Cum dezvoltam linkuri interne in 2020 - STAR MARKETING TIMISOARA

Inainte sa astepti sa ai un content bine clasat in cautarile Google, ai nevoie de linkuri interne si backlinks spre site-ul tau.

Google iti gaseste site-ul web si paginile aferente prin linkurile care duc spre site si spre acele pagini de pe site. Deci este crucial sa iti construiesti un content in care sa ai linkuri interne si backlinks.

In acest articol vei afla pas cu pas cum sa dezvolti o strategie de succes de link-uri interne care sa ajute pagina ta sa fie mai bine clasata in rezultatele de cautare Google.

Aceste linkuri stabilesc ierarhia pe site, dar si iti permit sa dai valoare paginilor care au linkuri interne.

Google foloseste linkurile pentru a descoperii contentul de pe site si valoarea acestuia.

Google intra pe site efectiv cu ajutorul linkurilor fie ca sunt ele interne sau externe folosit un bot special intern. Acest bot ajunge pe homepage si incepe sa incarce pagina si sa urmeze primul link din content. Astfel, urmarind linkurile Google poate sa vada relatia dintre diverse pagini si content.

Pe langa intelegerea relatiei dintre diverse bucati de content, Google divide valoarea linkurilor din intreg site-l. De obicei, homepage-ul unui site are cea mai mare valoare pentru ca are cele mai multe backlinks. Valoarea unui link poate sa fie impartita pe toate linkurile de pe homepage.

Este crucial pentru orice pagina si site web sa aiba o strategie de internal link bine pusa la punct. Adaugand linkurile interne potrivite poti sa te asiguri ca Google intelege relevanta paginilor, relatia dintre pagini, valoarea paginilor.

Sfatul celor de la Yoast este ca toti cei care au site-uri web sa il gandeasca precum o piramida. In partea de sus a piramidei va fi homepage-ul, dupa care vor fi categoriile si paginile aferente.

Afla care ete cel mai important content de pe site pentru ca prin el vei da linkuri spre contentul mai slab clasat in cautarile Google. Vrei ca motoarele de cautare sa stie care este cel mai puternic content de pe site si ce content vrei sa push-ui.

O regula de baza in strategia ta de internal linking este sa dezvolti linkuri interne care sa fie contextuale pentru ca doar asa dai semnale Google-ului ca aceste link-uri si contentul spre care puncteaza sunt relevante cu site-ul tau.

Mai trebuie sa te asiguri ca ai diversitate cand vine vorba de anchor textul aferent linkurilor interne. Pastreaza proportia de exact match undeva la 5-7%.

Author

flavius

Call Now

Audit SEO Gratuit

Pentru site-ul tau web

Daca si afacerea ta a fost afectata negativ de criza #Covid-19 si vrei sa continui sa atragi clienti pe site, acceseaza linkul de mai jos si cere un audit de #SEO gratuit!
analiza seo gratuita star marketing timisoara
 
Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+