Despre campanii Google Shopping Ads - STAR MARKETING TIMISOARA

Este un moment interesant să fii comerciant online. Canalele de marketing abundă. Noi moduri noi de a targeta, de a atinge și de a capta potențiali cumpărători tot timpul. Este și un timp plin de obstacole. Concurența este acerbă. Așteptările clienților pentru experiențele de cumpărături sunt mari. Tehnologia a nivelat terenul de joc în unele moduri, iar consolidarea a oferit avantaje mari gigantilor precum Amazon.

Google Merchant Center: Ce este si cum va ajuta sa atrageti clienti noi pe site?

Dacă sunteți obișnuit să căutați campanii în care vă ocupați strict de licitarea la nivel de cuvinte cheie, Campaniile comerciale pot fi descurajante … în special evazivul Merchant Center. 

Google Merchant Center este de fapt locul în care se întâmplă multă magie în Campaniile de cumpărături. Acesta este locul în care datele despre produsul dvs. sunt în direct. Un flux de date despre produs este o listă cu toate produsele pe care le vindeți. Și nu este doar orice listă; această listă trebuie să fie într-un format special solicitat de Google cu tone de atribute care descriu produsele dvs. Unele atribute cheie ale listei de fluxuri de date despre produsele dvs. sunt:

  • ID – ID-ul pe care îl utilizați pentru a identifica în mod unic produsul dvs.
  • Titlu – numele produsului; acesta va fi textul care este afișat atunci când anunțul dvs. este difuzat
  • Descriere – acest text descrie produsul dvs. și va fi afișat atunci când faceți clic pe anunțul dvs.
  • Categorie de produse – alegeți din categoriile predefinite ale Google
  • Tipul de produs – definit de dvs.
  • Link către pagina articolului de pe site-ul dvs. web
  • Starea disponibilității (în stoc sau nu)
  • Preț
  • Preț de vânzare

Nu este necesar să scrieți anunțuri text pentru campaniile de căutare – anunțurile de cumpărături sunt generate automat folosind datele din fluxul dvs.

Sfaturi pentru menținerea fluxului de produse:

Nici nu vă puteți gândi să configurați o campanie de cumpărături în AdWords până când nu veți defini fluxul de date despre produs și să aveți un proces în vigoare pentru a-l actualiza ca informații despre produs, disponibilitate și modificare a prețurilor. Acest lucru este extrem de important, deoarece în cazul în care fluxul dvs. de date nu se potrivește cu site-ul dvs. web, Google nu va afișa reclame ale produsului dvs.

Unele companii fac acest lucru manual folosind foi de calcul Google, altele folosesc servicii terțe și altele folosesc software special pe site-ul lor pentru a menține aceste informații actualizate și în sincronizare cu site-ul lor web. Utilizarea unei foi de calcul Google vă oferă cu siguranță cel mai mult control, dar este posibil să nu fiți realist de gestionat dacă aveți 1000 de produse.

Un flux de date bun este un factor uriaș în succesul Campaniilor dvs. de cumpărături. 

Câteva lucruri super-importante de care trebuie să țineți cont:

Campaniile de cumpărături utilizează cuvinte cheie pentru a determina relevanța, așa că asigurați-vă că titlurile și descrierile produselor dvs. sunt bogate în cuvinte cheie, dar apelează și la un potențial cumpărător care vizionează anunțul dvs.; Google folosește aceste date pentru a vedea dacă produsele dvs. sunt relevante pentru o interogare de căutare.

Asigurați-vă că prețurile sunt 100% exacte, mai ales dacă tranzacțiile în monede internaționale – Google nu vă va afișa produsele dacă aceste informații nu sunt corecte!

Dacă faceți publicitate în mai multe țări, veți avea nevoie de un flux de date despre produse pentru fiecare țară. Campaniile pentru cumpărături în AdWords sunt specifice fiecărei țări, așa că va trebui să configurați o nouă campanie pe țară de vânzări.

Imaginile produsului pot ajuta sau impiedica anunțurile dvs. – asigurați-vă că imaginile dvs. sunt de înaltă calitate! Nu trebuie sa existe imagini de produs editate sau filigranate – imaginile ar trebui să fie numai ale produsului pe care îl vindeți. Imaginile „favorabile familiei” sunt cele mai bune și cel mai puțin susceptibile să fie suspendate.

