căutătorii dvs. Acest lucru vă va oferi o idee pentru noile cuvinte cheie care să vizeze și cuvintele cheie existente pe care ar trebui să le modificați.

Pentru a vedea exact ce termeni au determinat declanșarea anunțului dvs., accesați coloane> personalizați coloane> atribute. Apoi alegeți „adăugați” lângă opțiunea de cuvinte cheie și faceți clic pe „aplicați”. Acum ați stabilit ce cuvânt cheie va fi programat care a determinat afișarea anunțului dvs. într-o căutare dată.

În plus, puteți sorta datele în funcție de clicuri, cheltuieli publicitare sau impresii pentru a debloca cele mai specifice informații despre trafic.

2. Îmbunătățirile mobile

Următoarea umbrelă pe care o vom aborda sunt îmbunătățirile mobile. Anunțurile mobile devin o sursă de venit extrem de importantă pentru toate marcile PPC. Google a raportat că a câștigat 60% din veniturile sale totale din anunțuri mobile, iar Facebook a înregistrat o creștere similară în ROI-ul mobil în ultimul an. Cu câteva mici modificări, de asemenea, vă puteți optimiza campaniile mobile pentru a găzdui acest mediu din ce în ce mai popular.

5. Construirea de reclame mobile dedicate

Dacă campaniile desktop sunt despre formulare concisă, campaniile mobile sunt mai diferite. Deoarece ecranele de pe telefoane și tablete sunt mici, anunțurile dvs. trebuie să atragă atenția oamenilor imediat.

Parcurgeți campaniile dvs. mobile și asigurați-vă că cele mai atractive oferte sunt incluse în primul rând. Lucruri precum „oferte speciale” sau reduceri trebuie să fie menționate chiar de la bate. Nu vă deranjați să dezvoltati cu un titlu lung și întocmit, oferiți-le potențialilor dvs. lucrurile pe care le caută dintr-o căutare mobilă – oferte!

Evitați cuvintele cheie lungi din anunțurile dvs. mobile, respectând faptul că, în general, interogările de căutare mobilă sunt mai scurte. Se pare că introducerea frazelor lungi pe un iPhone nu este strategia de căutare preferată a majorității utilizatorilor.

6. Conectarea anunțurilor la paginile de destinație mobilă responsive

Aceasta este mai mult o tehnică SEO generală, dar este important să rețineți că anunțul dvs. este la fel de eficient decât pagina de destinație corespunzătoare. Pe mobil, receptivitatea paginilor de destinație este și mai importantă.

Desemnați pagini de destinație specifice pentru campanii mobile folosind un instrument dedicat, cum ar fi Dezabonarea. În acest fel, site-ul dvs. existent va rămâne nealterat.

7. Excludeti aplicațiile mobile

Rețeaua de afișare Google este un spațiu amplu și puternic. Printre numeroasele sale platforme se numără site-uri web, videoclipuri și aplicații mobile. Cea din urmă este cea mai mare problemă a grupului. De ce? Copii. Vezi, ce uită specialiștii PPC este că copiii domină acest tărâm. Vor juca un joc atunci când apare dintr-o dată unul dintre anunțurile dvs. În loc să închidă anunțul, s-ar putea să facă clic din greșit pe acesta, ceea ce duce la o încărcare a cheltuielilor de anunțuri irosite la finalul dvs.

Pentru a evita acest lucru, pur și simplu accesați și „Excludeți aplicațiile mobile” din opțiunile de direcționare.

8. Reglați sumele licitate pentru dispozitive mobile

Prin segmentarea campaniilor după dispozitiv, puteți descompune de unde provin campaniile dvs. de succes, apoi puteți ajusta sumele licitate pentru mobil. O strategie este să ajustați sumele licitate pentru mobil pe baza unui procent din sumele licitate pentru desktop.

 3. Îmbunătățirile locatiilor de amplasare 

9. Direcționarea consumatorilor locali

Dacă aveti ca afacere locală, TREBUIE să includeti extensii de locație. Acest lucru adaugă pur și simplu informațiile dvs. specifice locației (adresă, ore etc.) la anunțurile dvs., astfel încât clienții pot fi ușor să vă identifice în Google Maps. Desigur, trebuie să vă asigurați că afacerea dvs. apare pe Google Maps înainte de a continua, dar tot ceea ce este necesar pentru aceasta este o verificare a Afacerii mele pe Google folosind un pin.

Adaugarea unui număr pentru apelurile consumatorilor locali este de asemenea importantă, iar Google AdWords vă oferă câteva modalități de a face acest lucru.

În fila Extensii de anunțuri, asigurați-vă că aveți opțiunea de extensie de apel selectată. Faceți clic pe butonul „Număr de telefon nou” și introduceți cifrele pentru persoanele care vă vor contacta. Aici aveți opțiunea de a utiliza un „număr de telefon de redirecționare Google” oferit gratuit sau puteți utiliza un număr de urmărire a apelurilor terță parte. Dacă doriți ca numărul dvs. să apară pe dispozitive mobile, bifați caseta care scrie „Preferință dispozitiv: mobil”.

