Despre optimizarea bugetului in Facebook Ads -CBO - STAR MARKETING TIMISOARA
optimizarea bugetului in facebook ads
10 Nov
2019

Despre optimizarea bugetului in Facebook Ads -CBO

Category:SEO & Marketing

Sunteți pregătiti pentru cea mai mare schimbare fundamentală a publicității Facebook în ani? Știați că Facebook face ca optimizarea bugetului de campanie (CBO) să fie implicită pentru anunțurile Facebook?

În acest articol, veți descoperi cum să utilizați noua setare CBO pentru a crea campanii de publicitate pe Facebook și când CBO va deveni singura dvs. opțiune.

Optimizarea bugetului campaniei Facebook va fi singura opțiune pentru agenții de publicitate

Facebook a făcut recent un anunț că CBO va fi lansat în septembrie 2019 pentru agenții de publicitate cu o adopție 100% CBO. Acest lucru înseamnă că, dacă toate campaniile dvs. din cele 56 de zile anterioare modificării au fost configurate utilizând CBO, nu veți putea să o dezactivați și să vă întoarceți la setarea bugetului la nivelul Setului de anunțuri.

În februarie 2020, modificarea va fi prezentată celorlalți agenți de publicitate care nu au adoptat încă pe deplin CBO.

Sfat Pro: Momentan nu folosiți CBO pentru toate campaniile dvs. În acest caz, contul dvs. va fi blocat în utilizarea funcției. Continuați să experimentați cu CBO, dar continuați să utilizați bugetele setate de anunțuri până la lansarea completă în februarie 2020. Mai multe despre aceasta mai târziu în articol.

Optimizarea bugetului campaniei este o nouă caracteristică Facebook care optimizează distribuția bugetului campaniei pe seturile de anunțuri din campania respectivă. Aceasta înseamnă că Facebook va găsi în mod automat și continuu cele mai bune oportunități active de rezultate (în funcție de obiectivul dvs.) în seturile de anunțuri și va distribui bugetul dvs. în timp real pentru a obține aceste rezultate.

Este important să evitați confundarea CBO cu optimizarea conversiilor. Acesta din urmă este când utilizați obiectivul Conversii și Facebook optimizează anunțurile din setul dvs. de anunțuri. Cu toate acestea, CBO stabilește bugetul la nivelul Campaniei și apoi optimizează la nivelul Setului de anunțuri pentru a găsi cele mai eficiente seturi de anunțuri.

Fără acesta, bugetul este distribuit uniform între cele trei seturi de anunțuri, chiar și în cele subperformante. Când utilizați CBO, Facebook alocă mai mult buget setului de anunțuri care obține cele mai multe conversii pentru a produce rezultate și mai bune.

Acesta este motivul pentru care ajungeți la un număr mai mare de conversii la un cost mai mic pe conversie, ceea ce crește rentabilitatea cheltuielilor publicitare (ROAS).

CBO se mută acolo unde setați bugetul de la nivelul Setului de anunțuri la nivelul Campaniei, care are implicații masive pentru modul în care creați, testați și analizați campaniile. Setați acum un buget zilnic total care va fi cheltuit în seturile de anunțuri din campania dvs.

Folosind funcția de alocare a bugetului Set set de anunțuri, puteți împiedica Facebook-ul să optimizeze până la extrem dacă doriți să testați publicul. Analiza rezultatelor ar trebui să fie făcută ca medie pe toată perioada campaniei, nu în seturile de anunțuri individuale.

1: Creați o campanie de anunțuri Facebook cu CBO

Mai întâi, deschideți Facebook Ads Manager și, în tabloul de bord principal, faceți clic pe Create. Aceasta va deschide una dintre cele două ferestre de creație. Fereastra care se deschide va depinde de modul în care ați creat campaniile anterior.

Acest exemplu utilizează fluxul de lucru Creare rapidă. Dacă vedeți deschis fluxul de lucru Created Guided, treceți la Quick Creation.

În fereastra Creare rapidă, denumiți campania dvs. și apoi selectați obiectivul campaniei din lista derulantă. Pentru acest exemplu, utilizați obiectivul Conversii.

Acum activați și optimizați bugetul campaniei și setați bugetul pentru campanie. Puteți seta un buget zilnic sau pe viață, la fel ca în cazul setării bugetului la nivelul Setului de anunțuri.

Dacă doriți, de exemplu, să testați trei segmente de public și ați alocat anterior 50 USD pe fiecare set de anunțuri, noul dvs. buget al campaniei ar fi bugetul total al anunțurilor: 3 x 50 $ = 150 $ pe zi.

2: Setați-vă strategia de licitare pentru campania publicitară Facebook

Când setările campaniei se deschid în secțiunea Optimizarea bugetului campaniei, veți vedea acum o opțiune pentru a selecta strategia dvs. de licitare a campaniei. Din nou, aceasta a fost anterior la nivelul Setului de anunțuri, iar Facebook a mutat-o la nivelul Campaniei în această nouă metodă de creare a unei campanii.

Cu obiectivul Conversii, veți avea următoarele strategii de licitare:

Cel mai mic cost
Limita de cost
Capacitate de ofertă
Costul țintă

Începeți cu cel mai mic cost, care este strategia de licitare automată a Facebook. Mai târziu, dacă doriți să scalizați campania și să măriți bugetul, puteți trece la strategia Cost Cap sau Bid Cap, cu oferte manuale mai agresive.

3: Finalizați configurarea anunțurilor Facebook

Acum treceți la nivelul Setului de anunțuri făcând clic pe butonul Setare anunțuri din partea dreaptă a ecranului sau făcând clic pe numele campaniei dvs.

Odată ajuns la nivelul Setului de anunțuri, finalizați setarea setului de anunțuri așa cum faceți în mod normal. Componenta principală este alegerea publicului care vă va afișa anunțurile, cum ar fi un aspect care să vizeze audiențe reci, audiențe video personalizate pentru a viziona audiențe calde ale persoanelor care au urmărit conținutul dvs. video sau audiențe personalizate pentru site-uri web pentru a viza publicuri fierbinți ale persoanelor care v-ați vizitat anterior site-ul.

O notă despre utilizarea optimizării bugetului campaniei Facebook

Facebook afirmă că nu ar trebui să vă analizați rezultatele la nivelul Setului de anunțuri. În schimb, ar trebui să măsurați eficacitatea pe baza numărului total de rezultate pentru campania dvs. și a costului mediu pe eveniment de optimizare la nivelul Campaniei.

Aceasta este o schimbare importantă, deoarece anterior măsurați eficiența publicului la nivelul Setului de anunțuri. Facebook sugerează revizuirea datelor doar la nivelul Campaniei. Cu toate acestea, atunci când măsurați ROAS, am constatat că puteți reduce costul pe acțiune oprind un set de anunțuri cu costuri semnificativ mai mari și lăsând Facebook să se optimizeze cu celelalte seturi de anunțuri care funcționează mai bine.

În plus, așteptați cel puțin o săptămână sau mai mult dacă aveți un buget mai mic. Facebook folosește învățarea automată pentru a optimiza rezultatele campaniei dvs., care necesită timp. Acordă-i cel puțin o săptămână înainte de a face orice modificări, astfel încât rezultatele tale să se poată stabiliza după ce ies din faza de învățare. Nu faceți modificări prea des cu anunțurile dvs. înainte ca algoritmul de anunțuri Facebook să aibă șansa de a le da seama.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+