În ultimii ani, Google Shopping a trecut de la un canal nou la un canal consacrat și important pentru majoritatea retailerilor online. În primul trimestru al anului 2017, Google Shopping a reprezentat 52% din cota de clic pentru comercianții care marchează prima dată când clicurile la cumpărături au depășit clicurile de căutare (anunț text).

În ceea ce privește termenii fără marcă, cota de clic pe Google Shopping este de 75% (Terenul motorului de căutare) este uimitor. Mentionez acest lucru pentru a sublinia ca Google Shopping este competitiv. Este încă foarte posibil pentru dvs. să vă promovați în mod profitabil produsele Google Shopping, dar nu este atât de ușor cum a fost în 2015 sau înainte.

Nu ar trebui să surprindem că Google Shopping se concentreaza pe dispozitivele mobile care cresc într-un ritm și mai rapid decât clicurile pe desktop. În 2016, 29% din veniturile Google Shopping provin din dispozitive mobile. Aceasta a crescut cu 17% în 2017. De asemenea, veniturile Google Shopping au reprezentat 16,1% din vânzările cu amănuntul online în 2016, în creștere față de 9% în 2015 (Retail Dive).

Crearea campaniilor de cumpărături in Google Merchant Center

Presupunând că ați primit fluxul de date despre produsele dvs. în formă corecta și ați conectat contul AdWords la Centrul dvs. de comercianți, sunteți gata să creați campanii de cumpărături.

Crearea campaniilor de cumpărături în AdWords este destul de simplă – cea mai mare diferență este că va trebui să alegeți un flux de produse Merchant Center și o țară de vânzări. După ce creați campania dvs., va trebui să vă gândiți la modul în care doriți să vă organizați grupurile de anunțuri. Grupurile de anunțuri din campaniile de cumpărături sunt destinate doar organizațiilor:

Companiile cu fluxuri de date despre produse foarte mici creează de obicei un singur grup de anunțuri. Companiile cu fluxuri de date despre produse mai mari împărțesc uneori grupuri de anunțuri după marcă sau categorie.

Cumpărăturile Google sunt alimentate de două platforme: AdWords și Google Merchant Center. Google Merchant Center este locul în care trăiește fluxul de produse. Vom intra momentan în detaliile fluxului dvs., dar pe scurt, detaliile produselor dvs. sunt organizate într-un format care îi place Google.

AdWords este locul în care campaniile dvs. reale de cumpărături și unde vă veți stabili bugetul, vă veți gestiona sumele licitate, veți obține informații și faceți optimizări în funcție de performanță.

Configurarea și gestionarea anunțurilor Google Shopping este destul de diferită de configurarea anunțurilor text tradiționale. Prin anunțuri text, creați campanii, grupuri de anunțuri și anunțuri axate în jurul cuvintelor cheie pe care le alegeți.

Cu Google Shopping, Google putem sa stabilim când apar anunțurile cu afișarea produselor. Aceștia iau în considerare fluxul dvs., site-ul dvs. și ofertele dvs. pentru a determina ce interogări de căutare declanșează anunțurile dvs. Din această cauză, crearea de reclame la cumpărături are unele asemănări puternice cu SEO.

Să începem cu obiective, întrucât ar trebui să ghideze tot ceea ce faceti de aici înainte. Obiectivul de marketing oferă libertatea și creativitatea de care aveti nevoie pentru a rezolva problemele și a obține ceea ce inițial ati propus să faceti.

Care este suma dvs. CPA sau costul pe achiziție? Ce sunteți dispus să plătiți pentru un client? Dacă valoarea medie a comenzii (AOV) este de 10 0 lei și marja dvs. medie este de 35%, ați fi dispus să cheltuiți toți 35 de profit din acea primă comandă pentru a încheia un deal?

Poate că este prea scump pentru dumneavoastra sau poate ati fi dispus să cheltuiti mai mult dacă știti valoarea unui client. Determinati care este suma maxima pe care sunteti dispusi sa o cheltuiti in Adwords pentru a vinde un produs.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+
Deschide chat
Discuta cu noi
Salut,
Cum te putem ajuta?