Lângă anunț, Google va afișa un mic buton de „apel” pentru ca clienții să vă sune imediat. Doar pentru a vă reaminti, fiecare apel pe care îl primiți de la anunțul dvs. este socotit ca un clic – în esență aceeași impresie pe site-ul dvs. web. Puteți, de asemenea, să vă setați orele de lucru astfel încât Google să nu mai permită apelurile atunci când sunteți închis.

O modalitate excelentă de a face ca anunțurile dvs. din rețeaua de căutare să iasă în evidență este prin extensii de apeluri. Acestea sunt linii de text pe care Google vă sfătuiește să le infuzați pentru a „atrage atenția” asupra punctelor de vânzare unice ale produsului dvs.

Puteți include detalii precum „Transport gratuit” sau „Garanție de returnare a banilor” pentru a crește emoția față de anunțurile dvs. și pentru a le separa de concurență.

10. Implementarea locației razei

Folosind direcționarea pe rază, puteți seta o distanță (în mile) pentru a crea un interval fizic pentru direcționarea clienților.

De exemplu, puteți seta o campanie mai concentrată pentru a avea o rază de numai 5 sau 10 mile de compania dvs., în timp ce o campanie mai amplă ar putea beneficia de o distanță de 50 sau 100 de mile. Inițial, este posibil să beneficiați de testarea A / B de câteva intervale și de selectare a celei cu o conversie mai bună. După câteva săptămâni, verificați înapoi pentru a vedea dacă este timpul să faceți o scară mai mare.

Direcționarea radioului este accesibilă prin fila Setări și sub-fila Locații. De acolo, faceți clic pe „Căutare avansată” pentru a adăuga funcția în campania dvs.

Direcționarea radioului ne ajută să excludem mostrele mari ale planetei care nu caută să interacționeze cu anunțurile noastre, dar să facem un pas mai departe.

Reveniți la fila Setări și găsiți sub-setul Toate Setările. În această zonă putem selecta instrucțiuni mai specifice pentru oameni cu privire la locația noastră vizată.

În primul rând, decidem cine este publicul targetat exact. Există trei opțiuni dintre care să alegeți, dar rețineți că puteți selecta doar una dintre cele trei. Citiți-le cu atenție, deoarece acestea se suprapun în unele moduri. De exemplu, dacă selectați a doua opțiune („Persoane din locația mea vizată”), anunțurile dvs. pot apărea și pentru persoanele care ar face parte din prima opțiune – cu condiția să se afle în locația dvs. vizată.

4. INCORPORAREA ANALITICILOR GOOGLE

O cheie pentru stăpânirea AdWords este să stim cum să o folosm în tandem cu Google Analytics. Prin autotagging, puteți conecta cu ușurință campaniile AdWords la platforma pentru urmărire. Iată trei moduri de a-ți optimiza campaniile prin intermediul funcțiilor de pe Google Analytics.

13. Configurarea canalelor de conversie

Pentru cei care sunt familiarizați cu Google Analytics, înțelegeți importanța creării de „obiective”. Acestea servesc ca repere care vă ajută să vă urmăriți progresul către o realizare și pot fi deosebit de eficiente atunci când încercați să convertiți o campanie AdWords.

Mai întâi trebuie să dezvoltam un obiectiv. Acest lucru ar putea fi pentru a face clienții dvs. înscriși pentru newsletter-ul dvs., sau ar putea fi pentru a-i determina să va cumpere produsul sau serviciul. În orice caz, veți continua să creați o pâlnie întreagă tastând adresa URL a fiecărei pagini pe care o vor vizita clienții dvs., apoi alocați o valoare pentru fiecare micro conversie.

De ce este util acest lucru? Pentru urmărirea altor lucruri decât vizualizări pe pagini. Când oamenii fac clic pe un anunț, ce fac mai întâi pe pagina dvs. de destinație? Poate doriți să știți câte persoane vă trimit prin e-mail atunci când văd informațiile de contact enumerate pe pagina de destinație Aceste tipuri de evenimente pot fi urmărite folosind Google Analytics și ar trebui utilizate în tandem cu campaniile AdWords.

După ce totul este configurat și aveți o dimensiune rezonabilă de eșantion de clienți care v-au trecut prin pâlnie, accesați Raportul de fluxuri obiective în GA pentru a vedea cum campaniile dvs. AdWords navighează utilizatorii prin pâlnie.

14. Analiza cuvintelor cheie folosind segmentări

Segmentarea datelor este realizabilă în AdWords, dar Analytics oferă câteva instrumente excelente pentru urmărirea performanței cuvintelor cheie. În GA, puteți segmenta performanța în funcție de lungimea cuvintelor dvs. cheie pentru a vedea performanța cuvintelor cheie cu coadă lungă. De asemenea, puteți utiliza Alerte de informații pentru a vedea segmente AdWords fără a fi necesar să analizați manual nenumărate segmente.

12. Specificarea conversiilor macro și micro

Valoarea reală din Google Analytics este capacitatea de a specifica între tipurile de conversie și de a o segmenta într-un raport care poate fi acționat. AdWords vă permite să atribuiți o valoare de conversie la anumite evenimente, dar nu este atât de ușor de diferențiat ca în GA.

În Raportul dvs. AdWords din GA, puteți vedea diferite tipuri de conversie cot la cot – cum ar fi înregistrările la newsletter sau achizițiile de produse.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+