Ghid Facebook Ads pentru Ecommerce 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Ghid Facebook Ads pentru Ecommerce 2020

Unul dintre cele mai dificile lucruri de realizat atunci când va straduiti sa realizati o campanie de Facebook Ads de succes, trebuie sa stiti cum sa o setati si sa o optimizati pentru a castiga cat mai mult de pe urma ei. Este posibil să fi creat cel mai bun magazin online din istorie, cu un design perfect și cu cele mai bune prețuri, dar este inutil dacă nimeni nu îl vede.

Există nenumărate opțiuni pentru ca acesta să funcționeze:

SEO.

AdWords.

Marketingul de conținut.

Etc.

Cu toate acestea, există o modalitate perfectă de a genera trafic pe care multe site-uri de e-commerce nu le folosesc: Facebook Ads.

Dacă doriți să beneficiați la maxim de anunțuri pe Facebook și să începeți să obțineți vizitatori la prețuri mai mici de 0,01 €, continuați să citiți și veți afla cum.

Pe măsură ce timpul se schimbă, modurile vechi de a folosi social media s-au schimbat și ele.

ghid facebook ads 2020

Fără îndoială, influența social media este o metoda prea puternică în zilele noastre de promovare pentru orice site, dar si afacere.

Însă acum eficiența sa nu se limitează doar la a vă menține conectat cu cei apropiați și dragi.

În schimb, a apărut ca o piață puternică în care vânzătorii pot întâlni mii de cumpărători potențiali.

Reușind lunar sa aiba 2,32 miliarde de utilizatori activi, Facebook s-a transformat în cea mai mare platformă de socializare din lume.

Si ce dacă? Cum va afecta afacerea voastra?

Doar gânditi-va, ce poate fi mai bine decât să aveti numeroase informații pentru afacerea dumneavoastra?

Obținerea de perspective oferă afacerii dvs. o expunere largă, ceea ce ajută la obținerea mai multor clienți potențiali.

Mai mult, mii de oameni sunt conștienți de marca dvs. și vor interactiona cu marca dvs.

Și dacă conduceți o industrie de comerț electronic, atunci ar trebui să stăpâniți această tehnică.

Dar cum o veti face?

Fără griji!!

Vom prezenta cam tot ce trebuie să știți despre anunțurile Facebook pentru comerț electronic si magazinul online.

ghid facebook ads romania

Și nu numai pentru comerțul electronic, ci pentru orice afacere care dorește să beneficieze de reclame pe Facebook.

Înțelegerea acestui lucru vă va ajuta să vă cresteti afacerea in mediul online.

De asemenea, datorită eficienței și influenței anunțurilor Facebook, acesta a fost încorporat în cele mai vaste alegeri ale proprietarilor de afaceri de comerț electronic.

Există diferite tipuri de anunțuri Facebook care pot fi utilizate pe scară largă pentru a stimula vânzările de comerț electronic.

Însă, mai întâi, trebuie să fiți conștienți de faptul că puteti sa folosiți la maxim reclamele Facebook.

Deoarece numai strategiile potrivite la momentul potrivit pot ajuta la crearea randamentului maxim.

Consultați câteva strategii cu privire la modul de utilizare a anunțurilor Facebook pentru e-commerce 2020.

Folosirea acestora, nu numai că vă va ajuta să stimulați traficul pe site-ul dvs., ci și să vă ajuta sa amplificați veniturile.

Deci, citiți blogul Star Marketing pentru a ști totul despre cum să stăpâniți anunțurile Facebook!

Care sunt reclamele Facebook și de ce ar trebui să le folositi pentru un magazin online?

Facebook Ads este numele platformei de anunțuri de pe Facebook. Când parcurgeți cronologia în jos, între postările de la prieteni și pagini veți vedea anunțuri sub formă de postări sponsorizate de la diferite mărci.

Secțiunea de știri este una dintre locațiile posibile pentru anunțuri, dar există multe altele. Le vom vedea unul câte unul mai jos.

