Despre campaniile inteligente in Adwords - STAR MARKETING TIMISOARA
8 Nov
2019

Despre campaniile inteligente in Adwords

Category:SEO & Marketing

În campaniile inteligente, un obiectiv reprezintă activitatea principală pe care doriți ca potențialii clienți să o facă după ce văd anunțul.

Când creați o campanie inteligentă, vi se va solicita să alegeți unul dintre următoarele obiective:

Primește mai multe apeluri

Alegeți acest obiectiv dacă doriți ca clienții potențiali să vă telefoneze afacerea. Campania dvs. inteligentă va fi optimizată pentru a încuraja potențialii clienți să vă sune prin adăugarea unui buton „Apelare” proeminent în anunțurile dvs. Când un client face clic pe butonul „Apel”, acesta va fi conectat la numărul dvs. de telefon de afaceri.

Obțineți mai multe vizite în locația dvs. fizică

Alegeți acest obiectiv dacă doriți ca potențialii clienți să vă viziteze personal. Campania dvs. inteligentă va fi optimizată pentru a încuraja potențialii clienți să vă viziteze afacerea, iar anunțurile Google vă vor arăta câți clienți au interacționat cu afacerea dvs. pe Google Maps ca urmare a campaniei dvs.

Obțineți mai multe vânzări sau înregistrări de site-uri web

Alegeți acest obiectiv dacă doriți ca potențialii clienți să finalizeze o acțiune de urmărit (de exemplu, o achiziție sau o înregistrare) pe site-ul dvs. web. Campania dvs. inteligentă va fi optimizată pentru a încuraja clienții să efectueze tranzacții online, iar anunțurile Google vă vor ajuta să configurați Google Analytics pentru a urmări clienții și achizițiile acestora pe site-ul dvs.

Campaniile inteligente vă ajută să urmăriți afișările, clicurile și apelurile clienților către anunț.

Urmărirea acestor interacțiuni vă poate ajuta să determinați cât de bine atrag anunțurile dvs. potențiali clienți.

Ați adăugat compania dvs. și v-ați scris anunțurile pentru campania dvs. Smart. Acum veți dori să începeți să vă gândiți la interacțiunile cu anunțul dvs. – și anume, la impresiile și acțiunile clienților.

Cum funcționează impresiile

O impresie este contată de fiecare dată când anunțul dvs. este afișat cuiva care vizitează o pagină sau un site de rezultate ale căutării pe Google sau Google Maps.

Afișările indică cât de des este trimis mesajul dvs. publicitar cu potențialii clienți.

Cum funcționează acțiunile

Un client poate interacționa cu anunțul dvs. făcând clic pe acesta sau apelând numărul de telefon menționat în anunțul dvs. După ce faceți clic pe anunț, un client va fi dus pe „pagina de destinație” pentru anunțul dvs., de obicei site-ul dvs. web sau pagina Google+. De asemenea, oamenii pot face clic pe numărul de telefon din anunțul dvs. pentru a apela compania dvs. pe dispozitivul lor mobil.

Când se întreprinde o acțiune asupra anunțului dvs., acesta poate indica faptul că cineva este interesat să afle mai multe despre afacerea dvs. Examinarea numărului de acțiuni primite de anunțul dvs. vă poate ajuta să înțelegeți cât de bine apelează anunțul dvs. la potențiali clienți. Anunțurile relevante sunt mai susceptibile să primească clicuri și apeluri de la persoane interesate de ceea ce oferiți.

Call Now

Afla cu ce probleme se confrunta site-ul tau web printr-un Audit de SEO Gratuit!Vreau audit
+