Despre remarketing-ul prin Facebook Ads - STAR MARKETING TIMISOARA
SEO & Marketing

Despre remarketing-ul prin Facebook Ads

Rata ta de abandon a cosului de cumparaturi este mare?

Studiile arata ca in medie in ecommerce rata de abandon este de peste 75 la suta si continua sa creasca.

Cu alte cuvinte, trei din fiecare clienti potentiali de pe site au probleme cand vor sa comande.

Imagineaza-ti cati bani poti sa pierzi daca nu reusesti sa convertesti acesti useri.

In ziua de azi, oamenii de marketing sunt mult mai inteligenti si profita de orice lucru pentru a genera vanzari.

Din fericire, remarketing-ul ne ajuta sa readucem oamenii pe site prin mesaje targetate.

Poate ca acest task este greude realizat, dar platforme precum Google si Facebook il fac un proces foarte usor de realizat. Aceste platforme sociale fac procesul de remarketing foarte usor de realizat, obtinand un ROAS foarte ridicat.

CE ESTE FACEBOOK REMARKETING?

Remarketing-ul este un proces prin care afisam anunturi specifice spre oamenii care deja au interactionat cu brandul nostru.

Cand o persoana ne viziteaza site-ul sau o pagina de Facebook, un cookie este plasat pe browserul lor si permit anunturilor sa ii urmareasca peFacebook cu un content cu informatii specifice.

Remarketingul este o tehnica dovedita ca fiind foarte buna pentru a completa bottom of the funnel si a creste rata de conversie.

Spre exemplu – vizitatorii care au vazut anunturi din remarketing au sanse cu pana la 70% mai mari de a converti fata de cei care nu sunt remarketati.

Astfel remarketingul prin Facebook Ads ne permite sa crestem rapid rata de conversie a campaniilor noastre.

Poti sa utilizezi Facebook Remarketing pentru a – readuce clientii pe site

  • pentru a afisa anunturi specifice oamenilor care au fost pe site
  • pentru a realiza campanii de coss-sell si upsell
  • pentru a reduce rata de abandon a cosului de cumparaturi

Prin campaniile de remarketing de pe Facebook poti sa reduci rata de abandon a cosurilor de cumparaturi din site. Poti sa targetezi usor oamenii care au iniat un proces de checkout dar nu au finalizat comanda.

Pe langa cart abandonment, Facebook Remarketing iti da sansa sa tagetezi oamenii care au vazut anumite produse dar nu le-au adaugat in cos.

Astfel poti sa cresti rapid rata de conversie prin doar aceste doua strategii.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+