Puterea cea mai tare a Facebook Ads este segmentarea si targetarea anunturilor.

facebook ads timisoara

Prin crearea unor audiențe personalizate, puteți afișa reclame numai persoanelor pe care doriți să le vedeți. Dacă aveți un magazin online electronic despre produse electronice, nu merită să vă cheltuiți banii pentru a afișa anunțuri unor persoane care nici măcar nu dețin un televizor sau piese electronica, nu?

Posibilitățile de targetare Facebook Ads sunt aproape nelimitate.

Vom vorbi, de asemenea, despre remarketingul cu audiențe personalizate pe baza modului în care interacționează utilizatorii web. Anunțurile Facebook, atunci când sunteți conectat la magazinul dvs., vă vor permite să vă segmentați audiența în funcție de orice opțiuni vă puteți gândi. Veți vedea cât de multă muncă și optimizarea campaniilor dvs. pot duce la rezultate la un cost aproape de râs.

CUM STRUCTURAM CAMPANIA DE FACEBOOK ADS IN 2020 PENTRU ECOMMERCE

Este important sa intelegem cat mai bine cum sa structuram campania de Facebook Ads pentru ca ea sa reuseasca in mediul online.

Campanii – aici alegem obiectivul general de campanie.

Ad group – aici alegem cine vede anunturile noastre

Anunturi – aici dezvoltam anunturile efective

Ce aveți nevoie pentru a face reclamă pe Facebook?

Pentru a face reclamă pe Facebook, trebuie doar să creați o pagină Facebook. Puteți face asta în mai puțin de 5 secunde de contul personal sau utilizând Facebook pentru Business.

După ce aveti pagina, alege opțiunea „Marcă sau Produs” și selectati categoria care descrie cel mai bine magazinul dumneavoastra.

facebook ads ghid romania

După ce faceți acest lucru, vă recomandăm să completați toate detaliile despre site-ul dvs. web, să încărcați profilul și fotografiile de acoperire și să primiți câteva „Like-uri” înainte de a începe publicitatea.

Pentru a incepe să promovati afacerea de tip e-commerce în Facebook Ads trebuie să urmezi pasii de mai jos:

1. Instalați pixelul Facebook pesite pentru a urmări tot ceea ce se întâmplă în magazinul dumneavoastra online.

Așa cum am mai vorbit înainte, trebuie să se măsoare fiecare campanie de marketing.

Ce rost are să creati o campanie Facebook Ads, dacă nu știti câți oameni ajung să viziteze magazinul sau să efectueze o achiziție?

Pentru a face acest lucru și pentru a trimite toate informațiile despre ceea ce fac utilizatorii, trebuie să instalați așa-numitul „pixel Facebook”.

Pixelul este într-adevăr doar un pic de cod JavaScript care este inserat în eticheta <head> a codului site-ului dvs. Dacă nu știți nimic despre codificare, nu vă faceți griji – fiecare CMS oferă tone de opțiuni pentru a face acest lucru:

În temă

Prin cârlige

Cu diferite pluginuri, module sau extensii

Acest pixel poate fi găsit este Managerul dvs. de anunțuri, unde îl puteți descărca și verifica dacă funcționează corect.

Cea mai de bază informație care poate fi măsurată cu pixelul sunt paginile văzute, dar oferă și alte opțiuni standard de conversie a magazinelor online:

Cumpărături

Adaugă în coș

Crearea de leads

Inregistrari

Căutare

Inceperea procesului de plată

Adăugarea de detalii de plată

Adaugare de produs la lista dorințelor

Anunțurile Facebook permit realizarea unui pas mai departe cu segmentarea.

Cu codul trackCustom puteți defini ce interacțiuni ale utilizatorului cu magazinul dvs. doriți să utilizați pentru a crea un public personalizat.

