Despre update-ul Google BERT - STAR MARKETING TIMISOARA

Este deja evident ca Update-ul de la Google este neanuntat de catre ei. Acest update afecteazasite-urile din mai multe nise. Multe feedback-uri negative vin de la anumite nise in special.

Expertul SEO Alan Bleiweiss a notat intr-un tweet ca a monitorizat 47 de site-uri web si a vazut ca cele din nisa de retete, travel, tech si sanatate au fost afectate cel mai tare.

Google nu targeteaza nise specifice, dar siturile de retete au fost afectate foarte tare.

Peste 47 de site-uri de retete bine clasate au simtit direct acest update.

Traficul lor a scazut dramatic cu pana la 30%.

Pana si site-urile din nisa de travel au fost afectate de acest update Google.

Google are un istoric bogat de update-uri de algoritm, indexari in search si multe refresh-uri.

Noul update de la Google se numeste BERT si ajuta la intelegerea mai buna a limbajului natural.

BERT va impacta 1 din 10 cautari Google. Cea mai mare provocare de dupa RankBrain in acest sens.

BERT a fost lansat in Noiembrie 2019 pentru site-urile in Engleza, dar pe viitor va afecta si site-urile in Romana.

Va afecta featured snippets in toate limbile.

servicii-optimizare-seo-timisoara

BERT este o retea bazata pe tehnici de intelege limbajul natural de pe site. BERT vine de la Bidirectional Encoder Representations from Transformers. Foloseste inteligenta artificiala pentru a intelege limbajul si cautarile.

Google a spus că BERT ajută la o mai bună înțelegere a nuanțelor și a contextului cuvintelor din căutări și la o mai bună potrivire a acestor întrebări cu rezultate mai relevante. Este de asemenea utilizat pentru fragmentele prezentate, așa cum este descris mai sus.

RANKBRAIN nu este depasit – acesta este imbunatatit zilnic pentru a intelege cautarile si ce vor sa gaseasca oamenii. Se pare ca atat BERT si Rankbrain ne forteaza pe noi oamenii de SEO sa optimizam mai bine site-urile la care lucram.

Google credere ca poate intelege intentia de cautare a oamenilor cu ajutorul update-ului BERT.

Cum se poate acest lucru? Google explica faptul ca sunt multe moduri de a intelege intentia de cautare a oamenilor si cum se pliaza ea pe rezultatele de cautare. De exemplu, daca scriem ceva gresit, sistemele Google ne ajuta sa gasim rezultatele de cautare cele mai relevante. Dar si daca utilizam un sinonim a unui cuvant din cautare, putem gasi rezultate de cautare relevante cu ceeace cautam.

În funcție de ceea ce căutați, oricare sau o combinație a acestor semnale ar putea fi mai folosită pentru a înțelege interogarea dvs. și pentru a oferi un rezultat relevant.

Deci cum optimizam site-ul pentru update-ul BERT? In primul rand, Google spune ca nu se poate optimiza strict pentru un update anume, dar ne spune sa dezvoltam content dens, relevant pentru vizitatori si sa folosim limbaj natural. Scrieti atunci content pentru oameni nu pentru motoarele de cautare.

update google bert
update google bert

Acestea sunt eforturile Google de a înțelege mai bine întrebarea căutătorului și de a le potrivi mai bine cu rezultate mai relevante.

De ce ne pasă. Ne pasă, nu doar pentru că Google a spus că această schimbare „reprezintă cel mai mare salt înainte din ultimii cinci ani și că este unul dintre cei mai mari salturi înainte din istoria Căutării.”

Vă recomandăm să verificați pentru a vedea modificările traficului dvs. de căutare cândva săptămâna viitoare și pentru a vedea cât de mult a fost afectat site-ul dvs. de această modificare. În caz contrar, găsește mai adânc în ce pagini de destinație au fost afectate și pentru ce întrebări. Este posibil să observați că acele pagini nu s-au convertit, iar traficul de căutare pe care Google le-a trimis nu a sfârșit să fie util.

Vom urmări cu atenție acest lucru și vă puteți aștepta la mai multe conținuturi de la noi pe BERT în viitor.

Author

flavius

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+