Imaginați-vă că aveți o pagină de destinație de vânzări lungă. Cu un eveniment personalizat, puteți crea un grup format din persoanele care au defilat în jos cel puțin 80% din pagină și le puteți afișa un anunț cu o strategie de remarketing specifică.

În acest fel, vă asigurați că persoanele care văd anunțul sunt cele care sunt cu adevărat interesate, filtrându-le pe cele care au dat clic, dar nu s-au derulat.

În același mod, puteți urmări și segmenta interacțiunile utilizatorilor cu site-ul dvs. web care pot fi relevante pentru afacerea dvs.:

  • Faceți clic pe butoane
  • Videoclipuri redate
  • Suma cheltuită pentru comerțul dvs. electronic
  • Produse văzute
  • Sau o combinație a mai multor dintre ele
ghid facebook ads marketing

Pentru a utiliza acest instrument de segmentare într-un mod avansat, trebuie să știți cum să utilizați Google Tag Manager, astfel încât să puteți activa sau dezactiva codul de conversie în legătură cu acțiunile utilizatorului din magazinul dvs.

Dar nu vă faceți griji – măsurarea evenimentelor standard este mai mult decât suficientă pentru un nivel de bază.

2. Alegerea obiectivelor ideale pentru campania noastra

Dupa cum am vazut, marketingul prin Facebook Ads este minunat, dar trebuie sa ne asiguram ca alegem obiectivele ideale. Avem 10 tipuri de anunturi pe care le putem utiliza in Facebook pentru a ne promova afacerea, produsele, serviciile.

MĂSURĂRI CONVERSII PE SITE-UL dvs. WEB

Acesta ar trebui să fie anunțul dvs. standard Facebook activ pe parcursul întregului an. După selectarea acestui obiectiv, decideți ce înseamnă o conversie pentru dvs. Ar putea fi un utilizator Facebook care să adauge un produs în coșul de cumpărături, să efectueze o plată sau doar să se înregistreze pentru a câștiga un cupon.

Din conversiile implicite pe care le-am văzut, definiți-le pe cele care vă interesează cel mai mult și țineți mereu minte acel obiectiv.

În mod normal, o conversie este o vânzare, dar poate ca doriti cateva vizite la magazin, la captarea de lead-uri sau la orice alte evenimente personalizate.

b. Folositi-va de publicul tinta la maximum

Al doilea factor cheie al succesului cu Facebook Ads este să stiti sa alegeti publicul tinta care va vedea anunturile dvs. Pentru a obține rezultate bune, trebuie să vă concentrați pe publicul tinta cât puteți.

Nu încercați să ajungeți la un milion de oameni, încercați să ajungeți la acei oameni care sunt cel mai probabil să cumpere din magazinul dvs.

Pentru a face acest lucru, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să selectați țara, vârsta și sexul. Înainte de a crea un anunț, ar trebui să știți cine este publicul dvs. țintă: dacă sunt bărbați sau femei, dacă sunt între 30 și 45 de ani, dacă sunt mai tineri sau mai mari sau unde locuiesc.

O greșeală atunci când selectați acești parametri vă poate provoca pierderi semnificative cu Facebook Ads, așa că faceți-o cu atenție. În ceea ce privește interesele, puteți alege să afișați anunțurile dvs. persoanelor cărora le plac anumite subiecte sau pagini. Dacă aveți un magazin de ochelari de soare, va fi mai bine să vă arătați anunțul către persoanele care plac Ray-Ban sau Hawkers decât pentru persoanele care le plac ochelarii de soare.

Încercați-l cu câteva audiențe diferite și aflați care dintre ele funcționează mai bine pentru dvs.

3. Măsurați și optimizați

Cea mai bună garanție pentru succesul campaniilor dvs. este optimizarea continuă.

Începeți cu un buget redus sau câteva zile, analizați performanța diferitelor reclame, scăpați de cele mai rele și creați o nouă versiune a celor mai bune. Aceste teste A / B vă vor ajuta să creați un anunț optimizat 100% care vă va oferi cele mai bune performanțe de conversie.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+